مدیرعامل اکتیویژن: همیشه بازی از سری Call of Duty وجود خواهد داشت
فرانچایز Call of Duty یکی از بزرگترین و موفقترین سری بازیهای تاریخ صنعت بازیسازی است و طبق اعلام مدیر عامل اکتیویژن بلیزارد، قصد خالی گذاشتن موقعیت خود را نخواهد داشت.
بابی کوتیک به عنوان مدیر عامل اکتیویژن بلیزارد در مصاحبه جدید خود اعلام داشت که در این صنعت همواره شاهد عناوین Call of Duty برروی پلتفرمهای مختلفی خواهیم بود. او گفت:
امکان اجرای سری بازیهای Call of Duty تقریباً برروی هر کنسولی از ۱۴ سال پیش تاکنون وجود داشته است. بنابراین زمانیکه شما ایده داشتن بازی را داشته باشید که محوریت آن پیرامون درگیریهای مسلحانه در طول تاریخ باشد، شما هرگز ایده خالی گذاشتن سری بازی Call of Duty را از سر بیرون نخواهید کرد. همواره سری بازی Call of Duty وجود خواهد داشت و امکان اجرای آن برروی هر دستگاهی امکان پذیر خواهد بود.
آقای کوتیک در پاسخ به این سوال که چه آیندهای در انتظار فرانچایزهای تاریخی کنسولها و رایانههای شخصی چون Call of Duty و Warcraft با وجود محبوبیت روز افزون بازیهای تلفنهای همراه هوشمند وجود خواهد داشت گفت که شرکت اکتیویژن بازیهای خود را برروی پلتفرمی عرضه خواهد کرد که طرفداران از آن استفاده کنند.
شرکت اکتیویژن در کنار جایگاهی که در بازار بازیهای رایانههای شخصی و کنسولها دارد، همچنین دارای بخشی برای بازیهای تلفنهای همراه است. در اوایل سال جاری این شرکت استودیوی کینگ که سازنده بازی Candy Crush میباشد را خریداری کرد.
در این مصاحبه از آقای کوتیک پرسیده شد که شرکت اکتیویژن به عنوان یکی از ناشرین بزرگ جهان چه برنامهای جهت رقابت با سایرین را در سر دارد و آقای کوتیک اعلام کرد که او بطور مستمر احساس ناامنی میکند و سپس توضیح داد که چطور این ناامنی به حفظ موقعیت اکتیویژن کمک میکند. او گفت:
به عنوان رهبر یک تجارت همیشه سطحی از ناامنی را احساس خواهید کرد، بدون این ناامنی من فکر میکنم که شما از خود خوشنود باشید.
در پاسخ به این سوال که چه چیزی در مورد اکتیویژن منجر میشود که او شب بیدار بماند، آقای کوتیک گفت که او تمرکز بسیاری برروی استخدام و نگهداری کارکنان دارد، ایجاد یک فرهنگ سازمانی بسیار مهم است و تشویق کارمندان به ماندن و عدم رجوع به استودیوی جدید نیز از اهمیت برخوردار است. او امیدوار است که این کار را با در نظر گرفتن پاداش خوبی بیش از پیش، در کنار موارد دیگری صورت دهد.
مصاحبه کامل آقای کوتیک پیرامون اولین حضور او در صنعت بازیسازی، اولین باری که بازی را با کنسول Wii اجرا نموده و سایر موارد مرتبط با آقای کوتیک بوده است.
بازی بعدی از سری Call of Duty با عنوان Call of Duty: Infinite Warfare در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
کالاف به معنای حقیقی افت کرده
موافقم بعد از ادونس از ریشه هاش دور شد
اینا دیگه از میلک کردن گذشتن دارن وارد کره سازی میشن 😐 😐
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
اقا من الان کاری ندارم کالاف خوبه یا بد ولی میشه بگید اون ریشه ای که کالاف ازش دور شده چیه و دقیقا باید در کدام برهه ی زمانی باشه? دوستان عزیز! کالاف قراردادی نبسته که حتما در گذشته و حال باشه …مشکل این بازیهای جدیدشفقط و فقط نداشتن داستان و شخصیت پردازیه
ریشه های هر بازی در نسخه های اول اون بازی دیده میشه:
هیتمن: آزاد باشی توی انتخاب اسلحه و استراتژی حمله به هدف با نقشه نسبتا بزرگ
مافیا: یک کسی که وارد یک مافیای ایتالیایی شده و ماجرای زندگی اش رو به تصویر بکشند
کالاف دیوتی: یک بازی اکشن که یک بار در جنگ جهانی دوم و نسخه بعدی در زمان حاضر هست که تنوع همیشه باشه و نیازی هم به سبک استار وارز نیست!
اگر بازی کوماندوز که یک بازی استراتژیک بود رو بازی کرده باشی با تغییر سبک و پیامدهاش آشنایی خواهی داشت، چون به جای اینکه نسخه ۴امش رو استراتژیک بزنه، اکشن زد که در اون زمان کالاف توی اکشن عالی بود و دلیلی نبود بری اون رو بازی کنی.
بازی مدال آف آنر هم به سرنوشت مشابهی دچار شد چون پا توی کفش اکشن امروزی به جای سبک اکشن جنگ جهانی کرد که از ریشه هاش فاصله گرفت و در شرکتش تخته شد
در مورد کالاف، یکی از فامیلام که کلا بازی کامپیوتر رو قبول نداشت، کالاف ۴ رو بیش از ۲۰ بار تموم کرد چون واقعا عالی بود، نقطه عطف سری کالاف بود و پس از اون مثل اساسین به دنبال پول بود تا ساخت یه بازی گیمرپسند.
شیر دوشی همیشه ادامه پیدا خواهد کرد
یعنی میخواد کاری کنه رو یخچال هم بتونیم کال اف رو تجربه کنیم :rotfl:
مشت محکمی به دهن یوبی سافت زد 😐
یکم یواشتر مشت بزنه تا بیمارستان بکشه
مشکلتون با یوبی چیه که هی میگین یه فرانچایزو کش میده..الان ac استراحت کرد اما واقعا سیندیکیت هم محشر بوود
…………………………………………….
بسه اکتی چون بیشتر کشش بدی جر میخوره سری 😐
والا
کجای کاری سری جر خورد رفت با شاهکار بلک اپس۳ 😐 😐 😐 😐
من خودم واقعا عاشق کالاف بودم اما واقعا نسخه ی ghost افت شدیدی کرد .. بعد تو Advanced پیشرفت کرد و بعد از Advanced هم کالاف به خاک و خون کشیده شد
بلک۳ اصلا حس یه جنگ واقعی رو نمیداد جنگ با روبات 😐 😐 کال اف یعنی mw , bo1 نه این مسخره بازیا اکتی بگم خدا چیکارت کنه گ.ن.د زدی به این بازی قشنگی :reallyangry: :pissedoff: :reallypissed: :pissedoff:
وقتی به رباتا تیر میزدم حس میکردم دارم تو قوطی می.گ.وزم 😐 :rotfl:
والا بخدا…هیچ حسی نداشت بلک ۳٫٫٫هیییچ حسی…کجاست اون فضای حماسی MW و اون شخصیت های ناب BO1 و جذابیت AW
تموم شد داداش هرچی خاطره داشتیم با الکس میسون و کاپیتان پرایس داشتیم تموم شد یک کلام RIP COD
اگه تو بدونی یوبی سافت چقدر اساسین ساخته دیگه این حرفو نمیزدی!
اگه میگفت پول پرستی همیشه وجود خواهد داشت بهتر بود
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
فک کنم تا قیامت هم هس :rotfl:
call of duty ghiamat war :evilgrin: :evilgrin:
دقیقان
بازی ها به تدریج ضعیف شد تا توی بلک۳ به صفر رسید|:
به نظرم ناسا باید این مردکو تو فضا ولش کنه تا بفهمه دیگه راجب اینده و فضا cod نسازه شورشو دیگه در اورده :shout:
دم battlefield 1 گرم که میخاد بیاد یه تجربه جنگ جهانیو گیمرا بعد از چندین سال بچشن :inlove:
همیشه بازی از سری Call of Duty وجود خواهد داشت=همیشه بازی از سری call of duty در فضا وجود خواهد داشت
حالا شرکتشون نره تو فضا بایسی شکر کرد
میگم چرا یه شعبه توی مریخ نمیزنه از همونجا بازی تولید کنه :laugh: اسمشم بزارن ((الکترونیک فضا))
اگه این ادامه گوست رو بسازن خیلی خوب میشه ووووووااااااااییییییی دلم برا رایلی تنگ شده{سگرو میگم} همش این بازیرو میرفتم چند بار ((از اول تا اخر))
یعنی شخصیت پردازی اون سگ گرامی از وودز و الکس میسون و پرایس کبیر جذاب تر هست؟؟
فکر نکنم اکتی چنین اشتباهی بکنه که نسخه دو گوست رو بده چون خیلی نقد های منفی دریافت کرد نسخه اول
به نظر من یه سه گانه دیگه بزنه خیلی خوب میشه (یعنی شخصیت پردازی هایی عالی با داستانی قابل ادامه دادن)
عرضه ی سالیانه برای هر عنوانی مضر هست چون بالاخره منجر به تکرار مکررات چه در زمینه گیم پلی و چه داستان میشه و عنصر خلاقیت هر سال کمتر و کمتر میشه و آخر به پوچی میرسه
تنها عناوین ورزشی هستن که عرضه ی سالیانشون معقوله و تکراری نمیشه
سلام.
مثل راکستار اصلا ما میبینی راکستار هر سال یه GTAبده؟
اکتی پول پرسته با عرضه سالیانه فقط داره این سری نابود میکنه حداقل هر۲سال یه عنوان از کالاف عرضه کنه تا تکراری نشه