Final Fantasy VII Remake از سیستم مبارزات اکشن استفاده خواهد کرد
آخرین شماره از مجله هفتگی فامیتسو، مصاحبهای با آقای تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) کارگردان عنوان Final Fantasy VII Remake داشته، که ایشان طی آن جزییات جدیدی از این عنوان نقش آفرینی منتشر کردهاند.
آقای نومورا در مصاحبه با مجله فامیتسو در مورد این عنوان مورد انتظار چنین گفته است.
«از آنجایی که اشتباهی در ترجمه مصاحبه من در مراسم Monaco Anime Game International Conferences 2017 صورت گرفته بود، من بار دیگر مسائل ذکر شده را اینجا توضیح میدهم.
مبارزات (در عنوان Final Fantasy VII Remake) دستوری و نوبتی نبوده و اکشن خواهند بود. در مورد سیستم سنگر گرفتن، سنگرگیری در این عنوان اجباری نبوده و تنها در بخشهای از نقشه قابل انجام است. از آنجایی که این عنوان یکپارچه بوده (صفحه به هنگام ورود و خروج از مبارزات سیاه نمیشود)، من در مراسم قبلی نشان دادم که در واکنش به اتفاقات رخ داده در محیط پیرامون شما، میتوان کارهای خاصی (همانند سنگرگیری) انجام داد.
مبارزه با عقرب نگهبان (Guard Scorpion) شامل تخریب محیط بوده و این باس همچنین تعدادی حمله جدید نسبت به نسخه اصلی خواهد داشت، پس این مبارزه بسیار دیدنی شده است. (به عنوان مثال در یکی از تصاویر منتشر شده در مراسم قبلی) اگر با دقت نگاه کنید، میتوانید سقوط چندین موشک به سمت خودتان را ببینید.»
Final Fantasy VII Remake هماکنون برای پلتفرم پلیاستیشن ۴ در دست توسعه قرار دارد. با وجود آنکه هنوز تاریخ عرضه حدودی نیز برای این عنوان مشخص نشده، صحبتهای قبلی آقای نومورا حاکی از آن بودند که بازی هنوز در مراحل ابتدایی خود است و نباید به این زودیها منتظر عرضهاش باشیم.
پر بحثترینها
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- تحقیقات جدید FTC علیه مایکروسافت آغاز شده است
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- سهگانه Batman Arkham؛ آغاز، اوج و پایان یک افسانه
- تماشا کنید: Light of Motiram معرفی شد، کپی بیشرمانه از Horizon Zero Dawn
نظرات
چه جالب و باحال
دمه سازنده گرم واقعا بعضی از بازی ها که ریمیستر یا ریمیک میشن خارج از همه بحثا
کمی نیاز به تعقییر دارن من که خیلی حال کردم با این خبر :rose:
مثال:کاش اویل های بعدی که ریمستر میشن یه دوربین ۳ شخص داشته باشن با این که همه فنای قدیمی با دوربین ایزومتریک
خاطره دارن اما تجربه با یه نمای متفاوت بسیار جدید و متفاوت خواهد شد :heart:
فاینال فانتزى اکشن. واقعاً نمى دونم جه حسى بهش دارم. هر بار یک خبر ازش مى یاد بیشتر به این مسئله فکر مى کنم که دوستش دارم یا نه. به هر حال مطمئناً طرفدارهاى اکشن بیشتر از نوبتى هست.
نمیدونم من اینطوری هستم ولی انگار با اون حس و حال قدیمی و سیستم نوبتی بیشتر حال میکردم . یه چند باری این دو سه بازی فاینال فانتزی که واسه ps3 اومد رو سعی کردم باهاش ارتباط برقرار کنم ولی بهم حال نداد . شاید علتش این بوده که من فاینال فنتزی های قدیمی مثل نسخه یک و دو که در یک سی دی قرار داشت رو روی پلی استیشن ۱ بازی کردم و بعدش فاینال فانتزی ۷ رو روی پی سی تا اونجایی که وارد یه جایی که انگار شهربازی هستش وارد میشه پیش رفتم . یکی از دلایلی که سمت فاینال فانتزی XV نرفتم اینه که شاید نتونم باهاش ارتباط برقرار کنم