ورکشاپ تخصصی ۳دی مکس در زمینه سمپلینگ در رندر واقع گرا ، نقش معماری در بازی های رایانه ای
در پی تجارب موفق در برگزاری ورک شاپ های متعدد تخصصی وبا توجه به وجود علاقمندان بسیار در زمینه نرم افزار های 3Dmax Vray مرکز آموزش شرکت سرزمین هنرهای دیجیتال با همکاری موسسه آموزش عالی آرمان یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز آموزشی کشور در حوزه معماری اقدام به برگزاری ورک شاپ تخصصی در این زمینه نموده است.
این ورک شاپ در تاریخ ۱۷ شهریور ماه ۱۳۹۱ در سالن آمفی تاتر موسسه آموزش عالی آرمان به مدت چهار ساعت از ۱۰ صبح تا ۱۴ برگزار می شود.
در این ورک شاپ هنر جویان با مبحث SAMPLING” “ در رندر که یکی از مهمترین مباحث در رندر واقع گرا در حوزه معماری میباشد آشنا می شوند که متاسفانه به دلیل دانش اندک مورد کم توجهی قرار گرفته.در پایان این دروه تمامی شرکت کنندگان در این ورک شاپ می توانند باجادویSAMPLING در رندر آشنا شوند و تفاوت محسوسی را بین رندر های قبل و بعد از ورک شاپ مشاهده نمایند.
مدرس این ورک شاپ ” استاد گرانقدر سعید جوشن” میباشند.
مهمان ویژه ورک شاپ: استاد حمید برخور از کمپانی PIXOMONDO آلمان
* بررسی جلوه های ویژه بصری (VFX) در یک نگاه
سخنران: امید عسگری نویسنده و منتقد مجله بازیهای رایانه ای
* بررسی نقش معماری در بازی های رایانه ای
سیلابس ورک شاپ:
-محاسبه سمپلینگ (تکنیک های adaptiv subdivision : , adaptive DMC , fixed (
-انواع روش های محاسباتی (GI)
-تفاوت روش های Biased و Unbiased
-کاربرد روش Bruteforce
-کاربرد روش Irridiance map
-کاربرد روش photon map
-کاربرد روش Light cash
-روش ترکیب Hybird
*در پایان این دوره مدرک رسمی از طرف موسسه آموزش عالی آرمان به تمامی شرکت کنندگان اهدا میشود.
*به تمام شرکت کنندگان در این ورک شاپ ۱۰% تخفیف ویژه جهت ثبت نام در دوره های موسسه آرمان داده می شود.
*به علت ظرفیت محدود اولویت با کسانی می باشد که در اسرع وقت ثبت نام نمایند.
مشاوره و ثبت نام : ۸۸۹۰۵۱۶۴-۶
اطلاعات بیشتر در:
www.cgland.ir
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- واکنش ایلان ماسک به اظهارات نژادپرستانه کارگردان Avowed
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
منم 😥
مرسی داداش جالب بود 😥
😐