تماشا کنید: تریلر جدید Titanfall 2 بخش داستانی آن را نشان میدهد | اطلاعات دیگر
نسخه اول Titanfall بخش داستانی نداشت و حالتهای بخش چندنفره، تمام محتوای بازی بودند که البته بهخوبی خود را نشان داد اما بخش قابل توجهی از مخاطبان هم بخش داستانی را میخواستند (همچنین در Titanfall میتوان گفت فرصت بسیار خوبی برای کشف افسانهها و روایت قومی آن با قرار دادن یک بخش داستانی خوب از بین رفت). با این حال، بهنظر میرسد سازندگان در Titanfall 2 نمیخواهند آن اشتباه را مجددا تکرار کنند.
استودیوی ریسپاون در بهروزرسانی سایت خود توضیحاتی را از این بخش ارائه داد. در این توضیحات، پنج عنصری که باعث میشود بخش داستانی Titanfall 2 بتواند ایستادگی کند و به عنوان یک بخش کاملا تکامل یافته و مسقل از چندنفره خود را نشان دهد، مشخص شدهاند.
توضیحات آنها را در ادامه مشاهده میکنید:
Titanfall 2 در واقع دو بازی در یکی است که به دقت بالانس شدهاند. یک Pilot زرنگ و یک Titan قدرتمند؛ اینها سوال جالبی را بهوجود میآورند: رابطه بین Pilot و Titan چیست؟ با آن به کجا میتوانیم برویم؟ از این سولها بود که بخش داستانی Titanfall 2 شروع به شکل گرفتن کرد.
طراح ارشد Titanfall 2 همچنین گفت از بازیهای ولو الهام گرفته شده است:
ما از چیزهای زیاد مختلفی الهام گرفتهایم. سلیقههای زیادی در سراسر استودیو وجود دارد. بازیهای ولو برای مدت طولانیای الهامبخش تیم طراحی ما بودهاند. ما همیشه قصد داشتیم حس گام بر داشتن در بازیهایمان را فراهم سازیم.
وی در ادامه افزود:
در حالی که همچنان جنبه نظامی در بازی وجود دارد، تمرکز داستان برروی رابطه بین یک Pilot و Titan او است؛ این یعنی شخصیتهای زیادی در اطراف شما وجود ندارد که باعث انحراف خط داستانی شوند. ظبط مدل حرکات، با آزادی که برایمان به ارمغان میآورد، نمیگذارد که در کارهای خود محدودیتی را در نظر بگیریم. میزان بسیاری از کارها صرف این شده چگونه مدل حرکتی که ساختهایم را وارد زمینه بخش داستانی کنیم.
علاوه بر این، بهنظر میرسد مبارزات Pilotها در مقایسه با Titanها بیشتر است و ماموریتها نسبت بهیکدیگر بسیار متفاوت خواهند بود.
شما در ویدیوی زیر میتوانید مشاهده کنید که بخش داستانی بازی چگونه بهنظر میرسد:
تماشا بهصورت آنلاین:
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
عالی بود. اونجاش که کلاه و میزاره رو سرش کپی دووم هست. بی صبرانه منتظرم
الهامه 😀
حس خیلی خاصی به این تایتان۲ دارم. بازیهای EA همیشه با عدد ۲ شاهکار بودن.
سیمز۲
بتلفیلد۲
مس افکت۲
مدن ۲۰۰۳ یا ۲۰۰۴
تیم فورترس۲
هف لایف۲
فیفا۱۲
همیشه وقتی عدد۲ در میون بود بازی عالی میشد. حتی فن خوب مثل saeedsaeed2 هم داریم 😀
تیم فورتسزهف لایف که مال ea نیس
یکی از ناشرا و توزیع کننده-هاش EA هست. تو نت بزن teamfortress 2 publishers.
البته اگه dragon age 2 رو فاکتور بگیریم
اون Dragon age ii دو تا I داشت نه عدد ۲ 😀
بی صبرانه منتظرم
خیلی خوبه که بخش افلاینم بهش اضافه کردن.امسال بازی های شوتر خیلی خوبی تو راهه :yes: :yes:
یکی از بهترین های امسال منتظرشم :yes: :yes:
یکی از جدیدترین کاندیدا ها برای جایزه بهترین شوتر سال در مراسم tga
جدید=جدی
دقیق نمی دونم که چرا دوباره رفتن سراغ سورس انجین برای این بازی ! ولی من به شخصه تجربه جالبی از بازی هایی که با این موتور ساخته شدن ندارم !…team fortress2 و کرش کردن های عجبیش یک طرف left4dead 2 هم یک طرف (no more room in h ell هم همینطور که یک ماد از نسخه ی اول l4d هست).
که البته بازی های جدید که با این موتور ساخته شدن چندان مشکلی نداشتن مثل نسخه ی آخر کانتر و بیشتر مشکلاتی که من دیدم داخل بازی های قدیمی تری بود که با این موتور ساخته شدن (مخصوصا بازی های آنلاین) و از سورس انجین ۲ هم خبری ندارم چطور هست !…
دیگه حالا باید ببینیم دلیلشون برای استفاده از این موتور چی بوده و چرا سراغ فراسبایت نرفتن !
من تابحال اون مشکلات رو داخل تیم فورترس و کانتر۱٫۶ و گو و خود تایتان فال نداشتم. اینا از نسخه بهبود یافته سورس۱ استفاده میکنن چون میتونن ۶۰فریم کامل بگیرن برای کنسول. اولش EA پیشنهاد داد که Unreal Engine استفاده کنن.
امیدوارم بخش تکنفرش خوب باشه….با توجه به این که سازندش سازنده ی mw2هستش :shy:
با وجود بخش داستانی این بازی دیگه هیچ کم و کاستی نداره، واقعا افراد نابغه ای در این استودیوی بازی سازی وجود داره، که هر استودیویی ارزوی داشتن همچین افرادی رو داره
:chic:
منتظرشم شدیدا