یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا
یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا
یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا
یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا
یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا
یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا

یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division

صدرا صالحی
۱۴:۰۴ ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا

احتمالا از مشکلی که یوبیسافت چند ماه است با آن درگیر است اطلاع دارید. یوبیسافت چندین ماه است که در حال تقلا است تا توسط شرکت ویوندی(Vivendi) تصاحب نشود. برای اطلاعات بیشتر از این موضوع می‌توانید مصاحبه‌ای که گیم‌اسپات با ایو گیلموت دوماه پیش  انجام داده بود را مطالعه کنید.

به تازگی PCGamesN یک بیانیه جدید از یکی از اعضای اصلی یوبیسافت خانم اَن بلاندل منتشر کرده که به طور عمقی توضیح می‌دهد که چگونه در صورت تصاحب یوبیسافت توسط ویوندی ، یوبیسافت دیگر همان شرکت قبلی نمی‌شود.

فکری که اکنون در سر من می‌گذرد این است که من در حدود ۲۰ سال است در یوبیسافت مشغول هستم و می‌دانم چیزی که باعث موفقیت این شرکت در ۳۰ سال گذشته شده است مستقل بودن آن و خودگردان بودن آن است. ما در بحث فروش گاهی اوقات ریسک زیادی می‌کنیم. همان طور در رابطه با اعضای تیم سازنده که یک ریسک بود. مردم به این تیم نگاه می‌کنند و می‌گویند «شاید این نتیجه‌ای نداشته باشد ، یک بازی مسابقه‌ای دیگر؟ چه فکری در سرتان است؟»

من فکر می‌کنم این همان نکته‌ای است که یوبیسافت را بسیار متفاوت کرده است و اگر بخواهم شخصی سخن بگویم فکر می‌کنم این چیزی است که ما هستیم. این چیزی است که می‌خواهیم بمانیم و این چیزی است که ما را موفق کرده و باعث شده بتوانیم بازی‌های متنوعی در طول ۳۰ سال عرضه کنیم.

تا الان که وضعیت خوب است چرا که بازی‌بازان هنوز با ما هستند و بنده با بودن به مدت ۲۰ سال در این شرکت می‌دانم که اگر استقلال ما را بگیرید و راه و روشی که ما در آن ریسک می‌کنیم و چیزهای جدیدی ابداع می‌کنیم را بگیرید بنابراین این دیگر همان یوبیسافت همیشگی نخواهد بود. حداقل برای من دیگر نخواهد بود.

بلاندل هم‌چنین درباره عنوان Tome Clancy’s The Division صحبت کرد و تایید کرد که آمار بازی‌بازان این عنوان بعد از عرضه آپدیت ۱.۴ دوباره افزایش یافته و به آمار پس از عرضه بازی رسیده است.

بعد از عرضه آپدیت ۱.۴ ما به آمار بازی‌بازان در زمان عرضه رسیدیم چرا که در آن زمان به نظر مردم تحت تاثیر قرار گرفته بودند.

بعضی از بازی‌بازان از آن چیزی که پیش‌بینی می‌کردیم زودتر بازی را ترک کردند و ما مجبور شدیم که آن تصمیم سخت را بگیریم و بین دو راه یکی را انتخاب کنیم. یک راه فراهم کردن مستمر بسته‌های الحاقی و محتویات اضافه بود و راه دیگر صبر کردن برای یک مدت زمانی و درست کردن همه چیز و سپس عرضه محتویات بیشتر بود.

و ما راه دوم را انتخاب کردیم و جامعه بازی‌بازان با این‌که در ابتدا از به تاخیر افتادن بسته الحاقی بعدی کمی ناامید شده بودند اما به طور کلی از این موضوع رضایت داشتند و خشنود بودند. ما یک تیم را موظف برای این کار کردیم و سپس از یک سرور عمومی آزمایشی برای تست ابتدایی آپدیت و گرفتن بازخوردها استفاده کردیم تا اطمینان پیدا کنیم که نیازهای بازی‌بازان را بر طرف می‌کند. آمار بازی‌بازان این عنوان به نقطه امیدوارکننده‌ای رسیده و هم‌چنین ما امیدواریم که بازی‌بازان بیشتری را ببینیم که به این بازی برگشته‌اند.

عنوان The Division اخیرا آپدیت شماره ۱.۵ را نیز بر روی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی دریافت کرده و هفته آینده برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. هم‌چنین یوبیسافت اخیرا هم جشن ۳۰ سالگی شرکت خود را گرفته بود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا
یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا
یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا
یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا
یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا
یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا
یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا
یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Yusuf67 گفت:

    همین الانش هم یوبیسافت پوخی نیست…

  • SINA گفت:

    اگه اینطوریه ،پس همون ویوندی بیاد رو کار بهتره!شاید بتونی یه جون دوباره به یوبی و بازیهاش بده.

  • ایدن گفت:

    به خاطر همین ریسک هاست که یوبی سافت رو دوست دارم :heart: :yes: حالا چه این ریسک ها نتیجه بدی داشته باشن چه خوب مهم اینه مثل بعضی شرکت ها یه فرمول رو بار ها و بار ها تکرار می کنن نیست.کاری به خوب و بدش ندارم ولی کدوم کمپانی ای بهترین شوترش رو می بره به زمان ۱۰۰۰۰ سال پیش؟! یا خیلی ریسک های دیگه مثل ساخت واچ داگز و تغییر های اساسی در سری اساسینز کرید.همین امسال توسط این شرکت ۳ بازی عرضه شد و یکی دیگه هم عرضه میشه در سبک های مختلف و ایده های جذاب.یک بازی آخر الزمانی یک بازی عصر حجر! یک بازی در زمان حال با ایده جذاب هک و یک IP جدید ورزشی که مثلش رو کم دیدیم! یوبی سافت بدون ریسک اصلا به نفع صنعت گیم نخواهد بود! امیدوارم هرگز دست ویوندی نیفته :-((

    • Edward kenway گفت:

      همه ی همه ی ریسکاشو دوس داری؟

          • ایدن گفت:

            همه همشون که نه.البته برای خودم اینطوریه.مثلا ریسکی که برای بلک فلگ و روگ انجام شد و خیلی چیزا تغییر کرد برای خیلی ها ناراحت کننده بود از جمله خودم! ولی خیلی ها هم خوششون اومد و طرفدار های جدید AC شدن! حالا بعضی ریسک ها باعث رنجوندن طرفدار ها میشن ولی بعضیا باعت خوشحالی.مثل ریسک ساخت فارکرای ۳ که کاملا با نسخه قبل فرق داشت ولی تبدیلش کرد به یکی از بهترین شوتر هایی که دنیای گیم به خودش دیده از اون طرف ایده پریمال اونطور که باید پیاده نشد و تبدیل شد به یک بازی معمولی.ریسک میتونه خوب باشه میتونه بد باشه کسی که ریسک میکنه خطر های زیادی رو به جون میخره و همینه که کارش رو پر اهمیت نشون میده!

            • Edward kenway گفت:

              همینو میخواستم بشنوم (همون مثال اول)

            • ایدن گفت:

              😀
              بلک فلگ خیلی عالیه فقط حیف AC نیست :yes: البته این نظر شخصی منه.خیلی ها خوششون اومد بعضیا هم بدشون اومد :yes:

            • Edward kenway گفت:

              :yes:
              منم کاری ندارم فقط خواستم بگی :yes:

            • ایدن گفت:

              البته همین الان دارم روگ رو میرم. 😀 دروغ چرا خوشم اومده 😀 حالا جدا از کیفیتش موندم چطوری یوبی سالی ۱ یا حتی ۲ AC میداد بیرون بعد این همه محتوا داشت؟ :sweat: لامصب هر چی این و بلک فلگ رو بازی کردم تموم نشدن 😮 تازه مراحل فرعی رو بزاریم کنار اصلی ها … :hypnotized:

            • Edward kenway گفت:

              روی بلک فلگ داشتن از سال ۲۰۱۱ کار میکردن البته به گفته خودشون
              یوبیسافت کلا تو ساخت بازی اوپن ورلدی ای که هیچ وقت تموم نشه (از نظر فرعی) استاده
              من که میدونم روگ و بلک فلگ رو تمومم نکردی چون تغییر کرده بود و خوشت نیومد اما ول کن ریشه رو بازیتو بکن درسته این موضوع توی بازی هایی مثل رزیدنت اویل ۷ خیلی بده چون سبک بازی کلا تغییر کرده اما اینا اون قدرام تغییری نداشته فقط کشتی رانی رو زیادی گسترده تر کردن اما در کل پایه گیم پلی بازی هنوز سر جایه خودشه.
              درضمن وقتی میخوام بهت پ.خ بدم اسمتو که سرچ میکنم یه ۸ تایی اسم ایدن میاد از کجا بفهمم کدومش اکانت فعلیته؟
              میترسم یکی رو انتخاب کنم جعلی باشه

            • ایدن گفت:

              روگ رو یه ماه پیش گرفتم یه مدت ولش کردم ولی دوباره رفتم سراغش چون دلم واسه AC تنگ شده بود 😀 ولی لامصب تموم نمیشه 😮 موندم چطوری مردم مراحل اصلی و فرعی رو تموم میکنن! فکر کنم اندازه بازی های بزرگ RPG محتوا داره :sweat:
              اگه خواستی پ.خ بفرستی بفرست به اولی.میره به اولین اکانتم.بعضی وقتا چکش میکنم. :yes:

          • ali fan bf گفت:

            من روگ رو تا اخر رفتم
            حتما تا اخر برو(اسپویل. داستانش قبله یونیتی هست)
            راستی مرحله های فرعیشم رد کن یه سوپرایزی واست داره

    • me.too گفت:

      یوبی سافت ریسک پذیر هست ولی خیلی اوقات کم کاری میکنه … مثلا همین پرایمال که مپش کپی فارکرای ۴ بود 😐 حتی نیومدن واسه بازی یه مپ جدید طراحی کنن …
      یا ac unity که واقعا نیاز به یادآوری نیست چه بازی ای بود ….
      وقتی یکی ریسک میکنه باید تلاش هم بکنه و ریسک پذیری بدون تلاش و پیاده سازی درست و کم کاری نکردن و … فقط به درد خود یوبیسافت میخوره …

      • ایدن گفت:

        درسته مپش همونه ولی زیادم شبیه نیست 😐 بری تو بازی عمرا تشخیص بدی تو فارکرای ۴ هم همین مپ بوده چون همه چیز تغییر کرده. از شکل درختا گرفته تا حیوونا و تیکه سنگ ها ! همه چیز تغییر کرده.این نسخه یک اسپین آف بود نه نسخه اصلی که بخوان یه توجه ویژه بهش بکنن.حتی زیاد روش مانور ندادن و بزرگ نشونش ندادن.قرار نبود یه بازی عالی بشه فقط قرار بود یه تجربه جدید و سرگرم کننده باشه که موفق شد.همونطور که گفتم ریسک ۲ نوعه خوب و بد! یونیتی ریسک بزرگی بود اما شکست خورد.یا واچ داگز ۱ یه ریسک بزرگ بود ولی بازی در اون حد که باید می بود نبود! ولی درس عبرتی شدن برای تیم های سازنده و واچ داگز ۲ و سیندیکیت که بسیار از نسخه قبلیشون بهتر بودن ساخته شدن! ریسکی که سرانجام خوب داشته باشه باعث ساخت یه بازی موفق میشه و ریسک که سرانجام بدی داشته باشه درسی برای ریسک کننده میشه که دفعه بعدی جبران کنه و مثل قبل عمل نکنه.

        • me.too گفت:

          با همه حرفت موافقم به غیر از قسمت پرایمال 😐
          اسپین آف بودن هیچ چیز رو توجیه نمیکنه… این همه اسپین آف شاهکار هست …
          علاوه بر اون بازی AAA هست و قیمتش ۶۰ دلار ( زمان عرضه ) و برای کسی که بازی رو میخره فرقی نداره عدد روش باشه یا نه ، اسپین آف باشه یا نباشه … ۶۰ دلار پول بی زبون داده :-/

          • AJAY گفت:

            یوبی کسی رو مجبور نکرده که همون روز عرضه بازی رو به قیمت ۶۰ دلار بخره
            پرایمال هم به عنوان یه نسخه فرعی هم نواوری داشت هم تو نوبه خودش سرگرم کننده بود
            حالا چون یه سری اسپین اف ها قوی ظاهر شدن این هم باید بشه؟

            • AJAY گفت:

              یوبی کسی رو مجبور نکرده که همون روز عرضه بازی رو به قیمت ۶۰ دلار بخره
              پرایمال هم به عنوان یه نسخه فرعی هم نواوری داشت هم تو نوبه خودش سرگرم کننده بود
              حالا چون یه سری اسپین اف ها قوی ظاهر شدن این هم باید بشه؟

        • Ghost گفت:

          بنظر من گیمپلی یونیتی خیلی بهتر از سیندیکیت بود
          درسته باگ داشت ولی اساسین بود
          آخه من نمیدونم چه معنایی داره یه قلاب بفرستی بالای یه ساختمون و در عرض ۳ ثانیه برسی بالاش
          وجدانا این اسمش اساسینه ؟ بیشتر مرد عنکبوتیه

          حرف آخرم اینه که یه AC باگ دار خیلی بهتر از
          اساسینی هست که اساسین نیست.

  • Y PS گفت:

    معلوم نیست داره حقیقت رو میگه یا ناز میکنه! یوبی جان کیفیت بازیا رو ببر بالا( عدم دانگرید ، قرار دادن بخش داستانی قوی در همه بازی ها ) تا ویوندی نتونه کاری بکنه…من میدونم تو میتونی :yes:

  • Adam jensen گفت:

    اگه واگذار بشه به شرکت ویوندی(Vivendi) میترسم مثل شرکت THQ که واگذارش کرد به یه شرکت که دقیقا اسمش تو خاطرم نیست مثل اون بشه هرچند ناگفته نماند من بازی های شرکت Ubisoft دوست داشتم الانم دارم
    سری assassin’s creed ها
    سری farcry ها
    و صد البته Watch Dogs
    امیدوارم این شرکت و شرکت capcom به اوج خودشون برگردن

  • milad.ps4 گفت:

    من خاطرات زیادی با این شرکت دارم حتی بیشتر از الکت.رون.یک ارتز یا سانتا .مونیکا یا .ناتی د.اگ یا ………..غیره
    به عنوان یک گیمر هم همه بازی هاش مورد پسند من بوده از سری اساسین گرفته تا شاهزاده ایرانی و ده ها بازی بزرگ و کوچک امیدوارم این ش.رکت همیشه پا برجا بمونه و بدرخشه ۱۰۰ در ۱۰۰ زیادن کسانی که مثل من با بازی های یو.بیسافت گیمر شدن درسته اینجا ای.ر.انه و هیچی رس.می نیست هیچکس هم گیمر های ایر.انی رو قبول نداره اصلا نمیدونن همچین گیمرای ایران.ی وجود داره بازی ها یا کنسول هایی که تو ایران فروخته میشه به اسم ع.ر.ب ها ثبت میشه اف.سوس
    (یوبیسافت فراتر از یک شرکت بازی سازی )
    امیدوارم این حرف منو ببینن فقط همین 😥 😥 .

  • crash گفت:

    یوبیسافت الانم یوبیسافت قبلی نیست

  • denim گفت:

    هر بلایی سرش بیاد بیاد فقط AC نپوکه :-((

  • Sepehrhm گفت:

    حیفه یوبی سافته از بین بره،ناموسا نصف ایده های جدید و خلاقانه دست یوبی سافته!یادمون نره که نسل هفت خیلی شاخ بود واسه خودش،نسل هشت یکم بد شد و زیاد هایپ کرد ولی هنوز دوس داشتنیه 😀

  • Retired Gamer گفت:

    یوبی سافت شرکتی هست که به مشتریش احترام میگذاره. ولی با ریسک هایی که انجام داد کمی خودشو لغزوند. کاش که زمین نخوره!

    • mohamad 47 گفت:

      ببخشیدا ولی کسی که به مشتری احترام میزاره دانگرید نمیکنه گرافیک رو.تو این چند سال خیلی اعتماد گیمرها از جمله خودم از یوبی سافت کم شده.من خودم عاشق این شرکت بودم.با بازی هایی هم چون ac پرنس او پرشیا و اسپلینتر سل زندگی کردم.
      بازی های متنوع میده ولی زحمت انچنانی براشون نمیکشه.فقط میخواد یه چیزی سمبل کنه بده بیرون پولش بیاد تو جیبشون.البته تو این چند سال اینجوری شدن.مثل اکتیوژن.البته اکتی رو کلا ولش چون اون فقط چسبیده به خر خره کالف داره شیرشو میدوشه :reallyangry:

      • AJAY گفت:

        احترام به مشتری فقط تو گرافیکه؟
        نمیدونم چرا خیلی ها یوبی رو فقط تو گرافیک میبینن به خدا چیزهای دیگه ای هم هست

        • mohamad 47 گفت:

          وقتی میاد تو E3 گرافیک رو بالا نشون میده بعد موقع ریلیز بازی شاهد افت اون نسبت به E3 میشیم،این بی احترامی نیست به مشتری؟

          • AJAY گفت:

            میاد تو e3 نشون میده بعد تمام؟
            مرد مومن تو سه تا e3 نشون داد که گرافیکش داره افت میکنه
            ۲-علاوه بر e3 در طول سال تریلرهایی از گیم پلی داد(با گرافیک اصلی بازی)
            ۳-یه نسخه الفا داد اون هم به طور رایگان
            درسته کارش اشتباه بود ولی توهین به خریدار نبود

            • mohamad 47 گفت:

              مهم E3 هستش که جمعیت زیادی میان از اون نمایش گاه بازدید میکنن.خیلیا به همون نمایش بسنده میکنن.خب چرا وقتی نمیتونه اون جوری نمایش میده؟که بعد بخواد دانگرید کنه؟
              جدای از گرافیک که شما میگی تو این مورد یوبی ضعیف عمل کرده،داستان و موارد فنی بازی و هوش مصنویی و نکات ریز دیگه ای هم هست که باعث افت کیفیت بازی هاشون شده!
              ایده هاشون واقعا قابل تحسینه،ولی پیاده سازیشون ایراد داره.

            • داداش یعنی تو فقط بخاطر گرافیک بازی میخری؟داستانش خیلی عالی بود من تعجب میکنم چرا یه عده هستن همش میخوان یوبی رو بکوبن

  • INSIDE 1990 گفت:

    یوبی سافت همین الانم خیلی با یوبی سافت نسل ۷ و به خصوص نسل ۶ فاصله داره اگه ایده هاش رو درست پیاده کنه و به بخش داستانی اهمیت بده خود به خود همه ی مشکلاتش حل میشه خداییش شرکت دوست داشتنیه

  • Robin گفت:

    واقعا حیف میشه.یوبیسافت بهترین شرکت بازی سازیه.

  • farshadx گفت:

    یوبی یکی از قدیمی ها و بزرگترین شرکت های بازیسازی هست
    واقعآ میتونم بگم ریسک پذیرترین شرکت هم هست
    دنیای گیم بدونه یوبی اصلآ نمیشه متصور شد
    هنوز خیلی بازیا هست که دوست دارم این شرکت بسازه
    خدا کنه استقلال خودشو از دست نده و به دوران اوج خودش برگرده
    و با ساخت یه pop خفن به همه حال بده
    قبلآ اسم استودیو هاشو نوشته بودم تو یه پست دیگه الان مینویسم که شاید اگه کسی نمیدونه این شرکت چقدر بزرگ بفهمه
    Ubisoft Toronto
    Ubisoft Montreal
    Ubisoft Reflections
    Ubisoft Shanghai
    Ubisoft Paris
    Ubisoft Sofia
    Ubisoft Singapore
    Ubisoft San Francisco
    Ubisoft Quebec
    Ubisoft Pune
    Ubisoft Philippines
    Ubisoft Osaka
    Ubisoft Montpellier
    Ubisoft Milan
    Ubisoft Kiev
    Ubisoft Halifax
    Ubisoft Chengdu
    Ubisoft Bucharest
    Ubisoft Belgrade
    Ubisoft Barcelona
    Ubisoft Annecy
    Ubisoft Abu Dhabi
    RedLynx
    Red Storm Entertainment
    Owlient
    Nadeo
    Massive Entertainment
    Ivory Tower
    Blue Byte
    Future Games of London
    Ketchapp**

یوبیسافت: در صورت تصاحب این شرکت توسط ویوندی دیگر آن یوبیسافت همیشگی را نباید انتظار داشت + افزایش آمار بازی‌بازان The Division - گیمفا