ایجی آئونوما: ساخت Zelda دو بعدی برای نینتندو سوییچ «قطعاً امکانپذیر» است
سری The Legend of Zelda همیشه به عنوان یکی از عناوین شاخص شرکت نینتندو و کنسولهایش شناخته میشود و یکی از پرفروشترین سریهای این شرکت محبوب محسوب میگردد؛ جدیدترین نسخهی این سری پس از سالها انتظار، که از آن با نام The Legend of Zelda: Breath of the Wild یاد میشود، حدود چند هفتهی دیگر برای کنسولهای نینتندو سوییچ و Wii U عرضه خواهد شد. با وجود اینکه این سری از محبوبیت بالایی نزد بازیکنان برخوردار است، اما همیشه شکافهایی بین طرفداران نسخههای دو بعدی و سه بعدی آن وجود دارد.
هر دو نوع بازیهای اشاره شده همان میزان اکتشاف و گیمپلی اکشن که خاصهی ای سری است را به ارمغان میآورد اما با استفاده از روشهای متفاوت. بازیهای سه بعدی اغلب کنترلر کامل دوربین درون بازی و مبارزات پویا را در دسترس قرار میدهد؛ از سوی دیگر اما، نسخههای دو بعدی سری The Legend of Zelda، حتی زمانی که برای کنسول ۳Ds به صورت سه بعدی رندر شدند، شامل دوربین ثابت از بالا به پائین مشابه نسخههای اولیهی این سری هستند.
اما از آنجایی که کنسول خلاقانهی نینتندو سوییچ، یک کنسول ترکیبی محسوب میشود که هر دو تجربهی یک کنسول خانگی و دستی را به صورت همزمان در اختیار کاربر قرار میدهد، این سوال مطرح میشود که آیا در آینده شاهد عرضهی بازیهای دو بعدی از سری The Legend of Zelda برای آن خواهیم بود یا خیر. ایجی آئونوما (Eiji Aonuma)، تولیدکنندهی این سری، در جریان مصاحبهای که با گیماینفورمر داشت اعلام کرد که این امر «قطعاً امکانپذیر» خواهد بود.
وی در این زمینه ابراز داشت که سبک دو بعدی یکی از سبکهای مورد علاقهی طرفداران است و یک جهان دو بعدی، موارد خوبی برای بازیکنان به همراه دارد. وی در ادامه اعلام کرد که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا تیم دو بعدی نینتندو، که بیشتر بر روی کنسول ۳Ds بازی میسازند، را متقاعد کند تا بازیهای دو بعدی بیشتری برای سری The Legend of Zelda تولید کنند.
حال این سوال مطرح میشود که آیا نینتندو سوییچ همان کنسولی است که قادر به متحد کردن طرفداران بازیهای دو بعدی و سه بعدی The Legend of Zelda خواهد بود؟ کنسول نینتندو سوییچ از روز جمعه ۱۳ اسفند ماه (۳ مارس ۲۰۱۷ میلادی) با قیمت ۳۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
نظرات