سونی: Until Dawn مسیر بازی های سبک Horror را متحول خواهد کرد
سونی عقیده دارد که بازی سنت شکن Until Dawn، راه را برای گشودن عرصه های نوین در سبک Horror باز و شناخته های همگان را از این سبک، متحول خواهد کرد! برای جزئیات بیش تر در ادامه خبر با ما همراه باشید.
عنوان مورد انتظار Until Dawn با نمایش های رعب آور خود توانسته است که طرفداران فراوانی را برای خود دست و پا کند! در جدید ترین اظهار نظر ها در این باره، آقای Joe Palmer؛ مدیر تولید کمپانی سونی در مصاحبه با وبسایت MCVUK گفته اند که سبک “وحشت” جایگاهی گسترده در صنعت سرگرمی دارد:
مردم می خواهند که ترسانیده شوند و بازی های ویدیویی به دلیل دارا بودن ماهیتی تعاملی، این توانایی بالقوه را دارند که از فیلم ها و رمان ها وحشتناک تر به نظر برسند. خوشبختانه چیزی که ما می بینیم، حرکت رو بهجلو به سمت درک درست از این سبک است.
وی افزود:
موفقیت اخیر عناوینی مانند The Evil Within بسیار دلگرم کننده است و این ثابت می کند که اشتیاق فراوانی در بین مردم برای تجربه بازی های ژانر Horror وجود دارد. همین امر، اعتماد به نفس فراوانی را به شرکت های بازی سازی داده است تا توجه بیش تری را به عناوین Horror، آنگونه که شایان این سبک است، معطوف کنند.
همچنین؛ آقای پالمر گفته که عنوان Until Dawn آماده است تا به تاریخ غنی ژانر “وحشت” خانواده PlayStation بپیوندد و نام خود را در کنار عناوینی مانند Resident Evil و Silent Hill که این سبک را به تکامل رسانده اند، ثبت کند:
PlayStation میراثی غنی در پرورش دادن و به تکامل رساندن IP ها و سبک های جدید دارد. سبک Horror نمایندگانی درخور مانند Resident Evil ،Silent Hill و بازی های دلفریب ما را دارد. Until Dawn گرایش و تغییری نوین را در این سبک بوجود خواهد آورد؛ امری که طرفداران با درخواست های خود جویای آن شده اند.
پس با توجه به این سخنان، باید منتظر عنوانی متفاوت از سوی Supermassive Games باشیم. Until Dawn در تاریخ ۲۵ اوت ۲۰۱۵ (۳ شهریور ماه) به صورت انحصاری برای PlayStation 4 عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
امیدوارم حرفشون درست باشه و هایپ نباشه
سر نمایشش واقعا سه چهار بار ترسیدم
بازی خوبیه اما ترسناک نیست حالا بعضی ها شاید بترسند دیگه بازی ترسناک در حد Silent Hill پیدا نمیشه!
مبارک هوادراش
ممنون بابت خبر
تو این شرایط که تو اویل زامبی با چتر نجات میاد
این میتونه ترسناک باشه علی
دیگه از بس بازی ها و البته فیلم های زامبی دیدیم
که دیگه باهاشون عادت کردیم دیگه بهتره برن سراغه جن و ارواح و اینا شاید ترسناک تر باشه!
به هر حال مبارکت باشه امیر جان:D
ممنونم
اره ولی دوست دارم ببینم قاتل چطوره
آره ولی با متای ۵۰ از در عقب :دی
اولش میخواستم نخرمش ولی بعد از اینکه اون ۴۰ دقیقه رو دیدم عاشقش شدم
بعد از متال میگیرمش
داداش دقیقا یه هفته قبل متال میاد
برو به هفته اجاره کن و تموم کن
و متالو day one بگیر
میگم امیر جان، قضیه این اجاره کردن بازی ها چیه تو کنسول ها؟!
ده تومن میدی و یه کارت ملی گرو میذاری
یه هفته میگیری بازی رو و تموم میکنی و پس میدی
خب حالا اگه بازی تو یه هفته تموم نشد تکلیف چیه:D
یه هفته دیگه تمدید میکنی
خخخخ
امیر با تعویض بهتره هر چه چقدر خواستم بازی رو نگه میدارم تا تموم شه
مرسی از پیشنهادت
صد در صد حرفشون میتونه درست باشه چون همه سبکهای بازی های ترسناک تم اکشن دارن و یا اینکه واقعاً اکشن هستن ولی این سبک horor به معنای واقعی هست و واقعاً موجب ترس میشه.نه هر ترسی ترس مضاعف چون تصمیم هارو ما میگیریم و به شکل سینماتیک تو بازی میریم جلو همه اتفاقا سیتماتیک رخ میدن و این باعث میشه که ما بیشتر بترسیم و سورپرایز بشیم ولی در بقیه بازیا ترسناک، چون اکشن زیاده و ما باید مبارزه کنیم معمولاً حس ترس خیلی کم رنگ میشه امیدوارم عالی باشه
من از این بازی خوشم میاد ولی متاسفانه عام پسند نیست
پلی استیشن میراثی غنی در پرورش دادن و تکامل رساندن ip ها و سبک های جدید دارد. واقعا راست میگه من عاشق سبک درام تعاملی و ماجراجویی هستم که سونی انچارتد و هوی رین (استاد کیج) داره.من که اصن نمیتونم از ip های پلی استیشن کبیر چشم پوشی کنم باید بازیشون کنم.ایشالا از شهریور میرم سراغ انحصاری های ps4 :snicker:
احتمالا نا امید میشی.چون انحصاری های سونی تو نسل قبل خیلی بهتر از این نسل تا به اینجای کار بودن.
سونی تو نسل ۷ جوری کار کرد که وقتی اسم انحصاری میومد ناخودآگاه یاد ps میفتادیم ولی الان..
عزیز انحصاری های خوب ps3 هم از سال ۲۰۱۰ تقربیا شروع شد.یعنی سه سال بعد از تولید.که اکر مقایسه کنیم ۲۰۱۶ هم سال پر از بازی ای واس ps4هه.ولی راجب نسل هفت قبول دارم نابود کرد مارو انحصاری های سونی اون موقع.ولی خب من نمیتونم بیخیال بازی های استاد کیج بشم باید ps4 بگیرم :snicker:
نا امید از چی?? سونی بد بوده تو این نسل? خب در مقابل کی? در رقابت با چی? ایکس باکس? 😀 سونی تا اینجای کار با همین شاهکارهای کم بهترین تو نسل هشت بوده تا بعد که ناتیداگ و سانتا مونیکا وارد چرخه بشن اونموقع فاصله بیشترم میشه
من نمیخوام بگم کدوم بهتر بودن یا بدتر!چون این بحثا واقعا بچگانست.ولی بیایم خودمونو گول نزنیم.معیارت واسه برتر بودن چیه؟فقط فروش؟باشه.ولی من با این وضعیتی که مایکرو داره به راحتی میتونم درباره ی آمار فروش بگم:بدرک!چون من دارم ویژگی های کنسولمو میبینم!ولی شما فقط با یه عدد حال میکنی.اینجا جای این بحثا نیست
معیار بهتر بودن فروش نیست اما فروش بیشتر یعنی محصول مورد پسند تر…این سوالو جواب بدی میفهمی کدوم شرکت تو بازی بهتر بوده…تنها بازیه انحصاری در نسل هشت که متای بالای ۹۰ داشت و شاهکار بود مال کدومه….?سونی یا مایکروسافت
کاملا مخالفم چون اصلا ترسناک نیست
نمایشش تو E3 اصلا ترسناک نبود نمیشه کاملا بهش گفت HORROR
فک کنم P.T از این بهتر باشه
این بازی شاید ترسناک تا اندازه دموی p.t نباشه اما اون بازی هیچ وقت نمیاد و مقایسه ی یک دمو با یک بازی تکامل یافته اشتباهه…این بازی به جای ترس زیاد استرس خیلی زیادی به بازیکن وارد میکنه جایی ک بین دوراهی قرار میگیری و تصمیم گرفتم تو اوج استرس خیلی سخت میشه…این احساسات تا زمانی ک خودمون بازی رو انجام ندیم ب خوبی لمس نمیشه چون هر کسی تو این بازی پایان خودشو داره!!!
دیوید کیج خیلی سرسخته
هنوز داره مسیر خودشو میره
مشخصه که این عنوان هم خوب از آب درمیاد
فقط مسئله اینجاست که آیا میتونه منتقدها رو راضی کنه که یه “بازی” تا این حد به یک “فیلم” نزدیک بشه؟؟آیا واقعا همچین چیزی رو میتونیم اسم بازی روش بذاریم؟یا اینکه بهتره بگیم با یه سینمای تعاملی روبرو هستیم؟دیوید کیج میتونه این سبک رو جابندازه آیا؟
چی میگی عامو دیوید کیج سازنده نیست
من اشتباه متوجه شدم 😉
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :chic:
یعنی outlastیه طرف همه سایلنت هیلا و پ.ت و بازیای دیگه هم یه ظرف
تریلرش که خوب بود من خوشم اومد :inlove:
من هرچی سرچ میکنم تو سایت تریلرش رو نمیاره میشه لطفا ادرس صفحه رو بزنید اینجا؟ممنون.
امیدوارم این اتفاق بیفته چون این سبک رو دوس دارم
ولی فکر نکنم با این عنوان بشه متحولش کرد چون انقدر فیلم توی این فاز دیدم که دیگه برام جذابییتی نداره