سیستم گیمپلی Mirror’s Edge Catalyst روانتر از گذشته است
برخی از افراد معتقدند که حرکات پارکور موجود در اولین بازی Mirror’s Edge آن قدرها ساده و راحت نبود که بهتوان بدون مشکل آن را اجرا کرد. آنطور که به نظر میرسد اینگونه صحبتها به گوش استودیو دایس (Dice) رسیده و بازخورد آنها را به همراه داشته است و گفتهاند که در نسخه Mirror’s Edge Catalyst انجام حرکات پارکور بسیار راحتتر و لذت بخشتر از گذشته است.
وبسایت Prankster101 بهتازگی فرصت انجام مصاحبهای با مدیر بخش طراحی بازی آقای Erik Odeldah داشته و در خصوص چگونگی طراحی بازی و بهبود بخشیدن گیمپلی و ارتقا آن سوالاتی پرسیده است. آقای Odeldah در مورد مکانیک بازی میگوید:
من قول میدهم که بازیباز از لحاظ مکانیک گیمپلی دچار مشکل و سردرگمی نشود چرا که ما تمامی عواملی که سبب ارتقا سطح میشد از جمله زمین مناطقی که بازی در آن جریان دارد را بررسی نمودهایم. قصد ما این بوده که بازی بسازیم بسیار لذتبخش و راحت، دارای واکنشهای متفاوت و بدون هیچ محدودیت ممکن. به خوبی با مفهوم بازی جهان باز (Open World) آشنایی داریم و از آنجا که Mirror’s Edge Catalyst یکی از همین نوع بازیها محسوب میشود، ما میخواهیم بازیبازان را در جایی قرار دهیم که به صورت آزادانه حرکت کنند؛ بدون اینکه هیچ مانعی جلوی شما را بگیرد و باعث توقفتان گردد.
در ادامه آقای Odeldah در مورد گیمپلی و شخصیت اصلی بازی افزود:
به شخصیت Faith طوری پرداخته شده است که نیازی به استفاده از هر نوع اسلحهای رو ندارد. بهطور کلی سلاح متناسب با شخصیت Faith در این بازی جدید نیست. استودیو دایس میخواهد در این بازی به شما این اجازه را بدهد که به صورت آزادانه در اکثر مواقع در اطراف بچرخید و جنب و جوش داشته باشید اما تیراندازی با اسلحه موجب توقف و ایستادن شما در بیشتر زمانها میشد. بنا بر این استفاده از ضربات مشت Faith برای بازیباز لذت بیشتری خواهد داشت.
بازی Mirror’s Edge Catalyst در ۲۴ ماه مِی سال ۲۰۱۶ میلادی (مصادف با ۴ خرداد سال ۱۳۹۵ شمسی) برای رایانههای شخصی و کنسولهای اکسباکس وان و پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
نظرات
تا به حال این عنوانو تجربه نکردم
کنجکاوم بدونم با محارت پارکو توی ساختمونای اینده چه حسی داره
حتما تجربه کنید دوست عزیز خیلی بازی باحالیه و برای کسایی که بازی های سرعتی دوست دارن خیلی خوبه…فقط یکم سخت هستش ولی کم کم عادت میکنید… :yes: :yes: :yes:
حتما تجربه کن،یکی از بهترین بازی هام بود، مطمعنم الان هم برام تازگی داری
خدای طراحی پارکور…ubisoft
یکی از مورد انتظار ترین بازی های من تو ۲۰۱۶ :inlove:
یعنی از قبل روانتر ?:-) والا قبلی که خیلی روان بود
فقط امید وارم قفل نداشته باشه
این بازی رو خیلی دوست دارم
نسخه ی اولش رو حتما باید تجربه کنم 😀
این هم با قفل ضد کرک میاد بیرون اه
من ازش خوشم اومده جدیدا
تنها بازی هست که به معنی واقعی حس پارکور رو میده یعنی لذت پریدن و رد شدن روی ساختمان اخرت لذت بود..
با توجه به نسخه قبلی که دقیقا هفت بار تمومش کردم منتظر این نسخه هم شدیدا هستم. :razzmad: :razzmad:
یکی از مورد انتظار ترین بازی های من در ۲۰۱۶ 😀 دوستان ایا نسخه ی قبلیش هم اوپن ورلد بود ???
نه نسخه اول یه حالت سند باکس داشت
طبق تریلر گیم پلی اش مکانیک های جدیدی به بازی اضافه شده همچنین بازی خیلی سریع شده
ولی دلخوری من حذف گان پلی از بازی که امیدوارم دایس به قولش عمل کنه و ضربات ترکیبی زیادی رو قرار بده
در کل این نسخه خیلی بهتر از نسخه اوله و همین یه پیشرفته
رنگ بندی محیط بازی تو نسخه یک فوقالعاده جذاب و قشنگ کار شده بود.