رییس استودیوی کریستال داینامیک پس از ۱۰ سال فعالیت از شرکت اسکوئر انیکس جدا شد
بهتازگی آقای Darrell Gallagher رئیس استودیو کریستال داینامیکس که ساخت سری بازیهای موفق Tomb Raider را برعهده داشته است، از شرکت اسکوئر انیکس جدا شد. برای خواندن جزییات خبر به ادامه مطلب مراجه کنید.
آقای Gallagher بهطور مطلق همیشه در راس این استودیو قرار نداشت، او سابقه مدیریت چند استودیوی بازیسازی غربی که زیر نظر شرکت اسکوئر انیکس مشغول به فعالیت بودهاند را نیز در کارنامه خود دارد و در مدت زمان فعالیتش در بازارهای خارج از کشور ژاپن توانست موفق عمل کند و نقش مهمی را ایفا میکرد.
شرکت اسکوئر انیکس پس از اعلام جدایی آقای Darrell Gallagher از سمت مدیریت، تصمیم گرفت که آقای Scot Amos و Ron Rosenberg را که مدتی میشود باهم در این استودیو مشغول به کار بودهاند را به صورت مشترک در راس استودیو بازیسازی کریستال داینامیکس قرار دهد.
در سال جاری استودیو بازیسازی کریستال داینامیکس از عناوینی همچون Rise of the Tomb Raider ،Life is Strange و Just Cause 3 رونمایی کرده است که نقش آقای Gallagher در روند تولید این عناوین از جمله بازی Rise of the Tomb Raider بسیار موثر بوده است. در رابطه با همین موضوع بهتازگی آقای فیل راجرز از مقامات ارشد شرکت اسکوئر انیکس در طی پیامی از زحمات چند ساله آقای Gallagher قدردانی و تشکر کرد.
استودیوی کریستال داینامیکس ماه گذشته عنوان Rise of the Tomb Raider را منتشر کرد که تابدین جا فقط نسخههای ایکسباکس وان و ۳۶۰ بازی در دسترس هستند و نسخهی رایانههای شخصی و پلیاستیشن ۴ در سال آینده میلادی در بازار عرضه میشود.
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعه: پورت PS5 بازی Forza Horizon 5 آماده است اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- رسمی: فروش پلی استیشن ۲ از ۱۶۰ میلیون واحد عبور کرد
نظرات
خبر برای دو روز پیشه.چرا انقد دیر؟
شرط چند میبندم اینم میرخ پیش ماکرو
جدیدا یکی از اعضای هر استدیو هی داره کوچ میکنه 😀
به طور کلی هر سال پیش از شروع کریسمس قرارداد کارگردانها و استودیوهای بازی سازی با ناشرین به پایان میرسه و در صورت تمدید نشدن از استودیو و کمپانی ناشر جدا میشنو برای پیشرفت کردن به شرکتهای دیگری میپیوندن , این فصل فصل جا به جایی در صنعت بازی هست
مایکرو جذبش میکنه منفی .سونی جذبش میکنه مثبت .
نینتندو جذبش میکنه گزارش تخلف 😀
مستقل میشه
مستقل بشه تا مثل شینجی دربه در شه این بازی اخری شینجی کلن رو مغز تاثیر میزاره رد کردنش یه چالش به نظر من کسی که بتونه شیطان درون رو رد کن باریک داره من کلن واسه اینکه روانی نشم پاکش کردم
من تو سخت ترین حالت های بازی هم تمومش کردم
داداشafrang.با عرض پوزش دستم خورد گزارش تخلف 😀
بیخیال داش در ضمن داش سینا ازت هم به خاطر پست کوجیما معذرت میخوام
فدات عزیز این چه حرفیه.
به سلامت 😥 😥 😥