بازی جدید پیتر مولینیو «بسیار متفاوت» خواهد بود
پیتیر مولینیو (Peter Molyneux) به تازگی در خصوص بازی جدید در دست ساختش صحبتهایی کرده و بیان داشته است که این عنوان «بسیار متفاوت» از کارهای قبلی وی خواهد بود. وی در گفتگو با وبسایت «Glixel»، در خصوص بازی جدیدش که با نام Legacy شناخته میگردد، صحبت کرد و در خصوص روشهای برنامهنویسی و کدزنی خود نیز صحبتهایی کرد.
مولینیو در این زمینه ابراز داشت:
من بر روی این بازی که Legacy نامیده میشود کار میکنم و تنها میتوانم این ایده را امتحان کنم و ببینم که آیا [این ایده] کار میکند یا خیر – نسبتاً مشابه کاری که من برای بازی نخستم تحت عنوان Populous کردم -. من امروز صبح در هتل خود بودم، صبحانهی خود را صرف کردم، [و سپس] کدهای Legacy را نوشتم، و ایدهای به ذهنم رسید که در حقیقت حدود یک ساعت با آن فکر کرده و بررسیاش میکردم.
مولینیو – که برای هایپ کردن بازیهایش بسیار شهره است – در پاسخ به این پرسش که آیا وی میتواند جزئیات بیشتری از بازی Legacy به آنها بدهد یا خیر، ابراز داشت:
من فکر میکنم که صحبت کردن در این مورد یک اشتباه باشد.
وی افزود:
تنها چیزی که من فکر میکنم گفتنش کار عاقلانهایست، این است که این بازی «بسیار متفاوت» خواهد بود. یکی از چیزهایی که من بدان افتخار میکنم این است که تعداد سبکهای مختلفی برای این بازی در نظر گرفتهام. در این لحظه، واقعاً سخت است که مشخص کنیم Legacy در چه سبکی قرار میگیرد.
مولینیو در پاسخ به این پرسش که آیا Legacy یک بازی موبایل خواهد بود یا خیر، بیان داشت که هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است، اگرچه این عنوان در حال حاضر بر روی رایانههای شخصی به اجرا درمیآید. مولینیو در این خصوص اظهار داشت:
من فکر میکنم که بهتر است که در آغاز یک پلتفرم اگنوستیک [انتخاب کنید]. مشکل نخست این است که احساس کنید این کار صحیح است. [پس از آن] شما باید در خصوص رابط کاربری آن نگران باشید. [سپس] نیز باید در خصوص ورودیهای آن نگران باشید. در حال حاضر من بر روی موشواره (Mouse) تمرکز دارم. صرفاً به این خاطر که آن برای من راحتتر است.
پیتر مولینیو، که بیشتر به خاطر ساخت عناوینی نظیر Populous، Black & White، Theme Park، Dungeon Keeper و Fable در این صنعت شهره است، در سال ۲۰۱۲ میلادی از شرکت مایکروسافت جدا شد. وی در حال حاضر در استودیوی «۲۲Cans» مشغول به کار است که تاکنون دو بازی Godus و The Trail را منتشر کرده است.
در خصوص سری Fable که حقوق آن متعلق به شرکت مایکروسافت است نیز باید اعلام کنیم که چندی پیش آخرین نسخهی این سری که با نام Fable Legends شناخته میشود، لغو شد و استودیوی توسعهدهندهی آن، یعنی « Lionhead Studios» نیز بسته شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
واقعا یعنی کسی هم مونده که حرف های این رو باور کنه؟ یه بار نشد هایپ الکی نکنه.
با اینکا دوتا از عناوین فیبلو تموم کردم ولی هیچ وقت نتونست اون بازیی برام بشه ک وقتی شماره ی جدیدش میخاد منتشر بشه تو کفش باشم
بعد از رفتن از Lionhead هنوز یه بازی بدرد بخور نساخته
اون GodUsش هم که پول ملتو چاپید رفت