توضیحات دایس در رابطه با داستان Mirror’s Edge Catalyst | خودیابی Faith
تا آمدن بازی Mirror’s Edge Catalyst چند روزی بیشتر باقی نمانده است و اینطور که به نظر میرسد، خالقین این عنوان بر روی روایت داستانی آن حساب ویژهای باز کردهاند.
سایت Examiner با آمو مستوفی، که به عنوان تهیه کننده ارشد حاضر در استودیو دایس شناخته میشود، اخیرا مصاحبهای داشته و این فرد در رابطه با روایت داستانی Mirror’s Edge Catalyst و Faith به عنوان قهرمان بازی نامبرده صحبت کرده است. مستوفی در این باره میگوید:
در بحث نوع داستان، موارد مختلفی وجود داشتند که ما آنها را بررسی کردیم. در رابطه با داستان ما میدانستیم خواستار تمرکز بر روی موضوعی هستیم که در واقعیت هم مطرح است و مردم در زندگی واقعی نیز با آن مواجه میشوند. داستان حول Faith، زندگی او و اوایل زندگی او میگذر و اینکه چطور در نهایت تبدیل به یک دونده بر روی سقفها میشود.
داستان Catalyst زمانی آغاز میشود که Faith از زندان آزاد شده و تصمیم میگیرد که فعالیتهایش را از سر بگیرد. مستوفی اینطور ادامه میدهد:
در رابطه با اینکه داستان به کدام سمت سوق پیدا میکند، این داستان دختری است که به عنوان یک فرد تقریبا بالغ کار خود را آغاز میکند اما داستان که به مرور پیشرفت میکند، او متوجه خواهد شد که نقش بزرگی در جامعه خود دارد.
اینطور که به نظر میرسد، Mirror’s Edge Catalyst یک جور داستان خودیابی را روایت میکند؛ اینکه Faith به مرور درک میکند چه شخصیت و نقشی در وضعیت فعلی جامعه خود دارد.
عنوان نامبرده در در ۷ ژوئن (مصادف با ۱۸ خرداد) برای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
عالی هست
مثل Assassins Creed 2 و شخصیت اتزیو :inlove:
نمیدونم چرا با این بازی نمیتونم ارتباط برقرار کنم :-/
شاید دلیل اصلیش این باشه که این سبک باید سوم شخص میشد نه اول شخص.عناوین پارکور و مخفی کاری باید سوم شخص باشن تا دید کلی از محیط بهت بدن.ولی این بازی هم عالی هست در نوع خودش
منم تا قبل از اینکه Close Beta را بازی کنم مثل تو می گفتم ای کاش سوم شخص بود!
ولی اول شخص بودن بازی محشره!
هیجانش چند برابره!
سوم شخص می بود که یه فاجعه تاریخی میشد !
شما کلا حرف نزنی سنگین تره
من از این بازی فقط یه داستان خوب میخوام یه داستانی که نه زیاد پیچیده باشه و نه زیاد ساده و کلیشه ایی طوری باشه که داستان بازی آدم رو به خودش جذب کنه و واسه ی فرد مهم باشه که قراره چه اتفاقاتی رخ بده و از این حرفا… ! بیشترین لذت بازی هم از نظر من اول شخص بودن و اون حرکات بی نظیری هست که انجام میده یه حس با حالی داره (منظورم پارکوره) شخصیت بازی هم در نوع خودش جالبه فقط با چهره ی نسخه ی اول بیشتر حال میکردم تا با این…
موتور این بازی چی هست؟؟؟ ?:-)
فک کنم فراستبایت
EA ساخته یعنی حتما فراست بایت ! موتور اختصاصی این شرکته ها !
به قول اون دوستمون پس چه شد :laugh:
ذوب آهن استقلال رو برد
رئال قهرمان شد (کشکی)
شان موری تهدید به مرگ شد
مهاجم تیم ملی مکزیک دزدیده شد
و …
ولی اگه سوم شخص بود که واویلا میشد البته همینم خوبه ولی تو واقعیت مجازی
“ایمان” اسم پسره … نکنه بگن به خاطر داشتن اسم پسرونه روی یک زن بازی به طور کل در کشور ممنوع بشه ؟؟ (صرفا جهت شوخی … میدونم خیلی بامزه نبود…)
—-
امیدوارم مثل گیمپلی بازی داستان خوبی هم داشته باشه … برعکس بقیه بازی های Dice این یکی توی داستان هم نقطه قوت داره (به علاوه گیمپلی که بقیه داشتن)
عالی.میشه راجب قیمت و اینکه احتمال داره CRACK بشه یا اگر نشه از کجا خریداریش کنیم؟