«مگنیس» برنده غزال زرین بهترین بازی ژانر ساده منتشر شد
بازی موبایلی «مگنیس» ساخته استودیو «راسپینا» است، استودیویی که یکی از بهترین بازیهای ایرانی به نام «ارتشهای فرازمینی» را در کارنامه دارد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانهای، بازی موبایلی مگنیس که در پنجمین جشنواره بازیهای رایانهای تهران توانست غزال زرین بهترین بازی ژانر ساده را دریافت کند، به تازگی منتشر شده است.
این بازی توسط استودیو «پاییزان» منتشر شده است، استودیویی که با تمرکز بر روی بازیهای موبایل از افراد خبره و باتجربه استودیو راسپینا تشکیل شده است.
مگنیس نام روبات گِردی است که در بازی کنترل آن برعهده مخاطب است و بازی حول یک ایده خلاقانه شکل گرفته است و آن کنترل ویژه این روبات که مخالف عملی است که انجام میدهید. یعنی اگر بخواهید مگنیس به سمت راست برود، باید هنگام کنترل به سمپ چپ بروید.
برای بازی مگنیس ۵۵ مرحله طراحی شده که برای تکمیل تمام مراحل باید مدت زمان زیادی را صرف کرد.
این بازی هماکنون به صورت رایگان در فروشگاه دیجیتالی کافه بازار قابل دریافت است.
پر بحثترینها
- کانیه وست، رپر آمریکایی اعتقاد دارد که The Last of Us: Part II بهترین بازی تاریخ است
- کامنتهای هفته ۲۸؛ هیتلر: The Last of Us Part 2 بهترین بازی تاریخ است
- سازندگان Astro Bot امید زیادی به Intergalactic دارند
- گزارش: کنسول جدید کشور روسیه توانایی رقابت با ایکس باکس و پلی استیشن را ندارد
- دل نوشتههای یک گیمر خسته؛ نگاهی به حواشی پیرامون The Witcher 4
- برخی توسعهدهندگان معتقدند که دنبال کردن گرافیک پیشرفته در بازیهای AAA دیگر امکانپذیر نیست
- توسعهدهنده Witcher 4 به استفاده از بات برای کنترل جنجال پیرامون شخصیت سیری متهم شد
- تعجب تهیهکننده Gears of War نسبت به رویکرد Assassin’s Creed حول روایت در ژاپن
- تحلیلگر: آینده درخشانی در انتظار Xbox خواهد بود
- گپفا ۲۷؛ پنج بازی برتر شما در سال ۲۰۲۴
نظرات
خواجه نصیرالدین طوسی هم برنده مگس قرمز شد 😀
شوخی کردم 😉
امیدوارم و اروزمه ایران عزیز تو هرزمینه ای مخصوصا گیم پیشرفت فوقالعاده ای داشته باشه :yes:
ترسیدی دیگه کاملا مشخصه :):):-()
من به این استودیو خیلی امید دارم ایشاالاه یه روزی برسه بازی های ایرانی در صدر بازی های ویدئویی برسن
اینا هم که فقط به فکر بازی های موبایلی ان. البته این خیلی خوبه که داریم تو صنعت موبایل پیشترف میکنیم، اما این نباید باعث بشه که PCرو نادیده بگیریم.
من خودم تو حوزه بازی سازی فعالیت میکنم و اینکه به موبایل بیشتر دقت میشه دو دلیل اصلی داره:
۱.ساخت بازی برای پی سی یا کنسول نیازمند تیم بزرگ و البته بودجه زیاده.هزینه های انتشارش بماند.(درحالی که برای موبایل رو تک نفری هم میشه ساخت و با دادن ۵ هزار تومن میشه تو جایی مثل کافه بازار برای فروش قرار داد و منتشرش کرد)
۲.برای فروش تو ایران,پی سی بازار کوچکی داره نسبت به موبایل.برای پی سی افراد با رنج سنی ۱۰ تا ۱۸ سال هستن که تازه اگر از بینشون کسی حاضر باشه پول برای بازی ایرانی بده.در حالی که تو موبایل همه رنج سنی هست و نیاز نیست کسی گیمر باشه.هرکی گوشی دستش باشه ۱۰۰٪ چهارتا بازی هم توش داره.
بنابراین برای بازیسازان ایرانی تا زمانی که حمایت به معنای واقعی نباشه, کارکردن برای موبایل خیلی به صرفه تره.
من با هر دوی این دلایل موافقم ولی این نباید مارو از بازی سازی های بزرگ تر دور کنه. بازی ساز های دیگه هم اگه اولش میگفتن بودجه میخاد و ما تعدادمون کمه، ما الان چنین بازی هایی نداشتیم. به هر حال باید از یه جایی شروع کنیم یه نه؟ اگه همه ی اینایی که دارن تک نفری بازی میسازن رو یجا جمع کنیم، میتونیم. مشکل اینجاس که همه میگن نه ما نمیتونیم، پس نباید تلاش کنیم.
اقا کسی میدونه بخش انلاین ارتش های فرا زمینی کی شروع به کار میکنه
من فقط به عشق مولتیش گرفتمش
اقای نراقی من به مناسبت عید نوروز یه بازی ساختم و قراره به رایگان روی کافه بازار منتشرش کنم.چجوری میتونم باهاتون در ارتباط باشم برای دادن ورژن اولیه بازی به شما و معرفی اون تو گیمفا؟
خلاقانست…به امید موفقیت استودیو خوب راسپینا :yes:
بازی اندرویدی میخوایی فقط و فقط ۴۱۱۴۸
اپیزود ۴ و اخرین اپیزودش سال ۹۵ منتشر میشه 😉
پرچم ما بالاس ^o^ ایران ^۰^