تعداد نقشههای در دسترس در زمان عرضهی State Of Decay 2 مشخص شد
![state of decay 2 four player gameplay تعداد نقشههای در دسترس در زمان عرضهی State Of Decay 2 مشخص شد - گیمفا](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2016/12/State-of-Decay-2.jpg)
استودیوی «Undead Labs»، توسعه دهندهی بازی State Of Decay 2، اخیراً تعداد نقشههای قابل دسترس در زمان عرضهی این عنوان را مشخص کرد. در وبلاگ رسمی این استودیو، آمده است که سه نقشه در زمان عرضهی State Of Decay 2 در دسترس بازیکنان قرار خواهد داشت. در ادامه ذکر شده است که «هر کدام از این نقشهها، تقریباً برابر نسخهی اصلی این بازی» خواهد بود.
استودیوی مذکور در ادامه اظهار داشت که تنوع زیادی بین هر نقشه وجود دارد.
شما باید انتظار دیدن محیطی متفاوت، به طور قطع نشانهها و مکانهای مختلف، پوستههای مختلف جهت اتخاذ استراتژیهای متفاوت، خانههای منحصر به فرد و حتی نوع متفاوتی از ماموریتها را [در هر یک از نقشهها] داشته باشید.
این استودیو در ادامه به توضیح این موضوع پرداخت که چرا بازی State Of Decay 2 به جای یک نقشه، سه نقشه دارد. دلیل اصلی این تصمیم این است که استودیوی «Undead Labs» تمایلی ندارد که بازیکنان با تجربهی این بازی به حس «دژاوو» دست یابند، همچنین آنها میخواهند که در ادامه به گسترش جهان این عنوان بپردازند و مناطق بیشتری را در آینده در دسترس قرار دهند. این استودیو در این خصوص ابراز داشت:
چرا ما این کار را انجام میدهیم؟ بسیار خب، در درجهی اول به این خاطر است که بازی سرگرمکنندهتر باشد. این واقعاً مشابه این حس است که شما از یک شهر کوچک به شهری دیگر میروید که حاصل کار ایجاد یک حس غوطهوری فوقالعاده [در بازی] است. و بر خلاف تصورات، جهان بازی بسیار بزرگتر احساس میشود.
این استودیو در ادامه تسریح کرد:
شما میدانید که چگونه بر روی یک نقشهی (هر یک از نقشهها به اندازهی بازی اصلی هستند) بزرگ به بازی بپردازید، بنابراین با انجام هر ماموریت احساسی مشابه دژاوو به شما منتقل میشود. اما این مهم در نقشههای جداگانه وجود ندارد. در بالا [گفتههای بالا] در خصوص استراتژیها و ماموریتها بیشتر خواهید دانست. اوه، و یک چیز دیگر، نقشههای متعدد راه را برای کاوش در جهان بازی آسانتر از قبل میکند؛ متوجه منظورم که میشوید؟
همچنین در این نوشتهی وبلاگی آمده است که استودیوی «Undead Labs» تصمیم دارد که این امکان را به بازیکنان بدهد تا تمامی بازماندگان و اقلام بدست آمده در یک ناحیه را به ناحیهی دیگر با پرداخت هزینهای، انتقال دهند. اگرچه جزئیات این روش ممکن است که در طول توسعهی این بازی تغییر کند.
بزرگتر بودن بازی State Of Decay 2 در قیاس با نسخهی نخست خود، خیلی مورد شگفتآوری نیست. چراکه سال گذشتهی میلادی جف استرین (Jeff Strain)، رئیس استودیوی «Undead Labs» تائید کرده بود که این دنباله «به طرز قابل ملاحظهای بزرگتر» از نسخهی اول خود خواهد بود.
بازی State Of Decay 2 در حال حاضر برای پلتفرمهای ایکسباکس وان و رایانههای شخصی جهت عرضه در سال جاری میلادی در دست ساخت و توسعه قرار دارد. البته چندی پیش مشخص شد که تاریخ انتشار دقیق این عنوان در جریان نمایشگاه E3 2017 اعلام خواهد شد.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Avowed منتشر شدند
- شاید عرضه Xbox Series S یک اشتباه بود
- آیا ایده ساخت Intergalactic از زمان عرضه The Last of Us وجود داشته است؟
- کارگردان Assassin’s Creed Shadows: بازیکنان اگر بیشتر با یک شخصیت بازی کنند، چیز زیادی را از دست نمیدهند
- مایکروسافت نسبت به سونی بازیهای بیشتری برای پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۵ منتشر میکند
- گزارش: Hellblade 2 بهزودی برای پلی استیشن ۵ معرفی میشود؛ احتمال رونمایی در State of Play
نظرات
اگه بازیش خوب پیاده بشه و نقشه محتوا داشته باشه و کار گروهی رو بتونن به درستی برنامه ریزی کنند میتونه اسمشو توی بازی های بزرگ بیاره
این همه اگه خخخخخ
خب یهو بگو اگه لست ۲ باشه خوب میشه دیگه.
من به هیچ اشاره نکردم .
مگه لست دو رو دیدی که میگی شبیه اون باشه؟
بسیار عالی امیدوارم بازی خوب و سرگرم کننده ای از اب در بیاد حتما تجربش میکنم
نسخه اولش بدون هیچ تعارفی مزخرف بود ببینیم این چطور میشه