Uncharted 4 یک The Last of Us دیگر با انفجارهای زیاد نیست
سازندگان و توسعهدهندگان همیشه از عنوانهای پیشین خود برای ساخت عنوان جدید خود استفاده میکنند. اما The Last of Us قطعا یک آنچارتد زامبی محور نیست و طبق نظرات سرپرست بخش انیمیشن استودیوی ناتیداگ، آقای Jeremy Yates، بازی Uncharted 4: A Thief’s End نیز یک The Last of Usدیگر با انفجارهای زیاد نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
آقای Jeremy Yates طی یک نمایش زنده به این موضوع اشاره کرد:
شما ممکن است همان حرف همیشگی را بزنید؛ آیا Uncharted 4 یک The Last of Us دیگر با انفجارهای فراوان است؟ اینطور نیست و ما واقعا مراقب هستیم که بازی Uncharted خودمان را بسازیم و آن را آنگونه که بود، ادامه دهیم. Uncharted یک بازی بزرگ است، یک ماجراجویی بزرگ و بسیار رنگارنگ و زیبا و الهام بخش که شما را مجبور میکند تا به اکتشاف بپردازید. دلتان میخواهد که در محیط بازی گشت بزنید زیرا مکانهای شادی در اطراف شما وجود دارد.
Yates توضیح میدهد که اهمیت قدم زذن و راه رفتن، همیشه برای بازیبازان متفاوت بوده است:
عنصری که ما سعی میکنیم تا در همه بازیهایمان اجرا کنیم، قدم زدن است. در واقع این، مانند یک پستی و بلندی در بازی است. قدم زدن برای ما خیلی اهمیت دارد. ما بازیهای زیادی را تجربه کردیم که در آنها همیشه روند بازی در اوج بود. همهچیز منفجر میشد و هیچوقت هم متوقف نمیشد.
Yates بهعنوان مثال به سری فیلمهای Transformers اشاره میکند که روند آنها همیشه اکشن است و در غیر اینصورت، طرفداران گلایه میکنند.
یک چیز مهم درباره قدمزدن این است که این لحظهها (قدمزدن) باید بهوجود بیایند زیرا برای صحنههای کلیدی بازی لازم هستند. قبل از اینکه بهصحنه کلیدی و مهمی از بازی برسید، لازم دارید که آرام باشید و روند بازی کندی را پشت سر بگذارید. اینگونه بازی کردن بسیار مهم است.
شنیدن سخنان آقای Yates بسیار لذت بخش بود زیرا فهمیدیم که روند قسمت چهارم Uncharted با اینکه بازهم طوفانی و انفجاری است اما در مواقعی صحنههای آرامش بخش و آهستهای شاهد خواهیم بود.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
آنچارتد شایسته ترین انحصاری ps4 و ناتی داگ قابل احترام ترین استدیوی فرست پارتی سونیه
بازی های این شرکت خلاق و فعال اونقدر بزرگ و ستودنی هستن که حتی سرسخت ترین مخالفای سونی هم تحسینش میکنن
—————————
“قبل از اینکه بهصحنه کلیدی و مهمی از بازی برسید، لازم دارید که آرام باشید و روند بازی کندی را پشت سر بگذارید” (کاملا موافقم. بهترین راه برای بالا بردن هیجان و آدرنالین خون یه گیمر همین ایجاد حس تعلیق و انتظار یه حادثه بزرگه که قراره بزودی رخ بده)
—————————–
درود بر ناتی داگ :yes:
حرفای قشنگی میزنی لایک داری :yes: :yes: :yes:
من هم نظر قبلیمو پس میگیرم و میگم انچارتد واقعا قشنگه
در این که آنچارتد ۴ بازی بزرگی و استدیو ناتی داگ هم استدیو بزرگ و خلاقی هست و این بازی یکی از بهترین انحصاری های سونی و یکی از برگ برنده های سونی محسوب میشه هیچ شکی نیست ولی من معتقدم شایسته ترین انحصاری سونی سری God of war هست و برگ برنده اصلی محسوب میشه 😉 مطمئنم وقتی سری جدید God of war معرفی بشه مثل نسل قبل که God of war 3 انقلاب به پا کرد و فروش Ps3 رو به شدت بالا برد نسخه بعدی God of war هم انقلاب به پا خواهد کرد :inlove: 😉
ممنون بابت خبر :yes: :yes: قطعا آنچارتد ۴ تا مدت ها بر سر زبان ها خواهد موند :yes:
نه نیست همین استودیو یکی از استودیو های ضعیف سونی هست چون توی نسل قبل فقط تونست یه بازی برای پلی ۳ بزنه بعد تو این رو ناتی داگی که تونست ۴ تا بازی بزنه مقایسه میکنی
درضمن همون سال ۲۰۱۰ که به نظرت انقلاب به پا کرد سونی توی فروش کنسولش شکست سنگینی از مایکروسافت خورد این آخرین ما که تونست فروش کنسول رو ببره بالا
خدا شفا بده باو :/ یه مشت بچه ریختن گیمفا هی چرت و پرت میگن
تو فکر کن چرت پرت میگم,
رضا جان راست میگه دیگه یه چندوقته هرچی نظر میذاری هیدن میشه بعدشم تو نسل ۷ فک کنم ۲ تا گاد آ وار داد نه یدونه
اینو میدونم اونی که واقعا تاثیر گزار بود گفتم
۲ نسخه GOW و بازیهایی مثل :JOURNEY و FLOWER
شکست سنگین…… 😮 :rotfl: مگه تو خواب
مهندس اون سال مایکروسافت کینکت رو داشت ! و یه بازی کینکت که ۲۳ میلیون نسخه فروش کرد
تتریس هم ۱۰۰ میلیون فروخت پس از همشون بهتره 😐
تترس رو با یه بازی ۶۰ دلاری مقایسه میکنه
آخه من چی بگم خدا نمیشه مثل زمان داینسور ها یه شهاب سنگ بفرستی زمین
بابا دکتر یه انحصاری خیلی شاخ بگو که حسرتشو بخوریم عوضش من اونقدی میگم که تا صبح کابوس ببینی . برند محببوب ودوست داشتنی ۲۰ ساله من و خیلی ها که شاه کارها ازش دیدیم شمام اگه سنت قد بده یادت میاد :yes:
سوپر ماریو!
چرا جک میگی از نظر فروش که ps3 بیشتر فروخته از نظر انحصاری که xbox حرفی برای گفتن نداشت
بعد هم Santa Monica یکی از بهترین ها هست توی نسل قبل god of war ascension و god of war 3 رو ساخت که هر دو شاهکار بودن.
😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 خدایی الکی چرت و پرت نگو و ادعای روشن فکری هم نکن 😐 😐 😐 Santa Monica ضعیف 😐 😐 😐 😐 من دیگه حرفی ندارم 😐 😐 😐 😐
شما دقیق نظرات رو بخون بعد توهین کن همه ایران فقط اول حرف بزنن و بعدش فکر کنند و این نسل دیگه حتی فکرم نمیکنه
این دوست ما خیال میکنه دلیل موفقیت پلی ۳ بیشتر عنوان انقلابی گاد اف وار هست در حالتی توی همون (سال ۲۰۱۰) از ps3 از مایکروسافت حسابی عقب افتاد و بعدش سونی آخرین ما رو معرفی کرد فروش این کنسول رو افزایش داد
درضمن متای ۸۰ شاهکار نمیتونه باشه , اگر این شاهکار باشه متای ۹۵ آخرین ما پس چی هست؟
راستی این استودیو رو اوردر با متای ۶۵ هم کار کرده ! دیگه ما صداشو در نیاوردیم تا آبروش نره
بعد همه چیز رو انداختن روی گردن RaD
خوشم میاد معنی ناظر یک پروژه رو باسازنده اصلی نمیدونی فقط یچیزی میپرونی درضمن. لست آف اس تو ۲۱۰نبود و سونی هم قبل وهم بعد۲۰۱۰فروش مناسبی داشت همین طور بازیای بزرگ امثال آنچارتد۲.۳یا هوی رین وغیره
تا قبل انشار بازی اوردر همکار و کمک برای ساخت بوده و بعد انتشارش ناظر بازی شده ,
سونی تا قبل از ۲۰۱۲ فروشش همیشه ضعیف تر از مایکروسافت بوده , توی اون زمان نبودی که این اخبار رو بشنوی
البته بگما سانتامونیکا بخواد گاد اف وار جدید بزنه شاهکار در میاد
این دوستمون رضا هیدری بنده خدا همیشه مورده انزجاره دوستان قرار میگیره
همش نظراتشون منفی میخوره
رضا جان یه نصیحت دوستانه :((مودمتو بشکون ))
خیلی ببخشید شعور که داری وقتی ی بازی رو بازی نکردی پس دربارش نظر نده.god of war ascension از همه نظر عالی بود بود و فکر نکنم نیازی به توضع باشه همینجوری که این دوست عزیز گفت Santa Monica ناظر پروژ بود بعد هم از نظر انحصاری هم ps3 برتر بود و این رو همه میدونن فروش ps3 هم از سال ۲۰۱۱ اوج گرفت و یکی از تاثیر گذار ترین بازی هم آنچارتد بود که از 3d هم پشتیبانی میکرد و در سال ۲۰۱۲ کم کم رسید xbox 360 و در سال ۲۰۱۳ کاملن xbox 360 رو کنار گذاشت و فروش بیشتری کرد چرا انقدر دوست داری بگی xbox 360 بهتر بود ps3 از همه نظر برتر از xbox 360 بود تازه psn هم اولین بود که ماهی بازی رایگان میداد و بعد xl این کار رو کرد 😐 😐 😐 😐 😐
اگه به متا باشه پس alan wake هم شاهکار نیست 😐 😐 😐 😐
من توهینی نکردم, و نظر خودمون دادم
هر کسی که نظر خودش میده ما هم باید بیام زیرش بگیم خیلی بی شعوری
شما هم دوست داری هر انحصاری سونی رو ببرید بالا
حالا هر چی باشه
نمییییییییییییییییرى
تو برو بالا بالا تو بخون
مگه کار بلد بودن به تعداد بازی تو یه نسله؟اینجوی رمدی کشکه دیگه. 😐 😐
این استودیوی بزرگ هست استودیو رمدی کوچکه
این ها سال ۲۰۱۰ فکر کنم ساخت یه بازی جهان باز شروع کردن و ساختش تموم نکردن تا اینکه نسل تموم شد حالا پروژ بازی نقاقص منده
توی نسل قبلش هم همچین اشتباهی برای این استودیو اتفاق افتاد گاد وار ۲ هم برای پلی ۲ توی سال ۲۰۰۷ عرضه شد که انتظار داشتن برای پلی ۳ منتشر بشه
اخبارش هم هست
داش بسه دیگه تیکه تیکه کردی خودتو اینجوری پیش بری یه بلایی سر خودت میاریا!!!
آدم وقتی god of war 2 رو تموم میکنه اصن روانی میشه همون لحظه میخواد ببینه در ادامه اش چی میشه همچین پایان توفانی ای واقعا کم نظیره
سانتا با ناتی قابل مقایسه نیست
گاوم یه انحصاری خیلی خوب بود که اوجش شماره ۲ بود به نظر خیلیا اما به پای کارای ناتی نمی رسه
حرف اشتباهی نزدم که منفی میدین سانتا استودیوییه که پتانسیل بالایی داره اما مشکلات زیادیم داشته تا الان
گاو توی همه سریاش یه گیم پلی رو تکرار کرده که هر سری مقداری بهبودشم داده اما نسبت به هم سبکای خودش تو هک اند اسلش پیشرفتی توی گیم پلی نداشته برعکس بقیشون که انقلاب کردن ولی بازم میگم بازیه خوش ساخت و رونییه
خدا شاهد یکی از اصلی ترین دلیل های خرید ps4 من همینه ولی هیچی tlou نمیشه بدجور منتظر نسخه دومشم
بله درسته
این عنوان شاهکاره
و از شانس بد ما دست فن بوی های سونی افتاده ای کاش مال ما بود :sweat:
البته فعلا دارم کالکشن میرم ۱ رو تموم کردم خیلی باحاله
@Amir Hiden
ش.ت.ر در خواب بیند پنبه دانه/گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه :rotfl: (شوخی)
یعنی اگه دست مایکرو بود فن بوی ها ی مایکرو پزش رو نمیدادن؟! 😐
ز.ک.ی 😐
باو فن بوی بازیه دیگه
اصلا نباید توجه کنی به حرفاشون
یارو اسمشم اشتباه نوشته ، زر زیادیم میزنه 😐
از اکتشاف خوشم میاد
مچکریم ناتی داگ
علاوه بر گرافیک و واقعا گرایانه بودن گیم پلی هیجانی داره با رنگ آمیزی های شاد و جو خوشایند بازی.
یعنی روی این بازی جوری کار کرده اند که از هر نظر بهترین باشه
من فقط میتونم با تریلر هاش حال کنم ps4 ندارم و نخواهم داشت
یه روز دیگه از عمرم گذشت و من هنوز شاهکاری مانند tlou رو بازی نکردم.بزرگترین آرزوی گیمریم 😥 😥 😥 😥
دادا ایشالا هر چه زود تر بازیش میکنی :yes: :yes:
😥 😥 😥 😥
شرمنده بغض کردم .ممنون از همدردی.
انشاالله زود بازیش میکنی
واقعا شاهکاره
من چه غم ها و چه شادی هایی رو با این بازی داشتم
شاهکار :inlove:
ایول ناتی و ایول سونی :inlove:
خب این که بدیهیه ماجراجویی نتین با عنوان آخر الزمانی تلو تفاوت داره ولی واقعیتش من احساس کردم تلو سبک پیشرفته آنچارتد ۳ در اکشن رو داره! و تا حدودی از عوامل موفق آنچارتد به صورت ترکیبی استفاده شده و من شباهت هایی بین این دو احساس کردم ولی خب چرا نباید از عناصر موفق قبلی استفاده بشه؟ اگر آنچارتد ۴ باز هم فرمول تکامل شوتینگ و غیره رو نسبت به تلو طی کنه ولو اینکه شبیهش هم باشه مشکلی پیش نمیاد اگر هم نبود و تجربه تازه ای بود که چه بهتر!
________________
هر وقت نتین رو میبینم یاد تین تین و ایندیانا جونز می افتم تم ماجراجویی این سه مورد خیلی به هم شبیه هست که اونم واقعا عالی کار شده و یکی از عوامل که آنچارتد رو برای من جذاب کرد این شباهت تم داستانیه!
این بازی نقوق ناتی داگ و سخت افزار قدرتمند ps4 رو کاملا تثبیت میکنه… البته نمیخوام بحث درست کنم به هر حال نظر شخصیمه
“نبوغ”
“ثابت”
دهخدا تو گور لرزید.
میگما دکتر خوشتیپیا.رو اسمش کلیک کنید دکترو ببینین
خخخ کم کم غلطا میگیری
دکتر جان تثبیت همون به معنی ثابت شده هست غلطش کجاست؟؟ ?:-)
تثبیت و ثابت هر دو از ریشه “ثبت” مشتق شدن. اما تثبیت کردن به معنی “پابرجا کردن، استوار کردن و …” در حالیکه ثابت کردن یعنی “با دلیل چیزی رو نشون دادن”
مثلا تفاهم و تفهیم هر دو از ریشه “فهم”ن اما معنیشون متفاوته :yes:
دمت گرم شهروز جان واقعا اطلاعاتت بالاست و خیلی فروتن هستی
چش مایی داداش :yes:
شهروز جان عکستم شبیه freeman هست خیلی شبیه همید
کپی خودشه.فقط چشای دکتر رنگیه
دیگه از بس دوسش دارم خودمم به مرور زمان شبیه دکتر فریمن شدم 😀
میگن آدم هر کسی رو دوس داشته باشه شکل همونو به خودش میگیره
وقتی خود بازی انفجار بزرگی هست دیگه انفجار های دیگری تاثیر نداره
خدایش انحصاری های سونی همشون شاهکارند ( بجز گودزیلا :D)
و انحصاری های ژاپنی ناشناخته 😀
اون که اصن انحصاری نبود یارو حال نداشت واسه پلتفرم های دیگه پورت کنه انحصاری ps4 شد
“اون که اصن انحصاری نبود” 😐
بازی ای که فقط برای یه پلتفرم یا چند پلتفرم از یه شرکت (مثل ps4 و ps3) ساخته شه اسمش انحصاری نیست؟ 😐
قبول کنین که هم انحصاری بود و هم افتضاح
البته وان هم از این انحصاری های خیلی ضعیف داشته که نمونه ش فایتر ویدین بود
منظورم این بود که لیاقت انحصاری شدن رو نداشت سونی هم روش هیچ تبلیغی نکرد
Basement crawl هم به عنوان یک انحصاری فوق العاده ست! 😀 (شوخی)
خودتم شاهکاری!
روز اول با کله میخرمش. باید دید کوانتوم بریک میتونه در سطح این شاهکار ظاهر شه یا نه!
مشکل همینه من میدونم انچارتد شاهکار ولی به کوانتم شک دارم نمیدونم چرا شاید گیمر زده شه ولی امیدوارم اونم شاهکار باشه تا فنا عزیز مایکروسافت هم لذت کافیو ببرند از بازی
اصلا با وجود استاد سم لیک شک کردن به کوانتم حرامه :-))
آره بابا.خیالمون از داستان که راحته. 😎 .گرافیک هم که تکلیفش معلومه. :cute: .فقط یدونه گیم پلی میمونه.که اونم بعید میدونم با اون صحنه های اکشن.و جالبش تکراری بشه. :chic:
آهان.فهمیدم.داستانش که خیلی مزخرفه مثل ترنسفورمرزه.گیمپلیش هم که کاملا تعطیله گرافیکشم به نسل.پنج میخوره. :rotfl: (شوخی)
ولی جدی میگم چرا منفی دادید دوستان 🙂 .
خودم حدس میزنم به خاطر اینکه.هنوز بازی نیومدهقضاوت کردم. منفی خوردم. :-/ ?:-)
من میدونم چرا شک داری!!
چون انحصاری اکس باکسه :-/
نه داداش به مولا بحث فن بوی نیست من فقط یک تریلر ازش دیدم خودم خیلی خوشم اومد ولی گفتم شاید تکراری بشه انچارتدم میگم شاهکار چون ناتی داگ میزنه آگه استودیو دیگه ای میزد نمیگفتم
کوانتوم هم بنظر عالی میاد رمدی واقعا استدیوی فوق العاده ایه :yes:
الکی نیست به این شرکت میگن نانی داگ کبیر!
نانی داگ؟!
ناتی داگ واقعا الکیه که بهش میگن نانی داگ :rotfl: :rotfl: (شوخی)
اگه کار بد از این استدیو دیده بودم انقدر مطمئن نبودم که انچارتد شاهکار میشه :inlove: ولی واقعا حتی یکی بازی های ناتی داگ در حد متوسط و خوب هم نبوده و همه شاهکار بودن :yes:
من هروقت خبری از انچارتد میبینم خیلی خیلی خوشحال میشم که اطلاعات جدیدی راجب این بازی بزرگ میگیرم از یه طرفم وقتی اخر اسم این بازیو میبینم خیلی ناراحت میشم ولی ناتی داگ مقدس خوب کارشو بلده این بازیو خیلی خوب تو دل هواداراش جا کرد واقعا کارش حرف نداره :yes:
انچارتد یکی از بهترین انحصاری های ps هست که به دست اساتید ناتی داگ ساخته میشه تلو یک عنوانی بود که همچنان دارم اهنگ های زیباش ، گیم پلی، و صحنه های گریه دارشو نگاه میکنم واقعا استاد راست میگفت با گوش دادن داستان هم به کلی میفهمی داستان رو
فقط منتظرشم عالیه
ناتی داگ فقط TLOUS
درود بر ناتی داگ و تیمش مبارک فن های عزیز سونی لذت ببرین از اخرین سریه بزرگ انچارد :inlove: :yes: 😉 :yes:
آقای spenecer فدایی داری :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :rotfl: :rotfl: :yes: :yes:
:-* :-* :-*
آخرش نفهمیدیم چرا این نقد و بررسی uncharted 3 از سایت حذف شد. هر کی فهمید به ما هم بگه
این نکته ای رو که ایشون ذکر کرد خیلی جالبه…
تو TLOU هم قبل یه بکش بکش حسابی همیشه یه ارامش قبل طوفان به ما میداد چه قدر لذت بخش بود…
یکی از بهترین تجربه های گیمینگ منه TLOU، این بازی همه چی تمومه…
Uncharted هم که جای خود دارد…
با معرفی tlou همه فک میکردن این همون آنچارتده ولی همراه زامبی ولی وقتی اولین نمایش رو دیدیم دیدیم که حتی کوچکترین شباهتی ندارند و سیستم مبارزات tlou واقع گرایانه ساخته شده بود
پس هیچ شکی نیست که آنچارتد ۴ یه تجربه فوق العاده میشه