بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا

بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی

اشکان عالی خانی
۰۸:۰۰ ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا

عنوان اکشن نقش آفرینی به شدت مورد انتظار Mass Effect Andromeda که به وسیله استودیوی بایوور مراحل پایانی ساخت خود را پشت سر می‌گذارد، روز گذشته گلد شد و خبر خوشحال کننده‌ای مبنی بر اتمام مراحل اصلی ساخت آن به گوش رسید. اما امروز، یان فریزر (Ian Frazier)، طراح ارشد بازی، اطلاعات جدید و جالبی را در توییتر منتشر کرد که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست.

طبق صحبت‌های آقای فریزر، دریافتیم که هنوز بخش قابل توجهی از تیم سازنده، در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول بازی هستند و این به‌روزرسان ۵ روز زودتر از عرضه رسمی بازی، به لطف الکترونیک آرتز و Origin Access آماده می‌شود. با این حال، تهیه کننده بازی، آقای مایکل گمبل‌ (Michael Gamble)، پیش از این در طی یک مصاحبه گفته بود که این موضوع فقط یک برنامه است و به صورت ۱۰۰ درصد تضمین شده نیست. آقای فریزر همچنین باور دارد که به‌روزرسان روز اول بازی در پیش بارگذاری بازی نیز قرار داده می‌شود.

در مورد حجم بازی نیز اطلاعات مفیدی دریافت کردیم. Mass Effect Andromeda برروی کنسول‌ها حداقل ۴۵ و حداکثر ۶۰ گیگابایت فضا می‌خواهد. اگر برنامه دارید تا بازی را برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز بازی کنید، باید خبر خوبی به شما بدهیم و بگوییم که بازی برروی این پلتفرم تنظیمات گرافیکی گسترده‌ای (مفصل‌تر از نسخه‌های پیشین) دارد. سیستم‌های profile/favorite برروی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی به یک صورت است اما اگر با کیبرد و ماوس بازی کنید، می‌توانید ۴ علاقه مندی را در کلید‌های دلخواه قرار دهید.

نکته جالبی که به آن اشاره شد، وجود مود New Game+ در Mass Effect Andromeda، پس از اتمام بازی است. همچنین اعلام شد که پوشش‌های ساده بیشتری در بازی گنجانده شده است که شامل هودی پیش خرید و آن‌هایی که در تریلر به نمایش درآمدند نیز می‌شود. باز هم اشاره شد که بخش چند نفره Mass Effect Andromeda به صورت peer-to-peer است؛ همان گونه که در Mass Effect 3 با آن مواجه شدیم.

فریزر در اطلاعات خود، موضوع مهمی را نیز روشن کرد. در طول هفته‌های اخیر، اطلاعات اشتباهی از سوی برخی از خبرگذاری‌ها و رسانه‌ها منتشر شده است که می‌گویند خطوط حداقل جوخه در Mass Effect Andromeda، بیشتر از شپرد در Mass Effect 3 است. این اطلاعات کاملا غلط بوده و باید این گونه خوانده شود که خطوط حداقل جوخه در Andromeda، بیشتر از یاران جوخه با خطوط حداکثر است.

طبق اطلاعات فریزر، قدرت Warp biotic در Mass Effect Andromeda بازنخواهد گشت زیرا شباهت زیادی به قدرت‌های دیگر بازی دارد و تیم سازنده می‌خواهد که همه حرکات و قدرت‌ها، یک حالت و نقش منحصر به فرد و یکتا داشته باشند. همچنین دریافتیم که یاران جوخه در میدان نبرد، به صورت خودکار از مهارت‌های خود استفاده می‌کنند. شما در حین مبارزات، دستورات کلی مانند حمله، دفاع یا مرتب شدن را می‌دهید و هوش مصنوعی یاران، بقیه کارها را انجام می‌دهد. انتخاب‌ مهارت‌ها برای آن‌ها نیز می‌تواند به هوش مصنوعی کمک کند.

Mass Effect Andromeda قرار است در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی و ۲ روز بعد در ۲۳ام مارس در اروپا (به ترتیب ۱ و ۳ فروردین ۱۳۹۶)، برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. لازم به ذکر است که مشترکان سرویس EA Access بر روی ایکس‌باکس وان و Origin Access بر روی رایانه‌های شخصی، می‌توانند ۵ روز زودتر از عرضه رسمی این عنوان، ۱۰ ساعت از عنوان Mass Effect Andromeda را به صورت رایگان تجربه کنند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا
بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • HannaH گفت:

    امسال براى شرکت هاى بزرگ سال پر ریسکى هست که مى تونه روش بازى سازى خیلى از شرکت ها رو عوض کنه. مس افکت بدون شپارد داره مى یاد و آنچارتد بدون دریک.
    تجربه هاى بدست اومده توسط اسکوئر انیکس (تغییر مداوم فاینال فانتزى) و یوبى سافت (تغییرات اساسینز کرید بعد از نسخه هاى پشت سر هم اتزیو) جواب خوبى به شرایط فعلى نمى ده.
    نه اساسینزکرید بدون انزیو موفق بود و نه فاینال فانتزى از زیر فشار شماره ۷ خارج شد.
    من شخصاً امیدوارم هر دوى بازى هاى بزرگ امسال (یکى اش محتواى الحاقى هست اما هم خیلى بزرگتر ازحد معموله و هم نوع گیم پلى کمى متفاوته) موفق بشن و فرنچایزهاى بزرگ از تکرار بیرون بیان.

    • Bros Xbox 2 گفت:

      “مس افکت بدون شپارد داره مى یاد و آنچارتد بدون دریک.”

      😐
      شخصیت پردازی در مس افکت به هیچ وجه در حدی نبوده که به عنوان یک نقطه ی قوت این فرنچایز به شمار بره (اتفاقا یکی از ضعف های مهم این سری پرستیژ ضعیف لید کرکتر بوده). مس افکت به خاطر گیمپلی و ستینگ محشرش تبدیل به یک شاهکار شد. و اگر همین روند رو در نسخه ی جدید ادامه بده قطعا موفقت نسخه های قبل رو پیدا میکنه. چه با شپرد چه بی شپرد.
      اما سری آنچارتد کلا جدا از این موضوع هست و اصلا قابل قیاس با یک عنوان نقش آفرینی نیست. شخصیت پردازی آنچارتد کجا مس افکت کجا. نیتن دریک یک نماد و آیکون بوده برای دنیای این فرنچایز و واقعا باورم نمیشه الان با شپرد در مس افکت مقایسه شد!!

    • Bros Xbox 2 گفت:

      “مس افکت بدون شپارد داره مى یاد و آنچارتد بدون دریک.”

      😐
      شخصیت پردازی در مس افکت به هیچ وجه در حدی نبوده که به عنوان یک نقطه ی قوت این فرنچایز به شمار بره (اتفاقا یکی از ضعف های مهم این سری پرستیژ ضعیف لید کرکتر بوده). مس افکت به خاطر گیمپلی و ستینگ محشرش تبدیل به یک شاهکار شد. و اگر همین روند رو در نسخه ی جدید ادامه بده قطعا موفقت نسخه های قبل رو پیدا میکنه. چه با شپرد چه بی شپرد.
      اما سری آنچارتد کلا جدا از این موضوع هست و اصلا قابل قیاس با یک عنوان نقش آفرینی نیست. شخصیت پردازی آنچارتد کجا مس افکت کجا. نیتن دریک یک نماد و آیکون بوده برای دنیای این فرنچایز و واقعا باورم نمیشه الان با شپرد در مس افکت مقایسه شد!!

    • ALADAR 3 گفت:

      اساسینز کرید با Edward Kenway موفق ترین نسخه بود.

    • آنچارتد بدون دریک اونم امسال؟؟؟ بهت وحی شده یا اس ام اس دادن آنچارتد اونم بدون دریک امسال میاد؟! :rotfl: :yes:

  • mansourrrr گفت:

    دیروز بازی گلد شد فرداش اعلامه اپدیت کردند :yes:
    مس افکت عاشقایه زیادی داره تبریک میگم بشون انتظارشون داره تموم میشه :yes:

  • The Alpha گفت:

    فقط میتونم بگم به شد منتظرشم :inlove: :inlove: :inlove:

  • Hamed72 گفت:

    پس با این حساب تجربه بازی رو pc لذت بخشتره.
    اما کو سیستم خفن ک بخواد بازی رو با حداکثر کیفیت اجرا کنه؟ 🙁

    • John Shepard گفت:

      رزولوشن رو بزار روی ۹۰۰p و تنظیمات روی High + fxaa . فکر کنم هر سیستم معمولی ای بتونه رو این تنظیمات ۶۰ فریم خروجی بده .
      کنسول ها هم اگر وارد جنگ بی معنی رزولوشنی نمیشدن الان همه بازی ها ۷۲۰p 60fps یا ۹۰۰p 60fps بودن

      • ........ گفت:

        ولی ۷۲۰ با ۱۰۸۰ خیلی فرق داره. من حاضرم ۳۰ تا رو ۱۰۸۰ بگیرم تا ۶۰ رو ۷۲۰. حتی توی آنچارتد که مولتیش رو ۹۰۰ اجرا میشه هم تفاوت مشهوده. حتی اون موقع که گوانتوم بریک بازی میکردم ۷۲۰ برام آزار دهنده بودش

        • John Shepard گفت:

          آنچارتد ۹۰۰p بود بخش مولتیش . اما تنظیمات تکسچرها رو مدیوم بود و خیلی از افکت ها هم Off بود .
          بهترین مثالی که میتونم برات بزنم بازی Mortal Kombat X بر روی Xbox one بر روی رزولوشن ۹۰۰p هست ولی با تنظیمات یکسان با PS4 و PC . تا بهت نگن یا دکمه های بازی رو نبینی هیچ فرقی متوجه نمیشی . یا بخش تک نفره Battlefield Hardline روی PS4 900p هستش ولی کیفیتی بسیار بالا و عالی داره و اگر فرق ناچیزی با PC maxed out داره به خاطر یه سری از افکت ها هستش
          و جواب سوال دومت : صورت شخصیت هارو گفتن مثل Dragon age میشه شخصی سازی گسترده کرد

  • ........ گفت:

    سلام بچه ها
    میشه به توضیح درباره بخش آنلاینش بدین؟؟
    ممنون

    • بخش انلاین یعنی اتصال به اینترنت و یا شبکه یا سرورهای مخصوص شرکت یا استدیو سازنده اون گیم برای بازی کردن با چند نفر تو قسمت های مختلف دنیا و کانکت شدن با اون ها بخش مولتی پلیر هم نیاز به وصل به اینترنت داره این ساده ترین نوع توضیحی بود که میشد راجع به آنلاین داد

  • John Shepard گفت:

    برای این بازی دیگه نمیتونم صبر کنم. سه گانه یی Mas Effect بهترین بازی تاریخ که تمام استاندارد هارو یکجا داره حتی بیشتر از بازی های تک سبکی .
    فقط ای کاش بشه مدل موهای شخصیت مرد بازی رو عوض کرد . شبیه خواننده های پاپه

  • Khaleghi 174 گفت:

    متاسفانه گرافیک این بازی به شدت پایین هست به طوری که هیچ فرقی با نسل هفتم نکرده شما گرافیک بازی فوق‌العاده هوریزان رو ببین متوجه خواهید شد…..

بایوور هنوز در حال کار برروی به‌روزرسان روز اول Mass Effect Andromeda است + اطلاعات بیشتر از بازی - گیمفا