داستان عنوان Serious Sam 4 توسط Jonas و Verena Kyratzes نوشته خواهد شد
امروز استودیو Croteam، سازنده عنوان Serious Sam 4، اعلام کرد که وظیفه نوشتن جدیدترین نسخه از فرانچایز Serious Sam 4، بر عهده Jonas و Verena Kyratzes خواهد بود. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
Jonas که داستان عنوان بسیار موفق Talos Principle را نوشته است، Verena را نیز برای همکار در نگارش داستان Serious Sam 4، به تیم آورده است.
Serious Sam 4 که ابتدا برای عرضه در سهماهه پایانی سال ۲۰۱۴ برنامهریزی شده بود، به علت تمرکز استودیو Croteam در ساخت عنوان The Talos Principle، به تاریخ نامعینی تاخیر خورد.
Jonas Kyratzes در مورد نگارش داستان Serious Sam 4 میگوید:
من قبل از اینکه با استودیو Croteam همکاری کنم، از طرفداران قدیمی فرانچایز Serious Sam بودم. پس باید اعتراف کنم که امیدوار بودم در صورت موفقیت Talos Principle، به تیم ساخت نسخه جدید Serious Sam بپیوندم. اما بیشتر از آن، من بلافاصله با تیم هماهنگ شدم، ما مانند یک خانواده با یکدیگر رفتار میکنیم، و من واقعا میخواهم که همکاری با آنها را ادامه دهم. به همین علت به کرواسی نقل مکان کردم تا در دفتر کار استودیو به نگارش داستان نسخه جدید، مشغول شوم.
Verena Kyratzes نیز در این باره میگوید:
حقیقتش را که بخواهید، من هیچگاه انتظار نداشتم که در مراحل ساخت این عنوان دخیل شوم. در ابتدا من فقط ایدههایی را مطرح میکردم، گاهی اوقات دیالوگهای ردوبدل شده میان شخصیتها، اما چند وقت پیش خودم را در حالی یافتم که نوشتن پیش نمایش بخشی از داستان بازی را به همراه تیم تمام کرده و تمام وقت در کرواسی مشغول به کار با استودیو Croteam بودم. این موضوع بسیار دلپذیر بود، چرا که از زمان ساخت ساخت عنوان Talos، من و Jonas دوستان خوبی با افراد حاضر در استودیو Croteam بودیم.
در پایان مدیر استودیو، آقای Damjan Mravunac گفت:
خط داستانی بازی در حال حاضر شکل گرفته است و من فقط میتوانم بگویم: “ارزش صبر کردن را داشت.”
Serious Sam 4 در تاریخ نامشخصی برای پلتفرمهای PC و احتمالا کنسولهای نسل هشتم منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
یعنی با قاطعیت کامل میتونم بگم اگر این بازی و بازی دووم نبود بازی هایی مثل Half Life – Dead Space و خلاصه هر بازی که تم تخیلی داشت الان وجود خارجی نداشت سام اون موقع ها بهخاطر گرافیک بالا و اکشن هیجان انگیزش کلی معروف شده بود یادش بخیر فنچ بودیم یادمه تازه سیستم پنتیوم ۴ جمع کرده بودم دیگه اوج قدرت بود ۵۱۲ مگ رم که بعد ها شد ۱ گیگ گرافیک ۲۵۶ مگابایتی سی پی یو پنتیوم دی ۱ مگ کش الان اینا خنده داره ولی اون موقع شاید باورتون نشه سی پی پو ۲ هسته ای اصن نبود از نسل ۷۷۵ به بعد سی پی یو ها ۲ هسته شد بگذریم اسپم نشه در کل منتظرشم
با اونجایی که اسم چنتا بازی رو اوردی کاملا مخالفم چون سبک اونا خیلی خیلی فرق داره مخصوصا دید اسپیس به نظر من که سم تقریبا شبیه بازی هایی مثل DOOM هستش ولی تو خاطره انگیز بودنش هیچ شکی نیس
عالیه serious sam
این بازی جز اولین بازیهایی بود که نسخه ی اولش رو وقتی کوچیک بودم رو اولین کامپیوتری که خریده بودم بازی میکردم
بیشترین خاطره رو با این بازی دارم
منتظرمممم :yes: :yes: :yes:
بهترین بازی شوتر هست برای من اگر قرار باشه یه روزی بین سیریوس سم و دووم یکی رو انتخاب کنم سم رو انتخاب می کنم!
چقدر خاطره دارم با این بازی اون زمان من کامپیوتر نداشتم میرفتم خونه دوستم بازی می کردیم
اگه سام ماجراجو نه بود من الان یک گیمر نه بودم
خاطرات کودکی کجایی یادت بخیر 😥
چه عجب تو مهر یه خبر خوب هم شنیدیم 😐