تماشا کنید: مقایسه عملکرد نسخه آلفای محدود Battlefield 1 برروی تمامی پلتفرمها
الکترونیکآرتز و دایس در حال حاضر یک نسخه آلفای محدود برای Battlefield 1 را برروی تمامی پلتفرمها، یعنی ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی راهاندازی کردهاند و به همین ترتیب، دیجیتال فاندری تصمیم گرفت تا این نسخهها را با یکدیگر مقایسه کند.
اول از همه باید به شما بگوییم اگر میخواهید Battlefield 1 را برروی کنسول تجربه کنید، مطمئنا تجربه یکسانی را با دارندگان نسخه رایانههای شخصی نخواهید داشت. در حالی که این موضوع کاملا واضح بود، در نسخه آلفای محدود بازی حتی چیزهای بدتری دیده میشود.
با توجه به گفته دیجیتال فاندری، نسخههای ایکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ بازی، با توجه به حالت بخش چندنفرهای که برای بازی انتخاب میکنید، برروی تنظیمات low – Medium رایانههای شخصی قرار دارند (البته anti-aliasing در برخی اوقات بهخوبی اجرا میشود). در حال حاضر، حالت Domination ثبات بیشتری را از نظر نرخ فریم داشته که تقریبا به ۶۰ میرسد اما حالتهای دیگری که دارای تخریبپذیری و وسایل نقلیه سنگین هستند، از مشکلاتی رنج میبرند که نرخ فریم حتی تا ۴۰ هم کاهش مییابد.
دیجیتال فاندری افزود Star Wars Battlefront هم مشکلات مشابهای را در نسخههای آلفای محدود و بتا داشت (ما هم میتوانیم ذکر کنیم Mirror’s Edge Catalyst دارای چنین مشکلاتی بود) و تمام آنها در زمان عرضه رفع شدند اما این نکته را هم در نظر داشته باشید ظاهرا اینبار مشکلات بزرگتر هستند و احتمال اینکه مانند Battlefield Hardline رفع نشوند هم وجود دارد.
در ادامه میتوانید ویدیوی مقایسهای را مشاهده کنید:
تماشا بهصورت آنلاین:
بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برروی پلتفرمهای ایکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی منتشر میشود. همچنین یک نسخه بتا برای بازی عرضه میشود اما تاریخ دقیقی برای انتشار آن وجود ندارد. مشترکین EA Access یا Origin Access هم میتوانند نسخه اصلی را در ۱۸ اکتبر (سهشنبه ۲۷ مهر) تجربه کنند البته در E3 2016 اعلام شد دارندگان کنسول ایکسباکس وان حتی زودتر میتوانند به تجربه بازی بپردازند.
علاوه بر این، جزئیات مراحل بخش داستانی، سلاحها، نقشهها و حالتهای بخش چندنفره را میتوانید در این بخش مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
خیلی عالیه واقعا :yes: برعکس بقیه دوستان به کالاف هم خیلی امید دارم.جدا از مولتی پلیر فوق العاده هردوتا بازی امیدوارم روی کمپینشون هم کار کنن.کمپین bo3 که ادمو از زندگی نا امید میکرد و کمپین بتل های قبلی هم خیلی جای کار داشتن :weep:
آقا می شه این ویدئوها رو تو آپارات بزارین
این یکی خیلی بدرد نخوره
pc رو حالت low هم بد گرافیک داشت 😯 :yes:
xone و ps4 یه مقدار از حالت مدیوم گرافیک بیشتری داشتن ولی فریم گیریه xone واسم جالب بود 🙂 :yes:
طبق گفته dice در نسخه pc از قفل drm استفاده میشه مثل tomb radier.
این همونی نبود که پژوهش دانشگاهی داشت اینا ؟
بعد سره gta v گفت دنووو داره >؟
خودشه
هر بازی که دیگه ناشرش EA باشه از این قفل استفاده میکنه.
استفاده میکنه و بعد نابود خواهد شد و به سرنوشت mirror edge خواهد شد هر بازی ای که از این قفل استفاده کرد نابود شد
inside نابود شد؟
هیچ مشکلی پیش نمیاد. قبلاً میگفتن به هارد SSD صدمه وارد میکنه اما من تست کردم و مشکلی پیش نیومد. مشکل شخصیت پردازی و … MIROR EDGE چه ربطی به قفل بازی پیدا میکنه؟ متال گیر مشکل داشت؟فیفا مشکل داشت؟ یا نکنه DOOM? البته من ۱۰۰% مشکل شمارو میدونم. چون نمیتونید دیگه کرکی بازی کنید از نظر شما اون بازی نابوده. کامنت شما هم مشکلی نداشت فقط از نظر من رو, جا انداختید.
هرچه بتل داره از مولتیشه بعد کرکى بخره؟ 😐 😐
منتظرش هستم امیدوارم به فریم ثابت برسه تا همه دوستان لذت ببرن
شما چی میگی این وسط
بخش نظرات عمومیه هرکسى حق داره نظرش رو بگه :yes: 😐
اشتراکی 😀
اتفاقا بازی میکنم :snicker:
شروع شد …
خیلی ممنون بابت مقاله
هرچه پیش آید، خوش آید. هر چند من به دایس امیدوارم و همونطور که آقاهه تو ویدئو میگه، عمده بازی های این استدیو از مرحله آلفا تا روز لانچ به شدت پیشرفت میکنن و بتل ۱ هم طبیعتا از این قاعده مستثنا نیست.
به امی توفیق روز افزون برای بتل ۱ :yes: 😎
عجب سالی بشود سعید جان.
بتلفیلد در گذشته…
کاد در آینده…
عاشق هردوشونم.
به امید موفقیتشون.
من قبلا هم از این مقایسه ها میدیدم . الان هم توی یوتیوب میبینم . ولی مقایسه ی درست زمانی انجام میشه که تو صحنه نبرد و درگیری و انفجار ها تست کنن . تو نسخه های کنسولی زمانی که صحنه شلوغ میشه و پر از تیر اندازی و انفجار میشه AA خاموش میشه . بعضی موقع ها کیفیت تکسچر ها میاد پایین و تصویر نامفهوم میشه تا فریم ثابت بمونه . نه تنها تو بتلفیلد . حتی به عنوان مثال تو L.A Noire و Max Payne 3 و خیلی بازی های دیگه هم شاهد همچین چیزی بودیم . گرافیک نسخه کنسولی به صورت داینامیک با توجه به شلوغی محیط بالا پایین میشه
دقیقا :yes:
:yes:
یک کلام ناموس بازیه ……..
یه چیزی رو این نسل یاد گرفتم اینکه تا یه بازی منتشر نشده در موردش نظر ندم البته بعضی استدیو ها و شرکتا کارشون از روز اول تضمین شدس مثل playdead و rockstar و naughty dog و چندتای دیگه که خودتون میدونید ولی در مورد EA و UBISOFT و CAPCOM و اینا :sick:
کار بتل درسته از اون بازیافت که فقط باید اورجینالشو گرفت اصلا کرک هم کنن نمیگیر کلا بتل به مولتیشه بر خلاف کالاف که یه زمانی کمپینش عالی بود وای چه گرافیک مثل همیشه هم pc سره خخخخ البته مال کنسول ها هم خوب بود گرافیکش در حد low پی سی بود و فریم رفت بازی هم متوسط بگیریم روی ۴۰ اینا بود ولی pc با گرافیک آخر روی ۵۵ اینا بود حالا حساب کنید گرافیک بیاری روی low که مثل کنسول خخخ میچسبه به سقف خخخ