ویدیو: ثابت ماندن نرخ فریم ۶۰ در عنوان Forza Motorsport 6 با وجود پیشرفت های گرافیکی
به تازگی ویدیوی جدیدی از نسخه Demo عنوان مورد انتظار Forza Motorsport 6 منتشر شده است که در آن شاهد آزمایش نرخ فریم دومین بازی بزرگ استودیوی Turn 10 که برای Xbox One عرضه خواهد شد، هستیم. با ما در ادامه همراه باشید.
Digital Foundry که از زیر مجموعه های وبسایت Eurogamer محسوب میشود، تحقیقاتی را بر روی نسخه Demo بازی Forza Motorsport 6 (هم اکنون در دسترس است) انجام داده است که نتایج این تحقیقات، جالب به نظر میرسد! با وجود تمام پیشرفت های گرافیکی در بازی نسبت به نسخه قبل و اضافه شدن حالت رانندگی در شب (Night Driving)، سیستم آب و هوای پویا و تاثیرات آن، شلوغ تر شدن حاشیه جاده ها و محیط پیست های رانندگی و همچنین افزایش جزئیات مناطق دور، هیچگونه کاهشی در نرخ فریم بازی نسبت به نسخه قبل مشاهده نمیشود؛ بدین معنی که در بازی همچنان شاهد نرخ فریم ۶۰ به صورت ثابت و قفل شده هستیم که امری تحسین برانگیز است.
پخش آنلاین:
ثبات در نرخ فریم، از مشخصه های همیشگی فرانچایز Forza Motorsport بوده و اکنون در نسل هشت، تکامل گرافیکی مانعی برای آن بوجود نیاورده است و امیدواریم که در نسخه نهایی بازی نیز، این برتری حفظ شود. Forza Motorsport 6 در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۵ (۲۴ شهریور ماه) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۵ (۲۶ شهریور ماه) در اروپا به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
به قول حاجیمون “Holy 60FPS”
Only NFS :inlove: :inlove:
خوب ربطش به این پست چی بود عزیز ؟ ?:-)
راست میگه ربطش ؟
این عملکرد خیلی تحسین برانگیز هست ولی اینم در نظر داشته باشید که این یه بازی ماشین سواری هست و قفل نرخ فرم در این بازی خیلی راحت تر از بازی های دیگر هست. اما به هر حال خیلی بازی Forza رو دوست دارم و آفرن بر شرکت که تونسته این نرخ فرم رو بده 😎
فکر نکنم همچین که میگی ساه باشه . درایوکلاب ۳۰ فریمه پروجکت هم یک جاهایی خیلی کم افت داره .
( تو ۴ افتش خیلی کمه اما تو وان زیاده )
ولی به هرحال اینا فقط زحمات تورن تنه .
من این استودیو رو خیلی قبول دارم .
Turn 10 = تِرن تِن
اخه چون این بازی شبیه سازه ۶۰ فریم بودن براش یه الزامه! (ای وای دوباره بحث آرکید و شبیه ساز شروع شد 😐 )
بله برای شبیه سازا ۶۰ فریم الزامیه .
من نگفتم راحت هست. من گفتم از بازی های دیگه راحت تر هست. و این که می گی drive club و project cars تقریبا 30fp هستن درسته. به خاطر همین می گم 60fp بودن Forza تحسین کننده است. ولی در بازی های open world و حتی در بازی uncharted 4 که open world نیست نمی تونن 60fp درست کنن و ناتی داگ با اون قدرتش نتونسته 60fp درست کنه پس این شرکت که از ناتی داگ ضعیف تر هست تونسته 60fp درست کنه پس درست کردن این نوغ بازی رحت تر از دیگر بازی ها است.
داداش واقعا شما داری ناتی داگ رو که بازیش ریش نیتن دریک رو هم به نمایش میزاره با بازیی که باید برای روان بودن نرخ ۶۰ رو داشته و سینمایی نیس مقایسه میکنی باو شمل دیگه کی هستین کم مونده ناتی داگ رو مسخره کنن
ولی آفرین به استدیوی trun 10
داداش من عاشق ناتی داگ هستم. ولی من خواستم بگم که محدوده ی این بازی خیلی محدود است و سبکش نسبت به سبک بازی های دیگه راحت ساخه می شه به خاطر همین می تونه بر روی 60fp قفل کنه. آقا یه بار این رو دوباره از اول بخونید و به طور آرام تا بدونید من چی می گم و بی خودی منفی ندید.
موافقم. بازی ریسینگه چیز خاصی نداره که افت فریم داشته باشه.
داداش پروجکت ۶۰ فریمه که تو ۴ به ۵۰ افت میکنه بعضی وقتا 😉
اما تو وان به ۴۰ فریم افت میکنه
الان کی منفی داد ؟
بیا مشکلت رو بگو خب ۶۰ فریمه دیگه .
بله واقعا “ترن تن” زیاد زحمت کشیده
ولی خدایی دمشون گرم رسوندن به ۶۰ فریم خیلی سخته اونم با این جزییات
:yes: :yes: :yes: :yes: :-* :-*
اینا همش زحمات تورن تنه . :yes: :yes: :yes:
بله، استدیوی “ترن تن” در زمینه ریسینگ فوق العاده عمل میکنه :yes:
عالی :yes:
دم سازندگان گرم :yes: :yes:
افرین به سازندگانش معلومه خیلی تلاش کردن…یه سوال ممکنه درایوکلاب با آپدیت ۶۰فریم بشه؟
آپدیت برای رفع مشکلات بازی منتشر میشه، نه برای افزایش سقف فریم ریت
آخه بعضی بازی ها مثل shadow of mordor با آپدیت رزولوشنش رو x1 اوردن رو۱۰۸۰ گفتم شاید بشه سقف فریم ریت رو هم افزایش داد
۱۰۸۰ و ۶۰ فریم خیلی خوبه :yes:
ما که کلا با بازی های این سبکی حال نمیکنیم ولی مبارک طرفداراش
خودتو بامن جمع نبند شاید من بخام ۶۰فریم بزنم
بخام=> بخوام
من کی گفتم با ۶۰ فریم حال نمیکنم؟!من سبک رانندگی رو گفتم
بعدشم نگفتم من و ایمان این سبکی حال نمیکنیم؟! :laugh:
منظور از ما خودم بود.
یعنی قرار بود این نسل کلا ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم باشه :-((
میشه داداش
رفته رفته بازی ها بهینه تر میشه و بهتر 😉
هنوز از تمام قدرت کنسول استفاده نکردن سازنده ها.
نمونش بازی اینفیموس که اول نسل اومد و موقع بازی کردن صدای فن کنسول میره بالا در حالی که تو بازی اوردر که گرافیکش خیلی بیشتر از اینفیموس بود کنسول اصلا صدا نمیداد.
هر روز تجربه سازنده ها بالاتر میره
داداش والا برعکس گفتی به نظرم رفته رفته بدتر بشه چون هرچه میریم جلو گرافیک و….. بازی ها بیشتر میشه کنسول ها هم که مثل پی سی نیستن بشه هماهنگشون کنی به نظرتون این نسل چقد دوام میاره 🙁
همین الانش از ۸۰ درصد ظرفیت کنسول داره استفاده میشه پایان نسل دیگه تفاوت خیلی زیادی با الان نداره
نه دوست خوبم الان بدون بهینه سازی داره این اتفاق میفته .. در طول زمان بهینه سازی هست که پیشرفت میکنه و هر چقد بهینه تر ما شاهد گرافیک و فضا های بزرگ تر با fps ی ثابت و بالا تر خواهیم بود :snicker:
این که بگید از قدرت کنسول استفاده نکردن اشتباه! طی مدت زمان روش های زیادی برای بهینه سازی اجرا می کنن. برای مثال ناتی داگ که به گفته خودش کلا از Tessellation استفاده نکرده 😐 😯
اکر اشتباه نکنم
خودش تکنولوژی شبیه این رو طراحی کرده
ایول به Turn 10
اقا به طرفداران ایکس باکس به خصوص آقای خنجری تبریک عرض میکنم
باور کردنی نیست با این گرافیک بی نظیر حتی در هوا بارانی بازی در ۶۰ فریم قفل هست حتی یک فریم هم افت نمیکنه
یک انحصاری ناب دارید مبارکتون باش
واقعا عالیه
کاش همه ی بازی های آینده تا این حد بهینه بشن
بابا خبرو که دیدم فک کردم ماشینی چیزی میخواد اضافه کنه ول کن فریم ریتو یکم ماشین اضافه کن
دلیلش فقط استفاده صحیح از ESRAM میتونه باشه. اگه ازش درست استفاده بشه افت فریم بی معنی خواهد شد
به نظر شما چه بازی ماشینی بخرم