صحبتهای بتسدا در رابطه با بهبود گرافیکی بازیهای آینده این شرکت
بهتازگی در رابطه با موضوع سطح گرافیک بازیهای شرکت بتسدا با یکی از مقامات ارشد این شرکت گفتگویی انجام شدهاست. در ادامه با گیمفا همراه باشید.
عناوین شرکت بتسدا همواره طرفدارن بسیار زیاد خود را داشتهاست، عناوینی همچون Oblivion و Skyrim و جدیدترین بازی این شرکت Fallout 4، همگی از بازیهای خوب و موفق دنیای بازیهای ویدیویی محسوب میشوند، با این تفاسیر نباید چشم را روی حقیقت بست. بازی Oblivion در زمان خود گرافیک خوبی داشت، بازی Skyrim نیز از استایل هنری خوبی بهرهمند بود اما در مورد کیفیت گرافیکی بازی Fallout 4 باید بگوییم که این عنوان اصلا در حد انتظار ضاهر نشد و کیفیت بصری زشت و بی روحی داشت.
اخیرا پیت هاینز از شرکت بتسدا مصاحبهای با Metro UK درباره مشکلات مربوط به کیفیت گرافیکی بازیهای این شرکت داشتهاست. هاینز به این موضوع اشاره کرد که شرکت بتسدا همواره دوست دارد در عناوین خود از کیفیت گرافیکی بالایی استفاده کند و در این زمینه برتر باشد اما برای ما در درجه اول گیم پلی بازی اهمیت دارد.
ما همیشه میخواهیم بازیهای ما تا جایی که امکان دارد در زمینههای خود کامل و قابل قبول بهنظر برسند و این موضوع از نظر ما یعنی خلق حهانی بسیار بزرگ که بازیباز با آن خو بگیرد و برای رسیدن به این هدف مهم باید بعضی چیزهایی را فدا کرد. در ساخت یک بازی هر چیز قیمتی دارد و باید از بعضی فاکتورها برای رسیدن به هدف بالاتر چشمپوشی کرد.
دیدگاه آقای هاینز عادلانه بهنظر میرسد، نمیتوانیم توسعه دهنده بازی را برای طریقه دیدگاهش نسبت به ضعفهای بازی سرزنش کردو در این نسل به اندازه کافی بازی با گرافیک بسیار خوب داشتهایم و این موضوع که شرکت بتسدا از یک دریچه جدید به موضوع گرافیک بازیها نگاه میکند بسیار جالب بهنظر میرسد. در پایان امیدواریم عناوین آینده این شرکت مانند Fallout 5 و Elder Scrolls 6 از نظر گرافیکی بسیار بهتر و در سطح بسیار بالاتر نسبت به عناون Fallout 4 ظاهر شوند.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
ایول عاشق بازی های این شرکتم اگه گرافیک درست کنه دیگه بی نقص میشه
چطوری محمد مهدی؟ 😀
—————–
بازیهای بتزدا فوق العاده است.اگه یکم از وسعت نقشه های بازیش کم کنه میشه گرافیک بی نظیری ساخت.البته گرافیم ولفنیشتین حرف نداشت
هی بد نیستم تو چطوری میبینم که سرت حسابی شلوغه 😀
منم بد نیستم :laugh:
دوستان اسپم ندید اینجا مهد کودک نیست که احوال پرسی میکنید لطفا جو سایت رو خراب نکنید با این کار های بچگانه .
داداش مسعود نگران نباش یه چند روز دیگه مدرسه ها که شروع بشه این ها هم میرن مدرسه :laugh: …اگه اشتباه نکرده باشم امسال سال اولتونه..راستی گل برای معلمتون هم ببرید دست مامان هم ول نکنید :laugh: :laugh: 😀
داداش مسعود واقعا شرمنده بخاطر اسپم ولی من بعد از ۲ ماه دوباره نظر دادم احسانم برای همین حالمو پرسید ولی بازم شرمنده حق با شماست
خیلی با بازیهای بتزدا حال میکنم. البت بجز فال اوت که دوس نداشتم زیاد.
من که تقریبا با همه بازیاش حال کردم
ولی نمیدونم چرا از the evil wethin
از همشون بیشتر خوشم اومد
واقعا خیلی بهم چسبید
منم :yes: شیطا.ن درون نامو.س بازیه :yes: عاشق بازیهای ترس و بقا هستم
با این که بازی هاش توی گیم پلی بسیار جذاب اند ولی گرافیکشون همیشه یه نسل عقبه.
بجز سر افکنده ۲ :snicker: :snicker:
دیگه در حد یه نسل نیست 😐 من fallout4 رو الان رو pc رو بالاترین تنظیمات بازی میکنم گیرافیک خیلی خوبی داره حالا شاید رو کنسول ها کم باشه…….
گرافیگ*
گرافیک * 😀
نه رو کنسول فقط پوشش گیاهی کمتره
بابا خودشونم دارن به کم بودن گرافیک بازی ها شون اعتراف میکنن 😀
دوست عزیزی که میگی رو pc داری فالوت رو با گرافیک عالی بازی میکنی بحث اینه که گرافیک فنی ضعیف حتی رو سوپر کامپیوترهای ناسا هم خودش رو نشون میده و ربطی به قدرت پردازنده نداره مثل اینکه طرف راه رفتنش مثل ادمیزاد نیست یا پریدن هاش مصنوعیه و موشن کپچری در کار نیست اینها همواره خودشون رو نشون میدن
راه نرفتن های مثل آدمیزاد و پریدن های مصنوعی هر دو مربوط به کار Motion Capture میشوند و البته که هیچ ارتباطی به جلوه های بصری بازی ندارند و به هیچ عنوان مربوط به گرافیک فنی بازی نیست . حرفتان را قبول دارم چون به لحاظ بصری بازی یک شاهکار هنری همچون ویچر نیست اما معمولا در بازی های جهان باز همچون عنوان زیبای ویچر و سایر عناوین عملیات و کار Motion Capture در حد و انتظار یک بازی نیست فقط کافیست تا بالا و پاییدن پریدن ها و نبردهای گرگ سفید رو با نیتن دوست داشتنی مقایسه کنید تا متوجه عمق تفاوت ها بشوید و البته بزرگی ساخت این بازی ها و دشواری هایی که توسعه دهندگان و استودیوهای سازنده با آن دست به گریبان هستند هم بر کسی پوشیده نیست . اما در مورد سوپر کامپیوترهای نسا حقیقتا من اطلاعات ندارم .
فالوت ۴ که اصن بویی از موشن کپچر نبرده :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry:
بتسدا باید یه تکان اساسی به خودش بده و ای پی های جدیدی بسازه یا حداقل ای پی های قدیمی رو دوباره به شکوه و حتی بهتر از قبل برگردونه. از بازی های جدیدش زیاد خوشم نیومد میتونستن بهتر باشن
ببخشید یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین من چند سال پیش یه بازی دیدم که یارو یه خون اشام بود بعد سر یه موضوعی یکی میاد قدرتاشو ازش میگیره و از یه جایی که شبیه کلیسای واتیکان بود پرتش میکنه پایین بعد خون اشامه میوفته دنبال یه زن که بچه دستشه تا خونشونو بخوره و قدرتاش برگرده
اگه کسی میدوته اسم بازیش چی بود ممنون میشم بگه
درسته واقعا از لحاظ گرافیکی پایینه بازی هاش البته وسعت نقشه رو هم در نظر بگیریم شاید بشه چشم پوشی کرد
اصلا از بازی های بتزدا خوشم نمیاد نه اسکایریم نه فال اوت نه با هیچکدوم نتونستم ارتباط برقرار کنم اما the evil within این بازی به نظره من شاهکار بود فوقالعاده بود تو سبکه خودش خیلی دوست دارم نسخه دو این بازی معرفی شه البته شایعاتی بوده که امیدوارم ساخت یک قسمت دیگه از این بازی ادامه داشته باشه
داداش شایعه نبود
خود بتزدا اعلام کرد که پتانسیل ساخت نسخه هایه بعدی رو داره این بازی
خدا کنه سال دیگه معرفی بشههه 😥 😥
اینها حرف بی ربطیه طوری میخوان جا بندازن که چون بازیهای ما بزرگ و عظیم هستند پس مجبوریم با کاهش کیفیت گرافیک مواجه باشیم این اثلا ضعف گرافیک فنی رو توجیه نمیکنه جیزی کخ توی fallout بدجور تو ذوق میزد و تنها نقطه ضعف بشدت برجسته این شاهکار بود حتی در مورد گرافیک هنری و بصری و کیفیت تصاویر هم باز این استدلال قابل قبول نیست نگه بازی witcher3 در عظمت و بزرگی کم از فالوت داشت؟ ولی گرافیک ویچر کجا و فالوت کجا. بحث اینه که وقتی با تعصب نمیخوان دست از موتور گرافیکی بنجل خودشون بکشن نتیجه این میشه که با دیدن فالوت همواره حرص و حسرت بخوری که میتونست جه شاهکار بی بدیل و کاملی بشه ولی موتور گرافیکی تاریخ گذشته بازی رو شبیه بازیهای ده سال پیش کرد.
دقیقا هر جوره حساب بکنی بتزدا توی ارائه کیفیت بازیهاش ادم خسیسیه
تازه لذت بازی هاش با مادها چندین برابر بیشتر می شه ، اسکای ریم با مادها چی حالی می ده، منتظرشم شدید (کنسولی برای گیمرها)
مخصوصا ماد های گرافیکی!
چند تا مادش با ذهن ادم بازی میکنه! یک مادش که میتونستم همه سلاح ها رو با هم ترکیب کنی رو خیلی دوست دارم تجربه کنم!
#کنسولی_برای_گیمرها
باز شما ها شروع کردید
حالا دیدین ما هیچی نمیگیم
مشکل از خودتونه
کنسولی برای گیمرها :rotfl: :rotfl: :rotfl:
dimoomid:
حرفتون کاملا درست و منطقیه.
بتزدا گرافیک بازیهاش خیلی پایینه……….بعضی وقتها ادم زده میشه…..مثل ولفنشتاین.فالوت
ولفنستاین؟! 😐 😐 😮
:inlove: :inlove: falout 5 :inlove: :inlove:
گل من حرفت کاملا درست ولی ی نگا به وسعت ، عظمت ،گیمپلی ، گرافیک ، داستان ویچر بنداز ،
میشه که همه چیو باهم درست کرد
کم کاری نکن گل من
شما بازیتون همینجوری گیمپلی جذاب داشته باشه گرافیک با یه ماد حله من الان اسکایریم بازی میکنم گرافیک در حد gta v با مادهایی که نصب کردم
من حاضرم بازی گرافیکش اش.غال باشه ولی گیمپلیش عالی باشه
خدایی تنها ایراد بازی هاش فقط گرافیکشونه
همونم چیز کمی نیست
بنظرم جا این بازیای هله هوله رو فالوت بعد کار کنن خیلی بهتره . هرچی دیرتر شروع کنن دیرتر آماده میشه . 😐
ویچرم جهانی بزرگ داشت که همه با ان خو گرفتند همش حرف الکی بجای اینکه استدیو جدیدو زدین باهاش روی ۳ عنوان بزرگ به صورت همزمان کار کنید روی یه عنوان کار کنید و تعداد زیادی رو بزارید روی گرافیک فنی کار کنن از وقتی اسکایریم حسابی موفق شد تا حدودی بتسدا خودشو باخت