alex hutchinson: طولانی شدن بیش از حد گیم پلی میتواند فاجعه به بار بیاورد
اقای alex hutchinson کارگردان هنری عنوان مورد انتظار Assassin’s Creed III در طی جدیدترین مصاحبه اش اظهار داشت:طولانی شدن و کش پیدا کردن بیش از حد بازیها میتواند برای بازی بسیار خطرناک است و حتی میتواند برای بازی فاجعه درست کند.
بازیساز ها باید این را بدانند که طولانی کردن گیم پلی بدون داشتن داستان مناسب (یعنی طولانی) موجب این میشود که از بازی استقبال نشود و این میتواند برای سازنده فاجعه به وجود بیاورد.
وی در ادامه صحبتهایش با سایت VG247 گفت:
ما سعی کردیم در Assassin’s Creed 3 تمامی جوانب را در نظر بگیریم. وسایل و ایتم های جدیدی به بازی اضافه کردیم. تقریبا تمامی قسمت های تکراری و قدیمی گذشته را حذف کردیم و سعی کردیم گیم پلی را در حد تعادل یعنی نه خیلی طولانی و خسته کننده و نه خیلی کوتاه که باعث نارضایتی بشه بسازیم. بازیسازهای دیگر هم باید در تمامی بازیهای خود حد تعادل را برای گیم پلی در نظر بگیرند آنها باید بدانند که گیم پلی طولانی و انجام کارهای تکراری بازیکننده را خسته میکند.اگر میخواهید یک بازی طولانی بسازید باید سبک و داستان مناسب را انتخاب کنید تا بعدا در ساخت گیم پلی به مشکل بر نخورید.
عنوان Assassin’s Creed 3 در ۳۰ اکتبر امسال برای هر سه پلتفرم معمول عرضه میشود.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- شایعه: لیان کندی شخصیت اصلی Resident Evil 9 خواهد بود
نظرات
خب راست میگه :yes: :yes: :yes:
ولی assassins creed هر چقدر هم طولانی باشه بازم آدم خسته نمیشه :rotfl:
:laugh: صبر تموم شدش زود بیاد دیگه الان واسه پی سی ش ۲ ماه تاخیر می خوره
فک نکنم نسخه pc تاخیر بخوره یعنی خدا نکنه بخوره 🙁