تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice منتشر شد
بهتازگی تریلر جدیدی از گیمپلی بازی مورد انتظار Hellblade: Senua’s Sacrifice منتشر شده است. در ادامه خبر این تریلر را میتوانید مشاهده کنید.
وبسایت معتبر Game Informer برای اولین بار این گیمپلی از بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice را با علاقهمندان به اشتراک گذاشت، همچنین مجله ماه می Game Informer نیز به بازی اکشن شرکت بازیسازی Ninja Theory اختصاص یافته است.
بنابر توضیحاتی که کارگردان بازی، آقای Tameem Antoniades در رابطه با این عنوان داده است، Hellblade: Senua’s Sacrifice عنوانی در حد و اندازههای یک بازی AAA میباشد با این تفاوت که از حجم و قیمت کمتری نسبت به یک بازی AAA برخوردار خواهد بود، شما در تریلر جدید منتشر شده کیفیت گرافیکی بالا و استفاده بسیار خوب از تکنولوژی موشن کپچر را میتوانید به وضوح مشاهده کنید. Antoniades از ساخت بازی Hellblade به عناون یک ریسک بزرگ یاد میکند اما بهدلیل هزینه ساخت و توسعه نه چندان چشمگیر بازی ( هزینهای میان یک بازی AAA و مستقل ) شرکت Ninja Theory به فروش ۲ یا ۳ میلیونی در مدت زمانی کوتاه نیازی نخواهد داشت. بههر حال با توجه به علاقه بازیبازان این نسل به عناوین ماجراجویی و داستانی، میتوانیم یک موفقیت خوب را برای بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice پیشبینی کنیم.
اگر تابحال چیزی در رابطه با موضوع داستانی این بازی به گوشتان نخورده است باید بدانید که داستان بازی روایتگر سفر افسانهای یک زن از نژاد سلتیک به قلمروهای مرکزی وایکینگها میباشد، شخصیت اصلی بازی باید در سفر خود به جنگ هیولای درونی خود برود و در نهایت بر آن غلبه کند.
در ویدیوی جدید منتشر شده کارگردان بازی به این موضوع اشاره کرده است که تیم سازنده قصد ندارد بازی را در چند المان همیشگی مانند حمله کردن، دفاع کردن، حل معماها و … خلاصه کند، بلکه تیم Ninja Theory میخواهد محیط و جوی را برای شما تداعی کند که شما حس کنید در یک ماجراجویی واقعی با آزادی عملهای بیشتری نسبت به سایر عناوین همسبک قرار دارید.
در بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice شما شاهد معماهای سنتی و کلیشهای نخواهید بود بلکه معماهای بازی بیشتر حالت تجربی خواهند داشت، به عنوان مثال در بخشی از بازی زمانی که شما هنوز شمشیر خود را بدست نیاوردهاید وارد غار تاریکی میشوید، در این وضعیت تنها راه شما برای عبور از این تاریکی استفاده از صداهای محیطی است تا راه خروج را بتوانید پیدا کنید.
تیم بازیسازی Ninja Theory در ابتدا قصد داشت تا بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice را صرفا با مبارزات سنگین و نفس گیر به بازیبازان معرفی کند اما با گذشت زمان و اضافه شدن المانهای مختلف به بازی تیم سازنده به این نتیجه رسید که بازی پتانسیل این را دارد تا از طریق روشهای مختلف و متنوع بازیبازان را برای ساعتها سرگرم کند.
بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice قرار است در تاریخ نامشخصی در سال جاری میلادی برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر شود. در قسمت زیر تریلر جدید منتشر شده از این عنوان توسط وبسایت Game Informer را میتوانید مشاهده کنید:
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
خیلی بهش امید دارم با توجه با سابقه نینجا تئوری صد در صد این شاهکار از اب در میاد
گرافیکش تو تریلری که دیدم ازش دیونه کنندست گیم پلیشم حرفی واسه گفتن نزاشته مونده یه داستان عالی
مخصوصا سیستم مبارزاتش که عالی کار شده و قسمت هایی که توهم میزنه
با دیدن این کلیپ دو تا سوال ذهنم رو مشغول کرد …گفتم با دوستان هم در میون بذارم
.
یک : چرا جدیدا این سبک ( هک اند اسلش ) یا به قول خودمون (بزن و بکش اونم با شمشیر ) زیاد شده توی دنیای گیم ؟به نظرتون زیاده روی نیست ؟
.
دو : چرا بازی سازان جدیدا به مونث بودن شخصیت اول ترغیب پیدا کردن ؟
نمونه اش شخصیت اول شدن الی در لست آو آس ۲
آلوی در هورایزون
اون دو تا خانم توی لاست لجیسی
و همچنین این بازی
فکر میکنم ….یه قصد و منظوری پشت این ماجراست
در مورد سوال دومتون باید بگم:
اگه دقت کنید بیشتر گیمرا مذکر هستند و بیشتر بازی هایی که شخص اولشون مونث هست و شخصیت پردازی فوق العاده ای دارن (لارا کرافت در کاوشگر مقبره ها، الی در آخرین ما) باعث میشه که گیمرای مذکر بتونن ارتباط بیشتری باهاشون برقرار کنن و خودشون رو همراه اون شخصیت پندارند.
یه مورد دیگه هم اینه که با شخصیت مونث احساسات رو میشه بهتر منتقل کرد و داستان رو تاثیر گذارتر ساخت.
به همین دلیل اگه یه بازی پتانسیل بالایی داشته باشه واسه شخصیت مونثش سازنده ها دریغ نمیکنن.
سوال اول هم اینه که سبک هک اند اسلش طرفدارای زیادی داره به خصوص در ژاپن و بریتانیا
بازی های زیادی در این سبک هستن که لذت واقعی هک اند اسلش رو به گیمر میچشونن نمونه هاشون هم زیاده.(خدای جنگ، شیطان نیز می گرید، پادشاه تاریکی) هک اند اسلش از لحاظ درجه ی سختی به عنوان متوسطی محسوب میشه و واسه گیمر نه زیاد راحته که از چشمش بیفته و نه زیاد سخته مثل بعضی از عنواین نقش آفرینی که کفر گیمر رو دربیاره. گیمراهم تمایل زیادی نشون میدن بهش. چون بعد از کشتن باس یه حس زیبایی به آدم دست میده که با مقداری غرور گیمری آمیخته شده.
“”””””””””””البته در این میان استثناهایی نیز وجود داره”””””””””.
ممنون آقای vampire
خیلی هوشمندانه و منطقی فرمودین …..لایک :yes:
واالله داداش سبک هک اند اسلش خیلی حیلی هم کمه
تو خماری این بازی موندم به معنای واقعی
واقعا بازیه خوبیه قبل دیدن گیم پلی بازی شد یکی از مورد انتظار ترین بازیام :heart:
منتظرشم خیلی
ی سوالسبکش چیه
تو کار نینجا تئوری شکی ندارم،اما این بازی نمیدونم چرا حس و حال هیچ کدوم از بازی های قبلی این استودیو رو نداره! امیدوارم من تو اشتباه باشم ولی حس میکنم مثل عناوین قبلی این استودیو موفق نمیشه!
البته واقعا امیدوارم اینطور نشه و بازی خوبی از آب در بیاد.
من فن اکس باکس هستم./
خوب بود ولی در این ویدیو هوش مصنوعی بنظر کم میومد کلا از سبکش زیاد خوشم نیومد خیلی کند بود یه چیزی تو مایه های تامب رایدر بود
دوست داشتم گیم پلیش یه چیزی(از لحاظ سرعت حرکات) تو مایه ها اساسین ها , ویچر , گاد او وار(بکش بکش)
باشه
————–
فان:تصور من از کسایی که میگن گرافیک در بازی زیاد براشون مهم نیست
http://uupload.ir/files/jcib_screenshot_(3).png
تازگیا اخبارو دیرتر میزارین این تریلر دو روز پیش منتشر شده !!!!
از نظر مبارزه ب نظرم کمی تو مایه های ارواح تاریک یا نی آه هست ضربات پی در پی نمیشه زد و بیشتر روی جاخالی و اتک هست
چه اتمسفرو تم خوبی داره..نظر منو واقعا جلب کرد…فقط یه قسمت که تو فضای جنگلی مانند بود محیط جزییاتش کم بود….امیدوارم رو باز کردن محیط پافشاری نکنن چون روی کنسول هم میخواد بیاد مجبور میشن جزییات رو کم کنن که خیلی بد میشه…ولی در کل بازیه اسمو رسم داری میشه از نظر من
یه انحصاری کنسولی قدرتمند دیگه واسه Ps4 :laugh:
یه شاهکار دیگه برازنده سونی و نسل هشت ۱۰/۱۰ :inlove: