طراح شخصیت ناتی داگ توصیه هایی به افراد علاقه مند به فعالیت در این صنعت کرده است
فعالیت در زمینه بازی های ویدیویی احتمالا یکی از آرزو های همیشگی گیمر ها محسوب می شود. با این وجود، وارد شدن به این حوزه اصلا کار آسانی نیست. در شرایط کنونی، بهترین کار این است که افراد علاقه مند به فعالیت در زمینه بازی های ویدیویی، به سخنان افراد حرفه ای و قدیمی گوش دهند. برای جزییات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.
آقای Glauco Longhi، طراح شخصیت استودیو ناتی داگ، که در حال حاضر بر روی عنوان مورد انتظار Uncharted 4: A Thief’s End کار می کند، یکی از این افراد است. او اخیرا در جریان یک سخنرانی در مدرسه هنر های تصویری هالیوود، توصیه هایی به افراد علاقه مند به فعالیت درصنعت بازی های ویدیویی کرده است. تصاویری که در انتهای مطلب مشاهده می کنید، مهم ترین بخش از صحبت های ایشان می باشد.
می توان گفت که مهم ترین توصیه آقای Glauco Longhi این مورد است:
لازم نیست که تفاوت خاصی با دیگران داشته باشید. تنها کافی است که کیفیت کاری شما در سطح بالایی قرار داشته باشد. خوب بودن می تواند باعث شود که با دیگران متفاوت باشید.
این جمله در واقع بر گرفته از جمله آقای Arthur Freed می باشد و به خوبی در صنعت بازی های ویدیویی کاربرد دارد. در واقع، خیلی از افراد احساس می کنند که ساختن یک عنوان بی همتا و original در مقایسه با ساختن یک بازی خوب که از یک ایده تکراری بهره می برد از اهمیت بیشتری برخوردار است. هر چند که تجربه ثابت کرده است که این تفکر، صحیح نیست.
Longhi همچنین درباره شیوه ورودش به این حوزه توضیحاتی داد:
من از زمان کودکی مشغول انجام بازی های ویدیویی بودم اما به این خاطر وارد ساخت بازای های رایانه ای شدم که می توانستم با افراد بی نظیری همکاری کنم. من پیشنهاد هایی از جانب کمپانی های فیلم سازی نیز دریافت کرده بودم اما شرایط کاری آنها، به صورت تمام وقت نبود و حرکت به سمت موقعیتی که آینده تضمین شده ای نداشت، هدف مورد نظر من نبود.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- Horizon Zero Dawn Remastered در زمان عرضه روی استیم تنها ۲.۵ هزار بازیکن فعال داشته است
- شرکت Sweet Baby نقشی در پروسه ساخت Dragon Age: The Veilguard نداشته است
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
جمله ی زیبایی گفته
ما که علاقه مندیم اما نمیتونیم فعالیت کنیم توی این صنعت ما کجا اونا کجا
مگه شما مدیر یوبی نیستید؟
خیلی دوست دارم تو این صنعت کار کنم
ولی حیف….
من منظورم عظمت شرکت ناتی داگ هستش
واقعا شرکت و بازیساز های فوق العاده ای هستند . نه تنها من بلکه بیشتر مردم و شرکت های بازیساز قدرت اونها رو تحسین میکنن
فکر کن ما بتونیم شرکت کنیم میشد میکردم ولی نمیشه حیف وگرنه شخصیت بچه نیتن با من
بچه ی نیتن :rotfl:
منم به نیتن میگم اون زنه رو ول کنه بره لارا رو بگیره اونوقت باید زیاد کار کنی رو قیافه بچه شون :rotfl:
ای ای از این حرفا :rotfl: :rotfl: یکی از نویسنده ها گفت از این حرفا ممنوع منحرفا
راستی مدیر عامل یوبی دیدم دنبال چه مد های برای gta v هستی شیطون البته اگه خودت باشی تو فروم ?:-)
استغفر الله صلوات بکشین . آره خودمم
پیدا نکردی ؟
امکان داره
النا وسط بازی به نیتن بگه که بارداره
بله امکان داره فقط خداکنه بگه فقط راستی تا حالا این بازی که ص.حنه نداشته سریش میخوام باززی کنم ببینم خیالم راحت
نسخه دوم داشت
اونا به نظر من صحنه نیست ولی بازم
اینجا نه امکاناتشو داریم ، نه پولشو ، نه انگیزه و امیدشو که این دوتای اخری به خاطر نبود دوتای اولیه
پروفایلت تو حلقم 😀
باور هر گیمری تو ایران امکانات داشته باشه خودش یه پا بازی ساز میشه
حرف های ناتی داگ هم حرف های تاریخی هست
(ترجمه تصاویر؛ امیدوارم بپسندین 🙂 )
همیشه نمی توانید آنچه را که دوست دارید انجام دهید.
یاد بگیرید که چطور کاری را که مایل به انجامش نیستید با علاقه انجام دهید.
خوش برخورد و محتاط باشید.
همیشه گوش به زنگ جدیدترین اخبار، نرم افزارها و شگرد ها باشید.
آگاه باشید که در یک فضای آنلاین همه مراقب رفتار شما هستند.
فناوری همواره در حال تکامل است – کلید موفقیت شما در پی ریزی مناسب (اهداف و آرمان هایتان) است!
قبل از آنکه برای شرکت یا فرد خاصی کار کنید ابتدا خوب در موردش تحقیق کنید.
در شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتگو برای خود اسم و رسمی دست و پا کنید.
سعی کنید هیچ نمایشگاه و کنفرانسی را از دست ندهید.
انتقاد ها را با آغوش گرم پذیرا باشید مخصوصا اگر از ناحیه کارفرما باشد.
مطمئن شوید آنچه را که کارفرما از شما خواسته به بهترین نحو انجام دهید.
عملکرد خود را مورد قضاوت قرار داده و با دیگران مقایسه کنید.
عجله نکنید و برای کارتان وقت بگذارید.
نیازی نیست که متفاوت باشید. فقط سعی کنید به اندازه کافی خوب باشید. خوب بودن به قدر نیاز شما را از دیگران متفاوت خواهد کرد.
آرزوهایی بزرگ و همتی بلند داشته باشید. همه چیز به شما بستگی دارد.
هیچگاه تمرکز و انگیزه خود را از دست ندهید.
برای هرکاری برنامه ریزی کنید.
از هر جایی که شد تجربه کسب کنید: آموزشگاه، آتلیه، حتی به عنوان شاگرد. خودتان را با افراد استثنائی محاصره کنید.
ممنون بابت ترجمه
دمت گرم اقای معلم 🙂 :yes:
ممنون محسن جان 🙂 :yes:
دمت گرم عالی بود
جالب بود دمت گرم
اما یجاش اشتباه ترجمه شده
این درسته
فناوری همواره در حال تکامل است – کلید موفقیت شما در پی ریزی مناسب (اهداف و آرمان های انقلابتان) است!
بازیسازی و به طور کلی فعالیت هنری/سرگرمی تو ایران از شکست دادن اولین باس Dark Souls 2 با تفنگ آبپاش هم طاقت فرسا تره.
نمی خوام بحث رو باز کنم ولی چون عمده تخصص من تو حوضه سینماست یه مثال سینمایی میزنم. یه نگاهی به سینمای ایران بندازین که یه محصول برای اینکه به پرده نقره ای برسه چطور باید از هزار و یک ف=ی=ل=ت=ر رد بشه. تازه اونوقت اگه بچه های بالا بازم بهش ایراد نگیرن اجازه اکران پیدا میکنه. یعنی کسانی در سرنوشت یه فیلم تاثیر می ذارن که کوچکترین اطلاعات آکادمیک در زمینه سینما ندارن. نمونه بارزش رو اخیرا تو فیلم ” رستاخیز ” می بینیم.
بازی سازی هم دقیقا به همین صورت، البته با این تفاوت که علاوه بر مشکلات بالا کم توجهی و کمبود اعتبارات هم بهش اضافه میشه.
چرا ناوتی داگ بازی های ماندگاری می سازه؟ چرا سم لیک خاطره ساز خیلی از ماها است؟ چرا GTA هر نسخه اش نسبت به قبلی پیشرفت میکنه؟ چرا کِن لیواین چیزی جز شاهکار خلق نمی کنه؟ پاسخش ساده است؛ سازندگان این آثار محد.ودیت های عجیب و غریب ما رو ندارن!
حوزه
دوست اَظیظ دَستِت دَرد نَکُنِه، واقِعا ثِپاص گُضارَم اَذ اینکه وَزیفه خَتیر وَ مُغَدَثِ تَسهیه جُمَلات رو بَر اُحدِه داری وَ اِشطِباحِ بَندَه رو گوشضَد کَردی، وَلی چِه اِرطِباتی به موزوع داشط؟!!
Smaug دهنت سرویس پکیدم از خنده :rotfl: :rotfl:
اعصاب نداریا 😀
ناراحت نشو، من عادتمه، فقط اینجا اینطوری نیستم 😉
افرین دمت گرم خوب بود
بیخیال غلط المایی نمیشن که
میتونی بری ببینی که فیلم رستاخیز چه مشکلاتی داشت و بی دلیل اکرانش کنسل نشد خیلی جاها با اعتقادات ما شیعه ها سازگار نبود مثلا تو این فیلم حرمله وجود نداره یا چهره ی مبارک حضرت عباس (ع) رو نشان میدهند و واقعا ایشان رو خراب کردندند و ایشان را یک ادم عصبانی نشان دادند
دوست خوبم، موضوعی که شما مطرح کردی صحبت کردن در موردش فوق العاده مفصله و توضیح دادن من در اینجا جز اسپم و بحث نتیجه دیگه ای نداره.
اسمتو گذاشتی johnny sins اونوقت داری راجع به حضرت عباس صحبت میکنی؟؟
وای دمت گرم زدی به هدف… :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :giggle :rotfl:
یعنی من زنده میمونم تون روزو ببینم؟؟؟ میشه یعنی؟؟!!!
سلام چند وقت نیمومدم حاتون چطوره :yes:
مگه اینجا چت رومه? :pissedoff:
اره په نمی دونی خخخخخ
اگه تو ایران به یکی بگی میخوام تو صنعت گیم فعالیت کنم
میگه…: http://www.hotup.ir/upload/ezwn_img-20150624-wa0002.jpg
ناتی داگ :inlove: :inlove: :inlove: