تصاویری جدید از استدیو Kojima Productions منتشر شد
چندی پیش، تعدادی تصاویر جدید و رسمی از سوی هیدئو کوجیما در مورد استدیوی خود یعنینامکوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) به انتشار رسید.
همان طور که اطلاع دارید، یکی از بزرگ ترین اساتید صنعت بزرگ بازی یعنی هیدئو کوجیما، تقریبا ۲ سال پیش از شرکت کونامی جدا شد و تصمیم به تاسیس ساخت استودیو جدیدی گرفت که بعد از گذشت مدتی، این استودیو با نامکوجیما پروداکشنز برپا شد و اولین عنوانی که کوجیما هم اکنون بر روی آن کار میکند، بازی Death Stranding است.
این استدیو در ابتدا در مکانی موقت کار خود را شروع کرد و کوجیما آن را صرفا مکانی برای جمعآوری کارمندان تازه میدانست، اما به تازگی استدیو جدید و رسمی کوجیما در ژاپن ساخته شده است که کوجیما تعداد تصاویری از این استدیو جدید منتشر کرده است.
در ادامه میتوانید این تصاویر جدید که از بخش های مختلف استدیو تصویر برداری شده است را مشاهده کنید:
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
:-))
با شنیدم اسم این بشر فقط یاد Ground Zeroes متال گیر میفتم. 😀
قوه تخیل این انسان نخستین خیلی قویه. 😀
به خدا همه میدونن از بازی تخیلی خوشت نمیاد همه میدونن ترسناک بازی نمیکنی برات مضره همه میدونن بازی مفت میخری به قول خودت لازم نیست همه جا بگی
بابا دارم شوخی میکنم.عزیزم جدی نگیر .میگم بخندیم در مورد مایکرو هم میگم عزیز.دیگه بحث من نیست بحث ماست. 😀
چه کرده کوجیما یه استدیو توپ ساخته
حالا بگرد دنبال نکاتی که تو عکسا قایم کردمه
نمیدونم چرا رو گیلرمو دل تورو مانور نمیدن
شخصیت محبوبی هست
تو تریلر دوم آخرش که اسم بازیگرا رو مینوشت اسم نورمن و میکلسن بود ولی این طفلی نبود
حالا اینجام باز نیستش
_________________
پسر چه موشن کپچری !!!!!!
سلام، اون دوربینها رو که میبینی، موشن کپچر نیستند.
یک تکنولوژی جدید برای مدلسازی هست به نام فتوگرام که دور تا دور مدل، دوربین کاشتند، با فاصله های معین. عکس میگیرند، و توسط برنامه ای، به مدل سه بعدی تبدیل میشوند.
اینطوری دیگه نیازی نیست مدلساز، تکسچر و جزئیات مدل رو توی نرم افزارهای High detail بسازند. البته یه سری بهینه سازی هایی بایستی توی نرم افزارهای مدلینگ انجام بشه. مثلا وجوه مربع سازی و…
اوه یس
خیلی هم شیک :inlove:
فردا میبینیم یه مقاله میاد از راز های استدیو
لایک به وجودسونی که میدونه روکی سرمایه گذاری کنه قدرشومیدونه
استدیوش توکونامی روفک کنم باپیک نیک بابچه هاگرم میکردن حالا ایجاباس جکوزی بره 😎 😎 😉
این که بیشتر شبیه “بار”هه تا استدیو بازی سازی!!!
تو خوبی حالا برو اورواچتو بازی کن
#شفا
استاد :worship: :pray:
یا حضرت امکانات رفاهی!!
کافیشاپش معرکست! جون میده واسه سلفی!