میزان جمعآوری کمکهای مالی نسخهی بازسازیشدهی System Shock از مرز ۹۰۰,۰۰۰دلار گذشت
نسخهی بازسازیشدهی System Shock، از هدف جمعآوری کمکهای مالی خود در کیکاستارتر پیشی گرفت و بیش از حد انتظار نایتدایو استودیوز، کمکهای مالی دریافت کرده است. در ادامه همراهِ گیمفا باشید.
نسخهی بازسازیشدهی System Shock، تا ۹ ژوئیه (۱۹ تیر)، مبلغ ۹۰۵,۳۹۶دلار از سوی منابع مختلف مالی جمعآوری کرده، درحالی که هدف نایتدایو استودیوز، ۹۰۰٫۰۰۰دلار بود و بیش از چیزی که احتمال میداد، در کیکاستارتر کمکهای مالی دریافت کرده است. تا کنون، ۱۴٫۵۰۰ نفر در این کمپین شرکت کرده و حمایت کردهاند، که به گفتهی وبسایت گیماینفورمر، تا ۱۸روز دیگر هم برقرار خواهد بود.
اگر قصد تجربهی نسخهی بازسازیشدهی System Shock را دارید، بدون خرجکردن پولتان، میتوانید دموی این عنوان را از طریق استیم، GOG و هامبل، بهصورت رایگان دریافت کرده و از تجربهی آن لذت ببرید.
با توجه به سازندهی نسخهی بازسازیشدهی System Shock، یعنی نایتدایو، این دمو، ” اثبات مفهموم ” این عنوان است. با این حال، کارایی و اجرا، ویژگیها و جلوههای بصری بازی، ” در معرض تغییرات ” هستند. جهت مشاهدهی اطلاعات بیشتری از این نسخهی بازسازیشده، میتوانید به صفحهی کیکاستارتر آن مراجعه کنید. نایتدایوز استودیوز، پیامی در شبکهی توئیتر در رابطه با کمکهای مالی منتشر کرده و گفته است:
ممنون از شما حامیان. System Shock باز میگردد.
علاوهبر نسخهی بازسازیشدهی System Shock، نایتدایو استودیوز در حال کار برروی System Shock 3 است. این سازنده، این خبر را در ۲۰۱۵ تایید کرده و قطعات کوتاهی از گیمپلی آن را در اوایل امسال منتشر کرده که به دموی نسخهی بازسازیشدهی System Shock هم شباهت دارد. همانطور که میدانید، تهیهکنندهی عناوین Deus Ex و System Shock، وارن اسپکتر، به تیم نایتدایو برای ساخت System Shock 3 ملحق شده است.
System Shock، اولین بازیای نیست که توسط نایتدایو بازسازی میشود و این شرکت، نسخهی اصلی Turok را در اواخر سال گذشته، یعنی ۲۰۱۵، بازسازی و منتشر کرده است و همچنین قصد بازسازی دنبالهی آن را هم دارد. هردو بازی، در راه انتشار برای ایکسباکس وان هستند.
سازندهی اصلی System Shock، لوکینگ گلس استودیوز است، درحالی که دنبالهی آن، با همکاری ایرشنال گیمز ساخته شد. بعد از System Shock 2، ایرشنال گیمز، وظیفهی ساخت Bioshock را برعهده گرفت و بهدنبال توسعهی آن رفت و البته توانست عنوانی موفق و شاهکار را خلق کند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
یک شاهکار بود زمان خودش ولی گرافیک کلاسیک یه چیز دیگس من وقتی نسخه black mesa بازی half life 1 وجود داشت که گرافیکش خیلی بهتر بود همون نسخه قدیمی رو با گرافیک سال۱۹۹۸ دانلود کردم و تمومش هم کردم انقدر معتادش شده بودم یه روز ۸ ساعت بازیش کردم
خوب شد black mesa رو نگرفتی یه افتظاح بود
کلا هوش مصنوعی نداشت