طراحان Zelda درمورد شنیدن بازخوردهای طرفدران صحبت میکنند
شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto) و ایجی آنوما (Eiji Aonuma) درمورد شنیدن نظرات و بازخوردهای طرفداران صحبت میکنند و این که این نظرات چگونه به بازیهای Zelda رنگ و بو میبخشند. دو تا از نکات کلیدی که پشت سری Legend of Zelda وجود دارد و باعث شده این دو نکته مانند دو کفه ترازو در تعادل باشند این است که گوش دادن به بازخوردهای طرفداران همیشه باعث شده که طراحان بازی بدانند که یک طراحی خوب چیست.
در طی مصاحبهای با یکی از وبسایتهای معتبر، تهیه کننده سری Zelda، ایجی آنوما، گفت که یک شکافی بین چیزهایی که او از طرفدران شنیده و چیزی که او شخصاً میخواسته با بازی جدید یعنی Breath of the Wild انجام دهد، وجود داشته است. او در این مورد گفت:
من احساس میکردم که میدانم این بازی چگونه باید ساخته شود و به چه شکلی باشد؛ مدتی طولانی در این تفکر خودم گیر افتاده بودم. اما مدتی بعد درست قبل از این که کار توسعه Breath of the Wild را شروع کنم، متوجه شدم که یک شکاف بین بازخوردهای طرفدران و چیزی که آنها میخواستند با استراتژی که در پیش گرفته بودم وجود دارد.
یک مثالی که وی زد این بود که یکی از طرفداران قبلا به او گفته بود که از Skyward Sword لذت برده اما او یک بازی بیشتر شبیه Ocarina of Time میخواست، که بتواند در یک بازی بزرگ جهان آزاد اسب سواری کند. آنوما در ادامه گفت:
و در جایی میان افکار خودم، خواستم همین مسیر را دنبال کنم. پس Breath of the Wild چیزی است که قطعا در مورد آن تفکر بسیاری کردهام.
سازنده Zelda، شیگرو میاموتو نیز در این مصاحبه حضور داشت. او گفت که تست کردن منظم بازی مهم و برای او یکی از اساسیترین نکات است. وی اظهار داشت:
به لحاظ گیمپلی، من واقعاً به اهمیت تست مانیتور تأکید داشتم برای این که از طرفدران خود بازخورد بگیریم. همچنین به اعضای تیمم منتقل کردم که نمیتوان فقط عده محدودی در اختیار داشت که آن را بازی کنند و از آنها بپرسیم بازی چطور بود؟ من فکر میکنم که واقعا مهم است که یک ایده یا مفهومی داشته باشیم از این که میخواهیم چه چیزی را در این بازی به بازیباز منتقل کنیم. و کاری که تست مانیتور انجام میدهد این است که میسنجد که آیا این ایده یا مفهوم به خوبی منتقل شده یا خیر. آیا بازیبازان توانستهاند آن را بفهمند؟
قسمت جالب دیگری از این مصاحبه جایی بود که آنوما گفت او در آینده میخواهد از گلایدر در بازیها استفاده کند. او گفت در زندگی واقعی از ارتفاع میترسد پس این که بتواند این کار را در محیطی ایمن و راحت مانند دنیای بازیهای رایانهای ایدهای هیجان انگیز خواهد بود.
بازی Breath of the Wild در تاریخ سوم مارس، همزمان با عرضه نینتندو سویچ منتشر خواهد شد. این بازی همچنین برای Wii U نیز در این تاریخ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
به یقین گوتی ۲۰۱۷ برازندشه.
تنها بازی که متای ۹۹ داره.
البته اون زمان هنوز منتقدین زیادی وجود نداشتن و انتظارات پایین بود و همچنین بازی سازی به پیچیدگی الان نبود. اما منکر این نمیشه شد که یکی از بهترین و انقلابی ترین بازیاست
نمیخوام بگم متاش ۹۹ نشده ولى نگاه کن الان بازى هیچگونه نقصى نداشته باشه کامل کامل باشه یه پنجاه مى زارن روش یا یه چهل مى زارن روش متاش ۹۹ نمیشه ولى قبلا اینجورى نبوده
یه طرفدار بیماری قلبی داشته تنهاارزوش بازی کردن
زلدانفس وحشی تیم نینتندو هم یه دمو نیم ساعته براش اماده کردن طرف مرده الان خدابیامرزه
بله کاملا طرفدارهااستقبال خواهند کرد
گوتی شدنشم اصلا دورازانتظارنیست