سازنده No Man’s Sky: از ۹۹.۹% سیاره های این عنوان بازدید نخواهد شد
خیلی وقت است که ما می دانیم بازی No Man’s Sky عنوان عظیمی است و حتی شاید نشود که کل دنیای آن را کشف کنیم. حال سازندگان بازی نامبرده در جدیدترین توضیحات خود، باز هم بر روی این موضوع تاکید کرده اند.
شان موری به عنوان رئیس استودیو هلو گیمز طی صحبت های خود با سایت IGN گفته است:
این بخش بزرگی از کاوش در یک جهان است که بفهمید هر چیزی در کجا قرار دارد و ما شاهد بازیکنان هستیم که معمولا یک پایگاه موقت بر روی سیاره خودشان ایجاد می کنند. آنها با محیط اطرافشان آشنا می شوند، اینکه چه چیزی را از کجا می تواند بدست آورد، غارها، ساختمان ها و منابع خاص هر کدام در چه قسمت هایی از سیاره قرار گرفته اند.
وقتی که شما بر روی یک سیاره فرود می آیید، هیچ کس قبلا آنجا نبوده است. هیچ گونه راهنما، سوالات پرسیده شده متداول و ویدئوهای یوتیوبی وجود ندارند که شما آنها را تماشا کنید پس باید شما خودتان از همه چیز آگاهی بدست بیاورید. بخش بزرگی از آن اسکن حیوانات و نامگذاری آنها است … کمی ناراحت کننده اما فوق العاده است که احتمالا ۹۹.۹ درصد سیاره ها در No Man’s Sky هیچ گاه بازدید نمی شوند.
No Man’s Sky در ۲۱ ژوئن (مصادف با ۱ تیر) برای رایانه های شخصی و کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- توسعه دهنده Stalker 2: فعلاً برنامهای برای پورت PS5 نداریم
نظرات
این بازی عالیه
چقدر انتظار براش سخته
بچه ها یک سوال چجوری این بازی اصلا ساخته شده ؟؟؟ ۲به توان ۶۴ سیاره میگن داره فقط ساختش ۴ میلیارد سال زمان میبره اخه چجوری ساختن ؟
دوست عزیز الان بهت توضیح میدم
این بازی از یک سیستم پیشرفته بهره میبره که میتونه همه سیاره هارو خود بازی به صورت شانسی بسازه و گاه مناظر خیلی جالبی از اب در میاد و اگه میخوای بدونی چجوری پردازش میشه همه سیاره ها از اول پردازش نمیشن و بخاطر همین سیستم پایینی هم میخواد
این که بده
سازنده خودش از همه سیاره ها خبر نداره 😐
پس فردا یه Easter egg توش میبینیم تشنج میکنیم :pain:
یعنی این قدر بزرگ؟؟!!!!!!!!
خراب این وسعتتم :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: 😯 😯 😯 😯
این حرفش یکم نا امیدم میکنه ولی میدونم شاهکاره بیاد موندنی میشه 😀
جاه طلبانه ترین ip چند سال اخیر.sony گفته به چشم یه بازی first party نگاه میکنه بهش دیگه خودتون عظمت و بزرگی بازی رو تصور کنید
بقول یکی از دوستان سال قبل سازنده های این بازی در مورد مضرات هایپ زیاد میگفتن که بازی رو نابود میکنه اما الان خودشون هایپ میکنن این بازی از الگوریتم ساخت سیاره بصورت رندوم استفاده میکنه یعنی خود سازندها اون ها رو طراحی نکردن بعد همیشه جزئیات بیشتر همیشه بهتر از بزرگ بودن بدون جزئیات هست مطمعن هستم اگه ۹۹درصد سیاره ها کشف نمیشن دلیلش فقط اینه که بازی سریع کسل کننده میشه و این اتفاق یه نکته منفی واسه بازی هست نه یه چیز مثبت 😐
احتمال خراب شدن بازی خیلی بالاست
دو مشکل اساسی داره(تا اینجا)
بی هدف بودن بازی
تکرار شدن بازی(خسته کننده)
امیدوارم موفق شه اما بعید میدونم
مابنکرفت هم همین دو مشکل رو داره ولی الان دیگه این مشکلی توی بازی محسوب نمیشه.
اگه جای این بازی می اومدن کل سیاری خودمونو میزاشتن تو بازی چغدر بتر می شد مثلا فکر کنید ی gta بیاد که کل دنیا توش باشه از شهر های کوچیک افریقایی تا شهر های اوروپایی که کل کرهی زمین اسکن شده باشه هرچند این ارزو رو به گور می بریم اما شاید نوه هامون با همچین بازی هایی دستو پنجه نرم کردن مثلا تمام دیدنی های دنیارو تو غالب ی بازی اپن ورد بازی کنی از ابشار نیا گارا تا سواحل کالیفورنیا یا جنگلای امازون وقتشه ی نگاه به ایده بندازیم ای زندگی 🙂
با بازی اپن ورلد بریم زیارت 😀 😀
من فکرم جاهای دیگه ای بود 😕
البته ساخت چنین اسکنری که کل جهانو اسکن کنه شاید تا سال ۲۱۰۰ طول بکشه !
ولی به امید خدا که بشه یه همچین چیزی
ولی اگه الان این بازی gta world بود من میومدم ایران!!!
داد میزدم ای جان ، ای جان ، ای جان
دارم میرم به تهران، دارم میرم به تهران :rotfl: :rotfl:
این بازی نیست ک اینقد وسعت داره این برنامه اس
مگه میشه کهکشان رو تو بازی ویدیویی جا داد!؟
سیاره ها همه به صورت پیشفرض داخل بازی نیستن. در لحظه ساخته (generate) میشن.
دقیقا مثل ماین کرفت…..توی ماینکرفت هم همه فکر میکنن این وسعت عظیم رو سازنده ها اوردن اما دقیقا این طور نیست بلکه بازی مثل یک موتور بصورت رندوم چند کیلومتر جلوتر شما رو داره میسازه که از المان های رندوم هم استفاده میکنه ( یعنی بصورت رندوم انتخاب میکنه که دو کیلو متر جلو تر از شما یک جنگل پر از درخت باشه یا یک ساحل (مثال)) 😎
این بازی اگر هدفی توش نباشه و فقط جنبه گشتن داشته باشه فکر نمیکنم موفق بشه چون بعد یه مدت تکراری میشه برای ادم.ولی اگر جزییات زیادی بزارن تو بازی ممکنه موفق بشه. اوایل خیلی بهش امید داشتم ولی الان اصلا نمیتونم چیزی رو پیش بینی کنم.
ماینکرفت یه بازی پیکسلی بود که نه داستان داشت نه side quest نه هیچی اما همین تنوع بازی بود که باعث به یکی پر طرفدار ترین بازی های تاریخ تبدیل بشه. همینکه بتونی بی هدف زمین بکنی آخرش برسی به یه اژدها کلی خر کیف میشی یا اینکه یه پرتال باز کنی بری یه جای دیگه.
درباره این بازی هم شما اطلاعات نداری. بازی سیستم کرفتینگ بسیار وسیعی داره. از اسلحه و لباس گرفته تا کرفتینگ سفینه و خیلی چیزای دیگه. همینکه آدم میدونه ممکنه هر دفعه یه سیاره کاملا متفاوت با موجودات متفاوت کشف کنه آدم ماه ها مشغول بازی کردن میکنه. جدا از اینا، جنگ های کهکشانی و غارت گرای مختلف تو بازی وجود دارن.
هدفت رو خودت مشخص مى کنى :yes:
این ایده خودش میتونه شروع ایده های بهتر واسه ساختن بازیهای واقع گرایانه مث GTA با وسعت بیشتر باشه.مثلا تا چندسال آینده ممکنه یه نسخه از بازی GTA بیاد که کل آمریکا رو شامل بشه.بعدها حتی از اینم بزرگتر.پس زیاد نباید انتظاراتمون درمورد یه بازی پر از سیاره خیالی بالا بره.این خودش شروع چیزای بهتر تو آیندست