بازی Deus Ex Mankind Divided بر روی نرخ فریم ۳۰ قفل خواهد بود
یکی از موردانتظارترین بازی های سال ۲۰۱۶ بدون شک بازی Deus Ex Mankind Divided است. این بازی که در سبک خودش یعنی نقش آفرینی از قدیم الایام طرفداران به خصوص خود را داشته قرار است در سال آینده برای کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی منتشر شود، اما اخیرا خبری مبنی بر اینکه بازی روی نرخ فریم اجرا خواهد شد منتشر شده است. با گیمفا همراه باشید.
اخیرا صحبت هایی از جانب طرفداران در این رابطه زده شده که این حرف ها شامل واکنش طرفداران شده است:
@Jeffachoo آیا بازی روی ۳۰ فریم قفل است؟ آیا من می توانم اطلاعاتی مطلوب در این رابطه برای پیش نمایش بدست آورم؟
— DX: Universe Hub (@Deus_Ex_Uni_Hub) October 30, 2015
یکی از سازندگان بازی اینطور پاسخ دادند:
بله، ۳۰
— Jean-François Dugas (@Jeffachoo) November 1, 2015
بازی آنطور که اعلام شده با وضوح تصویر ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم بر روی پلتفرم های اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ اجرا خواهد شد. این در حالیست که سازنده بازی وعده اجرای نرخ فریم بسیار بالاتر از این را برای رایانههای شخصی داده است.
لازم به ذکر است بازی در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ برای کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
۳۰ رو pc اصلا خوب نیست.
ایشون همونی اند که میگفتند ما برا pc نسخه جدا میسازیم.
خجالت داره
البته هنوز مشخص نیست که این حرف برای نسخه ی PC هم زده باشن یا نه.که اگر قفل باشه مطمنا دلیل درست و درمونی دارن برای اینکار.که اونهم اگر نیازی باشه اکثر مواقع با یکسری دستکاری کردن فایل های کانفیگ بازی قابل حذف هست و یا نهایت یک پچ غیر رسمی !…
کجا گفته رو pc سی فریم قفله ؟؟من که هر چی خوندم همچین چیزی ندیدم
۳۰ فریم همچین بدم نیست
نمیدونم چرا جدیدا همه شرکت ها زدن تو کار ۳۰ فریم؟؟؟!!!
چون کنسول ها بدرد نخورن 😐
فعلا که فروش کنسول از PC بیشتره !!!
بعدشم الان اول نسله وایسا آخر نسل ببین این کنسول های بدرد نخور چه بازی هایی رو اجرا میکنن 😎 :chic: 😛
۳۰ فریم روی pc کبیر! جالبه
ولی خب رو ۳۰ فریم هم بازی روون اجرا میشه دیگه. :yes:
خواهشا کبیر کبیر راه ننداز.
دوباره دعوا میشه.
امشب هم من ناراحتم به خاطر کوجیما .یه وقت یه کار کنم بن شم.
بابا ملت pc دارن ۳۲ گیگ رم داره ،۲ تا تایتان ایکس روشه.صداشونم در نمیاد.
عین این ندید بدید ها نباشید انقدر.
والا……………
ضریب هوشیت تو حلقم! من pc کبیرم کجا بود؟ مثلا به pc بازا متلک انداختم البته به شوخی.
ضریب هوشی من ایراد نداره.
ته متلک همیشه یه شکلک میذارن و الا از جمله برداشت جدی میشه.
بابا رو کنسولا ۳۰ هستش نه پی سی. پی سی ته تهش ۶۰ هستش اگرچه باید بی نهایت باشه.
کجای این خبر گفته بازی رو ۳۰ فریم قفله رو PC؟!
خط یکی مونده به آخر رو بخون.
تیکه هم ننداز
در جواب به مهندس Y PS
چرا همه بازیا انقد میترسن شص فریم کنن؟!
یکم از tlou که هم ۱۰۸۰ بود هم ۶۰ فریم یاد بگیرن
یکمم از froza که اونم ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم بود!
یاد بگیرن
نمیترسن.
سازنده ها حال ندارن.یکم ور میرن ۶۰ شد که شد.
نشد ۳۰ خدا بده برکت…
باحال گفتی ولی خدایی اینا که اینهمه پشتکار دارن پر رفتن نیس خخ
اون تلو و فورتزا هم برا اینکه انحصاری اند همه زورشون را میززند که بهینشون کنند.
همه زدن تو کار ۳۰ 😐 😐 😐
لطفا تصحیص بشه رو pc قفل نیست فریم ریت
منبع؟
پ.خ رو تو انجمن که بهت دادم رو چک کن بهت منبعش رو هم دادم 😐
من که تو انجمن نیستم 😕
صندوق دریافتم هم خالیه
آخه یکی دیگه هم با همین آواتار و اسم تو انجمن هستش :laugh: :laugh: :laugh:
ببین ملت چقدر متقلب شدن
از شهرت من به نفع خودشون استفتده میکنند. 😀 😀 😀
اگه کاری داری پ.خ کن به همین اکانتم
مگه تو لایتنینگ یا همون نقاش انجمن خودمون نیستی؟؟ 😯
nope
من آخرش نفهمیدم چرا سازنده باید فریم گیم رو قفل کنه؟
بعدشم بهینه سازی های مزخرف و سیستم ضعیف من خودش ترتیب فریم بازی هارو میده دیگه
زارت:| ۳۰ روی pc اصلا تو کتم نمیره!
مطمئنم یا برای pc بیشتر ۶۰ه یا یه پچی چیزی میاد و فریم رو نامحدود یا ۶۰ میکنه!
به نظرم به جای این که بیاد این همه شعار بده که آره ما هوای pc بازها رو داریم و این حرفا،بهتر بود تا روی بازی بیشتر کار کنه:|
کونامی اومد گفت نسخه PC بازی pes 2016 دارای ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه های کنسولی داره ، که بنجل از آب در اومد و نسخه PC در حد کنسول های نسل هشت هم نبود :pain:
Square Enix هم اومد گفت نسخه PC نسبت به نسخه های کنسولی بهتر و اصلا توهینه که نسخه های کنسولی رو برای PC پورت کنیم :wilt: الان قراره رو PC سی فریم اجرا بشه 😐
دفعه بعدی اگه سازنده ای اومد گفت ما نسخه PC رو بهتر میسازیم با جفت پا میرم رو صورتش :-X :pissedoff:
“بازی آنطور که اعلام شده با وضوح تصویر ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم بر روی پلتفرم های اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ اجرا خواهد شد. این در حالیست که سازنده بازی وعده اجرای نرخ فریم بسیار بالاتر از این را برای رایانههای شخصی داده است.”
انگار مطلب تصحیح شد … خب از اول درست مینوشتید اینقدر حرص نخورم :pain:
اساتید و پروفسران عزیز
این مربوط به نسخه کنسولی نسخه pc از dx12 استفاده میکنه یعنی محدودیت فریمی هم نخواهد داشت
تا جایی که من میدونم dx12 ربطی به قفل فریم نداره آخه خودم ازش استفاده میکنم و بعضی بازی ها رو ۳۰ قفلن.
بازی ابزار بنچمارک هم داره
اگر قفله ابزار بنچمارکش برای چیه دگ؟ 🙂
منظور از قفل تو pc با قفل تو کنسول فرق میکنه. توکنسول یعنی فریم کلا همیشه و هروقت روی اون مقدار ثابته(مورد داشتیم نبوده و این از بدی سازندس)
ولی تو pc یعنی ماکسیمم مقداری که فریم ریت میتونه داشته باشه.
برا همین ابزار بنچ مارک دارن بعضی بازی ها رو pc
@victor carter
شما وقتی فرق استفاده از api رو نمیدونی مجبوری نظر بدی؟ نه خدایی کسی مجبورت کرده؟
الان تمامی pc هایی که مجهز به وین ۱۰ هستند به صورت پیشفرض اگر کارت ساپورت کنه از dx12 استفاده میکنند ( اسمی. چون فقط تا الان فایل های اجرایی dx11 منتشر شده و pc شما داره عملا از dx11 استفاده میکنه درحالی که ابزار ها هسته رو dx12 تشخیص میدن و ( دقت کن ) تازمانی که یک بازی یا نرم افزار ( که هنوز نداریم ) از dx12 در پروسه تولیدش استفاده نکنه و به طبع همراه اون بازی فایل های اجرا dx12 منتشر نشه هیچکس نمیتونه در گیم عملا از dx12 استفاده کنه ( 3d mark و منجمله بحث جدایی دارند)
اما در مورد فریم وقتی سازنده گفته ما از dx12 استفاده میکنیم و بازی رو مخصوص pc میسازیم این یعنی احترام به این پلتفرم درنتیجه کسی که میاد دشواری یک api جدید رو به جون میخره هیچ دلیلی نداره بیاد خدشو محدود کنه در حالی که استفاده از dx12 و محدود کردن فریم با توجه به اینکه بازی از موشن خاصی ( مثل L.A.Noire ) استفاده نمیکنه واقعا خنده دار خواهد بود و دور از ذهن.
ممنون بابت اطلاعاتی که دادی دوست عزیز.
درضمن منو کسی مجبور نکرده نظر بدم و اگه خوشتون نمیاد میتونین منفی بدین.
این اطلاعاتی رو هم که دادی میدونستم بیشترشو(جدی میگم) ولی نمیدونستم این بازی رو برای dx12 میسازن.من فقط منظورم این بود که api ربطی به فریم ریت نداره که خودت بهتر توضیح دادی.
در ضمن اینکه یک بازی قفل بر روی ۳۰ فریم هست هیچ ربطی به api نداره.
دلایل مختلفی داره مثلا:
1- استفاده از موشن کپچر خاصی
2- بهینه نبودن بازی ( مثل بتمن )
3- کم کاری و سود جویی سازنده و….
سال ۲۰۱۶؟ اونوقت فریم ۳۰؟؟؟؟
کنسول نمیکشه 😐
تقصیر سازنده نیست 😐
داداش فوزا موتور و tlou کشکن با فریم ریت ۶۰ ؟؟ نمیکشه عایا؟؟؟؟ :sarcasm:
پرچم PC بالاس
امیدوارم حداقل نسخه PC از این قاعده مستثنی باشه.
به نظرم ۳۰ فریم دیگه به کل باید از صنعت بازیسازی کنار گذاشته شه.
“بازی آنطور که اعلام شده با وضوح تصویر ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم بر روی پلتفرم های اکس باکس وان و پلی استیشن ۴ اجرا خواهد شد. این در حالیست که سازنده بازی وعده اجرای نرخ فریم بسیار بالاتر از این را برای رایانههای شخصی داده است.”
این واسه نسخه های کنسولی هست واسه PC بیشتره تازه با یک پچ غیر رسمی یا برداشتن کافی براحتی مشکل رو میشه حل کرد 😉
و این است قدرت PC :snicker:
من رد دد ردمپشن رو 720p و ۳۰ فریم بازی کردم روی تلویزیون ۴۶ اینچ فول اچ دی
هنوزم بازیش میکنم نه کم و کسری میبینم نه گرافیکش کمه بلعکس قابل رقابتم هست با عناوین روز رزولوشن و فریم رو قبول ندارم
بنظرم بالای ۳۰ فریم کافیه
هیچ تفاوتی تو آنچارتد کالکشن با آنچارتد ps3 ندیدم در نسخه سوم در حالیکه جدیده روی ۶۰ فریم قفل شده بود واقعا درک نمیکنم علاقه به این اعدادو