فروش بازی Titanfall 2، انتظارات الکترونیک آرتز را برآورده نکرده است
طبق جدیدترین گفتههای شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، فروش بازی Titanfall 2 انتظارات این شرکت را برآورده نکرده است.
بدیهی است که عنوان Titanfall 2، یکی از محبوبترین و خوش ساختترین عناوین عرضه شده در سال ۲۰۱۶ میباشد و توانست در زمان انتشار خود، نظر منتقدین و طرفداران را به خود جلب نمایند، اما به دلایلی این بازی نتوانست آن طور که باید و شاید از نظر فروش، انتظارات سازندگان و الکترونیک آرتز را بر آورده کند که برای عنوانی با چنین کیفیت مطلوبی، کمی نگران کننده است!
طبق گفتههای جدید آقای بلیک یورگنسن ( Blake Jorgensen )، که مدیر ارشد قسمت فروش شرکت الکترونیک آرتز نیز میباشد، بازی Titanfall 2، آن طور که آنان دوست داشتهاند فروش نداشته و آن ها امیدوارند که در ادامه و با گذشت مدت زمانی، میزان فروش این عنوان بالاتر برود و بتواند رضایت سازندگان را کسب نمایند.
بدون شک همگان میدانند، که یکی از بزرگ ترین دلایل فروش کم بازی Titanfall 2، مناسب نبودن زمان انتشار این بازی بوده است.
عنوان Titanfall 2، در تاریخ ۲۸ اکتبر، برای پلتفرمهای مقصد خود عرضه شد و این در حالی بود که دو عنوان نسبتا مورد انتظار تری با عناوین Call of Duty: Infinite Warfare و Battlefield 1 در این بازه زمانی یک ماهه منتشر میشدند. همان طور که اطلاع دارید، بازیهای Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر، و Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ نوامبر عرضه شدند که خود این، تاثیر بسزایی در فروش کم بازی Titanfall 2 داشته است.
البته در گفت و گو هایی که با آندرو ویلسون ( Andrew Wilson ) صورت گرفته، این فرد حمایت همه جانبه خود را از بازی Titanfall 2 اعلام کرد و در مورد فروش کم این بازی عنوان محبوب Battlefield 4 را به یاد آورد، زیرا این بازی در زمان اولیه انتشار خود، به آن صورت نتوانست آن فروش بزرگ را برای سازندگان به ارمغان بیاورد ولی با گذشت مدتی، این بازی توانست به یکی از پرفروشترین عناوین شرکت الکترونیک آرتز تبدیل شود و هم اکنون هزاران بازیکن در حال انجام این عنوان هستند.
همچنین ویلسون افزود:
Titanfall 2 یکی از بهترین عناوین منتشر شده در نسل هشتم از کنسول ها است و تیم توانمند، متحد و متعهدی وظیفه ساخت و پشتیبانی از این عنوان را به عهده گرفته اند. ما امیدواریم در ادامه و بعد از گذشت مدتی، این بازی آن میزان فروش مطلوب و مناسب خود را کسب کند و هر روز ما شاهد پیوستن بازیکنان بیشتری به سرورهای این عنوان باشیم.
اما در ادامه ویلسون اضافه کرد که بستههای الحاقی بیشتر و متحویات دانلودی بزرگ تری برای این بازی در سال جاری عرضه خواهد شد که نظر بازیکنان را به خود جلب کند. همچنین از این فرد در مورد ساخت بازی Titanfall 3 سوال پرسیده شد که اعلام نمود هنوز استودیو ریسپاون ( Respawn ) نظر خاصی در مورد ساخت این عنوان مطرح نکرده است.
پر بحثترینها
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- دیجیتال فاندری ۳ بازی برتر سال ۲۰۲۴ از نظر گرافیک بصری را مشخص کرد
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- خالق God of War بازی Indiana Jones را به عنوان بهترین بازی سال خود انتخاب میکند
نظرات
EA با عرضه دو تا بازی شوتر نظامی به صورت همزمان، تنها برای رقابت جدی با COD ، صرفا به پای خودش شلیک کرد. 😐
اگه TF 2 شش ماه بعد عرضه می شد هم زمان کافی برای ساخت داشت و هم موقعیت فروش بهتر.. :-/
خیلی باعث شرمه بازی به این درجه یکی
یکی از بهترین شوتر های این نسل
نامزه گوتی
اینطور بلایی سرش میاد
امیدوارم ریسپاون خودشو نبازه بازم شاهکار بسازه
هرچی باشه سازنده ها ۳ شاهکار مدرن وارفارن گارگردان موشن کیچر و یکی از نویسنده هاشم ایرانیه
سازننده مرحله no russian(همون قتل و عام تو فرودگاه Mw2)همون ایرانیست مصاحبه شو دیدم :yes:
بنظرم EA اشتباه کرد که این بازیو نزدیک به دوتا شوتر دیگه یعنی BF1 و COD عرضه کرد
بازی شاهکاره اما کالاف که داره اونجوری میفروشه و بتلم که حرف نداره
خوب بزرگترین رقیبش کالاف بود ک bo3 توی بخش مولتی ترکونده بود معلوم بود نسخه جدید رو میگیرن(مولتی iw اشغاله واقعا) ولی بهرحال اسمش روشه بتل هم ک اصلا ازش نمیشه گذشت (من هر سه تارو رفتم battlefield با کیفیت ترینش بود بنظرم) بدترین موقع عرضش کردن اگه میزاشتن نزدیکای کریسمس منتشر شه همه دوتا عنوانو گرفته بودن فروشش میترکوند
EA , Ubisoft و Square Enix شرکت هاییه که واسه من خیلی محبوبه.
حماقت خود الکترونیک ارتز بود که ما بین بتلفیلد و کالاف منتشر کرد به نظرم این موقع ها منتشر میکرد فروش قابل توجهی میکرد ولی فک کرد اگه اون موقع منتشر کنه میتونه بازار و تصاحب کنه که اشتباه کرد و تایتان از لحاظ فروش خوب پیش نرفت با اینکه پتانسیل بالایی داشت به خاطر خودخواهی الکترونیک ارتز فدا شد
خوب همینه دیگه درست میندازید تو ناف پاییز و درست بعد از انتشار غولی مثل کال آو دیوتی، فروشش کم میشه. تو پاییز که گرماگرم انتشار عناوین بزرگ هستش دیگه مولی تو بساط نمیمونه که به تایتان فال کمتر شناخته شده برسه.
حیف شوتر به این کیفیت که کم بفروشه.
اما خواسته های مارا برآورده کرده است
به درک…….
اوا از شما این حرف ها بعیده عزیزم. 😀 😀
خیلیم دلش بخواد
با تصمیمات مدیریتی و اشتباه خودش بازی رو تو منگنه گذاشت.
وگرنه اگه زمان بندیش مثل نسخه اول بود الان نسخه سوم رو داشتن میساختن.
باو اینش که مهم نیست, مهم اینه که تو طولانی مدت پشتیبانیشون رو بکنن از بازی … مثلاً الان خیلی بازی مولتی پلیر محور هست که در ابتدای ریلیز فروششون کم بود اما الان پلیرای خیلی زیادی دارن بخاطر پشتیبانی طولانی. البت مردم اعتماد خودشون رو هم از دست میدن یه جایی بالاخره , مثلاً الان پی سی بازا دیگه بازی به اسم کالاف دیوتی رو نمیشناسن بخاطر پشتیبانی که وجود نداره اصن… در عوض بتلفیلد “۳” پلیرای فعالش داخل پی سی ۳۰ برابر کاد گاست و ۲ برابر کاد infinite warfare هست یا خورده هم بالانس تر کنیم, بتل ۴ حدود ۹۰ برابر کاد گاست پلیر فعال داره داخل پی سی :rotfl: (منبع bf4stats و steamdb ) و یا ویرسکال با پشتیبانی قهوه ای از هاردلاین باعث شد هی پلیراش کمتر و کمتر بشه و الان داخل پی سی یک بیستم بتل۴ پلیر فعال داره در همین لحظه …
اومدن این بازیه فوق العاده رو بین دوتا از بزرگترین بازی هایه هم سبکش عرضه کردن بعد انتظار داشتن فروشه نجومیم بکنه
یک سوال دارم
وقتی من دارم بتلفیلد بازی میکنم واقعا اون حس جنگ جهانی بهم القا میشه و از درگیری های شدید به شدت لذت میبرم همینطور از شلوغ بودن محیط بازی و پلیر ها
حالا سوالم اینجاست ایا تایتان هم میتونه اون حس درگیری های بزرگ و جذاب رو بهم القا کنه یا نه ! من حس میکنم تایتان یک شوتر تاکتیکی هست و درگیری های جذاب و پرهیاهو رو نداره ، حالا سوالم از شما اینکه ایا تایتان گزینه خوبی هست برای من یا نه !؟
بازی مثل بتل تاکتیکی نیست و آرکیدتره و اینکه شوتر بسیار سرعتی و جذابی هستش.کمپینش هم خیلی خوبه.فقط تنها مشکلی که تو پیسی داره اینه بجز دو سه تا مد بقیه مودها پلیرهای بسیار کمی دارن و تقریبا بعضی ها صفرن.
نه داداش بکش در رو هست هم سبک کالاف اگه از بتل خوشت اومده عمرا از تایتان در حد بتل خوشت بیاد چون دقیقا سبکش مثل کالافه فقط میکشی میری جلو هیچ کار تیمی هم وجود نداره و بیشتر شونزه نفر هم توی مپاش نیست ک حالت عادی دوازه نفره هست
با بتلفیلد ۱ تایتن فال ۲ رو حلق آویز کرده بعد میگه انتظاراتم برآورده نشده…
مخشون رو باید پنچرگیری کنن…
این بازی به سود دهی رسیده طبق آمار الکترونیک آرتز بیش از ۶ میلیون نسخه فروش کرده به شخصه خیلی خوشحال شدم که حد اقل به سود دهی رسید بازی اما انتظارات الکترونیک آرتز باید دید در حد بتل فیلد بوده یا سقف مشخصی داشته
همزمان باCODوBF1عرضه میکنه همین میشه!
بازی فوق العادس اصلا انتظار نداشتم علاوه بر مولتیش بخش سینگلش هم انقد قشنگ باشه.حیف که کم فروش کرد واقعا حقش نیست.