سقوط مولتیپلتفرم تایتانها | مصاحبه با کارگردان هنری Titanfall 2
۲۰۱۴ بود که میزبان Titanfall بودیم، عنوانی که فقط تمرکزش را بروی بخش چندنفره و تجربهی آنلاین گذاشته بود و البته موفق هم شد. Titanfall توانست با اولین قدمش در صنعت بازیهای ویدئویی، تجربهای عالی و متفاوت از مبارزات آینده و سلاحهای پیشرفته ارائه کند و در آن با تایتانمان به جنگ دشمنان رفتهایم. کسانی که این عنوان را بازی کردهاند، طعم هیجان را چشیده و حتما آن درگیریهای سرعتی، شلوغ و پرهیجان را بهیاد دارند و کمی هم با بالارفتن از دیوارها و آن مبارزات نفسگیر، آدرنالینشان را به سقف رساندهاند!
بهتازگی وبسایت دوالشاکرز مصاحبهای با کارگردان هنری Titanfall 2 یعنی جوئل امسلی ترتیب داده و او هم به این بهانه، اطلاعات جدیدی از بازی ارائه کرده است. امسلی در این مصاحبه، از بخش کمپین گفته و احساسش نسبت به انتشار نزدیک بههم دو عنوان Titanfall 2 و Battlefield 1 را بهاشتراک گذاشته است. وی همچنین نرخ فریم ۶۰ برثانیه برروی تمامی پلتفرمها را موضوع مهمی برشمرده و از اهمیت زیادی برایش برخوردار است. در ادامه همراه گیمفا باشید تا اطلاعات بیشتری از Titanfall 2 دستگیرتان شود.
سوال: دو عنوان شوتر اولشخص از الکترونیک آرتز، یعنی Battlefield 1 و Titanfall 2 قرار است تا بهزودی منتشر شوند و عرضهیشان هم خیلی نزدیک به هم رخ خواهد داد. Titanfall 2 توسط تیم شما یعنی ریسپاون ساخته میشود و اعضای دایس هم وظیفهی توسعهی Battlefield 1 را دارند. آیا رقابت دوستانه یا همکاریای بین دو استودیو وجود دارد؟
جوئل امسلی: بله قطعا با هم همکاری میکنیم. ما بخشی از یک خانواده یعنی الکترونیک آرتز هستیم و فکر میکنم که اگر به Battlefield و Titanfall بنگرید، متوجه خواهید شد که دو عنوان کاملا متفاوت هستند.
حتی در همین ژانر شوتر اولشخص، هر دو بازی کاملا متفاوت هستند که من فکر میکنم برای سازندگان خوب باشد، زیرا ما بهروشهای مختلف از هم الهام میگیریم، اما همیشه این جامعهی بازیبازان هستند که برنده میشوند.
بازیبازان عناوین AAA دریافت میکنند، انواع مختلف بازیها را تجربه کرده و خودشان انتخاب میکنند که چگونه و کدام یک را برای صرفکردن وقتشان انتخاب کنند، و به عقیدهی من این موضوع واقعا عالی است. به انتخاب خود بازی کنید و باتوجه به سلیقهیتان عناوین مختلف را تجربه کنید؛ این چیزی است که هماکنون اتفاق میافتد و شاهدش هستیم.
میشود حداقل کمی رقابت دوستانه بینتان وجود داشته باشد؟
من فکر میکنم که همیشه، همگی سعی در فشارآوردن به همدیگر دارند، ولی تا آنجایی که میدانم، ما خیلی متفاوت هستیم و فکر نکنم که چنین چیزی وجود داشته باشد.
درحال حاضر، تکمیل Titanfall 2 و عرضهاش به بازار، یک پیروزی بزرگ برای من است. من فکر میکنم که داشتن الکترونیک آرتز بهعنوان یک ناشر واقعا جالب و عالی است و این شرکت در یک بازهی زمانی، دو عنوان بزرگ و مهم را منتشر خواهد کرد.
این واقعا فوقالعاده است، زیرا ما میدانیم که آنها کارشان را کنترل میکنند و برای پایان کار برنامهریزی کردهاند و ما هم همینطور، و فکر میکنم که اگر ناشر دیگری برای رقابت با الکترونیک آرتز تلاش میکرد، بازی و رقابت دشوار و بادوامی بهوجود میآمد.
لیدپلتفرم یا همان پلتفرم اصلی و مهم شما برای توسعهی Titanfall 2 کدام است؟
درحال حاضر تقریبا عجیب است و من فکر میکنم که همهچیز بهنوعی پشت سر هم ساخته میشود و کارها اینطور پیش میروند. شما میدانید که با وقت کم و فشرده برای ساخت بازی، ما همیشه کارها را بهطور همزمان پیش میبریم، پس واقعا لیدپلتفرمی وجود ندارد. ما با این عنوان برروی تمامی پلتفرمها به یک نحو کار میکنیم و همه برابر خواهند بود و از کیفیت و عملکرد مساوی بهره میبرند.
چه زمانی شروع به ساخت بازی کردید؟ بلافاصله بعد از Titanfall یا با کمی تاخیر بهدلیل نقشهها و محتویات دانلودی؟
بله، با کمی تاخیر و چیزهای خوبی که از محتوای دانلودی بودند و در نتیجه، راهشان را به Titanfall 2 پیدا کرند و موجب ساخت این عنوان شدند. پس من فکر میکنم که چندماهی برروی محتوای دانلودی کار کردیم… شما میدانید که منظور گفتههای من، این است که بعد از ساخت Titanfall استراحت کردیم و چند ماه بعد کارمان برروی Titanfall 2 آغاز شد، چون میدانستیم که قصد اضافهکردن بخش تکنفره را داریم و مسئولیت بزرگی بود.
پس ما میدانستیم که این کار کمی زمانبر بود و قصد داشتیم تا هرچهقدر که ممکن است، از وقتمان استفاده کنیم.
پس با این حال، یعنی دوسال درحال توسعه بوده است؟
بله نزدیک به دوسال
این اتفاقات کاملا سریع رخ دادند و شما در زمان نسبتا کوتاهی، به چیزهای زیادی دست یافتید.
خوب، ما سابقهای از ساخت بازیها در دوسال داشتهایم و دوست داریم که آن راه را ادامه دهیم و همانطور بماند. از یک نظر توسعه، مهلتهای شما در لب مرز قرار میگیرند و فرصت زیادی ندارید. شما چیزی را از دست نخواهید داد، وگرنه بهنوعی گرفتار الگوها و طرحهای ساخت خواهید شد و همیشه همینطور میماند.
درحال حاضر روزولشن بازی برروی تمامی پلتفرمها را میدانید؟ آیا نهایی شدهاند؟
رزولوشنها هنوز کمی جای کار دارند. ما برخی از امکانات را داریم که به نهاییکردن رزولوشن کمک میکنند و درحال حاضر برروی نکات تکمیلی کار میکنیم، اما اکنون نمیخواهیم تا چیزی را مطرح کنیم یا دربارهاش صحبتهایی انجام دهیم، زیرا از رزولوشن و بهدرستیکارکردنش مطمئن نیستیم.
هرچیزی که در بازی پیادهسازی میکنیم، اول از پروسهای برای بررسیاش میگذرد تا مطمئن شویم که به نفع بازی بوده و رزولوشن هم همینطور است. مطمئن باشید که به اجرای بازی با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه در هردو بخش تکنفره و چندنفره دست مییابیم.
پس قرار است تا بازی با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه در تمامی پلتفرمها اجرا شود؟
بله. ما برای این کار تلاش میکنیم و این هدفی بزرگ برای ماست. ما احساس میکنیم که Titanfall در بهترین حالت با نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه اجرا میشود.
بخش تکنفره… چیز بزرگی است، بهخصوص برای من، از آنجایی که کاملا در بازیهای چندنفرهی شوتر اولشخص افتضاح هستم…
من هم همینطور (خنده)
با این حال، من لذت زیادی از یک بخش تکنفره میبرم…
برای بخش تکنفره، ما واقعا به بازخوردهای بازیکنان گوش دادهایم و خیلیها خواستار یک بخش تکنفره بوده و تمام بازیکنان تجربهای در بازیهای تکنفره داشتهاند.
و شما میدانید، چرا که با Titanfall 2 چالشهایی داشتهاید، سیر تا پیاز آن را دیده و بیانش کردهاید، و نه فقط ایرادات بازی را اشاره داشتهاید، بلکه باعث ساخت عنوانی خاص شدهاید.
حتی اگر از بخش چندنفره و نتیجهاش متعجب شده باشم، چیزهای مختلف و متنوعی وجود دارند. مکانهای بازی بسیار عجیب هستند و ما سنجیدهایم که چگونه ارتباطتان با تایتان را ایجاد کنیم، پس یک شخصیت ساده و معمولی اطرافتان نیست، بلکه چیزی است که به آن اهمیت خواهید داد… البته حفظ پارکور پرسرعت با خلبانها، و مرتبطکردنش با حل معماها، و رفتار هوش مصنوعی و کار با تایتانتان، مسعولیتی بزرگ بود.
من واقعا کمی شوخطبعی را در تایتان بازی دیدهام. آیا این چیزی است که شما خصوصا برایش برنامهریزی کردهاید؟
بله، ما هدف از ارائهی ویژگیهای شخصیتی زیادی داریم و فکر میکنم که وقتی این ویژگیها را وارد داستان بازی و بخش تکنفره کنیم، شما میتوانید چنین صحنههایی را مشاهده کنید که مردم واقعا با داستان میخندند. به عقیدهی من این چیزی خوبی است.
خوب نیست که همه چیز را بسیار جدی بگیریم و اگر کمی بازی را شامل صحنههای شاد و جالب کنیم، میتواند بسیار عالی باشد.
شما گفتهاید که تنوع زیادی در بخش کمپین وجود دارد. این بخش تا چه حد قوی و پرمحتوا خواهد بود؟ میتوانیم درنظر بگیریم که حداقل مانند بخش چندنفره قوی باشد، یا باید بگوییم که بیشتر به عنوان چیزی محسوب میشود که به بخش چندنفره اضافه کردهاید؟ آیا میتوانید حدس بزنید که تجربهی بخش تکنفره چقدر بهطول میانجامد؟
من فکر میکنم که مردم دربارهاش اندیشیدهاند، اما درحال حاضر، راجع به مدتزمان این بخش صحبت نمیکنیم، ولی بیشتر از آن چیزی است که مردم انتظارش را دارند. بخش تکنفره کاملا جدا از بخش چندنفره محسوب میشود و توسط دو تیم مجزا در ریسپاون درحال توسعه است؛ یعنی یک تیم بخش چندنفره، و دیگری بخش تکنفره را توسعه میدهد.
تیمها پشت سر هم کار میکنند و همچنین کمکیار هم دیگر هستند و ایدههایشان را با هم بهاشتراک میگذارند، و بخش تکنفره مکانی فوقالعاده برای ما بود تا تایتانها و ویژگیهای شخصیتیشان را درکنار مکانیکهایشان بهنمایش بگذاریم.
پس اگر بخواهید، میتوانید بخش تکنفره را انتخاب کنید، بهصورت آفلاین بهتجربهی بازی بپردازید و برخی از مکانیکهای بخش چندنفره را تجربه کنید و در فضایی امنتر و با سرعتی کم آنها را بیاموزید.
در بخش تکنفره که آن را نمایش دادید، ظاهرا تایتانها را تغییر داده بودید، اما این نوع درگیریها که با ایدهای از جانب شما هستند، چطورند و چگونه عمل میکنند؟
اگر اسپویل نکنم، شما تایتانها را تغیر نخواهید داد. تایتان شما در Titanfall 2، برای اولین بار توسط Militia ساخته شده است و میتواند با تایتانهای دیگر روبهرو شود و اسلحهها و قابلیتهایشان را ترکیب کنید. او تایتان بسیار خاصی محسوب میشود.
شما میتوانید بسته به نیازتان، تجهیزات تایتان را تغییر دهید و منطبق کنید که جزئیات زیادی برایتان به بازی افزودهایم. مثلا زمانی که تایتانتان را کنترل نمیکنید و خودش مسیرش را طی میکند، با دست چپش شلیک خواهد کرد و موقعی که شما هدایتش میکنید، از دست راست برای شلیک بهره خواهد برد.
این یک زبان بصری عالی است و انیماتورهای ما، همیشه در تلاشند تا راههایی برای نمایش یک تایتان هنگامی که کنترل میشود، پیدا کنند. تایتان شما دارای لایههای ظریفی است که در کنار هم قرار داده شدهاند و در انیمیشنها، دارای استخوانهایی اضافی است که به بیان احساساتش کمک میکند، پس حتی قادر خواهید بود تا ارتباط بیشتری با آن برقرار کنید.
سوال آخر: چقدر به گلدشدن بازی نزدیک هستید و چه زمانی ساخت آن بهاتمام میرسد؟
خیلی نزدیک، ولی حتی قبل از اینکه به گیمزکام بیاییم، من هفتهی گذشته فهمیدم که وقت اضافی داریم و دوست داشتم تا نیرو و هنرمندان بیشتری کسب کنیم و چیزهای جدیدی به بازی بیافزاییم! بهاین دلیل که یکی از درخواستهای بازیکنان، اضافهشدن تایتانهای بیشتر به بخش چندنفره و بهرهمندکردن بازی از سلاحها و شخصیسازی بیشتر بود، و ما بلند و واضح شنیدیم و همه در کل تیم، تلاش کردهایم تا هرچه در توان داریم را ارائه کنیم.
شش تایتان در بخش چندنفره موجودند و همهی آنها دارای ویژگیهای محصربهفردی هستند و همچنین خلبانهای بیشتری وجود دارند که هرکدام نسبت به هم، تواناییهای متفاوتی را شامل میشوند. پس چیزهای زیادی را شاهد هستیم. شما میتوانید سطح تایتان خود و خلبان را بهطور جداگانه بالا ببرید. همچنین قادر خواهید بود تا اسلحههایتان را ارتقا دهید و چیزهای جدید و جالبی برایش آزاد کنید تا بتوان آن را بهبود بخشید، و شخصیسازی زیادی در بازی وجود دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
الان بتل ۱ چشم اکثر گیمرا رو گرفته. مخصوصا بعد از بتای خفنش که عطش همه رو دوبرابر کرد :drool:
با توجه به تریلرهاش به نظر میاد تایتان فال ۲ بخش داستانی خفنی داره
بله این جز بهترین بازی های امسال خواهد بود
بتل یک به احتمال بالا بهترین شوتر امساله ولی گوتی نمیشه گوتی به احتمال بالا فینال ۱۵ است کال او دیوتی هم عالیه این هم بازی خوبیه -راستی بچه ها احتمال داره ps4 ساده تا تابستون اینده هک بشه ?:-)
بله هکر ها دارن پیشرفت میکنن قفل هایی مثل دنوو رو شیکستن پس اونم میتونن :rotfl: :rotfl: :rotfl:
شاید هیچوقت نشه چون کسی تاحالا کسایی که سعی کردن هیچ نزدیک نشدن به موفقیت. cpy هم فقط بازیهایی که voksi بای پس کرد میتونه کرک کنه. بازیهای EA زیادی تو فاز دنوو دارن میرن. حتی بتای بتل هم دنوو داشت 😐
unravel هم دنوو داره 😐 😐 😐 خداییش خیلی حالم گرفته شد وقتی شنیدم بازی ها ازدنوو استفاده میکنند 😥
همه بازیهای ea طبق ضوابت نامش قفل دارن دیگه بعد ۲۰۱۴٫ ولی تا بحال تو دمو و بتا ندیده بودیم که دیدیم 😀 یه بتل بگیر تا یه سال سرگرمی دیگه چرا میری سراغ Unravel :-/
سبکشو خیلی دوست دارم :inlove: بتل که دراولویته اووووف عشق است جنگ جهانی :inlove: :inlove: :inlove:
نسخه بتا رو اصلا بازی کردی ؟
اسب های بازی از تانک قویترن !
داداش اسمش روشه بتا
ایول بتل تایتان کالاف :inlove:
امسال سال شوتر باز ها هست
ممنون بابت ترجمه :yes:
تایید لطفا
دوستان با توجه به بازخوردهای منفی که در رابطه با نقدهام دریافت کردم، تصمیم گرفتم قدری ملایم تر بنویسم تا ناراحتی و دلخوری پیش نیاد.
در ضمن این عک.س پیوست شده رو هدیه می کنم به تمام مت.عصب ها، فن بوی ها و دل داده ها:
yon.ir*r8s1
به جای علامت “*” علامت “/” قرار بدین
ما بیشتر استقبال می کنیم از این که اصلا چیزی ننویسی :yes: :quiet:
استاد تا شما را تبدیل به مقوا نکردم از این سایت برید
مثل این که می خوای نقدت کنم 😀 :hammer:
اگه منو نقد کنی به جناب واس (vass) میگم بیاد تو رو مورد عنایتش قرار بده 😀 😀 :devil:
خب حالا مثلا این مقوا چیکار می خواد بکنه؟! 😐
اگه میشناختیش نیمگفتی مقوا
@متاپرست
شما برو همون متات رو بپرست در کار بزرگتر از خودت دخالت نکن!!
به مولا اگه ننویسی ما بیشتر خوش حال میشیم
شما نازی وار نقد میکنید
آفلاین هم داره?
بله داره
به همین دلیل می خوام منت سرتون بذارم و ملایم تر بنویسم
از وقتی نمره شما به ارباب حلقه ها ۳ رو دیدم طرفدارتون شدم 😀 نظرتون در مورد واچ داگز چیه؟ منتظر یک نقد کوبنده هستم 😀
————————-
رفع اسپم:اگه بخش تک نفره خوبی داشته باشه میتونه بهترین شوتر سال بشه :inlove:
این به شاهکار هایی ویچر و رد دد میگه مقوا فک کنم واچ داگز رو دستمال کاغذی خطاب کنه.
جدیدا نقدی در مورد TLOU نوشتم و در خبر “The Last of Us Remastered با رزولوشن واقعی ۴K برروی پلیاستیشن ۴ پرو اجرا میشود” منتشرش کردم، فعلا اون رو بخونید!!
عالی بود :rotfl:
من منتظر نقد واچ داگزم 😀
تشکر
.
واچ داگز گور داره که کفن داشته باشه، که من نقدش کنم!
واچ داگز حتی در حد مقوا نیست یه چیزی تو مایه های کاغذ سیگار، یعنی تا این حد سطحی و بی عمق؛ بازی انگار اصلا کامل ساخته نشده، منتشر شده؛ فاجعه است.
مغلوم نیست در آن دخمه ای که اسمش یوبی سافت گذاشتن، چکار می کنند؟!
عالی :rotfl: :rotfl: :rotfl: :yes: :yes: :yes: :yes:
میگم شما واقعا آقای فراستی هستی یا فقط اسمشو رو اکانتت گذاشتی؟
آخه واسم تعجب برانگیزه که یه نفر به خودش لقب استاد بده حتی اگه واقعا استاد باشه!!!
نه من نمایندگی فعال ایشون در گیمفا هستم!! ایشون نمایندگی فعال می پذیرن البته شرایطی!!
در ضمن من با این همه عظمت آیا حق داشتن یک پیشوند ساده استادی ندارم؟!!
عظمت :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: …
اگه عظمت به مقوا خطاب کردن فیلماست که من از تو عظیم ترم خخخخ
استاد اگر شما اصلا نقد نکنید یا اگر خواستید نقد کنید نقد هایتان را روی مقوا به ثبت برسانید ما بسیار از شما استقبال گرمی خواهیم کرد.
و اینکه میشود بگویید شما نقد های مقوایی تان را در کجا به ثبت رسانده اید؟
هر کجا بتونم منتشر می کنم
اصلا در فکرم یک مجله بزنم که حاوی نوشته های خودم باشه!!
ادوارد جان امروز دوباره اساسین بلک فلگو نصبیدم!واقعا بازیش شاهکاره بعد از برادر هود قطعا این بهترین نسخه اساسین بود که تجربش کردم…
ولی برا من بعد از ۲ این بهترین اساسینه هیچی دو و بلک فلگ نمیشه
خب قبول دارم داستان ۲ بهتر از برادر هوده ولی گیم پلی و گرافیک و همچنین سیستم مبارزه برادر هود از ۲ یه سر و گردن بالاتره باگ بازی هم کمتره…
خب نظر شما محترم ولی حتی برادر هود هم نتونست جای دو رو برا بگیره من خودم حداقل ۳۰ بار نسخه دوم رو تموم کردم به هر حال شما از برادر هود خوشت اومده من از دو سلیفه ها فرق میکنه
آره واقعا شاهکاره مخصوصا روایت داستانش لیاقت متای بالای ۹۰ داشت متاسفانه بهش نرسید بعد از ۲ بهترین اساسین و سومیش برادر هود البته نظر شما محترمه
من معمولا اکثر بازی هام رو ۲ بار تموم میکنم نه کم تر نه بیشتر ولی اساسین بلک فلگ از معدود بازی هایی بود که بیشتر از ۲ بار تموم کردم و سومین بازی برتر عمرمه.
ممنون بابت توجهت
راستی میخواستم بپرسم آلبوم موسیقی اساسین بلک فلگو داری؟
نه متاسفانه
داداش ندارم
عیبی نداره اگه خواستی برات میفرستم،واقعا موسیقی متن بازی یه شاهکاره بدون اغراق میگم..واقعا اگه موسیقی بازیو نگیری و هر روز گوش ندی ضرر کردی…
خب بفرست
اوستا
به نظدم نقد نکنی سنگین تره
#نوب_منتقد
دادا نسل ۸٫۵ هست
به نظرم باید ۲ سال صبر میکردن و نسل ۹ رو وارد بازار میکردم و یکم تو ارائه نسل ۸ و نیم عجله کردن..
شاید بازمیگم شاید سال ۲۰۱۷ سونی ازps5 رونمایی کنه
دوستان چگون میشه ۴k اپ اسکیل کرد
به سختی 😐
وای خدا ea خیلی خوب شده :-))
بازی های اخیرش همه عالی بودن بازی های بعدی هم فوق العاده خواهند بود . BF 1 , titanfall 2 , mass effect Andromeda , fifa 17 همه و همه عالین ( دسته کم به نظر می یان )
راستی یه سوال دوستانی که titanfall 1 رو بازی کردن این بازی بیشتر شبیه bf هست یا cod ؟؟؟ یعنی گیم پلی اش مثل مولتی های cod بدو بکش هست یا مثل بتل آروم ؟؟؟
بیشتر شبیه cod هست, گیم پلی سرعتی با مپ-های کوچیک البته تایتان هم داره که یه جورایی منو یاد تانک داخل بتلفیلد میندازه 😀
اینارو ولش امروز old trafford به اتش کشیده خواهد شد…
با سلام خدمت دوستان من تازه وارد جمع گیمفا شدم و کلا دنیای گیم .یه سوال داشتم و اون اینه که اگه پلی استیشن۴ بخرم کلا چقدر باید اپ کنم ؟مرسی
بیشتر منتظر تایتان فالم تا بتل یک از گیمپلی سرعتی خیلی بیشتر خوشم میاد
دوستان سلام
ببخشید بابت اسپم فقط خواستم بپرسم که سرورای راکت لیگ داخل ایران ف.ی.ل.ت.ر.ن؟
چون که فقط با ف.ی.ل.ت.ر شکن وارد میشه 😥
میدونم اینجا جاش نیست ولی میخوام بدونم تفاوت نسخه ی معمولی ویچر ۳ با نسخه ی goty چیه قضیه اپدیت ها و اینجور چیزا و ایا با اپدیت ها مشکل افت فریم رفع میشه و به سیستم پایین تر از سیستم مورد نیاز بازی میخوره لطفا کامل توضیح بدید
تو نسخه گوتی تمام آپدیت ها و دی ال سی ها هست و ربطی به سیستم نداره ولی در مورد افت فریم معمولا با آپدیت بهتر میشه :yes: