تغییر روند توسعه Final Fantasy VII Remake | توقف همکاری با استدیوهای خارجی
پس از گذشت حدود ۲ سال از معرفی عنوان Final Fantasy VII Remake، حال شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده که در روند توسعه این عنوان تغییراتی ایجاد نموده، و بجای همکاری با استدیوهای خارجی، قرار است بر روی توسعه داخلی این عنوان تمرکز کند.
همانطور که در گزارش قبلی خود اعلام کردیم، چندی پیش شرکت اسکوئر انیکس آگهی استخدام برای اعضای تیم اصلی این عنوان منتشر کرده، و آقای نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi) برنامه نویس اصلی عنوان Lightning Returns و رهبر پروژه Mobius Final Fantasy نیز، رهبری پروژه Final Fantasy VII Remake را بر عهده گرفته است.
حال طی یکی از رویدادهای زنده عنوان Mobius Final Fantasy، آقای هاماگوچی در مورد لیست افراد مورد نیاز برای استخدام بر روی پروژه Final Fantasy VII Remake – که شامل برنامهریز برای مبارزات و مراحل، طراح پسزمینهها، حرکات و افکتهای تصویری و همچنین یک برنامه نویس است – نظر داده و اعلام نموده که روند توسعه این عنوان که پیش از این با همکاری یک استدیوی خارجی اتفاق میافتاد، تغییر کرده و حال به صورت کاملا داخلی توسعه داده میشود.
این موضوع از قبل اعلام شده، اما حال من رهبری توسعه عنوان Final Fantasy VII Remake را بر عهده گرفتهام. در مورد اینکه تا الان چه اتفاقی در توسعه این عنوان رخ داده (این موضوع از حساسیت خاصی برخورد است، اما) تا پیش از این، توسعه این عنوان با همکاری خارجی اتفاق میافتاد، اما شرکت تصمیم گرفته تا این روند، از جمله تولید کلی و کیفیت آن را، به یک توسعه کاملا داخلی (درون شرکت اسکوئر انیکس) تغییر دهد، زیرا ما میخواهیم بر روی تمامی موارد از جمله کیفیت بازی، کنترل داشته و بر روی یک بازه زمانی مشخصی حرکت کنیم. (همچنین باید بگویم که من قرار نیست عنوان Mobius Final Fantasy را رها کنم)
پیش از این اعلام شده بود که پروژه بازسازی عنوان Final Fantasy VII، با همکاری استدیوی ژاپنی CyberConnect 2 (سازنده عناوینی چون Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm و Asura’s Wrath) ساخته میشود. حال به نظر میرسد که شرکت اسکوئر انیکس از وضعیت توسعه این عنوان راضی نبوده و تصمیم گرفته تا همکاری خود را با این استدیو متوقف کند.
Final Fantasy VII Remake هماکنون در حال توسعه برای پلتفرم پلیاستیشن ۴ است.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
خدا بگم چه کارت کنه
آخه ۲ ۳ سال دیگه این بازی رو تو بدی بیرون که پلی ۵ اومده همه فروختن پلی ۴ رو
زودتر بدید بابا تو کفیم