طراح شخصیت NieR: Automata تصاویر هنری زیبایی را به اشتراک گذاشت
قطعا طراحان شخصیت ژاپنی در دنیای بازیهای ویدیویی نقش بزرگ و پر رنگی را ایفا میکنند. خلاقیت و هنر بی بدیل این هنرمندان باعث خلق آثار بسیار ارزشمندی در رسانه بازیهای ویدیویی و البته رسانههای دیگر شده است. یکی از همین عناوین که بسیار نیز مورد انتظار است، NieR: Automata نام دارد. اگر میخواهید از این بازی تصاویر هنری زیبایی را مشاهده کنید، در ادامه با ما همراه باشید.
طراح شخصیت بازی مورد انتظار NieR: Automata، آقای یویا ناگای (Yuya Nagai)، به تازگی دو تصویر هنری زیبا از مدلهای اولیه و مفهومی شخصیتهای فرمانده نیروهای Yorha و دو شخصیت جادویی بازی، یعنی Adam و Eve به اشتراک گذاشته است که بسیار زیبا هستند.
موضوعی که در مورد این طرحهای هنری جالب به نظر میرسد این است که آقای ناگای که این طرحها را در استودیوی خود، CyDesignation (که شامل آقای آکیهیدو یوشیدا، طراح شخصیت اصلی بازی میشود) و به دلخواه تهیه کرده است. این بدان معی است است که این طرحهای هنری و مفهومی بخشی از کار ساخت بازی NieR: Automata محسوب نمیشوند و تنها الهاماتی از آنها گرفته میشود. در واقع این دو طرح در وقت آزاد آقای ناگای طراحی شده است. شما میتوانید این تصاویر هنری و زیبا را در زیر مشاهده کنید.
عنوان NieR: Automata در تاریخ ۲۳ فوریه سال ۲۰۱۷ در ژاپن و برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار این عنوان در مناطق غربی (که علاوه بر پلیاستیشن ۴ برروی استیم نیز منتشر میشود) ، اوایل سال ۲۰۱۷ اعلام شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
این یارو کوره ?:-)
من باید یه چند واحد متد زیبا شناسی از منظر گیمفا برم
مقایسه کنسول و PC : اساسا کنسول خودش بدست رایانه طراحی میشه.تو دنیای امروز همه چیز رو بوسیله رایانه طراحی میکنن حتی رباط میسازن.تمام بازیها با رایانه ساخته میشم تو خونه اکثر شما رایانه هست.اساسا بازی از ابتدا با رایانه ساخته و برای کنسول برنامه ریزی میشده.اما به مرور زمان برای رایانه هم ساخته شده هر چند اصلا رایانه برای بازی نیست اما قدرت رایانه در اجرای بازی از هر کنسولی بیشتره. اخیره دیگه مادربوردها و کارتهای گرافیک زیادی با پسوند Gaming داره به بازار عرضه میشه.اگه رایانه وجود نداشته باشه مطلاقا کنسولی هم وجود نخواهد داشت.شما در کنار رایانه میتونید از وسایل دیگه ای استفاده کنید که یکی از مهم ترین اونا چاپگره که کاربرد وسیعی داره.اما کنسول فقط برای بازی است و بس.کلا این دو در یک کلاس نیستندبطور کلی رایانه استفاده های بیشماری داره که کمترین شون اجرای بازیه و اساسا هر کسی برای بازی باید بره سمت کنسول.اما رایانه مزیت هایی داره که باعث شده گیمرهای بیشتری به خودش جذب کنه حتی درامد حاصل از فروش رایانه برای استفاده گیم بیشتر از دو برابر فروش کل کنسول هاست.کیفیت اجرای بازی در رایانه بمراتب بالاخره.کارتهای گرافیک گران قیمتی همانند GTX 1080 تولید شده اند که به تنهایی به اندازه یک کنسول قیمتشونه.تعداد بازیهای تولید شده برای رایانه خیلی بیشتره و شما میتونین بازیهای ده سال پیش رو هم رو رایانه اجرا کنین حتی بازیهای بعضی کنسولهای قدیمی مثل سگا و میکرو تا خاطراتتون زنده بشه.در حالی که در طی چنین مدتی کنسول ها حداقل دو نسل عوض میشن روی کنسول جدید دیگه اون بازیا قابل اجرا نیستن.بیشتر بازیهای مهم و معروف مولتی پلتفرم بوده و فقط تعداد کمی عناوین انحصاری AAA برای کنسولها وجود داره که تنها دلیل موجه برای خرید کنسول است چه بسا اگه بازیهایی مثل uncharted چند مورد دیگه نباشن خرید کنسول توجیه اقتصادی نداشته باشد هر چند قیمت رایانه گران است اما گران بودن هر چیزی نشان از کیفیت بالاتر ان دارد)بگذریم از بحث بازیهای کپی وکرکی و اشتراکی) .بیشتر بازیها رو کنسول با نرخ فریم ۳۰ در ثانیه اجرا میشن که این یعنی بال بال زدن روی تیغه لگ و افت فریم.چه بسا عناوین خوبی همانند AC Unity و Just Cause 3 که بهینه درستی نداشتن و در رایانه اجرای بهتری داشتن و در کنسول در افت فریم بسرمیبردند البته عکس این قضیه هم در مورد Batman Arkham Knight صدق میکند که یک نمونه نادر است و بطور کلی حتی اگه بازیهای مولتی پلتفرم بخوبی برای رایانه بهینه نشده باشن باز هم به دلیل قدرت مهار نشدنی و افسار گسیخته PC فریم بالاتری نسبت به کنسول میدهند.یکی از ایراداتی که به PC وارده لازمه ان برای ارتقا سخت افزارش میباشد که البته با یک برنامه ریزی خوب میشه یک PC قدرتمند داشت و فقط بعد سه یا چهار سال شما مجبور به تعویض تنها گرافیک ان خواهید بود،هر چند که هنوز هم کارتهای چند سال پیشی مثل ۷۹۷۰ و GTX680 در بازیهای فعلی حرفهایی برای گفتن دارن و اگه به فکر ۴K نباشید)اساسا ۴K مال پولدارهاست و برای سیستمهای بالای ۷ میلیون مناسبه) و انتظار خیلی زیادی نداشته باشید در ۱۰۸۰ پیکسل و سطح گرافیکی متوسط یا حداقل با همین کارتهای منقرض شده میتونین فریمی بالاتر از کنسول دریافت کنید.
نتیجه این که کنسول فقط مخصوص بازیست اما رایانه یک اچار فرانسه همه کاره است که بسته به نوع استفاده از ان کاربر سیستم خاصی برای خود سر هم کرده و از ان بهره میبر.خلاصه دنیا در دستان رایانه میچرخه.این یک غلو نیست بلکه حقیقته تمام وسایل الکترونیکی و حتی تمام خودروها و وسایل نقلیه و…. بوسیله رایانه طراحی میشوند. رایانه و کنسول نباید با هم مقایسه بشن چون از هیچ لحاظ هم وزن هم نیستن و نمیتونن با هم کشتی بگیرن.حال اگر فقط از لحاظ گیم بخوان مقایسه بشن هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و از لحاظ گیمرهای کنسول شما صاحب بازیهای انحصاری میشید.کنسول برای گیم ساخته شده و اساسا از لحاظ گیمرهای کنسول واسه بازی باید سمت کنسول امد.البته PC گیمرها هم دلایلی زیاد و موجه برای خرید یک سیستم گیم دارند و کاربر با توجه به بودجش میتونه سیستم مورد نظر را جمع کرده و از بازیهای بیشمار PC لذت ببره.( خصوصا که اینجا بازیها کپی و کرکی موجوده و اونایی هم که کرک نمیشن رو میشه به روش اشتراکی استفاده نمود.حالا این که کنسول بازها به این روش ها میگن دزدی با چیزی مثل این رو کار نداریم.و فرض رو بر این بگیریم که PC گیمر هم فقط بازی اورجینال بخره .(
کیفیت اجرای بازیها در کنسول و PC اصلا با هم قابل مقایسه نیستن و رایانه هر چه قدرتمندتر باشه میتونه فریم بالاتری رو برایشما فراهم کنه تا از بازی لذت ببرین.در ضمن گیمرهای PC خیلی بیشتر از گیمرهای کنسولند و بازی مثل counter strike global offensive تعداد بیشماری بازیگر انلاین داره و حتی بعضی کشورها برای خود تیم کانتر استریک دارند و در مسابقاتی که برگزار میشه تیم برنده حتی چندین میلیون دلار به جیب میزنه.
(بشخصه فکر میکنم تو یک بازی شوتر یا جهان ازاد استفاده از موس و کیبورد خیلی راحت تر ازJoystick است.البته برعکس این قضیه هم واسه گیمرهای کنسول قادقه)
در پایان باید گفت که کنسول فقط و فقط ساخته شده برای بازی.در حالیکه رایانه اصلا برای بازی ساخته نشده ) هر چند حالا دیگه مادربورد و گرافیک گیمینگ هم ساخته شده )قدرت بمراتب بیشتری در اجرای بازیها داره.قدرتی بی نهایت.اجرای گیم کمترین کاریه که میتونه انجام بده و این فقط یک چشمه از کاربردهای وسیع رایانه است.پس بهتره هر گیمری با توجه به سلیقش پلتفرم خودشو انتخاب کنه و از ایجاد بحث های الکی جدا خودداری کنه چرا که این بحث ها راه به جایی نمیبره و هر گیمری فن ثلتفرم خودشه.این که چه بازی واسه فلان کنسول میاد واسه بقیه پلتفرم ها نمیاد فقط دلیلی برای خرید ان کنسول است و چه بسا اگه هیچ بازی انحصاری نبود دلیلی برای خرید کنسول وجود نمیداشت)با توجه به بازیهای ارزون و کپی بازار ما همینطوریش هم بیشتر گیمرها رو PC بازها تشکیل میدن.).
بهتره هر فرد از پلتفرم خودش لذت ببره فقط همین
ربطی نداشت ولی دمت گرم حرفات درست بود :yes:
Delta6@
الان این “دمیج کنترل” رو برای کی گذاشتی؟ اصلا چه ربطی به پست داشت؟؟؟ برای این بحث ها لطفا برو تو انجمن پست بزن.
بابا طومار نوشتی؟ :smug:
یه خانم بود ساکن استرالیا عکس پروفایلش همین NieR بود الان اینو دیدم یادش افتادم خیلی وقته نظر نذاشته کسی ازش خبر داره؟
فقط توی پست های مربوط به همین بازی نظر میذارن ایشون
پ.ن:بهترین طراحی ها مخصوص ژاپنی هاست حتی میتونم بگم بهترین آثار دنیای گیم مخصوص اوناس واقعا ذهن و تخیلشون تحسین برانگیزه این بازی هم قطعا بازی عالی میشه و جای خالیش به شدت حس میشد
من دوست دارم نظر بگذارم ولی اینفدر برای برسی می ره و هیچ درخواستی هم برای اصلاحش جواب نمی گیره ترجیح دادم کوچ کنم به یک سایت دیگه.
اما فارغ از این بحث ها من این بازی رو خیلی دوست دارم. و احتمالا تنها بازی در تمام زندگی ام هست که برای خرید نسخه کالکتورش برنامه ریزی کردم. فضای بازی های ژاپنی از گیم پلی شون به یاد ماندنی تره. مثل دشت های خالی و بی پایان Shadow of Colosus که از مبارزاتش بهتر تو خاطر می مونه و یا فضای غریب بازی هایی مثل Rule of Rose یا Hunting Ground که جدا جای خالیشون تو این نسل احساس می شه. این بازی رو هم من دوست دارم چون فضاش من رو یاد بازی های خوب قدیم می اندازه. زمانی که هنوز فریم ریت و رزلوشن مهمتر از شخصیت، قصه و اتمسفر بازی نبود.
کاملا موافقم اتمسفر بازی های ژاپنی از گیم پلی شون هم گیراتره بهترین نمونه هم از نظر بنده عنوان SILENT HILL
سلام. پیام خصوصی رو چک کردین؟
شیخاااااااااااا :rotfl: 😀 :laugh:
کارمون اداریه 😎 😎 😎
چه درشت سایزه 😀
حرف دلمو زدی! :sun: :sun:
چی بوگم؟! ولی گییمفا هم یه دستی به سیستم گروه سنیش بزنه.
ای بابا . جناب ما نه بچه ایم نه هَوَلیم
صرفا جهت خنده بود
شما به سیبیلات ببخش
فقط تصویر دوتا G.a.y !!!
اون چیزی که واضحه اینه که ز.ن و مرد اینا از برنامه من.حرف فمینیستی دارن تبعیت می کنن.
اغراق و ان.حراف در شخصیت هایی مثل بیونتا یا همین یورها و یا شخصیت های انیمه هایی مثل akame ga kill یا kill la kill یا گل سر سبد انیمه های فمینیستی یعنی س.گ و قیچی که ارجاعی مستقیم به کتاب اتاقی برای خود اثر یکی از بزرگان فمینیسم یعنی آدلاین ویرجینیا وولف هست دیده میشه شخصیت ها در این آثار اسم ز.نانه دارن با اندام ز.نانه ولی عملا مرد هستن و مردها رو هم به اشکال مختلف تحقیر میکنن. کلا هر کس بخواد در باره اندیشه ها و خواسته های فمینیسم آگاه بشه دو کتاب اتاقی برای خود و جنس دوم سیمون دوبووار ما.در فمینیسم رو بخونه همه چیز رو روشن میکنه.
😐 😐 چرا نسل ادمایی مثل تو منقرض نمیشه :-X
واقعا ادم با معلوماتی هستی داش
خوشم اومد
البته با نظر نفر دومی در موردت موافقم
نظر لطفتونه منتها ما منقرض نمیشیم منقرض میکنیم 😉
اتفاقا امثال silver eye باید باشن
منم خودم اینطوری هستم همه چیزو ساده نمیبینم
اطلاعاتت خیلی بدردم خورد
ممنون