نمرات Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شد (بهروزرسانی)
تنها چند روز دیگر تا عرضه نسخه کامل بازی Call of Duty: Infinite Warfare باقی مانده و هماکنون منتقدان مانند همیشه چند روز قبل از انتشار بازی، نظر و امتیاز خود برای آن را اعلام کردند.
تاکنون بازی فقط ۱ نقد دریافت کرده که متاسفانه امتیاز خوبی نیست. بهزودی نقدها و نمرات بیشتری هم برای بازی منتشر خواهد شد که این پست با تغییر متا و انتشار نمرات بیشتر، بهروزرسانی میشود.
Impulsegamer: 100/100
یکی از منحصر بهفردترین تجربه در این سبک در سال ۲۰۱۶ که شامل گیمپلی هیجانانگیز، داستانی خارقالعاده و بخش چندنفره جذاب میشود. این بازی تاکنون قطعا Call of Duty مورد علاقه من است.
GamesBeat: 93/100
Call of Duty: Infinite Warfare یک تجربه گیمپلی آشنا از سری Call of Duty را در یک محیط ابتکاری جدید ارائه میدهد که باید بازیبازانی که از انجام همان مورد قدیمی خسته شدهاند را خوشنود سازد.
Game Informer: 90/100
Hardcore Gamer: 90/100
God is a Geek: 90/100
Call of Duty: Infinite Warfare بستهای بزرگ بههمراه گیمپلی بسیار سرگرم کنندهای را فراهم میکند. در اینجا چیزهایی برای همه وجود دارد و برای سرگرم کردن ما تا سال آینده کافی است.
XboxAddict: 87/100
بهطور کلی Infinite Warfare یک بازی کامل نیست اما این موضوع آن را به یک عنوان بد تبدیل نمیکند چراکه هر سه عنصر گیمپلی (داستانی، چندنفره و Co-Op) با یکدیگر ترکیب شدهاند تا بازی قدرتمندی را بسازند که طرفداران و حتی کسانی که طرفدار این سری نیستند هم میتوانند از آن لذت ببرند و چنین چیزی در سال جاری نباید نادیده گرفته شود.
COGconnected: 86/100
Call of Duty: Infinite Warfare تا حد زیادی هم تغییرات زیادی برای این سری اعمال نکرده که حس تازه بودن دهد و فقط تمام چیزهایی که طرفداران این سری عاشقشان هستند را باز میگرداند و اینها شامل یک بخش داستانی هیجانانگیز، تجربه عمیق بخش چندنفره و یکی از به یادماندنیترین بخشهای زامبی که تجربه خواهید کرد میشوند.
GamingTrend: 85/100
در حالی که بخش چندنفره بیشتر احساس همان چیزی که در نسخههای قبلی دیده بودیم را با ویژگیهای جدید و رنگهای تازه میدهد و حالت Zombies in Spaceland هم تجربهای خندهدار و مسخره را در دهه ۸۰ فراهم میکند، بخش داستانی جایی است که Call of Duty: Infinite Warfare میدرخشد. اینفینیتیوارد سطح مهارت جدیدی از روایت داستان را به وجود آورده که قبلا در این سری دیده نشده بود که بههمراه اپرای فضایی، این نسخه به یکی از بهترینهای این سری در چند سال اخیر تبدیل میشود.
Multiplayer.it: 85/100
IGN Spain: 83/100
یکی از چند Call of Dutyهایی که بخش داستانی بهتری نسبت به بخش رقابتی خود ارائه میدهد. شما در بخش تکنفره تجربه عالی و بزرگی را خواهید یافت اما بخش چندنفره به اندازهای که ما انتظار داشتیم، درخشان نیست.
Xbox Achievements: 80/100
Post Arcadet: 80/100
این یک عنوان علمی-تخیلی برای طرفداران Call of Duty است، نه یک Call of Duty برای طرفداران علمی-تخیلی! بنابراین برای خرید خود تصمیم بگیرید.
NZGamer: 80/100
بخش چندنفره بیش از حد آشنا و تکراری بهنظر میرسد اما بخش تکنفره، داستانی جالب و متقاعد کننده را تعریف میکند.
Attack of the Fanboy: 80/100
Call of Duty: Infinite Warfare پر از محتوا است. بخش داستانی، چندنفره و زامبی همگی به بازی اضافه شدهاند تا شما را برای ساعتها سرگرم کنند. این حالتهای منحصر بهفرد شاید اشتباهاتی داشته باشد البته اگر همان گیمپلی اکشن همیشگی را میخواهید، از ایرادات بخش داستانی میتوان گذشت. بخش چندنفره حتی با تغییرات بزرگ در محیط و در زمان به ریشههای خود وفادار مانده و حالت زامبی هم نکات جالبی را در تجربه شما به روشهای زیادی ارائه میدهد و تجربه Co-Op بسیار خوبی را فراهم میکند. در مجموع، Call of Duty: Infinite Warfare یک برنده است! فقط شاید به اندازهای که این سری قبلا پیروز شده بود، برنده نباشد.
GamesRadar+: 80/100
این عنوان یک ساخته کامل نیست اما Call of Duty: Infinite Warfare تغییراتی را در این سری برای ارائه تجربهای دلگرم کننده و هیجانانگیز اعمال کرده است.
GameSpot: ۸۰/۱۰۰
در حالی که هیچ نسخهای از سری Call of Duty نتوانسته به برتری Call of Duty 4: Modern Warfare دست یابد، رفتارهای Reyes و Ethan حداقل به اندازه هر یک از اعمال “Soap” MacTavish و John Price در روزهای اوج این سری به یاد ماندی هستند.
AusGamers: 75/100
Everyeye.it: 75/100
Eurogamer Italy: 70/100
Call of Duty: Infinite Warfare تجربهای قوی با روشی استاندارد برای این سبک است. تنها مشکل این است که اینفینیتیوارد نتوانسته راهی پیدا کند که بازی را “عالی” بسازد.
Destructoid: 70/100
EGM: 70/100
Call of Duty: Infinite Warfare یک قدم به جلو و دو قدم به عقب است. بخش چندنفره همچنان سرگرم کننده بوده اما وجود مشکوک پرداختهای درون برنامهای من را نگران نگه داشته است. در بخش داستانی هم اشتباهات بیشتری انجام داده شده که داستانسرایی نه چندان جالب آن گیمپلی محکم و مستحکم همیشگی این عنوان را تحت اشعاع قرار میدهد. حداقل ما یک بخش زامبی داریم که با چیزی که در گذشته دیده بودیم، قابل مقایسه است.
TheSixthAxis: 70/100
Gadgets 360: 60/100
الهام گیریهای Call of Duty: Infinite Warfare از بازیهای دیگر آشکار است. تاثیرات Destiny ،Mass Effect و حتی Call of Duty: Modern Warfare همگی دیده میشوند. Infinite Warfare مخلوطی از چند چیز است. بخش تکنفره بازی به اندازه کافی سرگرم کننده بوده تا بتواند مکانیکهای گیمپلی را از کهنه شدن به دور نگه دارد. در حالی که بخش چندنفره هم یکی از دیگر از حالتهایی بوده که خودنمایی میکند. اگر شما یکی از طرفداران بسیار زیاد این سری هستید، این عنوان ذهن و فکر شما راجع به این فرانچایز را تغییر خواهد داد اما اگر شما فقط به خاطر نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare تصمیم به خرید آن را دارید، پیشنهاد میکنیم تا عرضه آن به صورت جداگانه صبور باشید.
Time: 50/100
Call of Duty: Infinite Warfare در ۴ نوامبر (جمعه ۱۴ آبان) برروی پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر میشود. اگر نسخه Legacy یا دیگر نسخههای ویژه را خریداری کنید، Call of Duty: Modern Warfare Remastered را دریافت خواهید کرد.
نمرات جدیدتر:
New York Daily News: 100/100
Telegraph: 100/100
High-Def Digest: 90/100
Gamers’ Temple: 90/100
Call of Duty: Infinite Warfare با شخصیتهای قانع کننده و عناصر جدید لذتبخش گیمپلی، بخش تکنفره هیجانانگیزی را ارائه میدهد. بخش چندنفره بازی حتی اگر حس یک بهبود تدریجی از Black Ops III داشته باشد، کاملا لذتبخش است.
JeuxActu: 85/100
در سال جاری ما واقعا فکر میکردیم Call of Duty: Infinite Warfare توسط Battlefield 1 و Titanfall 2 خرد میشد اما با بخش تکنفرهای که شایسته توجه و علاقه شما و بخش چندنفره سرگرم کننده، این عنوان برای تبدیل یافتن به یک قسمت بزرگ از این سری، موفق بود.
Meristation: 85/100
Call of Duty: Infinite Warfare با ویژگیهای جیرت انگیزی مانند ماموریتهای فرعی، مبارزات فضایی، آیتمهای مخصوص جمعآوری و درجه سختی جدید خود توانسته بهترین بخش تکنفره را از زمان Black Ops 2 ارائه دهد. همچنین Zombies in Spaceland یک نقشه دوست داشتنی است که سعی دارد به Co-Op زامبی جان تازهای ببخشد. از طرف دیگر، بخش چندنفره بیشتر احساس همان Black Ops III بدون تغییرات و بهبودهای کافی را میدهد.
IGN: 77/100
Game Rant: 70/100
InsideGamer.nl: 70/100
Trusted Reviews: 70/100
Metro GameCentral: 70/100
Digital Spy: 70/100
داستان بخش تکنفره جالب است و حتی باعث اندوه شما میشود اما بازی به علت گیمپلی تکراری خود شکست میخورد و در سایه نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare کمین میکند سپس به بخش چندنفره میرسیم که همان چیزهای عالی بههمراه یکسری ویژگیهای جدید بوده اما به خوبی چیزی که Battlefield 1 با جنگ جهانی اول ارائه داد نیست.
Gameblog.fr: 70/100
Cheat Code Central: 70/100
Gamer.nl: 70/100
CGMagazine: 65/100
بخش چندنفره Call of Duty Infinite Warfare ناامید کنندهترین شوتری است که من در این اواخر بازی کردم زیرا تعداد زیادی سیستم و مکانیکهای بالانس نشده دارد که باعث میشود یک تجربه لذت بخش شوتر آرکید را ارائه ندهد.
Gamer.no: 50/100
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
متا ۱۰۰۰ هم نگیره دیگه جذابیتی نداره واسه امثال منو و خیلیا (دیگه پتانسیلشو از دست داده cod)
خدایی bo1 کجا و این کجا…. از کجا به کجا رسیده این فرانچایز 😥
متای تایتان فال بالاتر همشون بوده ۹۰٫٫٫٫یوز اسکور کالاف ۲ :||||
الان شد ۱ 😕 میگن مولتیش افتضاحه… یکی دیگه گفته با gtx 1080 فقط ۷۰ فریم میده :wilt:
شرط میبندم هیچکدم بازیش نکردن
یوزر اسکور MW3 هم همین حدوده
ی عده ا.سک. ل رفتن متاکریتیک بازی و انجام نداده صفر دادن یوزر اسکور شده ۲.۳ واقعا خارجیا هم اس. ک.ل زیاد دارن
اقایون فن های کال آف همین تعریف های تعصبی تونه که اکتیویژنو هار کرده دیگه.
تا کی گول بزنیم خودمونو این خوبه اون بده؟
اکتیویژن همین تعصباتو میبینه هر روز م/ی/ر/ی/ن/ه تو خاطراتمون.کوتاه بیاین تو رو خدا.
امیدوارم شکست درست و حسابی بخوره عقلش بیاد سر جاش یه استدیو بیاد و این فرانچایزو به دوران اوجش حتی بالاتر از مدرن وارر فار ببره.
کسی تعریف تعصبی از اکتی نکرده که هار شده باشه… دوستان بتل باز میان تو پست های کال اف ما هم از عنوان مورد علاقمون دفاع میکنیم…چه شکستی؟
در ضمن شما جوری صحبت میکنی انگار متای کال اف زیر ۷۰ بوده…
متاش مورد قبوله… هر چند بنده اعتقادی به متا ندارم….
فروششم شما ببین چه فروشی میکنه
من کار با فروش ندارم.
متاش واسه یه بازی جدید قابل قبوله.
واسه کسی که میدونه شاهکار های فراموش نشدنی داشته مثل یه نمک رو زخمه.
برادر تا کی سرمونو مثل کبک کنیم تو برف؟
من هیچ کاری به بقیه شوتر ها ندارم.
فقط میخوام اکتیویژن دست از سر این مسخره بازی هاش برداره.
در مورد متا که گفتی ۸۰ بده؟
امسال شد هشتاد.
سال دیگه باز کمتر میشه.
سال بعد تر باز کمتر.
تا روزی که کال اف رو بکنه یه خاطره گندیده تو ته ذهنمون.
بیخیال.
شما با کالاف خاطره داری یا متاش؟
اول بازی رو تجربه کن بعد بگو تبدیل میشه به یه خاطره گندیده.
طبق نقد ها کمپینش یکی از بهترین های سری و بهترین تو این نسله و احتمالا جز سری mw هیچ کمپینی تو سری بهش نمیرسه!هر چی نمره کم شده به خاطر مولتیشه!
داداش اگه متا هم ۱۰۰ بود باز حرفم این بود.
مشکل آیندست.
بسه.
چقدر آینده؟
همینقدر که آینده زیاد روش مانور بدن خسته میشه آدم.تو گذشته هم مانور زیادی بدن آدم خسته میشه.
داداش مشکل متا نیست.
مشکل آیندست.
بتلفیلد هم کلی از نسخه هاش تو زمان حال بودن. یا نسل ۶ که اکثر شوتر ها گذشته بودن. چرا هیچکس از اونا خسته نمیشد؟ مشکل ما هستیم که با آینده مشکل داریم
Come on Doky COME BACK@
داداش آینده چیز فوق العاده پیچیده ایه.
باور کن اکتیویژن همین داستانا رو به گذشته منتقل میکرد کسی نمیگفت دیگه مدرن وار فار شاهکاره.
همه از این داستان ها تعریف میکردن.
منظورم اینه بهتر از مدرن وار فار میشد.
آینده داستانش کاملا فرق داره.مثلا قسمت اول فیلم star trek.خیلی پیچیده بود.
اما اصلا باهاش نتونستم ارتباط برقرار کنم.
چون برام گنگ بود.
فقط فکر میکردم قرارره آینده چی باشه.
اما گذشته باشه این داستانا لذت بخش میشه.
چون تصویر ذهنی داریم از گذشته
بله آینده رو چون خبر نداریم ازش زیاد نمیتونیم باهاش ارتباط برقرار کنیم…
نگاه عزیز من… تعریف و دیدگاه من و شما اکتی رو هار نمیکنه…. پول هست که اکتی رو هار میکنه نه صحبت های من و شما… شما میخوای تغییر ایجاد شه تو روند کال اف … باید بازی فروشش لطمه ببینه
من ناراحت اینم … با متا بازی رو قضاوت نکنیم…. حداقل نمره چندتا سایت معتبر رو مورد بحث قرار بدیم…
وقتی یکی از معتبر ترین مجله ها … {سایتشم هست} در دنیا و مخصوصا ایلات متحده و همین طور سختگیر ترین به نام Game Informer به بازی ۹۰ میده … حتما بازی یه چیزی داره
مسیر حرف منو شما کاملا با هم فرق داره.
من کاری به متا و نمره ندارم.یه چیز فرمالیتست.
اگرم قضاوتی شده از رو نمره ببخش.
مشکل من اینه.
خسته شدم از آینده.
بسه.
آینده از بلک اوپس دو استارتش خورد.
البته قسمت کوچیکی بود.
آینده هر چی هم باشه ماها عشقمون اینه زمان قدیم باشه.
مشکل دقیقا اینجاست.
آینده.
نه عزیز … بنده کی باشم که ببخشم… شما بزرگواری
خداییش اگه کال اف بعدی تو اینده باشه… دیگه به عقل اکتی باید شک کرد
شایعه ها میگه کال اف بعدی تو ویتنام هست… خیالت راحت باشه
Fight Club@
اگه باشه با این پتانسیل بالای داستانی مطمئنا شاهکار میشه.
البته اگه تو ویتنام باشه.
داداش باور کن خیلی از گذشته رو اصلا ما ازش خبر نداریم.
گذشته پتانسیل خیلی زیادی داره.
اما فک میکنن تموم شده یا همش تو جنگ جهانی دوم خلاصه شده.
Game Informer: 90/100
GameSpot: 80/100
IGN ; ???
والا بنده که انتظار نداشتم Infinite Warfare شاهکار بشه…. با این همه فشار از همه جا… و همینطور موفقیت بتلفیلد ۱ ….
Infinite Warfare بسیار خوب عمل کرد… راحت تا یه سال سرگرممون میکنه
نقد Game Informer که خوندم… تاکید زیادی بر قسمت کمپین بازی داشت…. و اونو مورد ستایش قرار داد…
به هر حال ما که راضی هستیم
۸۱ عالییه؟؟؟ نه انصافا چجوری میگین ۸۱ عالیه بازی که امتیاز متاش تو دونسخه ۹۴ بوده بعد بنظرتون ۸۱ عالیه کالاف نابود شد تازه این اولین نقداشه معمولا نقدای اول یک بازی خیلی بالاین ولی به مرور زمان امتیاز اون بازی میاد پایین حدس میزنم کالاف هم همینجوری بشه وگرنه بتل ۹۰ بود بعد شد ۸۸ این کالاف در بهترین حالت شاید بشه۸۰ یا ۷۹ وگرنه بعید میدونم امتیازش بیشتر بشه معمولا نقدایه بعدی یک بازی متا رو میاره پایین مگه اینکه تو یک کنسول دیگه امتیاز بهتری بگیره
خب الان که چی؟ به خاطر دو تا رقم خودزنی کنیم….نمرات Game Informer …GameSpot … رو بیخیال شیم… بچسبیم به نمرات امثال Time که اصلا کارش یه چیز دیگست..!!
متا کیلویی چنده
متا مهم نیس قبول ولی یوزر اسکور چی؟همون امتیاز کاربران برو نگاه کن تو هر سه کنسول قرمزه ۲و ۲٫۲ و ۳٫۵ لابد اینم مهم نیست
۸۱ برای بازی ای که قبلا خیلی جرئت رفتن به سمتش نداشتنو عالیه……….اکثر شرکتا تا حرف اینده میاد میرن سوراخ موش…..نمیرن تا یه بازی درست ازش بسازن…..تنها شوتر های خیلی ریشه دار که نسخه های اینده دارن استاروارز و کالافن…….ea بره تو ایده نو نمره بگیره نه توی ایده جنگ جهانی که نزدیک به ۱۰۰ یا بیشتر فیلم و بازی ازش هست
نگران نباش یه نگاه به تریلوژی مس افکت و استاروارزای آینده ea بزنی میفهمی آینده چیه 😀
“ea بره تو ایده نو نمره بگیره نه توی ایده جنگ جهانی که نزدیک به ۱۰۰ یا بیشتر فیلم و بازی ازش هست”
جک نگو :/
اینده نو؟ O_o
تایتان فال ۱
تایتان فال ۲
مس افکت
dead sapce
و…
اینا همه ایده نو داشتن… چی میگی 🙄
از کی تاحالا ایده نو شده دنیایه تخیل اکتیویژن میتونست بجای اینده بره همون جنگ جهانی ۱ که بتل رفت همینم خودش ایده ای نو واسه کالاف بود چون کالاف فقط تو جنگ جهانی دوم بوده و این کالافی که میگی ریشه داره و واقعانم هست ریشش از کجا اومد؟از جنگ جهانی نه از دنیایه تخیل.
من با تخیل مشکلی ندارم بازیایه قشنگی هم میشه با ایده فضا ساخت مثل mass effect و star wars ولی اخه کالاف؟مثه این میمونه که نسخه بعدی تایتان فال بره جنگ جهانی یکدفعه از اون اینده بره عقب خب معلومه همچین کاری هم استقبال نمیشه حتی با اینکه واقعیه ملت که با تخیلی بودن کالاف مشکل دارن به خاطر ذات تخیلش نیست بخاطر ذات کالاف بودنشه
اصولا سونی فنا همچین چرت و پرتایی هیچوقت نمیگن ولی خب از یه تینیجر نوبه فن بوی هم همچین انتظاری نمیرفت………….
یه نکته بسیار جالب هست از اول که داشتم کامنت ها رو میخوندم بعضی از خرید بازی منصرف شدن که مثلا فلان سایت ها فلان نمره رو دادن بهش الان به همین نمره منتقد ها نگاه کنید یکی داده ۱۰۰ یکی داده ۸۰ یکی داده ۷۰ یکی داده ۶۰ یکی داده ۵۰ الان از کجا میدونین سلیقه شما به کدام نمره نزدیک تر هست؟؟؟؟ یا کدوم یکی از این افراد که نمره دادن درست نقد کردن یکی گفته داستان خوبه باز یکی گفته فلانه به هیچ عنوان از روی این نمره ها نمیتونین بگین بازی خوب هست یا بد بهتره خودتون تجربه کنید و خودتون نمره بدین
بهترین مثالی که میشه زد برای اینکه منتقدا دارن سلیقه-ای نمره میدن مربوط میشه به IGN ! گفته که داستان بهبود داشته اما نه خیلی. داستان بازیهای گرز و تایتان و بتل و … همه از کالاف بهتر بودن و بازی نیست که بخاطر داستان بخریدش ! ولی در عوض گیم اسپات میگه داستان و شخصیت پردازی عالی داره 😐
خب من الان همین رو میگم الان کدام یکی از این سایت ها دارن درست میگن؟؟؟ ایا داستان خوبه یا بده؟؟؟ نمره ۸۰ درسته یا ۷۰ پس چرا یکی ۱۰۰ داده پس چرا یکی ۵۰ داده ببین هیچ معیاری نیست فقط باید خودت تجربه کنی و نمره بدی
تا جای که من میدونم تا به امروز فقط یک سایت همیشه به بازیها نمره عادلانه میده اونم چیزی نیست جز ign.الکی نیست بهترین سایت گیمینگ دنیاست.
بنظرم گیمرا بهتره ملاکشون این سایت باشه یا دوستان هم نظرشون و یا بهترین روش و البته سختترین راه خرید بازی.
حرف ای جی ان درسته. ای جی همیشه با کد درست برخورد کرده و بدور از حواشی نقدش کرده. من خودم طرفدار کد هستم اما وقتی داستانی بتل رو،بازی کردم پیش خودم گفتم خلی خب کد نمیتونه از این بهتر بشه! (امسال)
یه جورایی بتل ۱ بزا من حس جدیتی که بلک اپس ۱ داشت رو منتقل میکرد، که شوتر های آینده محور نمیتونن اون حس رو تو آدم ایجاد کنن..
داستان بتل از کالاف بهتر بوده؟؟؟؟؟در بهترین حالت مساوی میشن نه بهتر……..
نمراتش بد نیست ولی بازیش هر چی باشه از بتلفیلد ۱ بدتر نیست
نمراتش بد نیست ولی بازیش هر چی باشه از بتلفیلد ۱ بدتر نیست بلکه بهتر هم هست فقط مشکل اینجاست حجمش خیلی بالاست واقعا تو این نسل و تو این چند ماه حجم بازیا بسیار بالا رفته که نمیشه همه رو کنار هم داشت
بعضی از نقد ها واقعا بی انصافی نمره کم کردن مثل gadgets 360 که نقدش اصلا به کد نمیخوره. اما با تمام این ها کم تر از انتظارم ظاهر شد. کلا باید قید ساخته های iw رو زد فقط به تری آرک امیدوار بود که این بازی رو از این مهلکه نجات بده! (ریبوت بلک اپس و ادامه اش تو همون دوران جنگ سرد شدیدا احساس میشه) و البته ریبوت مدرن وار به دست استودیو SG ..
متا برا من مهم نیست و این متا برای یه بازی با انتشار سالانه خیلی خوبه واقعا خوبه ! اما برای یک کال اف دیوتی ! فکر نمیکنم جایگاه اصلی کال اف تو لیست شوتر ها در آخر باشه!!! بازیی که تو کارنامه اش کد ۲، واو،سری مدرن و سری بلک رو داره که ۶ نسخه از اونا بهترین شوتر سال شدن اونم با متای فوقالعاده. نباید به این روز بیافته.من الان ناراحتم از این موضوع 😐 چرا باید کاری با این بازی کنن که هرکی خواست ژست گیمری و منتقدی بگیره اینو مسخره کنه ؟ کی جرات داشت از بلک اپس ۱ بد بگه کدوم منتقدی جرات میکردن به مدرن وار ها چیزی بگه گیمر ها جرش میدادن 😀 ولی حالا میان بهش امتیاز ۵۰ میدن و میگن از خودت تقلید کردی 😐 آخر مرد حسابی ت.خ.م_ مر.غ آبپز هم بهت بدن باید بالا تر از ۵ بهش بدی این که دیگه کده 😀
در آخر من امسال کد رو نمیخرم و صبر میکنم شاهکار جاودانه مدرن وار یک جدا عرضه بشه و اونو بگیرم با تایتان فال.
به عنوان یه طرف دار سر سخت کد که بتل ۱ رو هم بازی کرده به دوستان کد فن توصیه می کنم بلک اپس رو نگه دارید و پولتون رو جای بهتری خرج کنید! بنظر من ریمستر مدرن و تایتان فال۲ انتخاب فوقالعاده ی هست و البته بتل هم از دست ندین. اینم نمی گم نخرید خودم هم بخاطر زامبی میگیرمش اما نه حالا..
یه جوری تغییر موضع دادی که یکی ندونه فک میکرد بتل فنی خوبه حلاا این همه از بخش کمپینش همه تعریف کردن آی جی ان هم یه منتقد نقدش کرده خوشش نیومده شاید یه منتقد دیگش بود لذت میبرد نظر دادن بر اساس یه سایت واقعا مسخرس گیم اسپات گیم اینفورمر پالیگان اینا کشکن؟
بله دیگه ! احترام نگذاشتن به سلیقه طرفداران و پیش گرفتن راه خودش همچین متایی هم در پیش داره ههه :laugh: منتظرم user score ها شو ببینم ! (کلاف فقط MW و جنگ جهانیش عالی بود ببعدش خراب شد و اعتبارش از دست رفت !)
خدایی شما ها فازتون چیه ؟ بازی بعد از گوست در حال ساخت بوده ینی زمانی که تو آینده نرفته بود. اگرم یوزر اسکور مهمه برو یوزر اسکور MW3 رو ببین. بعد یه سوال میشه شما ثابت کنی که چرا AW و BO1/2/3 بد بودن؟
Come on Doky COME BACK@
یوزر اسکور مهمه شما هم برو بتل ۴ رو ببین یا بتلفیلد ۳ و… ! میتونم ثابت کنم چون اکثر منتقد ها از blackops 2.3 و aw ایراد گرفتن چون اصلا گیم پلی جالبی نداره و bo 3 هم بخش زامبیش رو کرده بود بازی بچه گانه !! درست مثل sunset overdrive !! شما هم خواستی کامل موضوع رو بفهمی کافیه blackops 3 review شو بخونی و یا ببینی تا برات روشن بشه !
حداقل کالاف داستان داره مثل بتل نیست با داستان ۴ ساعته……..اصل اینه که بری تو عرصه جدید….مثل کالاف که رفت اینده ای هیچکی جرئت نداشته بره سمتش…..نه مثل بتل که رفته چسبیده به تجربیات امثال اکتی و بتسدا تا یه شوتر جنگ جهانی بسازه
Ea مرده یه عنوان توی تجربیات جدید بسازه….البته قبلا ساخته و نتیجش هم دیدیم هاردلاین با متای زیبای….
۵ ساعت داستان عالی برای یه بازی مولتی پلیر محور خیلی هم خوبه. قبل از اینکه کالافی وجود داشته بتل داخل جنگ جهانی بوده و نیازی نیست که از تجربیات doom استفاده کنه چون تنها شباهتشون کلمه fps جلو قسمت genre هست نه چیز دیگه-ای ! تجربیات جدید هم میخوای تایتان فال هست بصورت sci-fi با متای ۹۰ :laugh: نگران نباش به متای شاهکار ۳۳ نمیرسه :laugh:
با کلمه ابدائی مولتی محور خودتو گول بزن تا برای بازی نیمه کاره ۶۰ دلار پول بدی……..درجواب کامنت بالات هم نمیدونستم بازی ای فقط ۳ نسخه ازش ساختن با ریشه محسوب میشه تایتان فال رو هم که معلومه سازنده بازی رو از کجا اسکی رفتین………دید اسپیس هم که تا جایی که ذهن من قد میده بخشی از سازندهاش از اسلجهمر گیمز بودن……….
بعضی ها چی سو.ز.شی گرفتن خخخخخ ربات ها رو که هیچ ارزش و اباهتی ندارن رو با جنگ جهانی و سلاح هاش مقایسه نکنین !!!! کلاف خیلی وقته تر زده و بعید هم هست بتونه موفقیت سابق رو به دست بیاره !
دوستان به متا اهمیت ندین..الان یه بازی بسیار عالی مثل رینبو سیکس ۷۳ گرفته به اون اعتیاد آوری….اصلا معیار علاقه است نه متا
تو یکی از سایت های خارجی یکی میگفت بازی رو (برا pc ) نخرید اصلا بهینه نیست و گرافیکش حابل نیست.البته اون میگه من نمیگم :shy:
همه سایت ها هم میگن مهم بخش داستانیه! که کرک شده :laugh: اصلا کسی هم تو اینجا قصد خریدش رو برای pc نداشت. وقتی که مفته کی میخره! 😎
“من یه طرفدار بتل هستم”
قطعا به خاطر بخش تک نفره این بازی، فارغ از هر نمره ی متا، این بازی رو تجربه میکنم.
بالاتر هم گفتم، تریلر بخش تک نفره این عنوان منو میخکوب کرد و مخصوصا با حضور طوفانی کیت هرینگتون، مطمئنم سینگلش عالیه.
و در نهایت از دوستان دوطرف – یا چند طرف – میخوام دست از کوبیدن این عنوان بردارن، چون از هر دست بدیم ، از همون دست هم میگیریم و (ای بسا نسخه بعدی بازی مورد علاقه مون خراب بشه و بعدش….) از انجام بازی لذت ببرین.
در نهایت هم دعا کنین تا اکتیویژن، به سلایق مخاطبانش احترام بذاره و با اتخاذ سیاست های درست، این سری رو به روز های اوجش برگردونه، چون باعث رقابتی شدیدتر و هیجان انگیز تر میشه، و تازه، من هم از تجربه بازی های کالاف لذت میبرم.
# PEACE
من ب متا اعتقاد ندارم
راستی دوستان بتل۱ رو میشه با رم ۱۶ و سی پیو A6-6400K با گرافیک سی پیو روی گرافیک کم و لگ کم بازی کنم؟
نوشته حداقل گرافیک AMD Radeon HD 7850 اما این سی پیو Radeon HD 8470D رو داره
با سی پیو AMD A8 7650K چطور؟نمیخواهم کارت گرافیک بگیرم
من چنتا بنجمارک از این کارته دیدم و انگاری خیلی داغونه. بتل۴ با کمترین تنظیمات گرافیکی و رزولیشن ۳۰فریم میده(جوری که اونجا گفته بود!). بتل۱ اجرا نمیشه.
بلاخره به یه بار تموم کردن میارزه مثل بتل که یه بار بیشتر ارزش تکرار نداشت جالبه گیم اسپات که یه منتقده به اصطلاح خوبه گفته بهترین نسخه ی کالاف mw در صورتی که به یاد موندنی ترین و تکامل یافته ترین کالاف mw2
خداروشکر کرکی میزنیم به بدن این بازیارو و پول یامفت بالای بازی که یه بار بیشتر ارزش تکرار نداره نمیدیم
کاملاً مشخصه بتل ارزش پلی دادن نداره :yes: لابد polygon ign gamespot game-informer eurogamer هم بخاطر همین نمره پایینتری به کاد دادن, از دایس بخش داستانی خوب بر نمیاد, متای بتل هم به ۷۰ نمیرسه,اکتی هم به طرفداراش نهایت احترام رو میزاره,اینفینیتی وارفر امسال بهترین شوتر میشه و حس واقعی جنگ رو میده(به گفته خود دیزاینر بازی)و بازی pay 2 win نیست, هیچ شوتری هم متای ۹۴ نگرفته به جز کاد :rotfl: البته تو که داری کرکی و اشتراکی بازی میکنی نمیدونم چرا نظر میدی دربارشون :-((
چه ربطی داره به کرکی و اشتراکی برادر من بنده بخش سینگل رو مد نظر قرار میدم و بخش آنلاین رو اصلا بازی نمیکنم پس نمیام ۲۰۰ هزارتومن(که ندارم اگه داشته باشم هم نمیدم)واسه بخش سینگلی که فقط سرگرم کننده اس نه شاهکار بدم…شما هم تو ایرانی داداش اورج هم بخری نظرت واسه شرکتای خارجی اهمیتی نداره…اگه اینجوریه جناب عالی هم درمورد نرم افزار ها و فیلم ها و سریال ها و ویندوز و … هیچ نظری نده چون همه رو رایگان میگیری…منطقت تو حلقم!
من هیچ نرم افزاری کرکی الان نصب ندارم و همه رایگانن(یا حداقل بخشیشون مثله ytd downloader) به جز خود ویندوز البته 😀 فقط واسه یه نرم افزار مجبور شدم لایسنس بخرم و نسخه رایگانی وجود نداشت و لازم بود واقعا, که اونم کسپراسکیه . فیلم رو هم از یوتیوب میبینم معمولاً یا شرلوک هلمز از خود BBC . فک نکنم این کال خلافی باشه !
خب من با نرم افزار های زیادی مجبورم کار کنم مثل autocad و revit و …که پولی هستن و از لحاظ مالی هم در حدی نیستم که بخوام همه رو بخرم…ولی فکر نمیکنم کرکی خریدن یه بازی دلیلی باشه واسه نظر ندادن هر وقت احترام گذاشتن به من ایرانی منم احترام میذاریم تا جایی که در توانم هست 😉
منطقت تو حلقم چه ربطی به اشتراکی و کرکی داره نظر دادن؟؟!خارج از کشور هم کسایی که اورج میخرن نظرشون واسه شرکت سازنده اهمیتی نداره شما که تو ایرانی بماند!
شما هم یه لطفی بکن راجب سریال ها و فیلما و نرم افزارها وخیلی چیزای دیگه نظر نده چون اورج نمیخری…این چه منطقیه؟؟!!!!اتفاقا خوشحالم این مضخرفایی که نسل ۸ داره به عنوان گیم تحویل ملت داده میشه رو رایگان بازی میکنم والا
جو منفی ای که از زمان معرفی بازی ایجاد شد روی نمراتشم تاثیر گذاشت
کلا اکتیویژن کالاف و باید استراحت بده تا حداقل این جو منفی بخوابه
امسال اونجور که به نظر میاد بیشترین متا رو تایتان داره و احتمالا بیشترین فروشو cod
بتل بین این دو تا قرار میگیره
ولی تو چند سال آینده فک کنم تایتان فال پادشاه شوتر نظامی اول شخص بشه
نسل ۸=بدترین نسل برای گیمرهای کلاسیک
خداکنه dishonored گند نزنه
بچه ها دقت کردین بازی های سوم شخص چقدر کمیاب شده؟؟
واقعا الان به شدت وجود مکس پین احساس میشه 😥 😥 😥
وای نگو کاش راکستار مکس ۴ رو میداد بیرون عاشق اون موسیقی ویالون و صدای خسته مکسم 😥
موسیقیش محشر بود 😥 😥 😥 ای کاش راکستار هر چه زود تر چهارشو میساخت
نه دیگه داداش الان که رد دد رو معرفی کرد بازی بعدیش میره واسه حداقل ۳ سال دیگه تازه بعید میدونم مکس رو بده بیشتر میره سمت نسخه ی جدید gta ولی اگه نسخه ی جدید manhunt رو هم میداد ما راضی بودیم
سوم شخص که زیاد هست.آنچارتد – گیرز -کوانتوم بریک – واچ داگز – مافیا – دیویژن – steep – tomb raider و …
بهتره بگیم بازی های اول شخص زیاد شدن.
دیویژن و استیپ که آنلاینن مافیا هم که گند زد…بازی های دیگه هم که هر ۳-۴ سال یه بار یه نسخه ازشون میاد و تازه بعضی هاشون انحصارین کجاش زیاده داداش؟؟!
استیپ آنلاین نیست. شما حرفی از آنلاین بودن یا انحصاری بودن نزدی گفتی کم هستن منم چند تا که همین امسال منتشر شدن رو نام بردم 😐 بیشتر از اینا هستن. plants vs zambies یا دارک سولز یا load out یا دد رایزینگ یا بتمن … :-/ کم هم نیستن ها!
استیپ تو ویکی پدیا زده فقط مولتی پلیرِ و ایشون هم به مولتی پلیر حساسیت داره و کهیر میزنه بدنش 😐
عجیبه.یوبی سافت قبل e3 در مورد آی پی جدیدش ( که steep بود) گفته بود که یه بازی مولتی پلیر محور ولی با سینگل پلیری قویه :wilt:
اره داداش شما مشکل داری :rotfl: 😉
شما برو سالی ۱ ملیون بده واسه بخش مولتی کسی به نظرتون بی احترامی نمیکنه منم مثل شما پولدار نیستم وقتمم از سر راه نیاوردم بشینم بخش مولتی بازی ها رو بازی کنم که همش عین همه یادت باشه شاهکارهای مثل tlou وuncharted و mw2 و خیلی از بازیهای دست و حسابی دیگه به بخش سینگلشون معروفه نه بخش وقت پر کن مولتی
سالی یه دونه فیفا و بتلفیلد کل وقتت رو پر میکنه 😉 داشتیم کسایی رو که ۱۵هزار ساعت بتل۴ پلی دادن :laugh: ولی آخه کی میتونه حتی ۱۰۰۰ساعت یه بازی کمپینی رو پلی بده 😐 یه میلیون 😐 ۱۳۰ت بیشتر نیست هر بازی(اگه یه میلیون سر هر بازی میتونستم بدم که الان اینجا نبودم :d) 😐 یه پیرمرد ۵۵ ساله حدود ۸۰۰۰ساعت بتل۳ مولتی پلیر زده بود 😮 :sweat:
نگفتم ۱ تومن واسه یه بازی کل بازی هارو گفتم به هر حال اون حسی که ۶-۷ ساعت کمپین داره متفاوته با اون حسی که ۱۰۰۰ ساعت مولتی داره و جفتش توی جایگاه خودش خوبه منتها مولتی به سلیقه ی من نمیخوره وگرنه کسی منکر حضورش توی بازی ها نیست ولی شرطش اینه که بخش سینگل هم قوی باشه
@Moriarty
نگو ۱۵۰۰۰ ساعت! ارزش ساعت پایین میاد! یه سال بازی کردن میشه ۸۷۶۰ ساعت!
@kyoma
بتل۴ هم ۴ساله که اومده منظورت رو از یه سال نفهمیدم.
ویچر رو یادت رفت 😉 نمیدونم شاید من اشتباه میکنم ولی بازی های سوم شخص نسبت به قبل کمتر توی چشم مثلا بازی سوم شخص ترسناک درست و حسابی مثل dead space دیگه نیست همه ی بازی های ترسناک اول شخص شدن حتی رزیدنت یا مثلا بازی hack&slash توی این چندساله چیز شاخی نداشتیم…با بازی مثل مکس ۳ نداشتیم و اکثر عناوین سوم شخص یا آنلاین بودن یا انحصاری یا نقش آفرینی
خب اینم از نمرات جنگاوری بی کران!
اول اینکه نظر منتقدای معتبر مثل IGN و GAMESPOT در مورد بازی متوسط و خوب بوده…این یعنی به احتمال زیاد اکثر ما گیمرا بعد از تجربه بازی ناامید نمیشیم ولی بازم باید حسرت یه نسخه شبیه جنگاوری مدرن رو بخوریم!
اینکه بعضی منتقدها که مشخص نیست چرا نقد و امتیازشون رو توی بازی ها محاسبه میکنن، نمره پایین دادن اصلا اهمیت نداره چون در حدی نیستن که به نظر و نمرشون نگاه بکنیم.
بعضی از دوستان این بازی رو با رقباش یعنی بتل و تایتان فال مقایسه میکنن که به نظرم کار درستی نیست…کالاف رو باید با خودش مقایسه کرد یعنی با نسخه های قبلیش…چه نسخه هایی مثل سری پر افتخار مدرن و چه نسخه ای نه چندان محبوب مثل GHOSTS.
امیدوارم همه از این بازی لذت ببریم و متاش پیش ما گیمرا ۱۰۰ بشه و به امید کالاف های موفق تر :yes:
درود بر تو…….به این میگن یه دیدگاه درست و حسابی :yes: :yes: :yes:
درس پس میدیم :yes:
همین که تونسته کمپین خیلی عالی ای رو تحویل بده برلی یه کد فن قدیمی عالیه
دوستان اگه بخواین بین کالاف و واچ داگز یکی و انتخاب کنیین کدومو انتخاب میکنین
واچ داگز
هم انلاینش احتمالا خوبه هم گیم پلی
Cm magazine همه چیو ول کرده فقط به مولتی نگاه کرده
این نمرات اصلا حقش نیست
بعد از مافیا ۳ دیگه حرف منتقدا رو به چپ..مم حساب نمیکنم خدا خودش بهم عقل داده قدرت انتخاب هم داده اگه قرار باشه به حرف این منتقد جماعت گوش کنم بهتره برم بمیرم منتقدایی که از سر عقدشون این مدلی نمره میدن بهتره بهشون توجه ای نشه
والا بقرآن
متا مهمه ولی نه تا این حد که بخوای به خاطرش سمت یه بازی نری
یه جفت چشمم داده
گرافیک ضعیف مافیا رو ندیدی؟ توی نسل هشت توقع از گرافیک اونم همچین بازیی بالاست
انجام کارهای تکراری و حوصله سربر بودن بازی
کاری به نقداشون ندارم اما لایق این شکست بود
farhadps4
گرافیک بازی نسل هشتی نبود درست اما افتضاح هم نبود اما گیم پلی بازی از نظر من عالی خیلی سریع بود فقط ماموریاتای فرعی تکراری بود و از نظر داستان فوق العاده اگه قرار بود به حرف منتقدا گوش کنم الان یه داستان عالی مثل مافیا رو از دست میدادم
حالا cod iw امسال یه بخش داستانیه عالی قرار داده با شخصیتای فوق العاده دوست داشتنی و به صلیقه ی من کاملا احترام گذاشته پس نظر منتقد عملا برام مهم نیست
از نظر خودم همه چیزش عالیه بغیر از گرافیکش،گیم پلی غوغاست
کاش داستانش ضعیف بود گرافیکش بالا
آخه نه که سبکاشون هم بهم شبیهه
دوستان بین کالاف و واچ داگز کدومو انتخاب میکنین
اگه بخواین یکیشو بخرید
اگه bf یا titanfall رو گرفته باشم wd2 اگرنه cod iw ولی جفتشون حیف نگیری سعی کن چیزای دیگرو نگیری
کال اف
این دوتا کاملا باهم فرق میکنی شما با یکی فقط میکشی میری جلو با اون یکی هزارتا کار میکنی ! هرکدوم تو ژانر خودشون بهترینن ولی بین بتل و کالاف امسال بتل رو انتخاب میکنم چون دلم برای جنگ جهانی تنگ شده
لطفا یوزر اسکور را هم بزارین !
بعضی ها که میگن فن بوی ها Bf کم دادن !
طبق حرف شما هر سال pes بازا باید بیان به fifa 0 بدن یا بلعکس!
یا همه مایکرو فن ها بیان به انحصاری های سونی ۰ بدن و بر عکس!
قبول دارم ۲-۳ تا فن بوی میان صفر میدن ولی مردم اشتباه نمیکنن دیگه 😐
یوزر اسکور رنگش قرمزه! نبینی چنده بهتره
اینکه ر.ی.د
حالا بیاید اینو با titanfall 2 مقایسه کنید
Rip cod
هیچوقت تو بحثایه یه مشت فن بوی تینیجر بحث نمیکنم ولی این و بدون هم شرکتی یا هر کسی اشتباه میکنه انسان جایز الخطاس و اکتیویژن جوابه اشتباهشو گرفت بالاخره هر کسی یه موقع به اشتباهش پی میبره کسی ک اشتباه میکنه ربطی به مرگش یا تموم شدنه کارش نیست الان اکتیویژن قطعا جبران میکنه مثله ea ک یه موقع بدترین بازیا و میساخت چرا rip وقتی ک یه روز شایدم یک سال بیشتر نیس rip و یاد گرفتیم….. :heh:
اگر منظورت سال ۲۰۱۲ و ۱۳ هست که EA اون سالا رتبه اول و چهارم رنکینگ ناشرا رو داخل متاکریتیک داشت پس فک نکنم بد بوده باشن بازیاش ! اکتی هم از سال ۲۰۱۱ راه به راه فرانچایزاش رو داره نابود میکنه و خالقای کاد رو هم دستش درد نکنه برگردوند EA, پس فک نکنم چیزی عوض بشه. هر چند سعی کردن با آوردن بازیگرای هالیوودی و p2w کردن کالاف یه سر و سامانی به کال بدن ولی …
از همون تریلرای پرخرج و کم محتوای هالیوودیش معلوم بود محتوای آنچنانی نداره.اونایی هم که زیر هر پستی که در نقد کال اف میومد منفی بارون میکردن نتیجه کار اکتی رو میتونن ببینن. به هرحال منکه از همون نسخه گوست به بعد کال افو گذاشتم کنار.امیدوارم این فرانچز هم به روزای اوج خودش برگرده.
برنمیگرده هیچ ادامه هم میده درسته یوبی و ea هم بعضی مواقع بد میرفتن رو مخ اما حداقل یه خلاقیتی تو کاراشون هست. عناوین خوب زیاد دارن اما اکتی هیچی جز cod و destiny هیچی.
آقا یه سوال من باکس بازی دیدم بعد پایین جلد نوشته بود نیاز به اینترنت میخواستم بدونم نکنه به اینترنت احتیاج داشته باشد ممنون میشم پاسخ بدبد با تشکر
اینترنت برای دانلود ریمستره کمپینش نیاز به نت نداره
خب اینم از نمرات کالاف…..
خیلی ها منتظر یه شاهکار بودن از تیمی که فکر می کردن همونایی هستند که خالقان بهترین کالاف بودن….
خیلی هارو از استدیو های معتبر اوردن….
شخصیت های فیلم اوردن….
شخصیت ماشین سواری اوردن….
ولی در اخر…..!!؟!
کاری به طرفداران COD ندارم!
ولی این همه حمایت از اکتیویژن به کدوم دلیل؟!”حمایت از این کالاف ماننده حمایت از اکتیویژنه,حالا برای دلیل واستون میارم….”
کمپینش برای خیلی ها خوبه و عالیه!بسیار خب!
خب این به این معنی که باید از اکتیویژن حمایت کنی و بازیو روز اول بخری؟!
کمپین خوب…..
حالا بعضی ها میگن برای بازی سالیانه نمراتش عالیه!خیلی تعجب می کنم از این افراد چطوری میگن برای بازی سالیانه کالاف عالیه!…
NBA 2k هر سال میاد ولی نمراتش نسبت به چند نسخه قبلش افت داشته؟!…
PES و فیفا نمراتشون هر سال بهتر میشه نه درجا!
حالا با یه سری به گذشته بزنیم…ما شاءالله کالاف هیچ وقت استراحت نداشته”البته اکتیویژن حق داره…ملت مثل نان میرن بازیو میخرن…”
Call of Duty 4: Modern Warfare 2007
Call of Duty: Modern Warfare 2 2009
Call of Duty: Black Ops 2010
Call of Duty: Modern Warfare 3 2011
نمراتشون در حد این کالاف های چند سال اخیر بود؟!….
حالا باز بازیو بخرن
اکتیویژن همینطوری دست رو دست میمونه
موتور بازی سازی اش مال ۵ سال پیشه!نه بهینه سازی نه هیچی!حجم هم که نگم بهتره….!اسکاریم با اون عظمتش ریمیسترش کردن شد ۱۲GB ولی کالاف …..۴۴GB…
طرفداران چی میخوان؟حالا خودتون بهتر از من می دونید….
ولی اکتی چی؟بزارید جایی که پول لاینسس اسلحه نخواد….
حالا می گید هی تو زمان حال و گذشته ایده نیست!
“ایده تا دلتون بخواد هست……. بگذریم حالا”
ایده نیست درسته؟
اکتیویژن اگه ایده نداری
هر سه سال یا دو سال یه بار کالاف منتشر کن پر از ایده!
به دوتا استدیو دیگه ات هم بگو IP جدید بسازن!تا فقط کالاف نباشه….این افرادی که تو استدیو هستند همه مغزشون کار میکنه… میدونن چی بزارم”ولی بعد از اینکه دیدم این نسخه از Halo کپی+پست کرده دیگه …:/ بگذریم….”
IP جدید بزن ما هم فیزی ببریم و این موتور بازی سازی اش هم درست کنه ……..
اما به هر حال این حرف بیشتر برای کشور های بیرون نه ایران :)) ولی دیگه حمایت بیش از حد از اکتیویژن به نظرم کار درستی نیست…”کالاف کاری ندارم…”
کسانی هم که به خودشون القا کردن کمپین بازی عالی میشه,بازیو تجریه کنن”حالا کرکی حقشه :/ 😐 :))”ولی کسانی که میخرن به نظرم کمی صبر کن تا قیمتش بیان پایین!”تا کمپین تایتان فال هست که یورو گیمر چی در موردش گفته .. کی میره سمت این :دی”
چون به خودتون القا کردید مطمئن باشید که کمپین خوب هم نباشه بهتون حال میده!”کاری به کمپین ندارم که عالی بوده یا متوسط…..”
امیدوارم سال آینده دوباره شاهد این وضعیت نباشیم….
“حرفام کسیو ناراحت کرد عذر میخوام…چقدر حرف زدم 😐 :دی “
اکتیویژن تو این ۵/۶ سال اخیر به جز کال اف بازی دیگه ای هم بیرون داده؟
اره!
ولی همه اشون در حد متوسط رو به پایین بودن….
۲۰۱۶
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan با متای=۴۴
DLC بازی Destiny: Rise of Iron با متای=۷۱
Ghostbusters با متای =۳۰ :/ :|O_o
سال ۲۰۱۵
Guitar Hero Live با متای=۸۰
Tony Hawk’s Pro Skater 5 با متای=۳۵
The Peanuts Movie: Snoopy’s Grand Adventure با متای=۵۹
Transformers: Devastation با متای=۷۷
DLC بازی Destiny: The Taken King با متای=۸۶
Guitar Hero Live با متای=۸۰
و…
البته هیچ کدوم بازی AAA نبودن به جز DLC چون یه ۴ استدیو معتبر داره که اونا هم هر سه سال روی کالاف کار میکنن…
واقعاً فقط اکتیویژن مهارت این رو داره که متای فرانچایزی که ۹۷ گرفته بود رو به ۳۵ تبدیل کنه .
نوشتم رفت برسی..
آره tmnt : mim و ghost buster با متای درخشانشون :inlove: 😐 😀
:yes: :laugh:
البته بازی AAA نبودن نباید ازشون انتظار زیاد داشت!
ولی دیگه پایین تر از ۶۰ هم برای یه بازی مستقل و AA..؟! 😮 :dazed:
خیلی از بازی های مستقل و AA شاهکار میشن ولی…
tmnt : mim فکر کنم اوایل عرضه قیمت ۶۰ دلاری داشت الانم تو استیم زده ۴۰ دلار.مطمئنی AAA نیستن؟ ?:-)
گاست باسترز هم یادمه ۶۰دلار بود 😐
ایدین@
what?O_o
@Moriarty
What؟O_o
روحمم خبر نداشتO_o
اگه اینطوری باشه :/ 😐 😐
DESTINY البته نمیدونم اسمشو درست نوشتم یا نه
شما بتل فنا و هیترا نیاز نیست واسه کالاف دلسوزی کنید متا این دوره زمونه فقط یه عدد صلیقه ای که منتقد از بازی بدش میاد نمره پایین میده الان مافیا این همه بهش اعتراض شد گفتن چرته به من که خیلی هم چسبید بدشم عزیزی که عکس فراسبایت گذاشتی خیلی هم ادا منطقی هارو در میاری یه طرفدار واقعی کالاف تو بدترین شرایط هم از بازیش حمایت میکنه نه مثل شما هیترای بی منطق که با دو سه نسخه ضعیف اونم به انتخاب منتقدای سایتای درپیتی زد کالاف میشید شما ها نقدهای سایتای خوب رو ول میکنید و میچسبید به نقدهای سایتای تایم یا گجت ۳۶۰ که ادم قالب سایتش رو میبینه خندش میگیره و عزیز فراسبایت میگی کالاف ارزش نداره به خاطر کمپین بخریدش اینو تو مغزه پوکت فرو کن که کالاف همیشه ارزشش به داستانش بوده نه به انلاین چند نفره قهرمانایی مثل پرایس و سوپ و…… که از دیوار در نیومدن خداروشکر امسال داستان کالاف عالیه و مولتی هم کمی افت داشته ولی بازم عالیه و زامبی هم که باحال ما طرفدارهای واقعی کالاف راضیم پس نیازی به دلسوزی شما هیترا نداریم
real عزیز…. والا بنده هم خواستم صحبت های شما رو بکنم… منتها حال نداشتم جواب این هیتر عزیز رو بدم… که شما زحمت کشیدین… جواب دادین
“شما بتل فنا و هیترا نیاز نیست واسه کالاف دلسوزی کنید”
من واسه کالاف دلسوزی میکنم چون دست شرکتیه افتاده که خودش نمیدونه با خودش چند چنده!
متا یه چیزی سلیقه ای شد؟!
میشه چرا برای مدرن وار فر ۲ سلیقه ای نیست؟!
میشه بگی چرا برای بتلفید ۱,تایتان فال ۲,فورتزا,انچارتد یه چیز سلیقه ای نیست؟!:/
….
میدونی چرا دلم واسش می سوزه؟
چون چندین نفر عالی و نخبه روی نسخه های قبلی کار کردن ولی این نسخه
Halo
۸pic*ir/images/p5og3k1fvk21kxha41ce*jpg
COD IW
۸pic*ir/images/cha88bmx7pnhjxq40e0w*jpg
Halo
۸pic*ir/images/p06ev3iih7ywwrcym79c*jpg
COD IW
۸pic*ir/images/zecj3bppr63klhdcyfzw*jpg
“دو تا نمونه دیگه هم هست!و البته تو نقشه ها…”تایتان فالو ول کرده رفته سراغه Halo….شما که طرفدارشید باید دلتون بسوزه که بازی ای که یه روز وقتی می اومد همه می رفتن سمتش به این روز افتاده که از بازی دیگه کپی کنی!
“عکس فراسبایت گذاشتی خیلی هم ادا منطقی هارو در میاری یه طرفدار واقعی کالاف تو بدترین شرایط هم از بازیش حمایت میکنه”
من فرض کن بی منطق ترین فرد دنیا!
شما که با منطق هستید,با چه منطقی از یه چیز بد,فقط بخاطر احساستی که تو گذشته داشتید حمایت می کنید و پولی که تو این دو رو زمونه با سخت ترین شرایط به دست میاد حمایت می کنید؟! ?:-)
“با دو سه نسخه ضعیف اونم به انتخاب منتقدای سایتای درپیتی زد کالاف میشید”
حالا اگه از بازی تعریف می کردن,سایت های معتبر دنیا!
” شما ها نقدهای سایتای خوب رو ول میکنید و میچسبید به نقدهای سایتای تایم یا گجت ۳۶۰”
گجت و تایمو ول کن!
IGN
D.e.s.t.r.u.c.t.o.i.d
P.l.a.y.S.t.a.t.i.o.n L.i.f.e.S.t.y.l.e
A.u.s.G.a.m.e.r.s
E.u.r.o.g.a.m.e.r I.t.a.l.y
یورو گیمر
و .. هم درپیتی ان دیگه….
“عزیز فراسبایت میگی کالاف ارزش نداره به خاطر کمپین بخریدش اینو تو مغزه پوکت فرو کن که کالاف همیشه ارزشش به داستانش بوده”
چشم با کل پوک!”توهین برای کسی که چیزی نداره….”
“واقعا الان درک میکنم که چرا اکتیویژن اصلا به خود برای ساخت کالاف ماننده گذشته,تکونی نمیده :sarcasm: 😐 :laugh: چندین حمایت کننده مثل بعضی ها داشته باشه دیگه بسشه!فروشش هم میکنه
حالا دیگه میخواد بازی شاهکارو تبدیل به عالی کنه….
از دیگر کار های اکتیویژن هم صحبت نکنیم خیلی بهتره!
لایق بعضی ها همون کپی +پست های کالافه …..”
میدونی چیه کالاف نابود نشده کالاف بد نشده کالاف سال به سال داره بهتر هم میشه منتها اکتیویژن با عرضه ی سالانه کالاف داره کاری میکنه که مردم کالاف رو نابود کنن با حرفاشون با نقداشون بله مردم کالاف رو خورد میکنن cod iw اگه ۳ سال دیگه عرضه میشد تبدیل میشد به یه شاهکار بزار یه مثال برات بزنم
تو وقتی یه ادم رو بندازی تو یه اتاق و تا یک هفته نه اب یهش بدی نه غذا دیوانه میشه و بعد یک هفته اگه غذای فاسد یا حتی یه تیکه سنگ هم جلوش بذاری میخوره و لذت میبره
کاری که راک استار داره با طرفدار های gta انجام میده بازی قبل رو ور میداره مپ جدید شخصیت های جدید داستان جدید و…… رو بهش اضافه میکنه و طرفتاراش رو ۵ تا ۶ سال گشنه gta نگه میداره زمانی که این بازی عرضه میشه مردم لب تحسین بازی میزنن و اون رو یه شاهکار به تمام عیار میدونن
حالا بدبختی اینه که اکتی کلی ایده جدید داره و اونارو به کالافش اضافه مبکنه اما دقیقا تو زمانی که مردم از عرضه ی سالانه کالاف خسته شدن اکتی باید به کالاف استراحت بده نه بخاطر ابن که این کالاف بده اتفاقا یکی از بهترین کالاف های نسل ۸ به خاطر این باید استراحت بده چون مردمن که دارن کالاف رو نابود میکنن مردمن که بتل رو شاهکار میدونن چون انقدر که گشنه جنگ جهانی شدن و ea از این فرصت استفاده کرد اگه اکتی ۳ سال به کالاف استراحت بده و تو این سه سال کالاف جدیدی عرضه نکنه مردم گشنه کالاف میشن و اگر اکتی بتونه یه بازی خوب بسازه از نظر مردم شاهکار میشه
این دقیقا فرمول تمام بازی هایی که شاهکار شدن مردم رو گشنه بازیت نگه دار و بازی خوب بهشون تحویل بده تا شاهکار بشی
داداش توجیحت از طول و عرض تو حلقم :/
واقعا اشغال جفته بهblack ops 3 کجای این بازی نو اوری داره اخه
فکر هم بکنیم و بعد نظر بدیم :yes: :yes:
قصد خراب کردن کالاف رو ندارم،ولی یوزر اسکورش افتضاح به تمام معناست…
PS4:3.4
X1:2.0
PC:1.9
یوزر اسکور کالاف همیشه پایین بوده حتی سری MW
نه دادش کجاش اینجوریه…یوزر اسکور سری MW نزدیک به ۹ هست.جای تعجبش اینه که این بازی فن های خیلی زیادی هم داره ولی یوزر اسکورش اینه.این نشون میده گیمرا از این بازی زیاد استقبال نکردن
چرند نگو برو ببین
http://www.metacritic.com/game/pc/call-of-duty-modern-warfare-2
http://www.metacritic.com/game/pc/call-of-duty-modern-warfare-3
فقط کالا ۴ یا همون MW1 متا اسکورش خوب بوده ?:-)
حالا ببین چجور میخرن من که نگرفتم اینارو همه میخرن بعد یوزر ۱.۲
من این جموعه رو بعد از بلک اوپس ۱ دیگه نخریدم. دو سه تاش رو کرایه کردم و یکی دو روزه پس دادم. این رو گفتم که بگم من مطلق بازی نیستم. اما نظرها یه جوری هست انگار این بازی متاش شده۵۵ و متای بتل فیلد شده ۹۵٫ به نظر من متای بازی بد که نیست هیچ، خوبم هست. این بازی سالانه است و قرار نیست شاهکار باشه. قراره فقط خوب بفروشه که غکر کنم ماموریتش رو خوب انجام بده.
من آخرین کالافی که بازی کردم، COD MW2 بود! :smug:
ای کاش شرکت های بازی سازی چند سال وقت بذارند و یک بازی با داستان قوی و نوآورانه (نه کلیشه ای) در حد فیلم Interstellar بیرون بدهند 😛
اگه بلک اوپس ۱ و مدرن وار فار ۳ رو تجربه نکردی حتما اون ها رو هم تجربه کن چون واقعا هیچی از مدرن وار فار ۲ کم ندارن.
خب مشکل اینجاست که اکتی مجبور نیست بازی رو سالانه عرضه کنه،میتونه وقت بیشتری صرف کنه و در عو ض یه مجموعه بهتر تولید کنه.
البته اینم در نظر بگیرم که یه بازی حتی اگرم شاهکار باشه اگه به طور سالانه عرضه بشه از چشم میوفته و دیگه اون عطشی که طرفدارا قراره واسه تجربش داشته باشن نخواهند داشت.
انتظاره همین نمره هم میرفت من که این قسمتو دوست ندارم ولی کاشکی شایعه ویتنام درست باشه ; sledgehammer نشون داد بلده cod بسازه چون aw خیلی خوب بود .
تازه اسلدج هامر نصف وقتشو رو mw3 گذاشت وگرنه aw خیلی بهتر میشد
به نظر من اینفینتی وارد منحل بشه و اعضاش به اسلدج هامر برن
بله خوب بود شکی نیست
همیشه به کال اف زیاد میدن با این حال که در حد ۶٫۵ یا ۷ باید بدن
این یک عنوانه علمی تخیلی برای طرفداران کالاف دیوتی است/این جمله خیلی معنی داره یعنی کالاف نیست ولی ی بازیه علمی تخیلیه ک کسانی ک با کالاف حال کردن با اینم ممکنه حال کنن
میدونستم بازیه موفقی میشه
اگه همین چندتا سایت بی منطق بتل فن نبودن کالاف موفق تر از این میشد
بعضیها میگن بهترین cod یعنی modern warfare رو همین گروه ساختن در حالی که اشتباه میکنن بهترین cod رو کسایی ساختن که الان بازی جدیدشون متاش شده ۹۰. شرکت respawn رو میگم با بازی titanfall 2 که فعلا بهترین نمره سبک شوتر اول شخص رو در نسل ۸ داره.
overwatch یادت نره اون فعلا تو شوترای اول شخص این نسل ترکونده با متای ۹۱ .
overwatch متا:۹۱
ناشر :Activision blizzard
باید بازی کنم تا ببینم چیه.ولی فک کنم خوب باشه.از تجربه بتل که کلی لذت بردم و می برم و خواهم برد.
تایتان فال بر اساس ۴۴ نقد ۹۰
کال اف دیوتی بر اساس ۲۶ تا ۸۱ ک بزودی نقدایه بیشتری ازش میان و احتمالا دو تا سه نمره بره عقب یا جلو
بتلفیلد بر اساس ۴۳ نقد ۸۸
امار نشون میده تایتان فال چ شاهکاریه…….
البته بتل بدون گ.ه بازیه واشنگتن پست میتونست ۹۰ بمونه…
البته کیفیت و کمیت هم مهمن من ک طرفداره هر سه هستم و سه تاشونو تابستون میگیرم ولی اولین بازی میرم سمتش کالاف هستش چون تعریفه بخشه داستانیش زیاد شد در ظمن واشنگتن پست عادت ماهانش شده اینکار… :-)) و اینم بگم من نقدا بتل و تایتان فال و خوندم و اینطور ک نتیجه گرفتم تایتان فال ب مراتب بالاتر از حد انتظار ظاهر شده و کسی فکر نمیکرد اینقدر موفق بشه…..
من گیم پلی تایتان فال رو دیدم یجورایی روح مدرن وارفر دو رو داخلش دیدم نمیدونم شاید من اینجور حس کردم ولی من که با گیم پلیش خیلی حال کردم فعلن هم یه نیم ساعت اول گیم پلی کالاف رو دیدم ولی فعلا که چیز خاصی نداشته ببینم بقیش چیه
user scor شده ۳٫۴
متا رو دیدم بال در اووردم اینو دیدم تمام پرام ریخت
یوزر اسکور متا هیچ اهمیتی نداره یوزر اسکور مدرن ۳ هم ۳٫۴ هس.
متا رو دیدی بال در آووردی؟
اکتیویژن دیگه فقط بازی میسازه واسه پول
تا به اینجا متا ۸۲ هست و به نظرم متایه خوبیه
به امیده بالا اومدن :inlove: :inlove:
پستو اپدیت کنین ۴ نقد جدید اومد تلراف ۱۰۰ داد متا شد ۸۲
۵ تا دیگه اومد دوباره شد ۸۱
ریس جان نظرت رو تو نظرات قدیمی تر دیدم اینجا جواب میدم که ببینی
تغییر موضع ندادم و همچنان طرفدار کال اف دیوتی هستم و بلک اپس ۳ رو بهترین نسخه از کد تو مولتی و بلک اپس یک رو بهترین داستان بین تمام شوتر های نظامی میدونم. و همچنان بلک اپس ۳ رو نگه خواهم داشت.. درمورد نقد ای جی ان هم برای من همیشه ملاک بوده و همیشه بی طرفانه نقد کرده و بدون استثنا باهاش موافق بودم. اینم صددرصد هرچی بگه من (شخصا)باهاش موافق میشم چون شناخت کامل دارم از این سایت و منتقد هاش. همین بلک اپس ۳ رو اسپات بهش ۷ داد و گفت چیز خاصی نداره اما ای جی ان بهش ۹٫۲ داد و فوقالعاده توصیفش کرد و من با ای جی موافقم و بقیه نسخه ها… ببین دادا باور کن بیشتر از من طرفدار کد نیستی باور کن نیستی اینو قدیمی های سایت میتونن تایید کنن ولی این نسخه منو ناراحت کرد انتظارم این نبود بین این همه شوتر جای کد اونجا نیست نباید ای جی ان اون حرف رو درمورد کد بنویسه برو ببین از بلک اپس و مدرن وار ها چی نوشته از گوست و این چی نوشته! و بقیه که به خودشون جرات میدن بهش ۵۰ بدن کی جرات داشت الکی به مدرن وار ۵ بده ؟… من امسال با خرید مدرن و تایتان فال به این روش اکتی نه میگم تا بلکه بفهمه داره اشتباه میکنه.. کد رو نباید دست هرکی بده بهتر بود استودیو iw رو منحل میکرد اما الان داره از اسم این استودیو سو استفاده میکنه. مطمئن باش تری آرک هرچی با این تیم فعلی بسازه من میخرم اما iw نه!
پس بگو فن بوی تریارچی. دوستم بازی رو تموم کرد کفت به کمپینش از ۱۰ نمره ۱۰ رو میدم واقعا محشر بود نظر دادن طبق نظر یه نفر حتی اکه مرد اعتماد ترین ردم باشه اشتباهه. وقتی همه از کمپین تعریف میکنن یه نر ون وسط گیر میده معلومه مشکل زاونه وقتی کمپین بلک ۳ رو از این بهتر میدونه معلومه مشکل از اونه یا شایدم کلا با فضایی شدن کالاف کیف نکرده. نقدشم کامل خودنم الکی الکی گیر داده بود به بازی میکف کلا یا تو جکالین یا مبارزات بدون جاذبه یا مبارزات معمولی کالاف. خوب این شد ۳ نوع متفاوت گیم پلی ولی بقیه شوترا و خود کالافای قبلی کلا یه نوع گیم پلی داشتن برای این ۳ نوع شد ایراد ۱ نوع بقیه مشکل نداره؟ پس مشخصا منتقدش مشکل داره حداقل نقدشو خودت بخون ببین چقد چر.ت کفته.
sorena برعکس میگی نسخه iw بهتر هست حداقل بخش داستانیش خوب بود ولی bo3 بایدلقب بد ترین شوتر نسل رو داد من که حالم از نسخه bo3 بهم خورد(بخش داستانیش)
من ریمیستر mw1 رو امروز تموم کردم فقط میتونم بگم شاهکار گرافیکش که حرفی نداره و خاطراتمو زنده کرد
یه نفر دیگه تمومش کرد نه به کمپین به کل بازی یعنی کمپین ملتی و زامبی ۱۰ داد گفت زامبیش بهترین زامبی تا الانه کمپینش بسیار عالی و سینماتیک و نفس گیره مولتیشم هرچند خیلی کپی کرده از بلک ۳ ولی عالیه. تازه من اری به نظر اینا ندارم خودم بازی میکنم ببینم چطوره و عقلمو دست منتقد احمق ign نمیدم به خصوص که تقریبا بقیه جز اون از کمپین تریف کردن.
دادا ظاهرا شما شناخت درستی از کد و سری هاش نداری که تو بلک اپس دنبال صحنه سینماتیک هستی ! هیچ کدوم از بلک اپس ها صحنه سینماتیک به اون معنا نداشتن و بیشتر تمرکز روی روایت تاریک تر و خشن تر از جنگ ها بوده. از نظر صحنه های سینمایی aw به مدرن شبیه تره اما رویه بلک اپس چیز دیگه اس و سعی کرده خودش رو از مدرن جدا کنه و موفق هم بوده
زامبیش بهترین زامبیه تا الان داداش خیلی زیاد فن بوی هستی من آدمی نیستم که بخوام تند حرف بزنم ولی همین شما نبودید که میگفتید همه اینایی که از کالاف بد میگنو تو پست نمرات میبینم همین شما نیستید که میگفتید متاش فوق العاده میشه نمیدونم چجوری روتون میشه سری موضعتون رو عوض کنید من نمیگم این بازی بد هست نه ولی باید قبول کرد از. شوترهایه امسال حداقل یک قدم عقب هست به نظر من هم شما یکمی دست از فن بوی بازی بردارین و قبول کنید بازی مشکلاتی داره و همه سایتا با کال اف دشمن نیستن که به بازی بیان نمره پایین بده
داداش گفتم یه نفر دیگه گقته من خودم هنوز بازی نکردم چجور نظر بدم؟ از نظر اون بهترین بوده گفته ۵ ساعت لکوب پاش بوده.
بله مزدونی سری بلک اپس رو سینماتیک کار نکرده ولی رو روایت عالی و شخصیت پردازی عالی تا قبل ۳ کار کرده بود که متاسفانه تو ۳ خراب کرد و من فک نکن خوشحالم بلک ۳ کمپینش خراب کرد چون کد فنم و دوس دارم هر نسخه عالی باشه.
البته که من طرفدار سرسخت تری آرک هستم اما این به اون معنا نیست که از بقیه بدم بیاد، نه اصلا، اتفاقا به SG خیلی علاقه دارم چون افراد خبره کار بلدی درش هستن. اما شما دو نسخه کدی که این استودیو iw بعد رفتن افراد کلیدیش ساخته رو با دو نسخه اول مدرن وار مقایسه کن!!! (واقعا قابل مقایسه هستن ؟) مدرن سه رو هم همون SG کارای اصلیش رو انجام داد وگرنه پایان مدرن وار هم به اون زیبایی نمیشد و چه بسا ممکن بود فاجعه هم بشه مثل گوست.
درمورد داستان بلک اپس ۳ من نسخه iw ندیده به همهدی افراد سایت قول میدم این نسخه نصفه نصف داستان بلک اپس ۳ هم نمیشه اگه اون داستان خوب روایت میشد بدون کمترین شکی رو دست بلک یک و دو میزد..
قبول کن بهتره این استودیو منحل بشه. اکتی اگه میخواد کد فضایی بسازه بهتره این کار بسپاره به بانجی اما بهتر از اون اینکه دیگه این کار رو نکنه! چون بد جور شکست میخوره امسال ea با بتل و تایتان فال ضربه ی بزرگی به اکتی میزنه ببین کی گفتم اینو بعنوان یه طرفدار سرسخت کد که امروز هم خیلی ناراحت شده(!)
والا چی بگم من که فقط از ریمیستر mw1 خوشم اومد iw رو که یه ذره بازی کردم بعد ولش کردم ولی mw1 رو تا اخر رفتم اون روز ها بهترین بازیهارو میساخت ولی حالا…
))درمورد داستان بلک اپس ۳ من نسخه iw ندیده به همهدی افراد سایت قول میدم این نسخه نصفه نصف داستان بلک اپس ۳ هم نمیشه اگه اون داستان خوب روایت میشد بدون کمترین شکی رو دست بلک یک و دو میزد.. ))
از نظر عمق داستان بله در حد بلک ۳ نیس ولی چرا کمپین بلک ۳ بود؟ روایت افتضاحش نبود شخصیت پردازی نبود صحنه های سینماتیک و هیجانی چیزی که تو iw موج میزنه. وقتی گیم اسپات رابطه ریس و ایتن رو با رابطه سوپ و پرایس مقایسه میکنه مشخصه چقد روایت و شخصیت پردازی این بازی عالیه.
ی سایت دیگ خرابش کرد باز :pissedoff:
فکر کنم منتقد گیم اسپات call of duty mw2 رو بازی نکرده میشه گفت بهترین شوتر اول شخص نظامیه تاریخ
یه جوری شما فن بوی های کالاف برای ماله مالیدن گند های شرکت اکتیویژن زحمت میکشین که توسعه دهنده های بازی واسه این نسخه نکشیدند! 😐
دوستان عزیز وقتی شماها برای بازی ای که همون کپی پیست بلک آپس ۳ میگید:
وای این بازی عالیییییه! :cute:
اون شرکت هم شما رو به چشم یه مشت کیسه پول نگاه میکنه که سلیقشون مهم نیست!
فن بوی های عزیز کالاف، “شما این بازی رو نساختید” پس از زحمت نکشیده دیگران دفاع نمیخواد بکنید!
نگاه کنید شرکت EA پس از دلخوری طرفداراش (یکیش خود من) از BF4 و BFH چه کارها کرد:
۱) ۲ سال کامل برای بتلفیلد ۴ آپدیت زد و ۲ نقشه رایگان و کلی اسلحه به صورت رایگان اضافه کرد.
۱) دی ال سی های BF4 و BFH رو رایگان کرد و قیمت این بازی ها رو به ۵ دلار تخفیف زد!
۲) یه بازی فوق العاده توی زمان جنگ جهانی اول با یک سال وقفه عرضه کرد و الآن نه تنها طرفدارها راضی هستند بلکه کلی طرفدار هم جذب کرد.
به فکر خودمون باشیم و توقعمون رو از بازی مورد علاقه مون پایین نیاریم، چون به ضرر خودمون هست.
دوست عزیز کالاف هر سال که عوض نمیشه و فن های اصلی اش به خاطر همین همیشگی و ساختار خودش دوستش دارن.
من هر دو بازی رو به صورت دیجیتالی خریدم که حتی از قیمت فیزیکی یکیشون در روز اول هم کمتر شد
و هردو عالی ان
کالاف کمپین سینمایی عالی داشت و تا الان نصفشو رفتم و زامبی عالی که بدون دخالت “تری آرک” بازم تونستن خوب و با چالش بسازن و با ته مایه های فان! مولتی اش یک اشکالاتی داره که امید وارم با اپدیت حل بشه
و بتل هم در نوع خودش عالی ظاهر شده با گرافیک خیره کننده و مپ های زیبا که واقعا منو خیره کرد
در کل شرکت ها واسه چشم و ابرو ما بازی نمیسازن اون قضیه رایگان کردن dlc ها هم دایس تصمیم گرفت برای تبلیغ بتل اینکارو بکنه تا مخاطب جذب کنه اسمش فک کنم road to battle1 هست سرچ کنی میبینی
و البته به نظر من همین توهین به بازیکن های قدیمی میشه کسی که بازی رو با قیمت اصلی و پریمیوم خریده یک نفر با ۵ دلار و فری کل مپ هارو دان میکنه تخفیف خوبه ولی نه اینکه یک فول گیم پولش اندازه یک تم بشه!!
یاد بگیریم که به سلایق بقیه هم احترام بزاریم.
و اگه کسی فقط میتونه یک بازی رو بخره بازی دیگه رو تحقیر نکنه که مثال بارز گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده
البته دوست عزیز من خدایی نکرده با شما نبودم کلی گفتم 😉
مشکل اینه بعد جداشدن خالقان cod.این بازی راه خودش گم کرده و تو این چند سال شرکت تری آرک ک اصلا به عنوان شرکتی cod میزنه قبول ندارم دلیل زیاد دارم اما یکی از این دلایل که اگه واقعا کالاف باز باشی متوجه این حرفم میشی بازی های تری آرک و بقیه سازندگان جدید کالاف اصلا اون میکانیزم cod که ترکیب صدا و تصویر هنگام شلیک کردن به دشمن ترکیبی که با آن حس کشتن دشمن را با تمام وجود لمس میکنی تو ساخته های سازندگانی ک نام بردم وجود نداره و شرکت نوپا مثل Sledgehammer و اینفینیتی که بعد رفتن تیم اصلی اکتیویزن با اوردن یه عده تازه کار خواست cod بسازه چیزی جز ghost نداد ک یه گیم پلی خسته کننده با یک داستان آبکی و تقلید از فیلمها… و الان که همه بازی های cod فقط تقلید زشت از گیم پلی تیتاتفال ساخته خالقان cod کردن…..و به هر کسی ک تیتان تجربه نکرده پیشنهاد میکنم بازی کنه تا اون گیم پلی ک همه طرفدارهای cod لذت میبرن تجربه کنه.
این بازی خیلی وقته شکست خورده
امیدوارم دیگه پایین تر نیاد :snicker: :snicker: :snicker:
بچه ها ما یه گروه بچه های گیمفا زدیم بیاین تو خوشحال میشیم اکثر بچه ها هم هستن برای ورود رو اسمم کلیک کنید
متاش چه قدر افت کرد 😯
تنها مشکل کالاف اینه که بهش استراحت نمیده
چه قدر دوست دارم شاهکارهایی مثل mw 1.2 و bo1 تکرار بشه
واى خدا bo1 هنوز اون مراحل فوق العادش جلو چشمام از اون اول که پلیس اومد تو و با چاقو دستشو به میز پیوند دادى تا اون پریدن ها از بالاى کوه و روایت دو طرف و …
امیدوارم این کاهش نمره و انتقاداتی که از مولتیش میشه باعث شده باشه که دوستان متوجه شده باشن ساخت مولتی پلیر هم به اون سادگی ها که فکر می کنن نیست 😉 :-))
تبریک میگم اکتی….تو به ما یاد دادی چطور از کوه ،کاه بسازیم!
فقط ریمیستر mw1 و دیگر هیچ
ولی هرچی که باشه اینو میدونم او گندکاری که BO3 زد رو این جمع کرده
اسمشو نیار که حالم بد میشه :sick:
BO3 چه گندی زد؟
گند نزد
خودش معنای کلمه ی گند بود
متای ۸۱
پرفروش ترین بازی نسل
این یعنی گند زدن؟
یعنی اون ۵ و ۶٫۵ جای حرفی باقی نمیذارن عقده ای ها. یونیتی با اون همه مشکلاتش لایق ۵ نیس بعد این…..
چون یونیتى لایق بهترین ها بود و فقط باگ داشت ، من حاظرم یه کالاف خفن با گرافیک فوق العاده بازى کنم که موقع انتشار غرق در باگ باشه و بعد از یکى دو ماه باگاش برطرفشه
حالا نمیخوام بحث اونو پیش بکشم ولی مشکلاتش خیلی بیشتر از باگ بود
متا ۷۹ بتلفیلد ۸۹ ایول بتل خوب حال کلاف پول پرست رو گرفت 😉 :disdain: 😀 (یوزر اسکور رو ۳٫۳) 😐 ?:-)یوزر اسکور نسخه ی pc 2.2دادن
کالاف مگه شخص خاصیه که پول پرست باشه؟ 😐 ن/وب
قبل از اینکه حرف بزنی فکر کن منظورم اکتیورن هستش اینو یک ادم با ضریب هوشی متوسط رو به پایین هم میفهمه :smug:
یه آدم با ضریب پوشی پایین هم حتی میتونه فرق COD و اکتی رو تشخیص بده 😉 شما باید تشخیصش میدادی
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
۵ تا دیگه اومد دوباره شد ۸۱
مشکل اصلی COD پول پرستی های اکتیویژن و عرضه ی سالیانشه…
همین عرضه ی سالیانه خیلی ضربه ها میتونه به بازی بزنه ! اول اینکه دیگه انجین کالاف قدیمی شده. واقعا گرافیکش خیلی معمولیه !
یه مشکل دیگه هم که هست عرضه ی سالیانه واقعا ارزش بازی رو میاره پایین… مثلا فرض کنید ۳ سال از نسخه جدید خبری نباشه و بعد از ۳ سال نسخه جدید که با انجین بهبود یافته عرضه میشه و کلی هن روش کار شده و واقعا ایده های جدید و نواورانه داشته باشه چقدر میتونه علاوه بر هایپ کردن طرفدار ها، شاهکار باشه!
ولی اینکه اکتی بازی رو سالیانه کرده دیگه وقتی برای بهبود یه سری چیز ها وجود نداره و معرفی کردن نسخه جدید شده یه چیز عادی…
الان همین نسخه ی جدید کمپینش در حد BO1 یا BO2 هست ولی متاسفانه عرضع ی سالیانه ی بازی و کم کاری در مولتی پلیر و انجین قدیمی کلی ضربه به بازی وارد کرده. کالاف برای برگشتن به اوج به استراحت نیاز داره… تا هم این جبهه گیری سایت ها از بین بره و هم یک سری تغییرات از پایه داشته باشه.
در ضمن به نظرم Destiny میتونه جایگزین خوبی برای COD تا چند وقت باشه ولی وقتی اکتی از COD به عنوان یک بیزینس سالیانه یاد میکنه امیدی نیست…
Come on Doky COME BACK عزیز…
حرفات صحیح… منتها اونجا که اشاره کردی به کمبود وقت… باید بهت بگم سه تا استدیو مختلف رو بازی کار میکنن به نوبت… که امسال نوبت Infinity Ward بود… پس مسئله کمبود وقت وتو میشه!!
اشاره کردی به کمپین بازی که در حد BO1 یا BO2 هست… حالا سوال من اینه که کمپینشو تموم کردی؟
بنده تموم کردم و اصلا و ابدا در حد BO1 یا BO2 نیست .. مخصوصا BO1 …
در کل کمپینش خوبه…. فقط خوبه همین
در کل با حرفات موافقم… Activision باید یه استراحت به این فرایچر پر افتخار بده…. با قدرت برگرده
تایید لطفا
نیازی نیست که سالیانه عرضه نشه. فیفا و بتل داخل همون یه سال موتورشون رو عوض کردن. تازه اینفینیتی وارد الان ۳سال رو هست داره روی یه عنوان کار میکنه نه ۱ سال .
آخه مشکل اینجاست هر بار که بخوان از اشتباهات گذشتشون درس بگیرن همیشه دو تا کالاف دیگه در حال ساخته ! مثلا وقتی از BO3 خوب استقبال شد و IW که نتونست طرفدار ها رو راضی کنه. الان هم اسلج همر سال بعد کالافشو منتشر میکنه پس از کجا باید بفهمن که آینده کافیه؟
از BO2 باید بفهمن. البته فهمیدن و کُلی اعتراض کردن مردم اما کاری نکرد اکتی. از زمان MW2 تا الان همه اعتراض دارن به کپی پیست بودن و گرافیک پایین اما تا وقتی فروشش رو بکنه کسی محل نمیزاره.
کالاف جنگ اینده رفته همه ایراد گرفتن بعد دستینی که سوپرفضاییه بیاد جای کالاف؟!
مشکل بازی عرضه سالیانه نیست
دید سازنده هاش نسبت به کالاف رو به جلوئه
از گذشته شروع کردن حال و الانم اینده، با نظرات منفی که موقع معرفی بازی گرفتن فهمیدن طرز فکرشون اشتباه بوده. از سال بعد یا گذشته میره یا حال
چربطی داره 😐
بله دستینی میتونه تا چند سال که کالاف نباشه جای کالاف رو برای اکتی پر کنه
ربطشو گفتم ک
مشکل کالاف چسبیدن به ایندست
داد طرفداراش در اومده بخاطر تخیلی شدن بازی
دستینی ماورای ایندست
من از بتل بیشتر خوشم اومد ولی این نمرات واقعا دیگه نامردیه 😐
بهترین کال اف عمرمmodern war fare 1
چندین مرتبه بازیش کردم محشره
منظورت cod 4 moder warfare بود دیگه؟ چون از نسخه مدرن وار فار فقط قسمت تولید شده!
بی انصافی که در حق این بازی کردن در حق بلک ۳ نکردن 😀 من فکر میکردم بخاطر جنگولک! بازی های بخش داستانی بلک سه این نمراتش بالاتر میشه. خدایی ۵/۶ برای خیلی نامردیه من با ای جی ان کاملا موافقم (درمورد بلک ۳ هم با ای جی موافق بودم چیزی برام عوض نشده)یعنی حق این بازی همون امتیاز ۷/۸ هست نه کمتر یعنی این با گوست یکیه ؟ 😐 بعضی سایت ها دیگه از اون ور پشت بوم افتادن..
امروز بازی رو تموم کردم و نظرم مقداری عوض شد به بخش داستانی یعنی یه نمره بیشتر ۸ میدم بهش اما به بتل ۹٫۵ میدم و باید اعتراف کنم که کد اصلا در حد انتظارات من نبود! انتظار بیشتری از مولتی داشتم و زامبی هم نصف تری آرک نمیشه!
اکتی باید استودیو iw رو منحل کنه و ببره زیر مجموعه تری آرک، طوری که اونا پایه و اساس بخش داستانی رو بریزن و اینا طبق انطارت اونا این بخش رو بسازن و افراد اصلی تری آرک هم بخش مولتی و زامبی رو بسازن.چون تجربه ثابت کرده افراد تری آرک برای ساخت تمام بخش ها بصورت عالی کم هست چرا که بلک یک داستانی و زامبی عالی داشت اما مولتی خوب نبود،بلک دو بخش داستانی و مولتی عالی داشت اما زامبی بد بود،بلک سه زامبی و مولتی عالی داشت اما داستانی (فارق از خوده داست) خوب نبود،اما اگه این کار رو بکنه و کد هر سه سال یک بار فقط و فقط به دست تری آرک ساخته بشه محشر میشه دوباره. و البته و البته استودیو SG رو هم مجبور به ساخت کد نکنه و بزاره اونا کار خودشون رو بکنن،قطعا یک بازی در سبک ترس خلق میشه که همه رو مثل دد اسپیس ۱/۲ انگشت به دهن بزاره.. اکتی داره خلاقیت اونا رو به هدر میده. مثل این می مونه که دد اسپیس زو بدن استودیو ریسپاون بسازه 😐
من فاز اونایی رو که میگن متا یه چیز سلیقه ایه رو درک نمیکنم!آخه متا که نمره یکی دوتا سایت نیست که بگیم فقط یه عدده متای یه بازی مجموع ده ها امتیازیه که معمولا(نه همیشه) از منتقدین حرفه ای دریافت میشه و مسلما اگه یه بازی ارزشش بالا باشه نمرشم بالا میشه. آخه نمیشه که همه منتقدا با یه بازی لج افتاده باشن و نمرشو کم کنن! حتما خود بازی باید مشکل داشته باشه که اینقدر نمرش پایین بیاد.
مشکل اینجاست که سایت سخت گیری مثل اسپات و ای جی تقریبا نمره برابر و خوبی بهش دادن یا گیم اینفورمر و هارکورگیمر اینا خیلی سخت گیر ترن تا تایمز! یعنی اینجا این ضربالمثل قدیمی کاملا وارده که ق.سم دم خروس یا ح…. رو باور کنیم ؟ من نمی گم بازی باید همه نمره هاش بالا باشه اما سلیقه هم حدی داره دیگه ۵ و ۶ خیلی براش نامردی کردنه. خودم همیشه با نقد های آی جی ان موافق بودم در مورد کد و الانم موافقم بلک ۳ رو ۹٫۲ داد و فوقالعاده توصیف کرد و من هم بازی رو انجام دادم و برام فوقالعاده بود این نسخه رو نقد کرد و گفت تو فلان چیزا از بقیه ضعیف تره منم بازی کردم و کاملا باهاش موافق هستم…
اون ضربالمثلی که زدم درمورد بتل هم صدق می کنه، مثلا شما نقد اسپات رو در موردش قبول داری یا و.اشن.گتن پست رو ؟ برای من مسلمه که ،پست، چ.ر.ت گفته،نه اسپات!
موفق باشی
امیدی بهش نداشتم آبرو کاد رو برده اینفینتی وارفار
باید اینفینتی وار فار منحل و اعضاش به تریارچ و اسلدج هامر برن و کالاف دو سال یه بار بیاد
به هرحال نسبت به بلک اوپس ۳ پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته که جای خوشحالیه.
اتفاقا SG هم نباید کد بسازه، قبول دارم اونا حرفه ای هستن و نا.سلا.متی سازنده بهترین بازی ترسناک نسل هفت بودن اما چرا خلاقیت شون رو بخاطر پو.ل به هدر بره ؟ اونا میتونن این بازار ک.س.ات بازی های ترسناک رو سر و سامان بدن با ساخت یک شاهکار ترس ناک. دیگه،اما خوب از اونجایی که هیچ بازی ترسناکی نمیتونه در فروش به گر.د و خا.ک های بازی برسه که اسم کال اف روش هست اکتی رو اجازه رو نمیده…