عنوان Lawbreakers با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه روی پلیاستیشن ۴ اجرا میشود
همان طور که بیشتر شما میدانید، بازی جدید کلیف بلزینسکی و استودیوی Boss Key Productions که با نام LawBreakers شناخته میشود، در دست توسعه قرار دارد و طبق آن چیزی که مشاهده کردیم، به نظر میآید با یک شوتر چند نفره سریع و هیجان انگیز سر و کار داریم. بازی LawBreakers ابتدا برای عرضه برروی پلتفرم رایانه های شخصی برنامه ریزی شده بود اما چندی پیش اعلام شد که بازی برای کنسول پلیاستیشن ۴ نیز عرضه میشود. همین موضوع، سوالاتی را برای بازیبازان به وجود آورده است.
در یک جلسه پرسش و پاسخ در فروم های رسمی بازی LawBreakers، به تعدادی از سوالات بازیبازان در مورد بازی پاسخ داده شد. اول از همه پرسیده شده بود که چرا بازی LawBreakers برای کنسول ایکسباکس وان عرضه نمیشود و این طور که مشخص است، با تایید نسخه پلیاستیشن ۴، کاربران ایکسباکس نیز انتظار نسخهای برای کنسول خود را داشتند. در پاسخ به این سوال چنین گفته شد:
ما هماکنون برروی نسخههای رایانه های شخصی و پلیاستیشن ۴ تمرکز کرده ایم. چه کسی میداند که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
علاوه بر این، متوجه شدیم که LawBreakers برروی هر دو کنسول پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ۴ پرو، با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا خواهد شد و بسیار نرم خواهد بود. البته این نکته واضح است که بازی برروی کنسول پلیاستیشن ۴ پرو از جلوههای بصری بهتر و پرجزئیات تری بهره مند خواهد شد.
خبر خوب برای کاربران پلیاستیشن ۴ این است که یک نسخه بتا برای Lawbreakers در نظر گرفته شده اما هنوز جزئیات و تاریخ آغاز آن در دسترس نیست. این فرصت بسیار خوبی برای تجربه بازی و آشنا شدن با اکشن سریع آن محسوب میشود. با همه این گفتهها، هنوز تاریخ انتشار نسخه اصلی نیز مشخص نشده است اما قطعا بازی در ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.
پیش از این، کلیف بلزینسکی در فروم Reddit مورد بازی خود صحبت کرده بود و البته به مسائل دیگر نیز پرداخت.
یکی از کاربران از آقای بلزینسکی در مورد مایکروسافت و البته کنسول جدید و مورد انتظار این شرکت، یعنی پروژه اسکورپیو پرسید که ایشان در پاسخ گفتند:
مایکروسافت در حال آماده کردن همه چیز است. آن ها [کنسول جدید] را درون یک کوله پشتی یا یک موزه لعنتی انداخته اند و در حال آماده کردن همه چیز هستند. اسکورپیو امیدوار کننده است. مایکروسافت در آخرین بار، حساب زیادی روی کینکت باز کرد.
علاوه بر این، بلزینسکی به بازیبازان کنسول های ایکسباکس امید داد که شاید نسخه ای از بازی LawBreakers برای ایکسباکس نیز عرضه شود. عنوان LawBreakers قرار است در سال جاری برای پلتفرم های پلیاستیشن ۴ و رایانه های شخصی منتشر شود و ۲۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. این بازی همچنین در نمایشگاه E3 نیز قابل بازی خواهد بود.
پیش از این، کلیف بلزینسکی در یک کنفرانس توسعه در کرواسی، در مورد ساخت و توسعه بازیهای بزرگ و AAA صحبت کرد. کلیف توضیح داد که دلیل بزرگی که باعث میشود این راه به وجود آید، نام و تثبیت جایگاه بازیها است. عناوینی مانند Madden و Grand Theft Auto، برند های خود را به خوبی ثبت کردهاند و مشتریها به خوبی از آنها آگاهی دارند. آنها تصمیم میگیرند که یکی از بازیهای یک سری موفق را خریداری کنند زیرا با نسخههای پیشین آن سری آشنایی دارند. بلزینسکی میگوید مشتریها کمتر به دنبال خرید یک آی پی کاملا جدید هستند زیرا پیشتر هیچ نامی از آن نشنیدهاند و هیچ نوستالژی خاصی به نام آن بازی وصل نشده است؛ نوستالژی و خاطرهای که فرانچایزی مانند Halo در ۱۵ سال گذشته آن را به دست آورده است.
کلیف از عنوان Horizon Zero Dawn یاد میکند و میگوید که شرکتی مانند سونی منابع و امکانات کافی را دارد که یک استودیو مانند گوریلا گیمز، نزدیک به ۵ سال برروی بازی آنها کار کند؛ این در حالی است که استودیوهایی مانند Irrational Games پس از ساخت بازی Bioshock Infinite تعطیل میشوند زیرا نتوانستند به نسبت مدت زمان ساخت بازی، پول نصیب ناشر کنند.
پر بحثترینها
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- تعداد بازیکنان همزمان STALKER 2 طی روز عرضه در استیم به بیش از ۱۱۳,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
من چندین بار این مصاحبه رو به فارسى جاهاى مختلف خوندم و منظورش رو از جمله آخر نفهمیدم. بعد که به نسخه انگلیسى مراجعه کردم دیدم خیلى مترجم ها مقصر نبودن. این دو خط پر از کلمات غیرقابل ترجمه و البته منظورش هم مشخص نیست. من متن رو اینطورى ترجمه مى کنم. شاید مفهوم تر باشه (از نسخه گیم اسپات و البته با اجازه از مترجم محترم. بخش وسیعى از این جملات بلزینسکى خیلى اصطلاحاً کوجه بازارى هست که براى ترجمه اش حتما نیاز داره جیزى غیر از زبان آکادمیک بلد باشید).
“مایکروسافت خودشو جمع و جور کرده. اونا هرچى داشتن رو یا کردن تو یک کوله پشتى (بى ارزش) یا یک چیزى که بشه گذاشتش تو موزه (از نظر ارزش). به نظر من این اسکورپیو چیز امیدوار کننده ایه. البته مایکرو روى کینکت هم خیلى دفعه آخر حساب باز کرده بود. البته بى خیال یک نسخه ایکس باکس هم (از بازى LB) نشید.”
این هم لینک متن اصلى مصاحبه.
https://www.gamespot.com/articles/xbox-scorpio-console-is-promising-cliff-bleszinski/1100-6450252/
چیزى که به نظر من از این مصاحبه برمى یاد این هست که بلزینسکى به کنسول جدید خیلى امیدواره ولى نگران تکرار کینکت هم هست.
خیلی ممنون به خاطر ترجمه ولی یارو لامصب عینه نامه های رمزگذاری شده زودیاک حرف میزنه یه لحظه مغزم ارور ۴۰۴ داد جملشو که خوندم :laugh: :laugh: :laugh:
Hanna@
ممنون، ترجمه خوب بود!! :yes: 🙂
کلیف از عنوان Horizon Zero Dawn یاد میکند و میگوید که شرکتی مانند سونی منابع و امکانات کافی را دارد که یک استودیو مانند گوریلا گیمز، نزدیک به ۵ سال برروی بازی آنها کار کند؛ این در حالی است که استودیوهایی مانند Irrational Games پس از ساخت بازی Bioshock Infinite تعطیل میشوند زیرا نتوانستند به نسبت مدت زمان ساخت بازی، پول نصیب ناشر کنند………….سونی است دیگر الکی که لغبه سلطانه صنعت گیم رو نگرفته
تازه مثل بعضی ها بازی کنسل نمی کنه
کنسول ۴کی واقعی بده به مردم باهاش بشین سریال ستایش رو تماشا کنند 😀 ( از بی بازی ای )
اینشالا خدا به همه پول بده یک پلی ۴ بخرن
خوش اومد دمت گرم. :snicker: :laugh: :rotfl: :rotfl:
به امید ps4 یا شایدم تا اون موقع ps5 😯
این بازی که fps است و اصلا بدرد کنسول نمی خوره نه ps و نه x1 ، شوتر فقط رو pc حال میده، با دسته اصلا نمیشه سرعتی بازی کرد، از طرف دیگه هک اند اسلش با دسته می چسبه.