عنوان Psycho-Pass: Mandatory Happiness برای عرضه در غرب تایید شد
امروز NIS America طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد با همکاری Mages و ۵pb، عنوان Psycho-Pass: Mandatory Happiness در غرب عرضه خواهد شد. قطعا این خبر خوبی برای طرفداران انیمه این عنوان است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
طبق رونمایی امروز، عنوان Psycho-Pass: Mandatory Happiness در فصل پاییز پیش رو و در مناطق اروپا و آمریکای شمالی برای کنسولهای پلیاستیشن۴ و پلیاستیشنویتا منتشر خواهد شد. جالب است بدانید عنوان Psycho-Pass: Mandatory Happiness که با انیمه و فیلم این عنوان پیوند خورده، پیش از این در ژاپن برای کنسول اکسباکسوان منتشر شده است و پس از آن در بهار ۲۰۱۶ برای پلیاستیشن۴ و پلیاستیشنویتا منتشر شد. اما عرضه غربی بازی شامل نسخه اکسباکسباکسوان نخواهد بود و فقط برای این دو کنسول سونی منتشر میشود. NIS America همچنین اعلام کرده که بازی هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت فیزیکی در دسترس قرار خواهد گرفت. نکته جالب دیگر اینجا است که صداگذاری ژاپنی بازی در نسخه غربی تغییر نکرده و تنها زیرنویس انگلیسی به آن اضافه شده است که این خبر نیز برای طرفداران انیمه خوشایند است. در تریلر منتشر شده برای نسخه غربی، لوگوی شبکه استیم را مشاهده میکنیم اما در کنفرانس خبری، اشارهای به نسخه رایانههای شخصی بازی نشد. به هر حال به محض انتشار خبری مبنی بر این موضوع، سریعا آن را در اختیار شما قرار میدهیم. در زیر میتوانید تریلر و تصاویر جدید عنوان Psycho-Pass: Mandatory Happiness را مشاهده کنید:
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
در دنیای انیمه اثر قدرتمندی بود ولی بعید بنظر میاد تو صنعت بازی بتونه حرفی واسه گفتن داشته باشه چجوری میخوان از پس گیم پلی بر بیان؟ کار سختیه.
دقیقا سوال من هم همینه ولی خیلی خبر خوبی بود در کل