اطلاعات جدید از گیم پلی عنوان Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شد
در روزهای گذشته عنوان Call of Duty: Infinite Warfare رسما توسط استودیوی اینفینیتی وارد معرفی و رونمایی شد و این استودیو اطلاعات و جزییات بسیاری از این عنوان از قبیل تکنولوزی، فریم ریت و گیم پلی را به اشتراک گذاشت. برای جزییات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
در جریان برنامه زنده اینفینیتی وارد در شبکه توییچ، آقای تیلور کوروساکی کارگردان و جیکوب مینکوف، مدیر طراحی عنوان Call of Duty: Infinite Warfare اطلاعات و جزییات بسیاری از این عنوان از قبیل تکنولوزی، فریم ریت و گیم پلی را به اشتراک گذاشتند که به شرح زیر است:
- تیم سازنده برای ساخت و طراحی ناوهای هواپیمابر بازی از مشاوران نظامی و نیروهای دریایی( از جمله یک دریادار) مشاوره گرفته و برای این که ناو های داخل بازی و تمام متعلقات آن دقیقا مشابه با نمونه واقعی آن باشد، تیم سازنده از ناوهای هواپیمابر واقعی بازدید کرده است.
- آقای مینکوف عقیده دارد که ادوات جنگ و تجهیزات وسایل نقلیه نظامی بسیار دقیق و مشابه با نمونه های واقعی آن طراحی شده است به گونه ای که نمونه مشابه آن را در هیچ بازی ویدیویی نمی توان مشاهده کرد.
- انتخاب با شماست؛ شما می توانید مراحل مختلف را انتخاب کرده و با سفینه شخصی ستوان Reyes به فضا رفته و به وسیله آن با دشمنان خود مقابله کرده و یا این که کنترل مراحل را از فرماندهی مرکزی به عهده گیرید. ولی بهتر است روش اول را انتخاب کنید زیرا اگر مستقیما به سراغ دشمنان بروید، علاوه بر اطلاعات نظامی به منابع و پرک های زیادی دسترسی خواهید داشت که مطمئنا در مراحل بعدی برای شما امتیاز بزرگی محسوب می شود. گیم پلی بازی در این موارد به شما آزادی عمل بسیاری می دهد تا تصمیم بگیرید که کدام راه را انتخاب کنید.
- انتخاب های تاکتیکی و تصمیم گیری در بازی نقش مهمی را ایفا میکنند. بازیکنان با تصمیم های خاص خود در بازی به ماموریت های جانبی دسترسی خواهند داشت که حاوی قسمت های مهمی از داستان بازی است که برای همه کاربران در دسترس نخواهد بود. به عبارت ساده تر، هر تصمیم شما در بازی نتیجه و مفهوم خاصی را در پی خواهد داشت.
- داستان بازی به هیچ عنوان ارتباطی با عنوان Call of Duty: Ghosts نخواهد داشت و کاملا مجزاست.
- ساخت عنوان Call of Duty: Infinite Warfare از سه سال پیش آغاز شده و این مدت به ما امکان داده است تا بتوانیم تکنولوژی های بازی را پیشرفت دهیم.
- بازی از موتور گرافیکی جدید( نورپردازی و رندرینگ) بهره می برد و این باعث شده است که بازی فوق العاده زیبا به نظر برسد.
- بازی از هوش مصنوعی پیشرفته و جدیدی از جمله هوش مصنوعی جدید رباتی، نبردها و هوش مصنوعی در محیط های با جاذبه صفر بهر می برد.
- همچنین این عنوان از یک تکنولوژی جدید به نام “Seamlessness” بهره برده و به بازیکنان اجازه می دهد تا هنگامی که روزی زمین هستند جنگنده فضایی خود را احضار کرده، سوار آن شوند و بر فراز آسمان ها به فضا پرواز کرده و در نبردهای تن به تن فضایی شرکت کنند. پس از اتمام جنگ و پیروزی در نبرد های فضایی، بازیکنان بار دیگر می توانند به عرشه پرواز ناو هواپیمابر بازگشته و سپس از عرشه خارج شده، به سمت نقشه عملیات رفته و مرحله بعد را انتخاب کنند. به همین سادگی، به همین خوشمزگی و بدون حتی یک ثانیه بارگذاری.
- عنوان Call of Duty: Infinite Warfare همچنان به مانند قدیم بر روی ۶۰ فریم بر ثانیه و بسیار روان اجرا خواهد شد.
- یک نارنجک مخفی نیز وجود دارد که احتما یک نوع ربات عنکبوتی است که به جستجوی دشمنان می پردازد.
- تجهیزات بسیار جالب و فراوانی وجود دارند اما سازندگان می خواهند که گیم پلی اصولی و طبیعی به نظر برسد. بنابراین در انتخاب سلاح ها و تجهیزات به گونه ای عمل کرده اند که شما احساس کنید که یک سرباز از سلاحی استفاده می کند که شما کاملا این سلاح را می شناسید. سلاح های بازی طوری انتخاب شده اند که حتی نحوه شلیک آن ها نیز بسیار واقع گرایانه به نظر برسد. بنابراین سلاح های بازی فقط شامل سلاح هایی با گلوله های فلزی بوده و خبری از سلاح های لیزری و سپرهای انرژی در بازی نخواهد بود.
- هدف تیم سازنده این است که به لطف تکنولوژی های فضایی، مبارزات در محیط های با جاذبه صفر نیز سریع و پویا(زنده) به نظر برسد.
- یکی از مراحل بازی در تایتان( بزرگ ترین ماه زحل) خواهد بود. به خاطر فراوانی متان در این سیاره، SDF این مکان را به جایگاه سوخت گیری نیروهای هوایی خود اختصاص داده است. هدف شما در این ماموریت، هدف قرار دادن و نابود کردن این پایگاه است.
- ناو هواپیمابر کاملا در اختیار شماست و مثل یک توپ می توانید آن را به هر مکانی که می خواهید بفرستید و کارهای مختلفی انجام دهید. به طور مثال می توانید خلاصه ای از وضعیت یا اطلاعات نظامی هر مرحله را دریافت کرده سپس به اسلحه خانه بروید؛ جایی که افسر نیروی دریایی باتجربه بر اساس اطلاعاتی که از هر مرحله در اختیار دارید، سلاح و تجهیزات نظامی خاصی را پیشنهاد می کند. با اتمام کارتان می توانید به وسیله سفینه حمل و نقل دوباره به فضا پرواز کرده و مرحله جدید را آغاز کنید.
- هزاران نفر روی ناو هواپیمابری و عرشه آن مشغول کار هستند و با یکدیگر ارتباط و تعامل دارند که همین موضوع حس و حال واقعی داستان جنگ های کلاسیک را به شما منتقل می کند و باعث می شود که واقعا در برابر افرادی که زیر نظر شما کار می کنند، احساس مسئولیت کنید.
عنوان Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ ( ۱۴ آبان ۱۳۹۵) برای کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. همچنین در کنار آن، نسخه بازسازی شده عنوان Modern Warfare نیز عرضه میشود که تنها از طریق خرید سه نسخه ویژه Call of Duty: Infinite War با نامهای Legacy ،Legacy Pro و Digital Deluxe در دسترس قرار میگیرد. اکتیویژن در روزهای گذشته نسختین تزر از بخش زامبی عنوان Call of Duty: Infinite Warfare را نیز منتشر کرده است که می توانید آن را در اینجا مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
همه ی توضیحات شده ربات و نبردهای فضایی.دیگه کال اف شده نهایت تخیل و امید خیلیا به بتلفیلد جدیده که ایشالا بترکونه
شما با این نظراتون شورشو در اوردینا . بشین تا بتلفیلدت بترکونه. :smug:
خدایا منو گاو کن.اخه این که بری سوار یه فضاپیما یا سفینه بشی بعد پرتاب شی سمت فضا کچاش لذت بخشه؟ خب دستینی و هیلو هستن دیگه امیدوارم بودم این شماره نزدیک بشه به زمان حال که دیگه کلا رفت فضا.راجب به موفقیت بتل هم شک ندارم میترکونه
همه ای توضیحات نشده درمورد ربات فقط یه اشاره شده بهش!! ظاهرا شما فقط دوست داری اون قسمت رو ببینی و بقیه انگار که وجود نداشته باشه!!!مشکل از توضیحات نیست مشکل جای دیگه اس!
هیچوقت کتاب رو از روی جلدش قضاوت نکن. من که واقعا به این عنوان امید دارم ومطمءنم میترکونه
pc gamer 00
عزیز من که نگفتم این نسخه خراب میکنه میگم دوست داشتم فضاش اینجوری نشه وگرنه قطعا فروششو میکنه
داداش ماهم نگفتیم که شما گفتی این نسخه قراره خراب کنه.اما مطمءنم که این بازی انقلابی در سری cod خواهد بود به نظرم یک دلیل دیگه هم که این بازی با cod 4 عرضه میشه همینه همونطور که cod4 یکی از بهترین های سری هست infinity warfare هم خواهد بود و مطمءن باش IW هم خر نیست که یک شاهکار قدیمی رو با یه بازی درب و داغون باهم بده بیرون بخاطر همین من خودم بشدت منتظرشم و حس قویی بهم میگه که یکی از بهترین شوتر های عمرم میشه
والا به من که خوش میگذره.
خودت دوست نداری به ماچه؟؟؟؟؟:|:|:|
والله از کال اف بدت میاد نیا تو پستش بگو هی
اکتیویژن دوست داره میگه آینده بساز شما بدت میاد نخر منتظر باش تا بتلفیلد بیاد من که کالفی هستم میشنم میزنم همش تنش میخواند درست کنند :idk: :idk: :idk:
والا کلا دو سه روزه از این بازی رونمایی شده این هم اولین نظر من راجب به این نسخه بود.کدوم تنش درست شد مگه.
بتل ترکیده بیچاره شده دیگ چی ازش مونده,کالاف زود بیا با ترا…مادول بریم فضا,شما فن بتل ها هم بشینین با بتل برین جنگ جهانی با اون تفنگ بادیا
نه کم کم داره خوشم میاد با اینکه بازم زمان ایندست ولی دارم بهش امیدوار میشم بنظر من که بازی عالی از کار در میاد
منم اولش به اینده حسخوبینداشتم .ولیالان فکر میکنم که با یکعنوان عالی طرفیم . :-))
موفق مى شه
حالا اینده رو بیخیال…شد شبیه این بازیایی که همش تو اسمشون galaxy هست
من پیشرفت تکنولوژی رو در حد advanced دوس داشتم نه بیشتر
بتلفیلد هر طور بیاد هم نمیترکونه چون خسته کنندس اون هیجان کالاف رو نداره زیادی طبیعیه ولی کالاف خشن و کشت و کشتاره یه نگاه به بتلفیلد ۳ با کالاف ۸ بتلفیلد ۴ با کالاف گوست و بلک اوپس ۲ بنداز کدوم یکیشین هیجان اور تره بتلفید بعد ۲ بار تموم کردن علاقه ای به بار ۳ وم تموم کردن نداری ولی کالاف نه البته بجز بلک اوپس ۳
داداش denim
به خدا انقدر با داستان CoD BO3 ارتباط یرقرار کردم مخصوصا شخصیت Taylor که فک کنم بالا ۸ بار تاحالا تمومش کردم.;-)
خیلی حرقتو قبول دارم. من بتل ۴ رو مرحله ۱ شو رفتم دیگه کمپینشو نرفتم. فقط آنلاین بازی کردم. ولی سری mw و aw و … ۷ ۸ باری تموم کردم 🙂
این حرفو ده هزار بار زدید بسه دیگه توروخدا
داداش عکس آواتارت کلی خاطره قشنگو واسم زنده کرد.
یه دوران قشنگی داشتم من با darksiders 2 که دیگه تکرار نمیشن متاسفانه ….:-(
اشتباه شد اومد امتیاز بدم خورد به بررسی :pain: 😯
شک ندارم موفق میشه
این خط / اینم نشون *
از نظر فروش آره:-D
از نظر متا هم موفق میشه
ولی از نظر اصالت…….
از نظر من این بستگی به خود شخص داره که بازی رو چه طوری ببینه
مثلا من فقط واسه اوقات فراقتم (فراغتم) کالافو به عنوان یه بازی فان انجام میدم خیلی هم لذت میبرم
ولی بعضی هام هستن که دوست دارن دوباره مثل قدیم بشه و با بازی کردن این نسخه های جدید زیاد حال نمیکنن…
در کل به طرز دید فرد بر میگرده…
**نظر شخصی :|**
تجربه به من ثابت کرده که بیشتره بازیهایی که هرسال منتشر میشن(کاری به زمان ساخت ندارم) اون حسِ همیشگی رو که آدم با نسخه های قبل داشتو ازت میگیره یعنی اصالت بازی از بین میره… به عنوان مثال اساسین و کد )
doky جون کاملا باهات موافقم.
وقتی خود اینفینیتی وارد میگه قراره یکی از بهترین های سری بشه
این دیگه خودش هم خط هم نشون.
من و رفقام یهویی تو فضا 😀 😐 البته الان نظر قاطعی راجب نبر تو فضا نمیدم ولی بنظرم جالب نمیاد
ما که پیش خرید کردیم
ببینم چی از آب درمیای :inlove:
خیلی هم عالی
ولی خودمونیم هیچکی کاپیتان پرایس نمیشه 😉
کاری به تخیلی بودنش ندارم
ولی با توجه به توضیحات ظاهرا با COD قویی روبه رو هستیم
چیزایی توی توضیحات هست که تا به حال توی این سری ندیدم
اینا هم مسخره کردن با این کالافشون :reallypissed: همش شده آینده :reallypissed: خو یه بارم گذشته…مگه گذشته خار داره؟ ?:-)
عالیه امیدوارم این نسخه بترکونه.مرحله توی زهل هم میتونه جالب باشه :-)) :yes:
از این بخش Seamlessness خیلی خوشم اومد
به نظرم جالب میشه
ی آمیب که در اعماق رود راتر مجارستان زندگی میکنه خلاقیتش از اینا بیشتره 😐 اخه این چه اسمیه.. modern, advanced, حالا هم infinite warefare. سال دیگه هم heavenly warfare. :-/ بدن دسه کاربرای گیمفا ی اسم میذاریم :blush: که بترکونه. حداقل نام بازی تکراری نباشه
اولمی که کل عمرش رو توی یک جای مخفی میگذرونه بهتر ازاین ها ذائقه گیمر ها و آدم ها رو میشناسه 😐
بعد بگین این سری تنوع تداره. کدوم از اینا تا حالا تو سری بوده؟ هی میگن همش آینده ولی نمیدونن آینده ادونس با بلک سه و این فرق پیکنه. تنها وجه شباهت ادونس و بلک ۳ تو پرشای بلند بود و هیچ وجه شباهت دیکه ای نداشتن.
اینم که کلا با اونا فرق میکنه. شک ندارم محشر میشه.
چقدر دست و پال گیمر رو باز گذاشتن انصافا خیلی حال کردم.. افراد جدید استودیو واقعا کار بلندن. نه مثل اون مارک رابین.بی.ش.ع.ور. ایده های عالی گوست رو به بدترین شکل ممکن پیاده کرد.. اما حال فرق کرده استودیو. الان جنگ های هوایی وسط یه نبرد زمینی به دلخواه گیمر خیلی جذاب به نظر میاد. من وقتی بلک ۳ رو بازی کردم احساس کردم دیگه تاریخ.تکیه تفنگ دست بگیری همه چیز همون باشه گذشته و راه های خیلی بهتری برای جنگیدن وجود داره.. حال این ها اینهمه راه جلو پای گیمر گذاشتن مه حقیقتا در هیچ شوتر دیگه ای تا امروز من ندیدم آنقدر آزادی عمل داشته باشی! فرماندهی ناو هواپیمابر حس کنجکاوی منو قلقلک میده! نبر در جاذبه ای صفر انصافا بهترین تجربه ای گوست بود و الحق که بهترین چپتر بازی در فضا و در جاذبه ای صفر بود. حال تو این نسخه خیلی بیشتر از اون میتونیم تجربه کنیم. تو بخش مولتی با چنین شرایطی چه شود! یکی از نکات قابل توجه استفاده از سلاح های واقعی هست جیزی که شخصا نگرانش بودن تفنگ های تخیلی بود که خوب دیگه جای نگرانی نداره..
درکل امیدوارم ایده ها رو به بهترین شکل ممکن ارائه کنن و iw دوباره به اوج خودش برگرده درسته الان تری آرک بهترین استودیو اکتی هست اما یه تعلق خاطر شدیدی به iw دارم و دوست دارم این بهترین استودیو باشه!
“فرماندهی ناو هواپیمابر” ؟!؟!
خوبه. غیب هم می گی !!!
ولی خب سوالی که پیش میاد اینه که اگه بازی تو زمان ایندست چجوری از مشاوران نظامی و نیروی دریایی کمک گرفتن برای ساخت ناو ؟؟ احتمالا ناو های اینده خیلی باید مجهز تر باشه
سوال جالبی بود میشه اینطور بهش جواب داد که اونا وقتی از سلاح های واقعی امروزی در آینده استفاده میکنن احتمال زیاد ناو هواپیمابر هم همینطور خواهد بود. اگه توجه کنید گفته که تیم سازنده از ناوهای هواپیمابر دیدن کردن.. اگر هم به شکل آینده گرایانه باشه که احتمالش کم هست..احتمال زیاد از همون ها مشاوره گرفتن و همینطور طرح و ایده.. بهرحال هیچ کس به اندازه ای یه نظامی نمیتونه ایده ای خوب برای ادوات جنگی بهشون بده!
به نظرمموفق میشه . اول فکر کردم شکست سختی میخوره . اما با توجه به توضیحات نظرم عوض شد :-))
ایولل . بالاخره امسال با یک کالاف عالی طرفیم 🙂
حدا رو شکر که بعضیا زود قضاوت نمیکنن.
من واقعا شوتری نمی شناسم که آنقدر دست و بال گیمر رو باز بذاره بدون تعصب میگم. اطلاعات که منتشر شده واقعا نشون میده حسابی براش وقت گذاشتن و ایده های خوبی بکار بردن
کاش زمان حال بود اینطورى خیلى بهتر بود
اون موقع نمیگفتین چجوری یه وسیله از زمین بلند میشه میره فضا درگیر میشه ؟ چرا میگفتین خودمم میگفتم و برام جذاب نمی شد. اما این که تو آینده اس این کار رو توجیه میکنه چون همه میدونیم که امکان پذیر هست فقط الان نیست(شایدم باشه ما خبر نداریم) اما تو زمان حال نهایت میشد یه کپی از مدرن وار ساخت که فقط میشد یه کپی نه بیشتر. چیزی که من از خبر ها دستگیرم شده سازنده ها درسته زمان رو به آینده بردن اما حس و حال امروزی رو سعی کردن درش زنده نگه دارن و اینو میشه از خبر ها به خوبی متوجه شد. جلو بردن زمان صرفا یک توجیه منطقی برای یک سری ایده و وجود برخی ابزارهاست.. وگرنه اون ماهیت واقعگرایانه اش رو حفظ کردن درست مثل گوست.
منظورش این بود زمان حال باشه و بازی تو فضا اتفاق نیفته همش رو زمین و در زمان حال اتفاق بیفته
اونوقتم میگفتین تکراریه
اتفاقا آینده تکراریه.
هی آقایی که اینقدر با آب و تاب تعریف میکنی و میگی این بازی خیلی به واقعیت نزدیکه و از گلوله های فلزی و ناوها و هواپیما هایی میگی که با ظرافت و دقت زیادی از روی نمونه های واقعی ساخته شدن ، یک سوال ازتون دارم : شما دقیقٱ فازتون از اوردن بازی به آینده های دور چی بوده ؟ خوب میاوردیدش زمان حال دیگه چرا خودتون رو مسخره کردید 😐
ولی میگن زود قضاوت نکن گردن ما از مو باریک تر چشم منتظریم ببینیم این ایده های جدید و جالب رو چجوری تو بازی استفاده کردید
فقط امیدوارم داستان و روایت داستانی اش (مخصوصا روایت داستانیش که نقطه ضعف اصلی بلک آپس ۳ بود) در سطح بالایی باشه که بتونیم از این فضای جدید لذت کافی رو ببریم
یکخورده بخش زامبی تو این نسخه مسخره میشه چون زامبی رو میخوان تو مریخ یا ماه بذارن 😐 😐 😐 😐
بابا گفتم که زامبی تو فضا نیست مثل بلک ۳ که خودش تو آینده بود ولی زامبیش تو گذشته اینم همینطوره.
به نظر میاد تو این نسخه از کال اف بازی open world هست
بتلفیلد هر چی طبیعی تر بهتر :yes: :inlove: :inlove: :inlove:
کالاف هرچی تخیلی تر بد تر 😛 😛 :no: :no: :no: :no: :no:
((یکی از مراحل بازی در تایتان( بزرگ ترین ماه زحل) خواهد بود)) :hypnotized: 😮 😮 واااات دِ واااز؟! 😐 کال اف دیوتی کجا سیاره زحل کجا 😀 😐 فک کنم دفعه بعد از منظومه شمسی خارج بشن
bo3 که واقعا یه داستان پیچیده و عالی داشت امیدوارم این نسخه هم خوب از آب در بیاد .
واقعا داستان bo3 منو دیوونه کرد .((((((
فکرشو بکنید توی ماه جنگ راه بندازید :rotfl:
مریخ رو فتح کنید
ادم فضایی کم داره فقط :sweat:
کالاف کلا در برابر بتل برتری کااامل داره … چرا ؟ الان میگم … چون کالاف انقدر خوبه که تنها یکم افت رو همه میبینن …
Cod 1 , cod 2 , cod 3 , cod mw , cod mw 2 , cod mw 3 , cod ghost , cod word at war , cod bo , cod bo 2 … ده تا کالاف خارق الاده که همشون جنگ جهانی بوده (خسته نشدی انقدر جنگ جهانی بازی کردی ؟ )… فقط ۲ تا کاف هست که از نظر بعضی ها عالی نبوده … ولی برتریای خودشو داشته … مثال … cod bo3 داستان … افتضاح … بخش زامبی… عالی … بخش مولتی .. خوب … حالا بیایم راجب bttle حرف بزنیم … مثلا بتل هاردلین … دزد پلیسی بود اسم battlefield رو زیر سوال برده بود … برا بچه ها خوب بود … بتل ۴ مولتی خیلی خوب … ولی ۱ اشباه بزرگ داشت … همین ak-47 سرعت تیرش ۳۲۰ متر بر ثانیه ست … بدش تو بتل ۴ با snip میزنی … ۵ ثانیه طول میکشه ۲۰۰ متر بره … campain بتل ۴ هم بدک نبود … ولی چرتی های زیادی داشت … هیچ کس این ایرادا رو متوجه نشد … چون لکه سیاه … روی بلوز سیاه معلوم نیست … ولی کوچک ترین لکه سیاه روی بلوز سفید معلومه …. من به شخصه … اگه کل بتلا یه طرف … شخصیت ghost کالاف mw 2 …. یا شخصیت reznov کالاف ۱bo یه طرف دیگه ….من این ۲ تا شخصیت انتخاب میکنم. خییییلییی دلایل دیگه هست ک کالاف از بتل بهتره … مثل شخصیت سازی … فکر کن woods در برابر reker بتل ۴ … یا مثلا price … اصلا مقایسه این ۲ تا خنده داره خجالت بکشین.
و اینو بگم …پوول پرست تر ea نیییییسسست … اصلاااا به کاربراش اهمیت نمیده.