تعداد توسعهدهندگان State of Decay 3 دو برابر نسخه دوم این سری است
استودیوی آندد لبز (Undead Labs)، توسعهدهنده سری بازیهای State of Decay، میگوید که تیم ساخت نسخه سوم دو برابر بزرگتر از نسخه دوم و ۶ برابر بزرگتر از نسخه اول است.
فیلیپ هولت (Phillip Holt)، رئیس آندد لبز، در مصاحبهای جدید توضیح میدهد که افزایش تعداد توسعهدهندگان این استودیو در راستای جاهطلبی رو به رشد آنها بوده است.
وی در این باره گفت:
در هنگام عرضه نسخه اول State of Decay، تنها ۲۰ نفر روی آن کار کردند. همچنین در زمان عرضه نسخه دوم تعداد اعضای ما بین ۵۰ الی ۶۰ نفر بود. اکنون تعداد توسعهدهندگان ما برای نسخه سوم دو برابر هستند.
این نشان میدهد که استودیوی آندد لبز اکنون بین ۱۲۰ الی ۱۳۰ توسعهدهنده دارد که روی ساخت State of Decay 3 کار میکنند.
آقای هولت در پایان صحبتهای خود گفت:
ما یک استودیوی فرست پارتی محسوب میشویم و بخشی از یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده محتوا در جهان هستیم. ما اکنون سطح بیشتری از جاهطلبی و حمایت را احساس میکنیم.
بازی State of Decay 3 برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دست توسعه است. استودیوهای کوالیشن (The Coalition) و آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) در ساخت اثر مذکور به آندد لبز کمک میکنند.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- تحقیقات جدید FTC علیه مایکروسافت آغاز شده است
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- سهگانه Batman Arkham؛ آغاز، اوج و پایان یک افسانه
- گزارش: نام رمزی بازی بعدی ناتی داگ Jordan است
نظرات
هر چی بیشتر پاش وقت بزارن قطعا محصول بهتریم میگیرن
همیشه اینطور نبوده
خیلی کم
اینطور که دیدم نسخه اولش کاملا تک نفره هست ؛ یعنی یه جور مثل دایینگ لایت یا ددآیلند و یا حتی دیزگان هست سبک بازی کردنش ؟ یعنی یه نقشه ای داری و باید با وسیله نقلیه بری اینور و اونور و ماموریت ها رو انجام بدی ؟
ساختار این بازی بیشتر روی بقا استواره. چندین بخش داره که مبارزات، ماشین ها ساخت ساز و مدیریت منابع از مهمترین بخش هاش هست. وسایلی که بیرون از کمپ پیدا میکنی و همه رو میاری داخل کمپ که با اون ابزار مدیریت منابع رو انجام بدی. شخصیت هاشم آدم های متفاوتی با مهارت های متفاوت هستند. هر شخصیت بمیره دیگه برای همیشه از دستش دادی و گاهی میشه شخصی با مهارتهای اون دیگه پیدا نمیکنی همین باعث میشه خیلی دقت کنی در نحوه بازی کردن فرقی هم نداره آنلاین باشی یا آفلاین. اینم اضافه کنم که این بازی در حالت Lethal کاملا ساز کارش فرق میکنه جدی، سخت و جذابتر میشه
امیدوارم کیفیتش هم خیلی بهتر از دو نسخه قبل باشه
حداقل روز عرضه مشکل خاصی نداشته باشه
بهترین عملکرد این بازی با کنسول های مایکروسافته نه با پیسی
اما در هر صورت خوده بازی خیلی جذابه که گرافیکش به چشم نمیاد …
بنظرم باید بیشتر روی رانندگی تایم بذارن بنظرم حتی گاستریکون واید لند محصول ۲۰۱۷ خیلی بهتر از اینه ماشین سواریش
الان من چندباره شروغ کردمک بازی رو روزه ۱۹ رسیدم واقعا عالیه
اگه بتونن یه استوری تمیز اظافه کنن و خوب دربیارن در کنار گیمپلی و سیستم شوتینگش میتونه گیم به شدت خوش ساختی بشه
۳ . ۴ سال از معرفیش میگذره
6 سال هم از قسمت دوم
تا الانم رو چیز دیگه ای کار نکردن
امیدوارم بازی خوبی بشه
چند سال پیش جایی خونده بودم از قول یک منبع داخلی که استودیو قصد داشت یه بازی با کیفیت بالا تر از چیزی که هست بسازن یه چیزی مثل جی تی ای در دنیای زامبی اما ظاهرا کم بودن بودجه مسیر بازی رو عوض کرد. امیدوارم تو نسخه سوم همون چیزی که قرار بود باشه از آب در بیاد. جزئیات بیشتر ماشین ها هندلینگ شبیه سازی شده مبارزات و یه چنتا بخش دیگه بهتر بشه
«۳ . ۴ سال از معرفیش میگذره»
برای بازی های ایکسباکس چیز جدیدیه؟😂
ولورین چند ساله؟ یا ماراتون؟ برا همه هست
حرفت درست ، ولی سونی چند بار این اشتباه رو کرده؟ مایکروسافت چند بار؟
امیدوارم بجای اینکه سونی از مایکروسافت یاد بگیره و اینکارارو نه مایکروسافت از سونی یاد بگیره و معرفی زود هنگام نداشته باشن هیچکدوم
دوست عزیز استراتژی ایکس باکس اینه گ بازیو معرفی کنه همون اول ک زیاد تیم ها مشغول راز نگه داری و امنیت نشن برخلاف پلی استیشن ک تا یه سال قبل عرضه میگ
حتما ولورین دیروز معرفی شده خبر نداشتیم؟😂😂
بازی های ناتی داگ هم ۲ یا ۳ سال بعد از معرفی عرضه میشن همیشه
گاربیج سرویسی مثل دو نسخه متا زرد قبلش
تا نیومده نمیشه حرفی زد الان دیگه حتی به امتیاز دهی منتقد ها هم نمیشه اعتماد کرد میبینی میان حتی دسترسی قبل از عرضه هم برای گیمر ها قرار نمیدن و کد بازی رو برای هر منتقدی نمیفرستن
نمرات استیمشم کاشکی زرد بود
یادش بخیر فیل اسپنسر اوایل نسل نهم میگفت این بازیو تجربه کرده ،و خیلی عالیه، بعد ۴ یا ۵ سال هنوز تاریخ عرضه نگرفته و حتی یه گیمپلی نشون ندادن ازش
تا حالا هیچ کدوم از نسخه هاشو تجربه نکردم! قضاوتش هم نمیکنم ، اما امیدوارم بازی خفنی بشه واسه مخاطبش
این بازی بقا و ساخت ساز مدیریت منابع هست کمپ ….کلا بخش داستانی نداره ؟
بخش داستانی داره اما کوتاهه، ولی این که چطوری به پایان بازی برسی و از روش زور گویی یا خوبی کردن به قدرت برسی بستگی به خودت، البته بازی شامل ۱ پایان میشه فقط
بخش داستانی بازی اول و دوم جورین کل اصلا روی بازی هیچ تاثیری نمیزارن . بعید میدونم این بازی هم جور دیگه ای باشه