نسخه کلکسیونی Horizon: Zero Dawn معرفی شد
مزایای پیش خرید Horizon: Zero Dawn به تازگی پس از اعلام خبر تاخیر با تریلری جدید اعلام شدند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا شما را با نسخه کلکسیونی بازی نامبرده آشنا کنیم.
استودیو گوریلا گیمز نسخه کلکسیونی بازی Horizon: Zero Dawn را با قیمت ۱۲۰ دلار معرفی کرده است. این نسخه محتویات بسیار جذابی را همراه خود دارد که عبارتند از:
- مجسمه ۹ اینچی از شخصیت Aloy (قهرمان بازی) ساخته شده توسط Gentle Giant
- جلد فلزی
- کتاب ۴۸ صفحهای The Art of Horizon: Zero Dawn (دارای طراحیهای هنری)
- تم پویا اختصاصی پلیاستیشن ۴
- محتوای دانلودی اختصاصی
Horizon: Zero Dawn در ۲۸ فوریه سال ۲۰۱۷ (مصادف با ۱۰ اسفند) بهصورت انحصاری برروی کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد. پس از سالیان بسیار، این اولین بازی غیر Killzone استودیو گوریلاگیمز است. امیدواریم که در E3 2016، نمایشهای بیشتری از این عنوان را شاهد باشیم.
هرمن هالست به عنوان مدیر عامل در رابطه با تاخیر پیشآمده گفته است که آنها میخواهند “این بازی سطحی از جلوههای بصری و گیمپلی را ارائه کند که گوریلا گیمز به آن شهرت دارد”.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مدیرعامل Take-Two نگران عملکرد GTA 6 روی Xbox Series S نیست
- آپدیت بهینهسازی Baldur’s Gate 3 برای PS5 Pro منتشر شد
- مدیر عامل Take-Two: فرنچایزهای محبوب در نهایت محو خواهند شد؛ برای موفقیت به IPهای جدید نیاز داریم
نظرات
بقیشو نمیخوام ولی کاش اون تم پویا برای پلی استیشن به من میرسید
خب برو تو استور پول بده بگیر|:
پویا…از چه کلمه ى زیبایى استفاده شد…اقا مثله انچارتد سخره نبردیم داره ….بابا خیلى توپه…اثرى خارقوالعاده از سوى گوریلا گیمز…ببینید این سونى چه برنامه هایى داره که این بازیو تو e3 قرار نداده!!!!…
مگه میشه پول داد و گرفت؟
نه باو برای تم پول خرج نمیکنم
داستانش اگه این جوری باشه جالب نیست بدون هیچ گوییستی
ولی گیم پ لی بازی خیلی قسنگ کار شده خیلی
به نظرم یه بار دیگه یا چند بار دیگه تاخیر میخوره
کوئست داره کی گفته نداره؟
داستانش خیلى هم قشنگه
قشنگه ولی چه جوری میخان روایتش کنن دخ.ت.ره بخاد بره کل دنیارو نجات بده از لحاظ داستانی ان چنان بهش امید وار نیستم ولی از بقیه جهات چراامید دارم
کی گفته میخواد دنیا رو نجات بده؟
الوی دنبال حقیقته.حقیقت این اتفاق ها
اخر تریلر هم وقتی میخواد وارد اون در بشه
میگه من حقیقت این رو خواهم دید
خب دنبال حقیقت باشه که چی اخرش فهمید که اینا کاره یه ادمه میره یارو رو میکشه به حقیقت پی میبره اگه داستانش مثل تلو باشه درمورد نجات دنیا نباشه واین حرفا خوبه هرچند که تلو هم این جوری بود ولی جویل نذاشت بازی های گوریلا همیشه داستان معمولی ای داشتند این ام همین جوریه
الان معلوم نیست دنیا درحال شروعه یا پایان
گوریلا گیمز باید درمورد داستان بازی شفاف سازی کنه
دادا چی کار ادمه؟
اصلا به طور کلی داستان به یه سمت دیگست و ربطی به دنیا نداره.
مگه دنیا الان پاچیده که بخوان نجاتش بدن؟
داستان ابن نسخه به شدت بلند پروازانست و یادت هم نره که گوریلا اعضای سی دی پراجکت رد و بتسدا رو برای این بازی جمع کرده
دادا تو بازی دوره ی “ما” تموم شده و ما از بین رفتیم
بعد ده هزار سال بعد دوباره انسان ها از غار نشینی شروع میکنن.
اصلا هیچ ربطی به پایان و شروع دنیا نداره
فقط امیدوارم اخرش به چرت و پرت هایی مثل ا.دم فضایی نخوره داستان
کارمند جم کرده ولی برای مکانیزم های گیم پلی بازی بازهم میگم ازحیت داستانی ایده شو نمیتونن خوب پیاده کنن
من یه سوال داشتم امیرجان
تو بازی میشه سلاح های پیشرفته ای رو از قطعات حاصل از نابود کردن روبات ها درست کرد…لااقل انواع تیرها و کمان ها وجود داشته در تریلرها
چرا با این وجود همچنان این قبایل انسانی در یک حالت بدوی و عصر حجری زندگی میکنن؟
درسته که تمدن رو از دست دادن اما آیا در این مدت طولانی نتونستن زندگی پیشرفته تری داشته باشن؟چون علمش از قبل نابودی بوده…مثل اینه که یه ساختمون رو بسازی و خراب کنی و بخوای دوباره همونو بسازی…چرا از اونجا شروع نشده و از زندگی غارنشینی شروع شده…اصلا این کمان Aloy جطو ساخته شده توسط انسان غارنشین؟
داستان هم فک کنم ۱۰۰۰ سال بعد باشه، نه ۱۰۰۰۰ سال
هزار سال رو فکر نکنم چون یه جا دیگه هم خوندم حدود ده هزار سال.
در مورد اون سوال هم جواب کاملی ندارم.
خب اینا خیلی چیز ها رو از داخل اونا جدا کردن و تونستن سلاح درست کنن ولی زیاد کاربردی برای زندگیشون نداشته.
البته تو قسمتی از تریلر اگر دقت کرده باشید عده ای از کردم در حال ساخت یک ربات هستن
شهروز جان این انسان های جدید تازه افریده شدن د خیلی وقت نیست که بگیم چرا علمشون خیلی پیشرفت نکرده.
تو تریلر e3 پارسال هم الوی داشت تیرکمون انفجاری درست میکرد
چیزایی تو بازی دیدم اگه واقعی باشه برترین توسبک خودش میشه اگه گوریلا درمورد داستان شفاف سازی کنه با اون گیم پلی با گرافیک با جرایت میتونم بگم برترین بازی نقش افرینی در نسل هشت میشه ولی داستانش خیلی ابهاماتی برام داره
شهروز جان یه چیز دیگه
یه جا دیگه خوندم که اینا کاملا با تکنولوژی مدرن اشنایی دارن ولی شاید یه را.زی باشه که هنوز غا.رنشین هستن
خط زمانی بازی که همون ۱۰۰۰ سال بعد از سقوط تمدن بشریه (حالا به دست یک هوش مصنوعی فوق پیشرفته و هوشمند مثل GLaDOS پورتال)
این از لینکش:
polygon*com/2015/6/24/8834897/horizon-zero-dawn-e3-2015-preview-gta-skyrim
ولی بین این غارنشینی و سبک زندگی بدوی و دسترسی به فناوری High-Tech روباتیک یه تناقض آشکار و یه حفره داستانی وجود داره (که خودم حدس میزنم دلیل عقب موندگی بشریت به دیکتاتوری روبات ها برمیگرده) که این همون چیزیه که سازنده هنوز رو نکرده
به نوعی میشه گفت هورایزن یک ترمیناتور در محیطی جنگلیه!
درسته
اول جواب داستان. مگر چند مدل داستان داریم که این فرضیه اینقدر به نظر کلیشه اى مى یاد براتون. به هرحا یه داستان همیشه ماجراى یه سفره که قهرمانش موقع شروع یک شخص هست و زمان پایان تبدیل به یکنفر دیگه شده. اگر این اتفاق بیافته، داستان خوبه، حتى توى فیلمى مثل ترمیناتور که آدم آهنى از ماشین کشتن رسید به درک جدیدى از زندگى.
اما جواب دکتر، تمدن براى رسیدن از غار به شهرمشینى اولیه نزدیک به ده هزارسال زمان صرف کرده. تکنولوژى توى این داستان هم نمونه اولیه تکنولوژى غار نشینى هست، فقط مصالح ساخت کمان و غیره پیچیده تر از سنگ بوده. علاوه بر اینکه اون تصویر توى غار بیشتر مى خوره مال اوایل انهدام تمدن انسانى باشه، براى اینکه تو این تریلر جدید مى بینیم شهرها از تصور اولیه ما پیچیده ترن. پس خیلى نگران نباش دکتر جان.
من نگران نیستم هانا جان :-/
تمدن برای رسیدن از غارنشینی به شهرنشینی اولیه بیشتر از ده هزار سال وقت صرف کرده البته. اجداد ما ده هزارسال پیش در روستاهایی ساکن شدن و شهرنشینی به شکل تعریف شده و سازمان یافته تقریبا از شش هزارسال پیش شروع شد
این حفره های داستانی طبیعین و وجودشون پیچش های روایی رو بیشتر میکنه که به خودی خود نکته مثبتیه
میشه داستان متوسط و معمولی باشه مثل خیلی از بازی ها ولی روایتش متفاوت و جذاب باشه. همین روایت داستان شیرین و خاصه که بازی هارو متمایز میکنه. همین تلو مثل خیلی از بازی های ضعیفی که دیدیم در مورد زامبی ها و فرار از اوناست ولی روایت خاص دراکمن و ناتی داگ اونو شاهکار کرد :yes:
شهروز
خب با وجود اون رباتدها و موجودات چجوری انسان ها میتونن دوباره به تمدن برسن؟ شاید اصلا هدف “الوی” همین باشه !!! تا دوباره تمدنی رو بسازه که خیلی از انسان ها (در بازی) آرزوشو دارن!!!!!
اره درسته در مورد درست ولى خب مگه مى شه مثلا تو یه آدم باشى زمانو نگه دارى همه وایسن یا لست گاردین مگه مى شه یه گربه داشته باشه اینقدر گنده باشه هرکارى هم بهش بگم یکنه یا همین یا مثلا کرک داون مى تونه همه جا رو تخریب کنه پس خیلى بازیا اینجورین و خوبى بازى هم اینکه از دنیاه اطرافت دور مى شى
الان معلوم نیست دنیا درحال شروعه یا پایان
گوریلا گیمز باید درمورد داستان بازی شفاف سازی کنه
تخیلی بودن داستان نه تنها ایرادی نداره که خیلیم جذابه ولی مسئله ای که دوست عزیزمون CV@ مطرح کردن شفافیت داستانه که فکر نکنم حالا حالاها چیز بیشتری منتشر بشه.
سونی ۲۰۱۶ مارو سیراب کرده 😀
اول با راچت اند کلانک بعد با انچارتد کبیر در اینده نزدیک هم با هوریزون و .. ولی اینا هم دستگرمی بود برای شاهکار شاهکار ها god of war 4 :inlove: :inlove:
عاشقانه منتظر این شاهکارم :inlove: :inlove: :inlove:
بازی بسیار جذابی به نظر میاد که به خوبی از محیط استفاده میکنه و دشمنان خوش استیلی هم داره (مخصوصا من شیفته هیبت Jawbreaker و قد رعنای Long Neckها شدم :inlove: )
مجسمه ش هم فوق العاده با کیفیت به نظر میاد
با اینکه نمیتونم بازیش کنم اما هیجان زده م که ببینم چه عملکردی از خودش نشون میده
شهروز جان بالاتر گفتی که دلیل غارنشینی انسان هارو با وجود عصر بسیار پیشرفته ربات ها نمیدونی! به نظرت دلیلش نا امنی محیط سطح زمین به خاطر وجود رباتای شبیه دایناسورها نیست؟ خب پیشرفت نیازمند استفاده و ارتباط مستمر از محیط و منابعه دیگه ولی این محیط الان دست رباتاست.
خب یاشار جان اگه به کامنت دومم دقت کنی میبینی که نوشتم دلیلش احتمالا به دیکتاتوری ربات ها برمیگرده که اجازه پیشرفت رو به انسان ها نمیدن :yes:
بیشتر فکر کنم وحشی باشن تا دیکتاتور. چون نمیتونم براشون هوشی تصور کنم که با اون دیکتاتوری کنن!
اگه هوش پیشرفته ای در کار نبود که موجبات سقوط بشریت رو فراهم کنه که کار به اینجا نمیکشید. هوش مصنوعی این بازی هم مثل امثال گلادوس در پورتال یا هوش روباتیک فیلم I, Robot کنترل رو از دست انسان خارج کرده و باعث نابوذیش شده. وگرنه این روبات ها چطوری بوجود اومدن؟بدون وجود هوش پیشرفته که نمیشه خودشون خودشون رو تولید کنن. منظورم از دیکتاتوری هم اینه که در واقع جلوی پیشرفت انسانها و دسترسیشون به منابع رو میگیرن
بازی خوفیه…..شام عدسی
فردا شام چیه
خدایی با وجود همچین گرافیکی اونم محیط جهان باز چه جوری روشون میشه از پلی۴ جدید صحبت کنن
من که کمو کسری تو این بازی نمیبینم تریلر جدید واقعا خطو نشون کشید واسه بازیایه گنده
خواستن با معرفی این تاخیر رو از دل هوادارا دربیارن :idk:
به خاطر تکشن فیگورش هم که شده فکر کنم باید سر کیسه رو مثل زمان سیندیکیت شل کنم. خیلى کیفیتش خوبه.
اره واقعا مجسمش خیلی قشنگه.چشم فقط دنبال همونه :inlove: :inlove: :inlove:
با تریلر جدید انتظارات از این عنوان بالا رفت . خیلی منتظر این بازی هستم . امیدوارم که از نظر وسعت جهان باز بودن هم در سطح وسیع و قابل قبولی باشه و همونطور که گفتن شاهد گردش روز و شب هستیم سوپرایزهای زیادی در این چرخه در مکان های مختلف داشته باشیم . حس یه محیط بکر طبیعی با اون هیولاها و ربات ها و احتمالا قبایل دشمن و سیستم جالب مبارزه و کلا .. وسوسه انگیزه عنوانش . امیدوارم کارشو به نحو احسنت انجام بده و شروع یک آی پی موفق برای گوریلا گیمز باشه