بازی Crackdown 3 از ویژگی Xbox Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد
توسعهدهنده بازی Crackdown 3 به صورت رسمی تائید کرد که این عنوان از ویژگی Xbox Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد. این بازی همچنان در دست ساخت و توسعه قرار دارد و یکی از انحصاریهای پر سر و صدای شرکت مایکروسافت و پلتفرمهایش شناخته میشود که قرار است انقلابی در بازیهای ویدئویی در زمینه بهرهوری از سرویسهای ابری پدید آورد. Crackdown 3 برای مدتی طولانی است که در سکوت خبری قرار دارد و حتی در مقطعی شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که ساخت آن به طور کامل لغو شده است که البته این شایعه به تکذیب رسید. با این حال قرار است تا مدتی دیگر شاهد اطلاعات و نمایشهای بیشتری از این بازی مورد انتظار باشیم.
مدت زمان بسیار کمی تا برگزاری رویداد سالانه E3 2017 مانده است و بیشک بازی Crackdown 3 که برای عرضه تا پایان سال جاری میلادی توسعه مییابد، جزوی از کنفرانس خبری مایکروسافت و غرفه این شرکت در این نمایشگاه خواهد بود. انتظار میرود که ضمن مشاهده یک تریلر جدید از این بازی که قطعاً تغییرات زیاد آن را به تصویر خواهد کشید، شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار دقیق آن نیز باشیم؛ شرکت مایکروسافت پیشتر اعلام کرده بود که این بازی در سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار خواهد آمد.
به عنوان یک بازی Xbox Play Anywhere، Crackdown 3 به صورت همزمان برای دو پلتفرم ایکسباکس وان و رایانههای شخصی (ویندوز ۱۰) در دسترس علاقهمندان قرار خواهد گرفت. کسانی که اقدام به خرید نسخه دیجیتالی بازی یاد شده کنند، میتوانند در ضمن نگه داشتن ذخیرههای خود و دسترسی به دیگر اطلاعاتشان، این بازی را بر روی پلتفرم مقصد دیگرش نیز تجربه کنند.
با این وجود این برنامه (Xbox Play Anywhere) در طول مسیر خود با لغزشهای زیادی مواجه شده است. برای نمونه، نسخهای از بازیهای این چنینی را که برای رایانه شخصی خود خریداری کرده باشید به فروشگاه ویندوز گره خورده است. این مهم تجربه بازی را به خصوص در بخش چند نفره در شرایطی با مشکل همراه میکند. از سوی دیگر قابلت کراس-پلی (Cross-Play) این مشکل را تا حدود زیادی برطرف کرده است؛ اگرچه به حالتهای غیررقابتی محدود میشود. بازی Crackdown 3 به طور قطع از قابلیت کراس-پلی پشتیبانی خواهد کرد.
همانطور که در بالا اشاره شده، بازی Crackdown 3 در زمانی نامشخص در سال جاری میلادی برای دو پلتفرم ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه و منتشر خواهد گردید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
دمش گرم واقعا دیگه چی میتونم غیر این بگم
منتظر یه نمایش طوفانی ازش هستم خیلی وقت هست ازش خبری نیامده و باید توی E3 با یک نمایش وحشتناک از تخریب پذیری این بی خبری رو جبران کنن
اره دقیقا اینجاست که میگه توت منی 😀
محمد رضا جان این قضیه ی فضای ابری چیه ؟!
دردسر نشه برای گیمر های ایرانی ؟
علی جان وقتی بخوای توی این بازی انلاین بازی کنی مستقیم وصل میشی به سرور های ابری مایکروسافت چون خود کنسول توانایی پردازش این میزان تخریب پذیری رو نداره و نیاز به پردازش ابری هست و توی پیش نمایش ها هم اعلام شده سرعت ۲ تا ۴ مگابایت میخواد که توی این قضیه مشکلی نیست اما شاید مشکل اصلی پینگ باشه که یکم ما رو اذیت کنه که امیدوارم نکنه
اگر گرافیکش هم سبک بازی هایی مثل gtav بود دیگه عالی می شد.(gtavو تخریب پذیری )
برای pc هم میاد دیگه ?:-)
تو GDC 2017 نمایشی از این بازی داشت که روی کامپیوتری با ۹۸۰TI و cpu i7 و ۳۲ گیگ رم بود
وقتی خود مایکروسافت در پیش نمایش ها از xbox oneاستفاده نمیکنه مشخص نسخه xbox one چه فاجعه خواهد بود
احتمالا نسخه xbox one حالتی مثل PS now اجرا میشه
واقعا تخریب پذیریش عالیه یه ویدئو تو یوتیوب ازش دیدم لامصب چیزی نبود که تخریب نشه 😯
این یکی از انحصاریهای عالی ایکس باکسه :yes:
منظورم pc و ایکس باکس بود 😀
Ps هیچ وقت همیچین انحصاری نخواهد داشت
بلاخره همه ی ایده های خوب که نباید در انحصار یه شرکت باشن پس بقیه گیمرا چی میشن .
Ps کافیه اراده کنه ببین این کرک داون رو هم با خاک یکسان میکنه یا نه :laugh: