متن موجود در Until Dawn بیش از ۱۰,۰۰۰ صفحه است
در این چهار سالی که عنوان Until Dawn در دست ساخت است، نویسندگان بازی بیش از ۱۰,۰۰۰ صفحه متن تهیه کردهاند. با ما در ادامه همراه باشید.
دو نویسنده این عنوان یعنی Graham Reznick و Larry Fessenden مجبور بودند متن موجود در بازی را دوبار بنویسند زیرا این بازی قرار بوده است که به عنوان یک انحصاری کنسول PS3 عرضه گردد و قابل بازی با PlayStation Move باشد اما سپس به یکی از عناوین انحصاری PS4 تبدیل شده است و از بسیاری امکانات dualshock 4 برای القای حس ترس استفاده کرد. این بازی در ابتدا قرار بوده است به صورت اول شخص باشد که در آخر تبدیل به بازی سوم شخص با انتخابات مهم شده است که دارای دیالوگهای فراوانیست. محصول نهایی دارای بیش از ۱۰,۰۰۰ صفحه متن میباشد.
Until Dawn چند هفته پیش به صورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه گردید و توانست متای ۷۹ را از منتقدین دریافت کند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بازی بر خلاف انتظار هم متای خوبی گرفت و هم فروش خوبی کرد خداکنه توی این سبک یه بازی برای Xbox هم بیاد
اینو میبینم یاد بازی بیاند میفتم کیج ساخته بود اونم عالی بود با داستانی گیرا و فوقالعاده که درگیر میکرد زهن آدم من نتونستم بازیش کنم امیدوارم اون روز برسه که ما هم ps4 داریم ولی جدا با این وظع. میشه بازی چند بار تموم کرد با داستانی متفاوت
درسته عرفان، تمام عناوین کوانتیک دریم (و در کل سبک سینماتیک تعاملی) استاد درگیر کردن “ذهن” هستن و باعث میشن در وضعیت هایی قرار بگیری که به تک تک تصمیماتت فک کنی و کاملا سنجیده و مطابق با “وضع” موجود تصمیم بگیری…این یعنی اوج هنر سازنده که نه تنها یک بازی بلکه یک اثر هنری سیال و روان خلق کرده
دقیقا بیاند بازی میکردم انگار داشتم فیلم میدیدم از این فیلمها که زمان متغیر
متای انجوری خوبم نگرفتا. 🙄 😮
تویه سبکش که نو آوری بود تقریباً متایه عالیو گرفت ما توقعاتمون کمتر از اینم بود
سبک تعاملی سینماتیک چیزیه که خلاش تو اکس باکس شدیدا حس میشه…حتی pc هم در این سبک تا جایی که اطلاع دارم بازی ای نداره (به جز فارنهایت، شاهکار کوانتیک دریم)…به نظرم اکس باکس باید برای فروش و محبوبیت بیشتر انحصاری های جدیدی رو در این سبک و همینطور سبک هک ان اسلش (که سونی با داشتن عنوان محبوب گاد آو وار دست پیش رو داره) معرفی کنه…درسته که خیلی ها به خاطر سینمایی بودن به این بازی و امثالش ایراد میگیرن اما در هیچ فیلمی امکان تعامل و انتخاب آگاهانه پایان فیلم وجود نداره
scalebound رو داریم 😀
منوهم فکر مى کنم برد سونى مربوط به تنوع بالاى بازى هاش باشه. این سیستم بازى هاى تعاملى هم جدا عالیه. یادم مى یاد اوایل که کتاب هاى تعاملى بیرون اومد باید براى دنبال کردن موضوع انتخابت صد بار تو کناب مى رفتى و بر مى گشتى. حالا این بازى ها جدا لذت بخش و راضى کننده اند. تک تک بازى هاى دیوید کیج فوق العاده اند. این بازى هم نمى دونم تا الان چند نسخه فروخته ولى با توجه به اینکه دست دومش تو هیچ فروشگاهى هنوز نیومده (تنها رقیبش تو این موضوع Dying light هست) باید بازى جذابى باشه.
خیلی زیاده ۱۰۰۰۰ صفحه 😮 😯
ولی فک کنم فالوت خیلی بیش تر از ایناهم صفحه نیاز داشته باشه :laugh: :laugh:
گفتن از مجموع اسکایریم و فالوت ۳ بیشتر دیالوگ داره 😮 جلل الخالق
اینا همه نشونه و حکمت خداست ایمان بیاورید:-D:-D:-D
کارهه شماها از تسبیحم گذشته دیگه 😀
اوه
خیلی زیاده
به نظر من این بازی شاهکاره
خیلی افسوس میخورم چرا بین سه تا بازی اینو انتخاب نکردم
واقعا بازی فوق الاده ای هست…
دمشون گرم
بازی کردم که دارم اینو میگم. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
من امشب بازی میکنم ولی حتما شاهکاره
به قول دوستمون Microsoft.xboxone این بازی هم فروش خوبی داسته و هم نمرات خوب.خب دلیل اش زحمت زیاد سازندگانه که این پست مثال بارزش هست.
به شخصه از اوایل بازی خیلی راضی بودم، حال کردم… اگه اون اواخر
خطر اسپویل :
.
.
.
.
.
.
یه کم تخیلی نمیشد، به قول منتقدا یه شاهکار میشد… واقعا چرا آخه، همه چیز واقعی بود، یهو رفتن سراغ آزمایش سری و غیرقانونی روی آدما و … 😐 😐 😐 کاشکی ترس از وجود خودشون بود به جای اون موجودات…
:inlove: :yes:
این بازی تو چه سبکیه؟؟
مثل بازی های دیوید کیج میمونه؟؟
من بازیش کردم ….اونقدام قشنگ نیست ۸۰ درصدش فیلمه فقط :-/