رایهانا پرچت، نویسنده Tomb Raider، از تیم کریستال داینامیکس جدا شد
کریستال داینامیکس پس از ساخت دو نسخه مدرن از سری Tomb Raider، نه تنها نشان داد به راحتی میتواند خود را با استانداردهای بازیهای مدرن وفق دهد، بلکه نشان داد چقدر با شخصیت محبوب لارا کرافت آشنا است و میتواند او را در بطن مناسب ترین و هیجان انگیز ترین قصهها قرار دهد. پس از انتشار نسخه ۲۰ سالگی Rise Of The Tomb Raider برای کنسول پلیاستیشن ۴، شایعههایی مبنی بر در دست ساخت بودن شماره بعدی سری به گوش میرسید اما حال، میدانیم که در این صورت، نویسنده قدیمی فرانچایز Tomb Raider برروی بازی کار نخواهد کرد.
همان طور که گفته شد، خانم رایهانا پرچت (Rhianna Pratchett)، در حساب شخصی توییتر خود اعلام کرد که از تیم کریستال داینامیکس جدا شده است.
من تبر و یک تکه از گوش آهو را برای جاده بر میدارم و از لارا خداحدافظی میکنم. به سمت ماجراجوییهای جدید!
— Rhianna Pratchett (@rhipratchett) January 3, 2017
من میخواهم از تیم کریستال داینامیکس برای فداکاری هایشان تشکر کنم. @jstafford و @josefkstories و @noahmhughes؛ بچهها خیلی احساساتی بود.
— Rhianna Pratchett (@rhipratchett) January 3, 2017
اما من دوست دارم فکر کنم که ما کارهای خوبی انجام دادیم. شاید چشم انداز بازیها را کمی تغییر دادیم و این حس بسیار خوبی دارد.
— Rhianna Pratchett (@rhipratchett) January 3, 2017
من همچنین میخواهم از طرفداران فوقالعاده Tomb Raider تشکر کنم. شما واقعا بهترین افرا در دنیا هستید. به صورت مرتب به من کمک میکردید که چرا این کار را انجام میدهم.
— Rhianna Pratchett (@rhipratchett) January 3, 2017
استودیوی کریستال داینامیکس نیز خبر جدایی خانم پرچت را تایید کرد و نقش ایشان را در تراشیدن شخصیت لارا کرافت و تبدیل کردن آن به قهرمان کنونی در دو بازی گذشته را قابل اهمیت توصیف کرد.
کریستال داینامیکس و رایهانا پرچت امروز اعلام کردند که رایهانا از تیم جدا شده و به خاطر جست و جوی ماجراجوییهای جدید، فرانچایز Tomb Raider را ترک کرده است. رایهانا در پیدا کردن صدای لارا کرافت در نسخه سال ۲۰۱۳ بسیار سودمند عمل کرد و در Rise of the Tomb Raider او کمک کرد که لارا به قهرمانی که هماکنون میشناسیم تکامل پیدا کند. کل تیم از رایهانا بابت فداکاریها و تلاشهای خستگی ناپذیر او در ساخت بازیها تشکر میکند. لطفا در آروزی بهترینها برای رایهانا در ماجراجویی بعدیاش به ما بپیوندید.
قطعا شخصیت پردازی خوب و قوس شخصیتی عالی این شخصیت در دو بازی آخر سری Tomb Raider، بدون خانم رایهانا پرچت ممکن نبود. پرچت در دو نسخه Tomb Raider 2013 و Rise of the Tomb Raider، نقش نویسنده ارشد را ایفا کرد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی مبنی بر هدف و مقصد بعدی او منتشر نشده است. ما نیز برای ایشان آرزوی موفقیت میکنیم.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مایکروسافت همچنان به دنبال خرید و تصاحب در گیمینگ است
نظرات
احتمالا ایده هاش دیگه ته کشیده بود.
مثل اینکه فصل نقل و انتقالات صنعت بازی شروع شد
منتظرم ببینم کی اضافه میشه به کریستال داینامیکس
امیدوار TR بعدی داستانش باز خوب باشه
چیزی که لارا کرافت را “لارا کرافت” کرد . داستان عناوینش نبود چیز دیگه ای بود که خودتون بهتر میدونید…….
کافر همه را به کیش خود پندارد 😉
کار ایشون واقعا عالی بود
ایشالا هر جا برن موفق باشن
حیف ! داستان ریبوت وROTR خیلی قشنگ بودن
امید وارم هرجا میره موفق باشه!
دو شماره آخر تومب رایدر به شدت به داستانش وابسته بود. حیف شد نویسنده از تیم جدا شد. امیدوارم قسمت بعدى تبدیل به “فرشته تاریکى” نشه.