تماشا کنید: بازسازی Metal Gear Solid با موتور Unreal Engine 4 فوقالعاده به نظر میرسد
آیا دلتان میآید که به بازسازی عنوان Metal Gear Solid با یک گرافیک مدرن و دوست داشتنی، جواب نه بدهید؟!
Shadow Moses، یک بازسازی به تمام معنا توسط یک طرفدار دو آتشه این سری از اولین نسخه Metal Gear Solid با استفاده از موتور Unreal Engine 4 است. Airam Hernandez در جایگاه خالق، به تازگی اولین ویدئو را از این پروژه منتشر کرده است و به راستی کلمه <لعنتی> نیز نمیتواند کیفیت فوق العاده این بازسازی را توصیف کنید. شما را به تماشا و دریافت ویدئو دعوت میکنم:
[jwplayer mediaid=”292616″]
راستش را بخواهید، خیلی وقت است که منتظر شنیدن خبر یک بازسازی شرافتمندانه از اولین نسخه Metal Gear Solid هستم زیرا پیش از این Metal Gear Solid 2 و Metal Gear Solid 3 نیز بازسازی شده بودند ولی به دلیل محدودیتهای تکنیکی خالق این سری، Hideo Kojima از بازسازی قسمت اول خودداری کرد. خوشبختانه هیچ موردی بهتر از آن نیست که یک بازی توسط طرفدار دو آتشه آن و به بهترین شکل ممکن بازسازی شود.
همانطور که میدانید Hideo Kojima مدتها است که از شرکت Konami جدا شده است و شاید ایده بازسازی قسمت اول که توسط Airam Hernandez مطرح شده و در حال انجام است بتواند یک دست گرمی جدید برای Konami و تیم آن باشد. در این لحظه اگر شما دوست دارید تا با Airam Hernandez در ارتباط باشید و از جریان روند کار و تصاویر بیشتر از پروژه Shadow Moses مطلع شوید بهترین راه ارتباط با او از طریق صفحه Facebook این پروژه است. در انتها به عنوان یک نکته فرعی که دانستن آن مفید است ذکر کنم که پیش از این Metal Gear Solid برای کنسول Game Cube تحت عنوان Twin Snakes بازسازی شده بود.
پر بحثترینها
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
نظرات
WoW
گیمفا جان چند پول میگیری دیگه فیلماتو رو jw player آپلود نکنی 😐 😀 :rotfl: (شوخی)
آره من پشت این دوستمون هستم ولی بدون شوخی 😐 😐 😐 جدا چند میخوای؟
چقدر مثبت گرفتم :sweat: :hypnotized: :sarcasm:
:smug: :smug: :smug: :smug: :smug: :smug: :smug:
بایدم بگیری حرف حساب زدی :yes:
حرفی ندارم :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
..
اقا من به بعضی دلایل نتونستم متال رو کامل کنم ولی میشه یکی داستان کامل این قسمت رو بگه؟؟
و همینطور میشه بگید قضیه چپتر ۳ که ساخته نشده و همینطور قضیه اینکه شخصیت اول معلوم میشه خودش نیست چیه؟؟ اخه تو همه نقدا و تریلرا مخصوصا مال گیمفا همیشه این جمله پیرمرد خسته و تلاش برای انتقام بوده… اگه میشه یکی بگه… اگه اینجوری باشه که خیلی مزخرف میشه…
خلاصه اونی که اولش تو بیمارستان فرار میکنه اسنیک نبوده،چپتر ۳ هم تو حوالی جنگ کوجیما با کو،نامی شد که منتفی شد
ببین رفیق شما اگه گراندزیزو رو بازی کنی میبینی که اونجا مادربیس از بین میره و هلیکوپتر شون سقوط میکنه بعدش big boss نه سال میره تو کما بعد اون همه اتفاق هایی که میفته میبینی که اونی که باش بازی میکردی باس نبوده بلکه اون دکتری تو گراند زیرو بوده که بعدش معلوم میشه باس میخواسته یه جای دیگه یه گروهه دیگه بسازه که با این کارش مثلا با یه تیر دو نشون زد هم اسکال فیس از بین رفت هم گروه خودش رو ساخت اگر هم دقت کنی باس برا دکترها یه کاست زبت شده یده که اگه بفهمی چی میگه خیلی لذت بخش هست. بعدشم چپتر ۳ رو هم که میدونی مسقره بازیه کونامی که حتی. حاضرم بگم که چقدر ۲ هم خیلی ناقص تموم میشه به گفته کوجیما بازی قرار بود ۱۰۰ ساعت گیم پلی خالی داشته باشه یعنی به جز مراحل اصلی یعنی دوبرابر ویچر۳. کلا کونامی گندزد تو بازی رفت.راستی کسایی که میخوان بانو کوایت برگرده ۷ بار مرحله ۱۱ رو پشت سر هم برن خود به خود میاد.من امتحان کردم درست بود
پیشنهاد می کنم کات سینس های چپتر ۳ رو تو یوتیوب ببینید.
یکیش رو دیدم واقعا حیف -_-
اوفی عجب گرافیکی….دمتون گرم موفق باشید :yes:
مــــــــــــــــــــــرگ … بسیار عالی ^_^
یا خدا خبر مال چند روز پیشه؟
فک کنم بیش تر از یه هفته 😐
دقیقا تو سایت همسایه یه هفته پیش اومده بود
کلا هر بازی که میره رو انریل ریمستر میشه عالی از آب در میاد…خیلی دوست دارم فیفا رو ببینم چجوری میشه!…البته ریمستر که نه، دوباره ساخته میشه(چون کار استودیو نیست)
اقا خخخخخخخخخخخ.اااااااااااا.ی.هامون جفت شد,من با این بازی,۱۵ سال پیش روحمو تو shadow moses جا گذاشتم,یکی از بهترین نسخه هاش که فوق العاده اتمسفریک بود,دیوونشم…
:evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: اخه خیلی عالیه :-*
استاد کوجیما تقریبا ۳۰ سال رو این عنوان کار کرده,شک نکنید,بخشی از وجد استاد,تا ابد درش هست,این یک بازی نیست,بخشی از وجود کوجیماست,و از اولین تجربه ام,تا الان یخشی از وجود من شده,اونقدر عمیقه که با شجاعت تمام میگم بهترین فیلم های تاریخ سینما هم نمی تونستن انقدر تاثیر گذار باشن,بهترین عنوان تاریخ…
یه سوال.دقیقا قرار این عنوان اول شخص باشه؟یا دوربین از بالا باشه؟
یا سوم شخص(اول شخص اولی اشتب اومد)
دوربین از بالا (ایزومتریک) 😉
اینجور بازسازی!!!!؟؟؟؟
من که با متال فانتوم حال کردم اما کونامی رو دیگه قبول ندارم متال بدون کوجیما مث شمع خاموشه 😎
ذوق مرگ شدم این دمو دیدم.یعنی بعد ۱۵.۱۶سال باز بهترین بازی عمرمه بازی میکنم.
اقا کسی نسخه ۳ باز سازی شدشو میدونه از کجا میشه پیدا کرد!!!؟
جالبه یه هوادار اینو میسازه!!وهیدئو هیچ دخالتی نداره؟اونا گفتنو ما باور کردیم
در این که بازسازی یک بازی قدیمی خیلی دوست داشتنی و خاطره انگیزه شکی نیست ولی بیاین منتظر بازیای جدید باشیم با بازسازی کردن یک بازی شاهکار جدید خلق نمیشه بنابراین من از بعضی از شرکت ها انتظار دارم که بازیای جدیدشونو معرفی کنن.مثلا کپکام که بجای اینکه تمام تمرکزشو رو RE 7 بذاره که به ریشه هاش برگرده دائم داره ریمستر میکنه که به نظرم نشانه عدم خلاقیته!
یه نفره داره بازی با این کیفیت می سازه !؟
قابل توجه بازیسازان ایرانی .