کاری میکنم که غم را با بند بند وجودتان حس کنید | معرفی بازی هارمونی مرگ
هارمونی مرگ به نویسندگی و کارگردانی علیرضا دواری روز سه شنبه مورخ ۴/۱۲/۹۴ موفق به کسب رتبه بهترین اثر هنری و طراحی از جشنواره بازیسازان مستقل شد .
این بازی به سبک adventure hidden object هنوز در مرحله تولید بوده و انتظار میرود پاییز ۹۵ آماده عرضه به بازارهای بین المللی شود. علیرضا دواری نویسنده و کارگردان بازی در ارتباط با این اثر اعتقاد دارد که بازی کاملا قابل رقابت با همتایان اروپایی بوده و دارای داستان و روایتی کاملا متفاوت بین زمان حال و گذشته می باشد . او که خود وظیفه سرپرستی طراحان مراحل بازی را نیز بر عهده دارد با بهره گیری از فیلمبرداری های سینمایی و شخصیت های واقعی و نیز اصول و المان های روانشناسی در این بازی سعی در پیاده سازی یک جریان متفاوت را دارد به گونه ای که به یک جمله برسد :
” کاری میکنم که حس غم را با بند بند وجودتان حس کنید . “در ادامه میتوانید اولین تریلر رسمی بازی را که ترکیبی از نسخه با گرافیک قدیمی و اصلاح شده این بازی است را مشاهده بفرمایید.
اطلاعات بیشتر در وب سایت رسمی : www.death-harmony.com
لینک دانلود تریلر با کیفیت بالا :
www.mediafire.com/?Vhv4ftvc4931qtm
لینک دانلود تریلر با کیفیت متوسط :
uplod.ir/loo4c5lz3bcz/Dead-harmony.mp4.htm
لینک تماشای تریلر در آپارات :
www.aparat.com/v/a7mgb
مشاهده تریلر در سایت رسمی بازی بخش ویدئو :
www.death-harmony.com
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات
واقعا خسته نباشید بچه ها ، شخصا منتظرم :yes:
ایمان جان شما هم روی این بازی زحمت زیادی کشیدی که خودم به شخصه شاهد بودم.
من به این بازی خیلی امید دارم.
موفق باشید.
ممنون اُمید جان :yes: من کارِ خاصی نکردم ، زحمت اصلی رو عوامل این پروژه کشیدن
من در یک مرحله از این بازی گویندگی کردم اما به درخواست خودم از این پروژه به خاطر مسائلِ شخصی اومدم بیرون ، در این تریلر هم فقط گویندگی کردم 🙂 ، البته هنوز با آقای دواری در ارتباط هستم و کمکی اگه از دستم بر بیاد و در حد توانم باشه در این بازی انجام میدم
اُمید جان منم به این بازی مثل شما اُمید دارم :yes:
چرا غم؟ مگه سازنده مرض داره؟
غم انگیز که خوبه
داداش غم کجاش خوبه؟
اونم یه سبکیه دیگه عزیز… طرفداراشم کم نیستن
———————————————————–
ویدئو که خیلی مسخره بود… امیدوارم بازیش خوب باشه
john اشتباه درستش jon هست. سرچ کن!
پاییز؟ چقر طول میکشه 😐
اونطوری باشه استارک هم غلطه… همین John خوبه 😉
ببینیم چی میشه امید وارم بتونخ وعدشو عملی کنه من با فیلم هاوبازی های درام خیلی حال میکنم
از آنجا که بازی در سبک اشاره و کلیک هست، سازندگان باید بر روی دو عامل مهم داستانی گیرا و طراحی محیطی هنری توجه کافی را داشته باشند. پازل های متفاوت می تواند تاثیر بسزایی در جلوگیری از یک نواختی گیم پلی داشته باشند.
به شخصه برای تیم سازنده آرزوی موفقیت می کنم
احسنت، دوستان دیگه ببینند یاد بگیرن از آقای زاهدی.تا یه بازی ایرانی میبنن دوستان شروع میکنند به کوبیدن.خودتونو جای سازندگان بذارید یه لحظه.مگه اولین بازی ناتی داگ آنچارتد بوده که ازین بندگان خدا انتظار الدر اسکرول دارید؟
والا الان دیگه تحریما رو هم برداشتن و زمینه ورود تکنولوژی و تجربه و امکانات حرفه ای هم برای ساختن یه بازی خوب فراهم شده و بالطبع بایدم انتظارات بالا بره… فقط یکم سرمایه گذاری میخواد و خلاقیت…
ماهم انتظارمون ساخت بازی در حد ورلد کلاس نیست و همین که یه بازی باکیفیت در حد ET Army ساخته بشه خوشحال میشیم و قطعا هم حمایت میکنیم…
اقای زاهدی من یه بازی به مناسبت عید نوروز ساختم و قرار هستش به زودی روی کافه بازار قرار بگیره. از چه طریقی میتونم باهاتون در ارتباط باشم که نسخه اول بازی رو در اختیارتون بزارم تا معرفیش کنید؟
با سرپرست بازی های داخلی آقای امید حسین جان زاده در ارتباط باشید. وظیفه رسیدگی به بخش بازی های ایرانی با ایشان هست.
ایمیل: omidgam3r@gmail.com
ممنون
بازی زیبایی بنظر میرسه. اما بازهم بازیباز های ایرانی رو به چیزی که میخوان نمیرسونه. منظورم دقیقا همون چیزیه که بازیبازای امروزی میخوان. هیجان، داستان خوب(که البته فکر میکنم این رو داشته باشه)، گیم پلی زیبا، گرافیک و… تو این مواردی که گفتم سازندگان ایرانی به دوتاشون تقریبا دسترسی کامل دارن و توشون توانایی دارن. منظورم گرافیک و داستان خوبه. تو کشور عزیزمون پر از ایده های نو و جذابه که اگه یکم پرورش پیدا کنه میشه نور علا نور. دست آورد گرافیکی هم که داریم. بازی ارتش های فرازمینی هم نمونهی بارز این موضوعه… باز هم خسته نباشید. ولی من نفهمیدم چرا این سازنده های ایرانی از همکاری کردن خوششون نمیاد. باور کنید اگه دو سه تا سازنده باهم همکاری کنن شاهکار میکنید…
باور کنید اگه کوجیما هم باشید تنهایی سونیک هم نمیتونید بسازید(سونیک که غنیمته :evilgrin: )
احسنت بر شما بازیسازان عزیر ما همیشه پشت شماییم :yes: :yes: