با شمشیر جهنمی در جست و جوی بهشت | پیش نمایش Hellblade: Senua’s Sacrifice
در میان کوهها و دشتهای پژمرده و آکنده از غم، بیخبر از همه چیز همانند موجودی شب گرد در تاریکیها قدم بر میدارم. هر جا که میروم به طرز کاملاً عجیبی پژمرده شده بود. انگار در یک رویا زندگی قدم بر میداشتم! تاریکی را به خوبی حس میکردم که چگونه اعماق وجودم را دربر گرفته بود. صداهای عجیبی را میشنیدم که انگار کسی در پشت سر من است. نمیدانم چگونه، اما تمامی گناهایم بر جلوی چشمانم بودند. بر بلندای که رسیدم، انگار یه حسی بهم میگفت، به جهنم، بارگاه شیاطین خوش آمدی. ترس وجودم را گرفته بود، شمشیرم را محکم گرفتم و فریاد زدم من از نسل «سلتیک» (Celtic) هستم! سپس نغمههای دیوانه کنندۀ محیط خاموش شدند. اکنون من هستم و دوزخ و سکوت مطلق، آتش و توهم از نوع واقعیت. آری! و اینک جهنم سوزان. اینجا جهنم است! جهمی در سرزمینم، و من آخرین بازنده از نسلم، غرق در گناهایم به دنبالی راهی برای نجات هستم…
جهنم. واژهای که فکر نمیکنم کسی معنی آن را نداند! واژهای که از زمان نازل کتابهای آسمانی، بارها و بارها آمده است که کافران، ستمکاران و گناهکاران در آنجا به عذاب همیشگی گرفتار خواهند شد. جهنم جاییست که دوزخ آن را احاطه کرده است و شعلههای سوزان آتش در آن زندگی میکنند که این دوزخ و آتش همان گناههاییست که در این دنیا انجام دادهاند. گویی مارها و عقربهای گزنده در آنجا زندگی میکنند! این چیزی است که در کتابهای آسمانی بارها و بارها آمده. هر کسی به هرکجای دنیا برود عدالت همواره بر قرار خواهد بود و این امر نیز در رابطه با آن دنیا صادق است. لحظهای تصور کنید که جهنم برای اعمال مجازات شخصی، به این دنیا آمده است. چه تصویر در ذهن شما به وجود میآید؟ مطمئناٌ تصویری که در ذهن دارید بسیار ناخوشاید است! اکنون باری دیگر سازندگان خلاق استودیوی «نینجا تئوری» (Ninja Theory) وارد صحنه شدهاند تا با جدیدترین ساختۀ خود لحظههای خاطره انگیزی را برای بازیبازان رقم بزنند. مطمئناً هر کسی میداند که وقتی نام این استودیو به میان آید، با یک عنوان با المانهای «هک اند اسلش» طرف هستیم. آخرین ساختۀ این استودیو در سبک «هک اند اسلش» بازی «DMC Devil May Cry» بود. اگر چه این عنوان نتوانست آنطور که انتظار میرفت موفق شود، اما المانهای «هک اند اسلش» در بازی به قدری عالی کار شده بودند که هر بازیبازی را تا ساعتها سرگرم میکرد. اکنون پس چندین سال این استودیوی نام آشنا انگلیسی بازگشته است تا با جدیدترین ساختۀ خود تصویر دیگری از سبک «هک اند اسلش» را به نمایش گذارد! پس از موفقیتهایی که عنوان «Heavenly Sword» در سال عرضۀ خود یعنی ۲۰۰۷ کسب نمود، این استودیو باری دیگر با برگزیدن ایدۀ جهنم، قرار است تا آخر امسال یا شاید سال آینده، عنوانی تحتنام «Hellblade: Senua’s Sacrifice» روانۀ بازار کند. «Hellblade: Senua’s Sacrifice» از بسیاری جهات شباهت بسیار فاحشی به «Heavenly Sword» دارد. اینطور که به نظر میرسد قرار است سازندگان با حفظ المانهای این بازی، «Hellblade: Senua’s Sacrifice» را بهتر و دلچسبتر از «Heavenly Sword» توسعه دهند. بدون شک گروه ساخت بازی که متشکل از ۱۵ طراح و سازندۀ خلاق است، راه سختی را در پیش دارند، اما تا بدین لحظه که چند سال از معرفی بازی میگذرد، «Hellblade: Senua’s Sacrifice» به مانند یک بازی خوش ساخت ظاهر شده است و کماکاً این روند نیز ادامه دارد! نخست عنوان «Hellblade: Senua’s Sacrifice» در تاریخ ۱۲ اوت ۲۰۱۴ یعنی درست در کنفرانس سونی در رویداد گیمزکام، با نمایش یک تریلر بسیار زیبا معروفی شد و در همان لحظات نخست شور و اشتیاق خیلی از طرفدارن را بر انگیخت. «نینجا تئوری» کار ساخت بازی را پس از انتشار رسمی بازی «DMC Devil May Cry» آغاز کرده بود و به دلیل آنکه تیم سازنده تنها ۱۵ نفر هستند روند ساخت آن بسیار کند پیش میرود. ابتدا بازی به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی «پلیاستیشن ۴» (Play Station 4) معرفی گردید و بعدها در تاریخ ۹ ژانویۀ ۲۰۱۵ نسخۀ رایانههای شخصی نیز تأیید شد. با توجه به صحبتهایی که تابدین لحظه از سازندگان منتشر شده است، به نظر میرسد که «Hellblade: Senua’s Sacrifice» در زمینۀ «هک اند اسلش» (Hack & Slash) از ایدههای نو و جالبی بهره میبرد و آطور که معلوم میدانیم قرار است «Hellblade: Senua’s Sacrifice» حماسهای در سبک خود به وجود آورد. این عنوان را نمیتوان دست کم گرفت! با توجه به سابقهای که «نینجا تئوری» در ساخت عناوین «هک اند اسلش» دارد، میتوان گفت «Hellblade: Senua’s Sacrifice» یکی از مورد انتظارترینهای سبک خود به شمار میآید. این عنوان قرار است دنیای مردهای را به تصویر بکشد که گویی به نوعی جهنم محسوب میشود! حال قضیه فرق کرده است. اینبار میبایست از زیر بار گناهان خارج شد و برای بقا تلاش کرد! هدف بازی این چنین است. در حال حاضر بازی تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما همچنان تاریخ عرضۀ آن سال ۲۰۱۶ میباشد. به احتمال زیاد بازی تا سال ۲۰۱۷ تأخیر خواهد خورد، چرا که کمتر از ۳ ماه دیگر تا پایان سال ۲۰۱۶ باقی مانده است و هنوز خبری از تاریخ انتشار دقیق نیست. اکنون در ادامه با گیمفا همراه باشید تا نگاهی به آنچه که تا بدین لحظه از بازی منتشر شده است داشته باشیم.
عنوان «Hellblade: Senua’s Sacrifice» روایت جالب و تاریکی را به تصویر خواهد کشید. این عنوان قرار است در دنیای پر عذاب و آتش روایت شود. بازی بر پایۀ اساطیر «سلتیک» دنبال میشود و شخصیت آن همانند عنوان «Heavenly Sword» شخصیتی مونث است که «Senua» نام دارد و آخرین بازیمانده از نسل خود میباشد. حال وی مانده است و گناهانش که قرار است تقاص گناهانش را در دنیا و سرزمینش پس بدهد. دنیا و سرزمینی که «Senua» در آن متول و بزرگ شده بود، حال به جولانگاه آتش و خاکستر تبدیل شده است. انگار که وی در رویایی ترسناک به سر میبرد. با این حال او باید راه پر فراز و نشیب و البته خطراکی را طی کند تا شاید بتوانند از این مخمصه رها شود. به نظر میرسد که داستان بازی، روایت گنگی را به تصویر خواهد کشید. تاکنون اطلاعاتی از چگونگی اتفاقات بازی منتشر نشده و معلوم نیست که «Senua» چگونه گرفتار این سرزمین پر وحشت شده است. با این حال نمیتوان منکر آن بود که جریانات بازی چیز مشابه به روایت «Heavenly Sword» خواهد بود. در همان ابتدا که بازی معرفی شد، طرفداران زیادی از جمله خود بنده، به شدت منتظر عرضۀ این عنوان بودند. داستان بازی روایتی جالبی را به دوش میکشد که در معدود عناوین امروزه مشابه آن یافت میشود. بازی در دنیایی تاریک رقم میخورد که موجوداتی افسانه در آن مکان پرسه میزنند. به نظر میرسد که داستان بازی مسیر مستقیمی را طی خواهد کرد و از روایت پر پیچ و خمی نیز رنج نمیبرد. نمیتوان دقیق گفت که روایت بازی چگونه خواهد بود. تریلرهای بازی بسیار هوشمندانه کار شدهاند و جزئیات خاصی نیز در آن فاش نمیشود. به احتمال زیاد بازی حول و حوش اساطیر «سلتیکی» و عقاید مذهی افراد این نسل میچرخد. اینکه اگر به گناهی مرتکب شدهاند میبایست اعمال بسیاری را انجام دهند تا شاید توسط خدایشان بخشیده شوند. میدانیم که اساطیر «سلتیکی» یکی از صدها اساطیر افسانهای میباشد که مردمان این قوم برای خود خدایی مشخص داشتهاند و حال در این بازی تمامی خدایان و مردمان این اساطیر مردهاند و اکنون تنها بازمانده از این گروه قصد دارند تا در سرزمین دورخ کاری کند تا گناهان مردمانش پاک شود تا از عذاب الهی رهایی یابند. البته این متن تنها در حد حدس میباشد که بد نیست بدانید بخشی از صحبتهای سازندگان نیز در این باره بوده است. به طور کلی روایت بازی چیز خواهد بود بین جهنم گناهکاران و قهرمان بیگناه. اینکه چگونه دنیای و زادگاه شخصیت اصلی همانند جهنم شده است سئوالی بیجواب خواهد بود که برای یافتن جوابش میبایست صبور بود تا بازی عرضه گردد. مسلماً نمیتوان به سازندگان دل خوش کرد تا اطلاعات زیادتری را از داستان بازی در اختیار کاربران قرار دهند، چرا که آنها بارها و بارها تأکید داشتهاند که بخش داستانی، یکی از مهمترین و با ارزشترین بخش بازی میباشد و اهمیت زیادی برخودار است. باید منظر ماند و دید که سازندگان خلاق استودیوی «نینجا تئوری» روایت بازی را چگونه خلق میکنند. آخرین بار که روایت آنها را تجربه کردم مطعلق به «DMC Devil May Cry» بود که معنای واقعی کلمه یک روایت ضعیف محسوب میشد. جزئیات کلی داستان سرایی بازی همین قدر بود و اطلاعات دیگری در فضای مجازی وجود ندارد!
به مانند دیگر عناوین استودیوی «نینجا تئوری»، عنوان «Hellblade: Senua’s Sacrifice» در سبک «هک اند اسلش» خواهد بود. مطمئناً بیشتر بازیبازان با این سبک آشنایی کامل دارند و برای عدهای، از جمله خود بنده، این سبک جزء آن دسته از سبکهای مورد علاقهام است. «Hellblade: Senua’s Sacrifice» قرار است چهرهای متفاوتتر و بهتری از سبک «هک اند اسلش» را به نمایش بگذارد. المانهایی در بازی وجود خواهند داشت که به جرأت میتوان گفت که در دیگر عناوین هم سبک یافت نمیشوند! شاید تا بدین لحظه معروفترین عناوین این سبک برای شما دو عنوان بزرگ «Devil May Cry» و «God Of War» باشد که شما را با جمع کثیری از دشمنان مقابله میکند و چنان تا ساعتها مشغول از بین بردن آنها میشوید که حتی متوجۀ گذر زمان نیز نمیشوید. «Hellblade: Senua’s Sacrifice» نیز قرار است چیزی در همین مایهها باشد! منتها با تفاوتهایی در زمینۀ سیستم مبارزهای. سازندگان بارها و بارها تأکید داشتهاند که «Hellblade: Senua’s Sacrifice» قصد ندارد همانند دو عنوانی که پیشتر ذکر کردیم، شما را با سیل عظیمی از دشمنان روبرو کند. در هر صحنه از بازی تنها شمار بسیار کمی از دشمنان وارد صحنه خواهند شد که بدون احتساب شخصیت اصلی ۴ الی ۵ نفر بیشتر نخواهند بود. به نظر میرسد که سازندگان قصد دارند راه جدیدی را در پیش بگیرند و تحول خاصی در این سبک ایجاد کنند. تا کنون که این موضوع چندان مورد رضایت علاقهمندان سبک «هک اند اسلش» قرار نگرفته است، اما میبایست صبر کرد و دید که تیم ۱۵ نفری «نینجا تئوری» چگونه بخش گیم پلی بازی را خلق خواهند کرد. البته جای دارد ذکر کنیم که وجود تعداد بسیار کمی از دشمنان در هر صحنه به معنای آسان بودن بازی نیست! به هیچ وجه چنین فکری نکنید. سازندگان سیستم مبارزات بازی را به گونهای تاکتیکی خلق کردهاند که مبارزات را بسیار دشوار میسازد. یک اشتباه کوچک باعث میشود که باری دیگر سریعاً از محلی که بازی را شروع کردهاید، دوباره به ماجراجویی بتازید. مشابه چنین چیزی را پیشتر در عناوین میازاکی دیده بودیم که سیستم مبارزات آها بسیار هوشمندانه خلق شده بودند و اندکی اشبتاه در بازی سبب میشد که باری دیگر یک مسیر پر پیچ و خم و البته پر از دشمن را دوباره طی کنیم. البته این بدان معنا نیست که «Hellblade: Senua’s Sacrifice» همانند عناوین میازاکی عمل خواهد کرد! به هیچ وجه! در واقع منظور از این جمله چنین بود که یک سری از المانهای عناوین میازاکی در این عنوان وجود دارند که تجربۀ آن را بهتر خواهند کرد. به نظر میرسد سیاستهای سازندگان در قبال «Hellblade: Senua’s Sacrifice» یک اشباه محض است، اما نمیتوان زود قضاوت کرد. جدا از این مسئله، همانند دیگر عناوین در این عنوان شاهد باس فایتهای عظیم الجثه هستیم که در بخش مبارزاه با آنها میبایست ابتدا قدرتهایی را به دست آورد تا بهتر و آسانتر بر آنها غلبه کنیم. این موضوع یکی از استراژیهای بزرگ سازندگان در بخش گیم پلی محسوب میشود تا بازیباز معنای واقعی سخت بود را بچشد.
برخلاف دیگر عناوین هم سبک، زاویۀ دید دوربین بازی بر روی شانۀ شخصیت اصلی قرار دارد که یک حس تازهای را به مخاطب منتقل میکند. در این زاویۀ دوربین بازیبازان بر همه چیز تسلط کامل پیدا میکنند که این خود یکی از بهترین نکتههای بازی به شمار میآید. با آنکه «Hellblade: Senua’s Sacrifice» یک بازی جهان باز نیست، اما قرار است با فریاد آزادی عمل بسیاری وارد میدان شود. جهان بازی نسبتاً بزرگ است و این قابلیت را به بازیبازان میدهد تا به گشت و گذارد درون بازی بپردازند. همچنین بر طبق گفتۀ سازندگان بخش بزرگی از گیم پلی بازی در حل کردن معماها و یافتن جواب برخی از سوالها خلاصه میشود که این سبب میشود بازیبازان حس تکراری بودن را نچشند. به نظر میرسد که شخصیت اصلی در طول بازی تنها یک سلاح داشته باشد و سلاحهای دیگر در بازی وجود ندارند. البته چنین چیزی چندان با عقل جور در نمیآید و تنها در حد یک توضیح است، چراکه بازی به قدری سخت و پیچیده خواهد بود که فکر نکنم وجود یک سلاح در بازی کفافت گند. هر چه که باشد فعلا نمیتوان قضاوت کرد، میبایست دید که تیم ۱۵ نفری بازی گیم پلی آن را چگونه خلق میکنند.
انصافاً خود بنده حتی پس از دهها بار تماشای ویدیوهای این بازی، هنوز در تعجبم که یک تیم ۱۵ نفره چگونه توانسته است چنین عنوانی با این عظمت گرافیکی خلق کند! واقعا افکتهایی که تا بدین لحظه در تریلرهای بازی نشان داده شده فک بر انداز بوده است. «نینجا تئوری» اینبار انجین گرافیک «آنریل انجین ۴» «Unreal Engine 4» را برای ساخت جدیدترین ساختۀ خود بر گزیده است. اگر در رابطه با انجینهای گرافیکی کوچکترین اطلاعاتی داشته باشید، حتماً میدانید که «Unreal Engine 4» یکی از قدرتمندترین آنها محسوب میشود. درست بعد از معرفی کنسولهای نسل هشتم، تا کنون عناوین زیادی توسط این انجین ساخته شدهاند که واقعاً این «آنریل انجین ۴» به خوبی توانسته است محیطی پر جزئیات و صدالبته چشم گیری را خلق کند. آنطور که پیداست «نینجا تئوری» با ساخت «Hellblade: Senua’s Sacrifice» میخواهد نام ساختۀ خود را در کنار دیگر غولهای گرافیکی مشاهده کند. در «Hellblade: Senua’s Sacrifice» تمامی جزئیات ریز و درشت بازی به خوبی قابل مشاهده است و فکر نمیکنم شخصی با این مسئله مشکلی داشته باشد. تا بدین لحظه گرافیک بازی در تریلرهای آن خوب چشم گیر بوده است به خصوص طراحی تمامی بافتهای محیطی که به نوبۀ خود بسیار خوب خلق شدهاند. بدون شک طراحان خلاق بازی عنوانی همه فن حریف در زمینۀ گرافیک خلق خواهند کرد.
همانطور که پیشتر نیز گفتیم، بازی در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. با توجه به آنکه تاریخ عرضۀ بازی کماکاً ۲۰۱۶ است، اگر خبری از انتشار دقیق آن باشد باید در همین هفتههای آتی از سازندگان بشنویم. عنوان «Hellblade: Senua’s Sacrifice» به نوعی برگ برندۀ «نینجا تئوری» به شمار میآید. البته هنوز نمیتوان چیزی را به طور دقیق پیش بینی کرد. عنوان «No Man Sky» را به خاطر دارید که چگونه شکست خورد؟ این عنوان نیز تقریباً تیمی ۱۵ نفره ساختند و قرار بود یکی از بهترینهای سال باشد که نشد. ممکن است حماسۀ «Watch Dogs 1» و «No Man Sky» این دفعه با نام «نینجا تئوری» ثبت شود! به هر حال اینکه آیا بازی موفق میشود یا خیر در هالهای از ابهام است. گذشته از این مسئله، فکر کنم بهترین جمله در وصف این عنوان همین جملۀ معروف باشد! “با شمشیر جهنمی در جست و جوی بهشت”
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
خیلی ممنون آقای جعفرنیا.
کلا چنو وقته صبحانم شده نون و پنیر و گیمفا
زاویه دوربین بازی خیلی بده نمیدونم چرا حال نکردم باش
ممنون بابت پیش نمایش
دستتون درد نکنه اقای جعفرنیا یاداوری یا بررسی خوبی بود :yes:
یاداوری خوبی و یا تلنگری بود برای اینکه انحصار ارزش زیادی داره و کنسولی که قدرتمند باشه (اسکورپیو )نیاز به انحصار داره یا در واقع قدرت تنها کافی نیست :yes:
کنسول الان رقیب اصلا بازی یا انحصاری در سبک هک اند اسلش داره ?:-)
پلتفرم اصلی Ps4 و برای Pc هم عرضه میشه هست که جای شکر داره :yes:
حرف شما کاملا درسته
ایکس باکس یک قوطی کاملا بی انحصار و بی ارزش و آشغا.له و فناشم یه مشت بچه.سال و ت.عصبی هستند و کلا ارزش صحبت کردن نداره …
پس بشین با ps4 خودت حال بکن و دست از سره ما طرفدارای ماکرو بردار …
ما با جعبه ی بی انحصار آشغ.ال خیلی حال میکنیم …
هرچند شرط میبیندم تو ps2 هم نداری :rotfl: 🙂
iM.SinneR@
از شما فن x ممنون که اعتراف کردین :evilgrin: کم پیدا میشن این افراد یا فن Pc هستی یا ماکرو بیشتر قصد خراب کردن جعبه x رو داری :rotfl:
از این شرط بندیا هم نکن که زندگیت رو به باد میدی شاید قیمت کنسول پر افتخار و پر فروش نسل ۶ Ps2 برای شما خیلی سنگین هست :yes:
کنسول ندارم و پی سی بازم ولی هیچوقت توهین نمیکنم به کسی…
شاید مقتضای سنت باشه و من اشتباه برداشت کرده باشم که قطعا هم همینطوره
scalebound توسط خالق ایول و دویل می کرای :-))
AAA هست :evilgrin:
همین یدونه
بازی ScaleBound نقش افرینی هست با المان های هک اند اسلش
جدا از شوخی اگه فنای خودتون از این بازی تعریف کنن و گرافیک فانتزی هم داره بدرد طرفدارای کم سن میخوره :yes:
در حد و اندازه Hellbladeنیست و مقایسه این دو عنوان کار درستی نیست :-))
“در حد و اندازه Hellbladeنیست”
Platinum Games رو با Ninja theory مقایسه میکنه :rotfl: خدایا اینو اول لیست کسایی که میخوای شفا بدی بزار بدجور حالش خرابه
خالق اویل میکامی بنظرم ?:-)
اتفاقا یه مقاله قبلا خونده بودم که خالق دویل هم میکامی. کامیا صرفا کارگردان نسخه اول بوده ?:-)
ایول که بعدش متوجه شدم ولی دویل مال کامیاست شما به بزرگی خودتون ببخشید 😀 😀
اره کارگردان باری کامیاست ولی خالق میکامی.به گفته خود شینجی وقتی رو داستان نسخه سوم رزیدنت کار میکرده یه عان به خودش اومده و دیده که تفاوتهای بسیار عمیقی بین این داستان و رزیدنت وجود داره و پتانسیل تبدیل شدن به یه ای پی جدید داره و با مسولین کپکام وارد مذاکره میشه که اون ها رو مجاب کنه تا یه فرصت بهش بدن و اینحوری میکامی با دادن فرصت به کامیا استعدادشو میپرورونه. :yes:
نمیدونم چرا سل انقدر راجب ماکرو حرف میزنی من که انقدر کوچیک میدونمش که حیف حرف زدن در باره ی ماکرو
😐 😐 :no: :no:
من نمیدونم چرا شما فن های سونی اینقدر مایکروسافت و ایکس باکس رو هیچ به حساب میارید.درسته من طرف هردوشونم ولی اینو بدونید ایکس باکس همیشه یه حرفایی برای گفتن داره.کی میدونه شاید حتی نسل بعد مایکروسافت و کنسول نسل نهمش پرچمدار میدون بشن
از شما ممنونم اگه چند تا از حرفهایی که ایکس باکس برای گفتن داره بگین خوشحال میشیم 🙂
ehsan really gamer
دادشم حرفت سنگین بود و محتوای زیادی داشت :-))
Cell جان هرکی دوست داری بگو چندسالته؟
واقعا برام سواله از پایان گیم اف ترونزو هم برام بیشتر سواله
دلم متال گیر رایزینگ میخواد
حرف دل مارو زدی
ایده خوبی داره اگر گیم پلی اون خوب و روون باشه عالی میشه . اینکه تاریخی اعلام نمیشه احتمالا به خاطر ترافیک شدید بازی هاست و زمانی اعلام میشه که تایم خوبی برای ارائه باشه . اگه دقت کنید الان مدتیه خبری از بازی هایی مثل دیترویت , دریم , ویلد و….. نیست
پیش نمایش خیلی خوبی بود آقای جعفریا… خسته نباشید…
ولی میشد یکم بیشترش کنید…
موفق باشید. :yes: :yes:
سلام کسیسس میدونه فرق این سایت ها با هم چیه و کدومش معتبرتره
چون یکیش بازیا رو کرک کرده
مثل بتلفیلد۱ و فییفا ۱۷
http://www.skidrowcrack.com/
https://www.skidrowreloaded.com/
تو رو خدا نظرمو تایید کنید
خسته نباشی حسین جان عالی بود :yes: :yes:
ممنون آقای جعفرنیا.فضا و شخصیت اصلی این بازی از همون روز اول منو شگفت زده کرد.کاشکی زودتر منتشر بشه.
بابا خسته شدم چرا بازی ها همه نقش اصلی هاش داره میشه زن؟؟!!!!درود بد راکاستار که تقریبا همه کاراکتر های اصلی بازیاش مرد هستن.آخه اینا چیه؟!!!
چرا زن چه عیبی داره ؟ زن باشه که بهتره بیشتر حواست جمعه بهتر بازی میکنی 😀
منظورم این نبود که عیبی داره.ولی تو gta مثلا که همه مرد هستن دقت کن لذت بیشتری داره.بعدشهم این بتزی ها اکثرا بانوان بد لباس رو میاره که به نظر من بچه بازیه که میخوان با لباش بازیبازو بکشونن سمت بازی و این که آدم حواسش جمع بازی نیست..جمع یه چیز دیگست☺
تایید کنید :yes:
خیلی خوب بود اقای جعفر نیا
من به این بازی خیلی امید دارم که موفق بشه بر خلاف بازی nier یا بایونتا خود سازندها گفتن که قصدشون ساخت یه مانکن نیست که مبارزه هم میکنه بلکه یه warrior واقعی هست :yes:
به نظر من علاوه بر اینکه بازى دنباله معنوى HSهست (اگر اسم قهرمان شنوآ نبود مطمئن مى شدم خود کاى بزرگ شده)، سبک بازى بیشتر شبیه Dark souls هست تا یه هک ان اسلش معمول. قهرمان بازى هم خیلى جذابه.
از نظر من به طور معمول قهرمان هاى زن پیچیدگى هاى شخصیتى خاصى با خودشون به بازى میارن که شخصیت هاى مرد ندارن. شخصیت هاى مرد مسیر مشخصى رو طى مى کنن، رشد مى کنن و پیروز مى شن یا شکست مى خورن در حالیکه شخصیت هاى زن باید هم بر وجهه زنانه شون توى نبرد (منظورم دقیقاً نبرد فیزیکى نیست) در دنیاى نتفاوت مردانه فائق بیان و هم مثل یک مرد عمل کنن. همین باعث پیچیدگى شخصیت هاشون مى شه.
من به شدت منتظر این بازى هستم. البته از اونجایى که موقع انتشار HSهم تبلیغات بازى خیلى وسیع نبود مى شه حدس زد این بازى هم در سکوت خبرى ومنتشر بشه و تبلیغاتش با فاصله کمى از انتشار شروع بشه تا بلاى Order سرش نیاد.