Gamescom 2016 | تهیهکنندهی NieR: Automata از مراحل فرعی و مدتزمان بازی میگوید
در گیمزکام ۲۰۱۶ که شهر کلن آلمان میزبانش بود، وبسایت دوالشاکرز از فرصت استفاده کرد و صحبتهایی با تهیهکنندهی NieR: Automata یعنی یوسوکه سایتو داشت و وی اطلاعاتی از مدتزمان گیمپلی و مراحل فرعی این عنوان بهاشتراک گذاشت که در ادامه میتوانید نظارهگرشان باشید.
سایتو در گفت و گو با دوالشاکرز، اشاره کرده که در مصاحبههای قبلی گیمزکام، درمورد ۲۵ساعتهبودن مدتزمان گیمپلی حرف زده، اما ظاهرا وقتی باری دیگر در ژاپن از کارکانان استودیوی سازنده یعنی پلاتینیوم گیمز پرسیده، آنها گفتهاند:
نه، احتمالا طولانیتر خواهد بود.
علاوهبر این، سایتو گفته که برای رسیدن به پایان داستان NieR: Automata، حتما نیاز به تمامکردن مراحل فرعی ندارید، ولی پایانهای مختلفی وجود دارند و پس اگر میخواهید که پایان درست را ببینید، باید مراحل فرعی را انجام دهید.
با توجه به صحبتهای سایتو، مراحل فرعی کوتاهی در بازی وجود دارند که در آنان، شما باید به پیداکردن یک آیتم یا چیزهای سادهی مشابهی اینها بپردازید، اما به همین ختم نمیشود و شاهد مراحل فرعی طولانیتری هم خواهیم بود که شامل چندین قسمت میشوند و داستان طولانیتری را روایت خواهند کرد.
سایتو همچنین اشاره داشته که اردوگاه مقاومتیای که قبلا از بازی نمایش داده شده بود، تنها مکان بازی نیست و شاهد نمایش چیزهای جدید و دیگری در آینده خواهیم بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خوب باید ببینیم….
من کم کم داره صبرم تموم مى شه. البته تموم هم بشه کارى از دستم بر نمى یاد.
میشه دلیل علاقتو به این بازی بدونم؟
عجب سلیقه خاص و فوق العاده اى :inlove: :inlove: :inlove:
من با بعضى از نقش افرینى ها حال مى کنم بعضى ها نه با هورایزن حال مى کنم با ویچر حال مى کنم با این بازى حال نمیکنم با بلاد بورن و دارک سلوز هم بازى نکردم ولى با دارک سلوز حال نکردم با فاینال فانتزى خیلى حال مى کنم 🙂
میدونم سلیقه ات چجوریه منم سلیقه ام همینطوریه ولی شما دارک سولز رو به زور بازی کن و درباره اش مطالعه کن و یاد بگیر سیستم بازی رو بعد جوری عاشقش میشی که دیگه نمیتونی ولش کنی من یه مثالی در مورد دارک سولز میزنم اونم اینه که دارک سولز مثل فلفل تند میمونه میدونی اذیتت میکنه ولی حس خوبی بهت میده(میدونم خیلی ربط نداشت)این بازی هم خیلی زیباس مطمئن باش
بله ۱۰۰ درصد قشنگه ولی برام جالبه ایشون از وقتی توی سایت دیدمشون آواتار این بازی رو گذاشتن آخه بازی اولین شمارشه و چیز خاصی نشون نداده و کاراکتر بازی هم خیلی نمایش داده نشده و بهش پرداخته نشده واسه همین سوال شده برام
اول از همه کارکتر مرکزى بازى فوق العاده جذابه. یکى از بهترین هاى چندین سال از نسل ۶ به بعد.
دوم خود بازى به شدت شبیه بازى هاى زمان PS2 و لحظات جادویى هست که باهاش بازى کردم. کاملاً هیجان زده ام که ببینم همون حس برمى گرده یا نه.
سوم سالها بود یه اکشن ژاپنى ندیده بودیم. یه بازى روان و جذاب. همه این ها دلایل من هست که براى این بازى بسیار هیجان زده ام.
بله درسته منم به شدت خوشحالم که واسه pc داره میاد خیلی وقت بود یه هک اند اسلش درست بازی نکرده بودم
بله درسته واقعا عنوان مورد انتظاریه و خوشحالم که واسه pc هم میاد
بازی خوبیه.مخصوصا از همین الان معلومه که شخصیت پردازی و گیمپلی فوق العاده ای داره
و همچنان خبری از ni-ho نیست 😐
چه قیافه سردی داره