سازندگان Dragon’s Dogma از عرضه بازی خود برروی رایانههای شخصی میگویند
هفته آینده شاهد عرضه عنوان Dragon’s Dogma: Dark Arisen برروی رایانههای شخصی خواهیم بود و طرفداران سوالات بسیاری مبنی تغییرات بازی نسبت به نسخه سال ۲۰۱۲ داشتهاند.
در مصاحبه اخیری که با تهیه کنندگان بازی یعنی Minae Matsukawa و Kento Kinoshita انجام گرفت از ورژن جدید بازی اطلاعات بیشتری منتشر شد. در ادامه از Matsukawa درمورد امکان عرضه نسخه جدیدی از این سری شد که او چنین پاسخ داد:
ما بسیار علاقهمند هستیم تا نظرات و بازخوردهای طرفداران از نسخه رایانههای شخصی را بخوانیم و بشنویم. مطمئنا باتوجه به بازخوردها امکان عرضه نسخه جدیدی از سری بالا میرود.
در ادامه Jon Airhart که تهیه کننده نسخه رایانههای شخصی بود از دلایل عرضه بازی برروی این پلتفرم گفت:
باید بگویم که عرضه نسخه رایانههای شخصی Dragon’s Dogma: Dark Arisen را خیلی وقت است که برنامهریزی کردهایم. من میدانم که زمان زیادی گذشته است اما ما میخواستیم که تیمی را جمع کنیم که نسخه رایانههای شخصی Dragon’s Dogma: Dark Arisen را در بالاترین کیفیت عرضه کند، چیزی که طرفداران ما در این پلتفرم لایق آن هستند.
در آخر نیز او درمورد تغییرات بازی در نسخه رایانههای شخصی گفت:
Dragon’s Dogma: Dark Arisen در اکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ عالی بود. حال بهبود گرافیک بازی و همچنین افزایش draw distances را به آن اضافه کنید و شاهد یک بازی زیباتر خواهید بود. این عنوان از بسیاری عناوین نقشآفرینی کلاسیک رایانههای شخصی نیز ایده گرفته است.
Dragon’s Dogma: Dark Arisen در ۲۵ دی برای رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
نظر اول
خیلی خُنکی
قربونت
اینجوری میگه نظر اول انگار ۲۰۰۰۰ نفر نظر دادن
دوستانی ک بازی کردن ارزش داره بگیریم؟؟؟
داستانش از همون ابتداش بده
ی اژدها حمله می کنه قلبت رو در میاره بعد تو بی هوش می شی بعدش که به هوش میای جای قلبت بخیه خورده |: گیمپلیش ولی خوب و سرگرم کننده هست در همین حد
اونایی ک تجربش کردن اگه خوبه بگن مام بگیریمش
من تجربه کردم ارزش نداره پولت حر*وم میشه
بعد از ۴ ساعت بازی کردن خوابم گرفت خیلی افتضاح بود
داستانش از ابتدا به درد نخوره
نه تنها مکالمات تو بازی تاثیر زیادی ندارند بلکه صحیح و منطقی هم کار نشدند ( که این یکی از مهم ترین ویژگی های سبک نقش آفرینی هست )
گرافیک هم چر*ت بود از هر لحاظ
اصلا بازی بیشتر آلمان های نقش آفرینی رو نداشت ( چه برسه به نقش آفرینی های کلاسیک )
در اکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ عالی بود :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed:
3 ساعت بیشتر نتونستم تحملش کنم :sweat:
شاید سلیقه من کج باشه،ولی بازیش توی کنسول نسل هفت از جهات مختلفی ضعیف بود(داستان،گرافیک فنی و هنری،گیمپلی،روایت داستان،نبود المان های اساسی سبک نقش آفرینی مثل تاثیر گذاری تصمیمات ، دیالوگها و گفتگوهای منطقی و کار شده و … )
فقط این دوستان عزیز حواسشون باشه میخواستن رو بالاترین کیفیت پرتش کنن بهینش هم بکنن یه دفعه اى نیاد سیستم مورد
نیاز حداقل بزنه رم هشت گرافیک gtx 980 اونم دو گیگ