Doom بر روی تمامی پلتفرم ها با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا می شود
بنا بر اعلام استودیو «آیدی سافتور» بازی بازان می توانند عنوان DOOM را با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم در ثانیه بر روی تمامی پلتفرم ها بازی کنند. در همین خصوص آقای «Billy Khan» در وبلاگ «شرکت بتسدا» توضیحاتی ارائه داده است که دانستن آن خالی از لطف نیست. با گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.
آقای Billy Khan، مدیر تیم برنامه نویسی در وبلاگ بتسدا بیان نموده:
ما می خواهیم به بازی بازان چگونگی ساخت یک بازی زیبا از لحاظ بصری را با استفاده از موتور idTech 6 نشان دهیم از این رو می توانید عنوان DOOM را بر روی تمامی پلتفرم ها با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم در ثانیه اجرا کنید. این در حالی بوده که عناوین دیگر حتی با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه نمی توانند از لحاظ زیبایی جلوه های بصری اندکی شبیه به DOOM باشند. هدف ما این است که بازی در رزولوشن و فریم ریت ذکر شده به بهترین شکل ممکن به نمایش در بیاید.
در رابطه با نسخه رایانه های شخصی صحبت خاصی نشده است اما بدون شک از رزولوشن های بالاتر ۱۰۸۰p نیز پشتیبانی خواهد کرد.
آقای Billy Khan در ادامه افزود:
موتور idTech 6 به تیم سازنده اجازه می دهد که دست به طراحی شخصیت ها و محیط های واقع گرایانه و صد البته خیره کننده، بزنند.
لازم به ذکر است بازی Doom در ۱۳ می سال ۲۰۱۶ میلادی برابر با ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ برای رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
تو این نسل شوتری که گرافیک خیره کننده داشت کیلزون بود با استار وارزببینیم این چیکار می کنه
دوستان خواهش میکنم کمک کنید..کلافه شدم..
ویندوز رو هم ریست کردم درست نشد..حتی میخوام با کامپیوتر و تو سایت لاگین کنم..می نویسن نو دیتا رسیود(انگلیسی ننوشتم چون کامتان نمیاد) فایل های بالای صد و بیست مک هم دان نمی کنه..بابت اسپن عذر میخوام.
ّ…………………………….
رفع اسپم :آلفاش که خوب بود…خیلی باحال بود..
داداش حتما هاردت پر هست اگه پر نبود حتما مشکل از هارد هست
نه اون ارورش فرق داره..
تازه با ه.ا.ت اسپ.ا.ت هم دان میکنه..
پروکسی ویندوز و مروگرتو چک کن
نسخه مرورگرتو عوض کن
به به به این میگن ی شرکت خوب مرد بود بازی شو ۱۰۸۰ ارائه میده ن مث بعضی شرکتا ک زورشون میاد ۱۰۸۰ ارائه بدن :-/
عزیز داری درباره استودیوی نابغه ای مثل id Software صحبت می کنی.
عه خوب شد گفتی 😐 من کلی گفتم منظور مو انگار ن انگار نسل هشت هستیم سازندگان از تمام قدرت کنسول ها استفاده نمیکنن و این نسل برای شرکت ها شده نسل ریمستر 😐
امیدوارم تم آزاردهنده ی زرد رنگ بازی حذف بشه … هر چند که به نظر می اومد توی چند تا عکس آخری که از گیم پلی بازی داده بودن ، حذف شده اما قطعی نیست …
این تم زرد رنگ جدیدا زیاد شده تو ویچر تو داینگ لایت اما به لطف ماد سازا میشه حلش کرد میمونه فقط واسه کنسول بازا عزیز انشاا… قابلیت on با off بزاره واسش
به نظر میرسه موتور “اید تک ۶” خیلی موتور انعطاف پذیری باشه.چون “ولفنشتاین” هم به راحتی روی همه پلتفرمها با بالاترین رزولوشن اجرا شد.قابل توجه سازنده های دیگه که یه کم گل و گیوه شون گشاده!!!
همین الانم هم بازی در نسخه بتا روی pc در رزلوشن ۴k و ۶۰ فریم اجرا میشه!
gamegpu .ru
اما به بدترین شکل ممکن روی کارت های Nvidia بالا میاد!
تو بنچمارک ها فریم AMD R9 290 از کارت قدرتمند GTX980 Ti بیشتر بوده!!!!!!!
بتا یعنی چی؟
آیا انویدیا درایور بهینه داده؟
آیا dx 12 کامل کار شده؟
و….
“همین الانم هم بازی در نسخه بتا روی pc در رزلوشن ۴k و ۶۰ فریم اجرا میشه!”
یه جوری اینجا حرف زدید که انگار خیلی بهینه شده نه؟! :-/
۶۰ فریم هم اجرا نمیشه نهایتش ۴۲ فریم بوده!
بتا یعنی چی؟
نخیر منظور من یعنی محدودیت نداره بازه! دوباره بخونید!!!!!!
Id موتور سبکیه و یه ۹۸۰ti هم ۴k رو ۶۰ فریم اجرا میکند ولی الان هنوز هم بازی و هم درایور ها و…. کلی کار دارن. معنی بتا یعنی همین
اگر شما ۱ خط در مورد”بتا یعنی چی”میدونید من یه کتاب درموردش میدونم!
منم در سبک بودن موتور id Tech 6 شکی ندارم…..
اون نسخه ۵ بود که مشکلات بسیاری داشت منجمله عدم پشتیبانی از چند گرافیک – لود و سورس منابع و تکسچر ها و…
امیدها بسیار است که در نسخه ۶ این مشکلا حل بشه.
خلاقیت در کدنویسی.id باری دیگر خودش رو ثابت کرد. انصافا باید گفت دم کارمک گرم که همچین کسایی رو تربیت کرده و رفته
البته میشه گفت مشکل بیشتر از موتور نسل پنجمشون بود که حتی خودشون در rage باهاش دست و پنجه نرم کردن ولی با اینحال یکی از نامزای بهترین گرافیک سال شد و درسته دست خودشون باشه تبدیل به چیز دیگه ای میشه مخصوصا در سایه زنی
هیلو ۵ برای ایکسباکس وان با همین رزولیش ۱۰۸۰،و۶۰ فریم اجرا شد قابل توجه دوستان
فقط همین یکی 😀
ولی با این گرافیک ؟ 😀
اون انحصاری بود نه مولتی پلت..
ماینکرافت هم میشه رو ۱۰۸۰ و ۶۰ باشع،بستگی به گرافیک هم داره
هیلو رزولیشن اش داینامیک بود
اون انحصاری هست نه مولتی پلتفرم
من هنوز تو شکّ فریم ریت و رزولوشن و گرافیکش هستم :weep: :weep: :wilt: :wilt: :wilt: :weep: :weep: :weep: :pain: 😯 😯 😯 😯 😯 😯 :dazed: :dazed: :dazed: 😯 😯 😯 😯
اسمش منو کشته :yes: بیلی خان :yes: 😀 😀
خخخ
دهنت سرویس :rotfl:
از سه نسخه ای که اومد بسیار راضی بودم.امیدوارم اینم عالی از اب دربیاد.
:no: :no: :no: :no:
آفرین با اون گرافیک فوقالعاده و محیط های شلوغ ووو فکر نمی کردم دست کم رو ایکس باکس ۱۰۸۰ باشه نه اینکه اون توان نداره نه کم کاری و کم کاری !!! بتسدا حلالت باشه هرچی در میاری بازی هات از دًم بی نظیر اند