سازنده بازی Rime از علت تاخیرهای متعدد در ساخت این عنوان میگوید
بهتازگی سازندگان بازی Rime توضیحاتی در رابطه با روند ساخت این عنوان و جریانات پیش آمده با ناشر قبلی بازی دادهاند. در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.
فرآیند ساخت و توسعه بازی Rime توسط استودیوی بازیسازی تکیلا وورکس بسیار جالب بوده است. بازی Rime چندین بار در حین ساخت متوقف شد و حتی گاها شایعاتی مبنی بر بستن پروژه ساخت بازی برای همیشه نیز به گوش میرسید. به هر حال پس از کش و قوسهای فراوان به نظر میرسد تکلیف ساخت و عرضه بازی مشخص شده است. پروژه ساخت بازی Rime در سال ۲۰۱۳ کلید خورد و پس از گذشت چند سال شاید بتوانیم شاهد انتشار این عنوان در سال بعدی باشیم.
ژوزه هرائز، مدیر روابط عمومی استودیوی تکیلا وورکس، اخیرا مصاحبهای در رابطه با بازی در دست ساخت این استودیو و فرآیند توسعه طولانی و عجیب و غریب این بازی انجام داده است. ژوزه هرائز عنوان کرد که با وجود تاخیرهای فراوان در ساخت بازی، در حال حاضر همه چیز به خوبی طی میشود. او همچنین درباره اتفاقات پیش آمده بین این استودیو و شرکت سونی نیز توضیحاتی داده است. به گفته او:
برخلاف آن چیزی که شما فکر میکنید ما هیچ مشکلی در توسعه و ساخت بازی در این مدت نداشتهایم، تنها اتفاقی که صورت گرفته این است که ما بازی خود را از شرکت سونی پس گرفتهایم زیرا ما معتقدیم فرنچایز Rime اثری باارزش با ویژهگیهای مثبت فراوان برای استودیوی تکیلا وورکس میباشد. ما در این مدت ناشر جدیدی را برای بازی خود انتخاب کردهایم که شرکت Grey Box و Six Foot از کشور آمریکا میباشند، این تمام ماجراست. بعضی از مردم فکر میکردند که ما مشکلاتی در ساخت بازی داریم که باید بگویم اینطور نیست و روند ساخت و توسعه بازی به شکل بسیار خوبی در حال طی شدن است. ما جزییات بیشتر از بازی و نمایشهای بیشتر از گیمپلی را در آینده منتشر میکنیم. پلتفرمهای بازی Rime نیز در اوایل سال آینده معرفی خواهند شد. پس فاصله زیادی تا شنیدن جزییات و اخبار بسیار خوب از عنوان Rime نداریم.
هرائز در رابطه با توقف همکاری با شرکت سونی میگوید:
این موضوع واقعا جریان پیچیدهای نیست. ما بازی خود را از شرکت سونی پس گرفته و به خانه برگرداندهایم. بازی که ساخت آن با افکار و ایدههای ما بوده است بهتر است در نزدیکی خودمان بماند. ما طی یک گفتمان خوب و دوستانه شرکت سونی را نسبت به تصمیمات خود متقاعد کردیم و هر دو طرف با این موضوع موافقت کردهاند. به هر حال شما میدانید که در صنعت بازیسازی همواره شایعات بسیار زیادی به گوش مردم و رسانهها میرسد اما همه ماجرا همین چیزی بود که برای شما تعریف کردهام.
بازی Rime در حال حاضر برای عرضه در سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
تاخیر بد نیست خوب هم هست بازی Rime بدون مشکل و کامل عرضه میشه
بر عکس Recore :rotfl:
سنگ چیو به سینه میزنی احتمالا انحصاری نیست
حداقل بازی محتوای کامل داره و تا +۱۲ ساعت گیم پلی مفید داره
نه مثل بعضی بازی ها که بعد یک ساعت محیط های تکراری فقط با رنگ بندی متفاوت داره!
@joule
سخن بزرگان Rime بعد از یک ساعت تکراری میشه عزیزم بازی هنوز عرضه نشده :laugh:
اگه ریکور ۱۲ ساعت گیم پلی مفید داشت متا بازی ۶۴ نمیشد گونی شد :rotfl:
۱۰۰% Rime متاش بیشتر Recore میشه :yes:
هاهاها rime رو نگفتم no mans sky رو گفتم
تازه rime مولتی پلتفرمه
و اینکه ReCore بنا به گفته ign یکی از بهترین پلتفرمرهای نسله :-))
فکر کنم منظورش No man’s sky هست نه Rime.
منظورم نو منز اسکای بود :-))
تازه ign گفته ریکور یکی از بهترین پلتفرمرهای نسله Big Smile مشکل اصلی بازی هم مشکلات فنی که اپدیت اومد
شما هم از رو هوا حرف نزن تا ۱۰ ساعت گیم پلی اصلی و ۲ ساعت هم مأموریت های فرعی Big Smile
متا ۷۱- N.o Ma.ns S.ky و متا Reco.re 63
ign :rotfl:
خوب دبه کردی از rime پریدی n.o ma.ns s.ky
محیط تکراری با رنگ بندی متفاوت
یعنی همون دنیای تکراری و یکنواخت نو منز اسکای
نو منز اسکای
از ign بازی با ایده خوب که اصلا بهش خوب پرداخت نمیشه خطاب شده
Ign=6
Re.co.re
Ign=7.2 که یک بازی عالی خطاب شده که فقط مشکلات فنی جلوشو میگیرن 😀
حالا چرا رچت اند کلنکو با ریکور مقایسه نمیکنی؟
متای رچت ۸۵
ریکور ۶۳
نمره ign به رچت: ۹۰
نمره ign به ریکور ۷۲
@dockey
البته رجت اند کلنک بیشتر یک ریمیک تا ریبوت
طراحی مرحله یکسان،باس یکسان،داستان،
فقط بهش سلاح و چند تا سیاره دیگه اضافه شده
ولی در هر صورت بله رچت بهتره،
🙂
خب به احتمال زیاد الان دییگه همه می تونن تجربش کنن و فقط مختص ps دار ها نیست
از این بهتره مثه Mafia 3 بشه :-(( :-(( :-((