عنوان The Witness در هفته اول عرضه بیش از ۱۰۰,۰۰۰ نسخه فروخته است
پس از یک فرایند ساخت طولانی و عجیب، عنوان مورد انتظار The Witness سرانجام برای رایانههای شخصی و پلیاستیشن۴ عرضه شد و با اینکه تنها یک هفته از عرضه این عنوان میگذرد، موفقیتهای این بازی شروع شده است.
در یک پست جدید در وبسایت رسمی بازی، اعلام شده است که عنوان The Witness تا الان (یک هفته از عرضه گذشته است) بیش از ۱۰۰,۰۰۰ نسخه فروخته است که مبلغ کل درآمد آن حدود ۵ میلیون دلار میشود. جاناتان بلو، کارگردان عنوان The Witness، توضیح میدهد که آنها نمیتوانند آمار دقیق فروش برروی هر پلتفرم را به صورت جداگانه اعلام کنند: «زیرا وقتی با یک فروشگاه محبوب و بزرگ قرارداد میبندیم، موافقت میکنیم که آمار فروش آنها را اعلام نکنیم. هر دوی این پلتفرمها فروش خوبی داشته اند. فروش رایانههای شخصی عالی بود و فروش شبکه پلیاستیشن نیز عالی بود.»
همانطور که بلو در گذشته گفته بود، موفقیت The Witness بسیار بیشتر از عنوان Braid (بازی قبلی جاناتان بلو) خواهد بود. «فروش بیشتر در هفته اول The Witness نسبت به Braid آن را به بازی مهمی تبدیل میکند.» اکر بخواهیم قیمت بیشتر The Witness نسبت به Braid (به ترتییب ۳۹.۹۹ دلار و ۱۴.۹۹ دلار) را دلیل بر فروش بیشتر The Witness بدانیم، باید طبق گفته بلو، به تعداد نسخههای فروخته شده نگاهی بیاندازیم: «با نگاه بر تعداد نسخههای فروخته شده در میابیم که هر فروش برروی هر دو پلتفرم، بیش از فروش Braid بوده است.»
با اینکه این یک موفقیت بزر محسوب میشود، جاناتان بلو توضیح میدهد که این انتهای کار نیست و ما انتظارات بیشتری داریم:« با گذشت زمان، ما باید انتظار موفقیت بیشتر را داشته باشیم که باعث میشوند در آینده بازیهای فوقالعاده دیگری بسازیم.»
بلو اشاره میکند تیم سازنده هماکنون در حال رفع مشکلات و باگهای گرافیکی نسخه رایانههای شخصی بازی هستند. همچنین بازی هماکنون در دست ساخت برای پلتفرمهای دیگر از جمله مک، آی او اس و اکسباکسوان است.
The Witness هماکنون برای پلتفرمهای رایانههای شخصی و پلیاستیشن۴ در دسترس است.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
نظرات
دقیقا وقتی همچین خبری میاد جا داره بگم……
ولی نه نمیگم…ماشالا فروش 😀
این بازی گرافیک هنریش خیلی زیبا کار شده به خصوص رنگ بندی شادی که براش در نظر گرفتن باعث میشه به دل هر کسی بشینه، متاسفانه هنوز نتونستم عنوان تحسین شده Braid رو تجربه کنم که در مورد کارگردانیش نظر بدم ولی چیزی که عیان است چه نیازی به بیان است…
بنده هنوز هم در حال تجربه braid هستم
رک بگم بازی با طراحی هنری فوق العاده زیبا و مدهوش کننده و داستانش هم جالب بود و گیمپلی باحال ولی بسیار سخت ! بطوری که ممکنه تو مراحل اولیه بی خیالش بشی
البته اگه میخوای داستان بازی رو کامل بفهمی باید تمام مراحل رو از اول تا آخر بری و تمام ۷ ستاره پنهان رو پیدا کنی که خیلی سخته بعد تموم شدن بازی یک مرحله ی مخفی میاد بعد از تموم کردن اون مرحله یک نوشته میاد که داستان کامل بازی و دلایل اصلی تیم ( شخصیت اصلی بازی ) برای ورود به این دنیا میگه و خیلی از شبه های داستانی رو واسم از بین برد
یکی از زیبا ترین بازیا با گرافیک هنری 😉 :yes:
4 روز طول کشید تمومش کنم
جوری که این بازی به مغزم فشار اوورد چیز دیگه ای نیوورد :-X
بازی زیبایی هستش مثل ساخته های قبلی جاناتان بلو زیبا و درگیر کننده
خیلی سخته بازیش.حتما تجربش کنید.
اصلا فکر نمیکردم انقدر درگیرش بشم انگار تو پارک داری سودوکو حل میکنی ! :laugh: تجربه خیلی خاصی بود :rotfl: