دیوید کیج از ویژگیهای گرافیکی Detroit: Become Human میگوید
بازی جدید کوانتیک دریم تحت نظارت و کارگردانی خالق افسانه ای، دیوید کیج، در همایش بازیهای پاریس سال گذشته همه را مبهوت خود و نمایش E3 بازی نیز هایپ طرفداران را چندین برابر کرد. در مصاحبهای جدید با این کارگردان خلاق، او درمورد تکنولوژیهای جدید و ویژگیهای گرافیکی Detroit: Become Human صحبت کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
آقای کیج ابتدا در مورد موتور جدید و همینطور قابلیتهای سینمایی جدید آن در زمینه فیلمبرداری گفت:
ما میخواستیم با بازی Detroit از مرزها و محدودیتها عبور کنیم، پس به موتوری احتیاج داشتیم که به ما قابلیتهای بیشتری، بخصوص در زمینه فیلمبرداری و سینمایی، بدهد. همچنین به نورپردازی واقعگرایانه احتیاج داشتیم، و در نتیجه یک موتور کاملا جدید را از اول طراحی کردیم.
کوانتیک دریم بر روی عناصر گرافیکی جدیدی کار کردهاست که از آنها میتوان به سایههای جدید برای صورت و پوست و همینطور ویژگی براقشدن گوشها وقتی نور پشت آنها است، اشاره کرد.
ما سایههای پوست، مو و چشم ساختهایم. همینطور یک حالت نیمشفاف وجود دارد و وقتی نور زیادی پشت گوشتان باشد، به رنگ قرمز در میآید.
با اینکه کوانتیک دریم تمرکز زیادی بر روی ویژگیهای گرافیکی بازی داشتهاست، دیوید کیج درک میکند که این شاید برای عده زیادی اصلا مهم نباشد و ارزش خود را برروی دیگر المانهای بازی قرار دهند.
ما با تمامی این تکنولوژیها بازی میکنیم اما بازیکنان لزوما نباید به آن اهمیتی بدهند، چراکه بیشتر ابزار هیجان سازندگان و گیک هاست! ما امیدواریم که بازیکنان، حتی اگر به این تکنولوژیها علاقه ندارند، در نهایت از چیزی که برروی صفحه نقش میبندد لذت خواهند برد.
Detroit داستانی است از تعامل انسانها و رباتها در دنیای پیشرفتهای که همهچیز با صنایع دیجیتالی و تکنولوژیهای کمنظیر دنبال میشود. بازی جدید دیوید کیج به صورت انحصاری برای پلیاستیشن ۴ در دست ساخت قرار دارد اما هنوز تاریخ مشخص دقیقی از آن نداریم. نظر شما در مورد این قضیه چیست و چه چیزی برایتان مهم است؟ گرافیک یا دیگر عناصری که یک بازی ویدیویی را میسازند؟
پر بحثترینها
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۹؛ بَک تو بَک
- تریلر جدید فصل دوم سریال The Last of Us شخصیت ابی را نشان میدهد
- شایعه: کنسول نسل بعدی Xbox در سال ۲۰۲۶ با نام Xbox Prime عرضه خواهد شد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Alan Wake 2: رمدی میخواهد نسخه اروپایی ناتی داگ باشد
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- ۱۵ بازی بزرگ خاطرهانگیز گیمرهای ایرانی
- کلیپ جدید Assassin’s Creed Shadows با محوریت پارکور
- از کنترلر جدید Xbox با طرح DualSense رونمایی شد
- مهمترین آمار و ارقام صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۴
نظرات
واقعا عناوین استاد کیج از لحاظ گرافیک و موسیقی فوق العاده هستن.همیشه هم گرافیک بازی هاشون از لحاظ گرافیکی چندسال از زمان خودشون جلوتر بودن.بی صبرانه منتظر این بازیم
دیوید کیج شخص خیلی خلاقیه :yes:
اینکه دست پخت های آقای کیج همیشه ترکیب خوشایندی از داستان، روایت، موسیقی، موشن کپچر های دقیق و صداگذاری های کم نقص هستن رو موافقم ولی از نظر گرافیک فنی موافق نیستم که چندسال از زمان خودشون جلوتر هستن
********************************
امیدوارم این بازی با داستان نئو نوآر و به نوعی سایبرپانک خودش (چون فک کنم داستان تم سیاهی داره) بتونه یه بار دیگه استعداد ذاتی تیم کوانتیک دریم و شخص آقای کیج رو ثابت کنه
تقابل شخصیت Kara و Connor هم خیلی باید جالب باشه. تعقیب و گریز بین شکار و شکارچی
خدارو شکر یک نفر فرق گرافیک فنی و گرافیک هنری رو فهمید.دیگه داشتم نا امید میشدم :-)) :yes:
میشه یه توضیحی درباره ی تفاوت گرافیک فنی و هنری بدید؟ فکر کنم طراحی محیط میشه هنری و گرافیک فنی همون مشخصات گرافیکی و فریم و رزولوشن هست درسته؟؟
ببینید گرافیک هنری به رنگ پردازی ها و طراحی محیط بر میگرده گرافیک فنی جدای رزولوشن و فریم. به نوع تکنیک های گرافیکی ک استفاده میکنن مربوط میشه.مثلا بازی از چ نوع تکنیک aoاستفاده میکنه یا یه سطحی از aa بکار گرفته میشه یا سایه ها در چ سطحی هستن. رزولوشن تکسچر و غیره ک حقیقتا به دو دلیل بازیای کنسول (نسل ۸)از لحاظ فنی خیلی قوی نیستن یکی اینکه سخت افزار amdهست و یعنی کلی تکنیک اختصاصی انویدیا وجود نداره دوم هم به ضعیف بودن سخت افزار بر میگرده همونطور ک دیدین سازنده دایینگ برای fxaa2Xمجبور شدن فریم روی ۳۰ در نظرنبگیرن(fxaaسطح ابتدایی aaبرای صاف نگه داشتن خطوط هست)حالا دلیلی ک شهروز جان گفتن همین بود 😀
دکتر من زیاد اطلاعاتم از گرافیک زیاد نیست ولی واقعا گرافیک چشم نوازی دارن بازیای استاد کیج مثلا بیاند واقعا بازی ضعیفی بود ولی از لحاظ گرافیکی واقعا نسل هشتی بود
گیمفا عزیز جون اون عمت دیگه من بن نکن اخه کاری هم نکردم این بار بن کردی ۱۸بار بنم کردی بسم دیگه 🙁
خوب اقا بیخودی ک بن نمیکنن :-/ چطور ما این همه ساله میایم بن نشدیم
آیا تو ویروس پس چه شد گرفتی؟ بله
من جداً دلم مى خواهد این بازى رو زودتر ببینم. هر چند با توجه به بلندپروازى هاى کیج مى شه مطمئن بود نسخه پلى استیشن نئو از اینى که ما بازى خواهیم کرد خیلى بهتره.
انقدر حرف از غذا نزن گشنمه :-X :-X :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry: :reallyangry:
رفع اسپم:متاش بالای ۸۵ میشه.بازیش عالیه :yes:
کمی از تکنیک های aa وao نوع سایه زنی میگفتن حداقل 😀
واقعا بازی از لحاظ گرافیکی داره محدودیت هارو کنار میزنه به نظرم.
یه عکس دارم خودم که فرقی با واقعیت نمیبینم توش.
دست مریزدا کوانتیک دریم.
واقعا تو گرافیک و داستان سرایی خارق العادست.
از الان هم میگم متاش برام مهم نی
میتونی لینک بدی امیر؟
چه لینکی؟
باو یکی یه عکس از تریلر گرفته بود
خیلی خفن بود
تو تل.گرام برات میفرستم
چیز خاصی نی که نیاز به لینک باشه
همیشه سبک بازیهای دیوید کیج بهم میخوره!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اسپم: دوستان برین اولین پست گیمفا رو نگاه کنین یه نفر آینده رو تخمین زده! : |
مجبور نیستی بیای گیمفا جار بزنی :-))
خوشت نمیاد خیلی شیک کلیک نکن رو پست :yes:
دوست عزیز دعوا نداریم که!
منظورم این بود که از سبک بازیاش خوشم میاد! : |
نگفتم گه حالم ازش بهم میخوره گفتم سبکش به من میخوره!
لطفا کمی بیشتر دقت کن
خوشت نمیاد نیا تو پست بازى هاى دیوید کیج برو تو پست هر بازى دوست دارى من از ویچر خوشم نمیاد نمیرم تو پستش ولى اگه یه بازى واقعا ضعیف باشه حساب فرق مى کنه ….
این کی گفت نمیاد میگه میاد
این سونی فن ها نشد یه بار کامنت یه نفر رو درست بخونن بعد بزنن رو گذینه پاسخ. :rotfl:
این بنده خدا میگه از بازی های دیوید کیج خوشش میاد. 😐
اونجا هم گفته سبک این بازی ها بهش میخوره( نگفته حالش به هم میخوره!) 😐 😐
آفرین به شما
از لفظ “این سونی فن ها” استفاده نکنی بهتره 😐
واقعا موشن کپچر این بازی خیلی سینمایی کار شده
واقعا عناوینی که دیوید کیج میسازه دارای گرافیک چشم نوازی هستند مثل beyond و البته heavy rain.
این طور که به نظر میاد در نسل هشتم هم می خوان با detroid گرافیک زیبایی رو ارائه بدن
استاد کیج امیدوارم یه شاهکار مثل heavy rain بسازید با heavy rainزندگی کردم
سلام همگی
دوستان اینجا کسی از اکانت های ترکیبی واسه ps4 استفاده می کنه؟
یه چند تا سوال داشتم
احتمال بن شدن دستگاه هست یا نه ؟ و به نظرتون برم بازی نسخه فیزیکی بگیرم و دستگاه رو ب خطر نندازم یا اکانت ترکیبی بگیرم و کلی قیمش کمتر در بیاد؟
اگه میشه تو این پست یه بحثی راجبه همین اکانت های ترکیبی بکنیم ک سوال های خیلیا مثل خودم برطرف شه
من از چند تا از فروشنده های همین اکانتا در همین باره سوال هایی پرسیدم و همه گفتن احتمال بن شدن اصلا نیست ولی خوب بالاخره اونا فروشندن و نمی خوان فروششون کم شه
از این ور هم الان کلی چنل با سایت دارن این اکانت هارو می فروشن و خیلیا هم دارن استفاده می کنن یعنی اگه مشکلی داشت تا حالا همه می دونستن
ممنون می شم راهنماییم کنین ?:-) ?:-) :yes:
سلام دوستان بازی کردن بازی های ps now چقدر حجم اینترنت را مصرف میکند؟؟؟؟؟
دیوید کیج واقعا عناوینش فکر انسان رو درگیر خودش میکنه
“ما سایههای پوست، مو و چشم ساختهایم. همینطور یک حالت نیمشفاف وجود دارد و وقتی نور زیادی پشت گوشتان باشد، به رنگ قرمز در میآید.”
اسم تکنیکش scattering ه ، برام عجیبه :struggle: که به این قضیه اشاره کرده چون چیزه جدیدی نیس ، قبلا هم تو بازیهای دیگه استفاده شده . مثل متا گیر ۵
چه لزومی داره یه تکنیک تکراری رو تو مصاحبه عنوان کنی و ازش بعنوان مزیت نام ببری ؟!!!
اگه توجه کرده باشی اسمشو نگفته تا بتونن کمی هایپ کنن
اسم چیو ؟
اسم تکنیک ؟!!!
اسم همونیه که بالا گفتم ، چیزی نیس که بخواد هایپ ایجاد کنه !! :sarcasm:
والا اون دیگه گوش نیست اینه بقل تریلیه
از پشت شخصیت رنگ تغییر نور پشت گوش کی دقت میکنه اخه
یه ایراد بنی اسرائیلی کوچبک عز بازی دارک:واقعا ۱۰ ساعت گیم پلی این بازی برای شخص من خیلی کمه
بجاش داستان بازی شاخه های مختلفی داره برا همین ارزش تکرار پذیریش رو خیلی زیاد میکنه
در بیوند اره ولی هوی راین اصلا با حرفت موافق نیستم.گرافیک هوی خیلی خوب نبود.