Shuhei Yoshida دربارهی ضعف در بازاریابی Until Dawn توضیح میدهد
بازی ترسناک و درام تعاملی Until Dawn در ماه آگست عرضه شد و بازخوردهای خوبی از منتقدان مختلف دریافت کرد. این عنوان به اندازهای خوب بود که یک اثر به یاد ماندنی تلقی شود اما به نظر مدیر کل کمپانی سونی، آقای Shuhei Yoshida بازاریابی یا Marketing خوبی برای این بازی انجام نشده و آن طور که باید جدی گرفته نشده است. برای خواندن ادامهی خبر همراه گیمفا باشید.
آقای یوشیدا ابتدا صحبت هایش را با موقعیتهای عرضه در هر منطقه و چگونگی برنامه ریزی آنها آغاز میکند:
“هر منطقه سازمان بازاریابی خاص با اهداف و بودجه های خاص دارد. البته واضح است که میان بسیاری از مناطق عرضه و استودیوهای جهانی، رابطههایی نیز وجود دارد. اما تفاوتها بر پایهی محبوبیت در ژانرها یا عناوین میباشد. هر سازمان بازاریابی در هر منطقه تصمیم نهایی برای چگونگی عرضه و بازاریابی را میگیرد.”
او همچنین در مورد بازاریابی اضافه برای بازیهایی که نقدهای مثبت دیافت میکنند توضیح داد:
“گاهی اوقات بازیهایی نظیر Until Dawn بر اساس نقدها و بازخورهای مثبت، اعتبار دریافت میکنند. اینجا است که بازاریابی و مارکتینگ دوبارهای برای این عناوین ایجاد میشود و با توجه به اعتبار نقدها و بازخوردهای مثبت، در هرمنطقه بازاریابی برای آن بازی بیشتر و بهتر میشود. این نوع بازیها مانند Uncharted نیستند که با توجه به نامشان بفروشند اما سازمانهای بازاریابی و تجاری ما همیشه نسبت به نظر مشتریان، گویا است.”
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
انتیل خیلی قشنگ واقعا مایکروسافت این سبک کم داره
«کم داره» داداش اصلا نداره
حرفاش درسته
بازی فوق العاده ایه
بازیش برا اجاره خیلی خوبه برا تعویض نه
ابن بازی فوق العاده زیباست ! من ps4 ندارم ولی بازی رو با ویدیو های pewdiepie دنبال کردم . عرفان باهات موافقم مایکروسافت این سبک انحصاری کم داره
دادا pewdiepie که عشقه من با این که پی اس ۴ دارم بازم بیشتر با ویدیو های pewdiepie حال می کنم 🙂
انتیل داون بسیار بازی زیبایی است و امید وارم اقای یوشیدا بتونه ضعف در بازاریابیشو برطرف کنه که مطمعنا میتونه 🙂 :yes:
از یوشیدا بعید بود بیاد آنچارتد رو با آنتیل مقایسه کنه! این کجا و اون کجا!
در این که آنتیل سبکش نوینه و قشنگه شکی نیست ولی مقایسه با آنچارتد دیگه….
برادر از لحاظ فروش و اعتبار میگه
یعنی اصلا متن رو نخوندین فقط قسمتی که اسمه آنچارتد بود رو دیدین?
بازیش لذت بخشه
یک انتخاب تو کل داستان تغیر ایجاد میکنه :-*
هیچ وقت به SILLENT HILL نمیرسه نمیکم بازی بدیه ولی اون یه چیز دیگس